Ik heb dagelijks twee plastabletten, al 8 jaar. Maar met een keer of 5 tot 6 plassen, in drie uur, is dat wel klaar. Heb ze een half uur geleden ingenomen en dan begint het gezeik ongeveer om 9 uur. En dan het eerste uur ieder kwartier, het tweede uur nog twee keer en dat is het wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:23 schreef BraboMeneer het volgende:
Je hebt het heel goed gelezen. En ja je houdt wel iets van vocht vast maar dat is minimaal. Mocht je toch nog vocht vasthouden, dan krijg je er een plastabletje bij. Die heb ik gelukkig pas één keer hoeven hebben. Maar dan ga je in 2 uur tijd 10 tot 15 keer naar het toilet.
Het vaak plassen is eigenlijk heel erg goed :-) dat betekent dat de nieren goed werken en de afvalstoffen ook snel weer het lichaam uitgaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:15 schreef vera166 het volgende:
[..]
Wow super veel dan. Strontvervelend zo vaak naar de wc. Maar is voor een goed doelsterkte met de laatste loodjes
Beter als helemaal niet kunnen plassen!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:09 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Het vaak plassen is eigenlijk heel erg goed :-) dat betekent dat de nieren goed werken en de afvalstoffen ook snel weer het lichaam uitgaan.
Maar het vaak plassen is alsnog soms best vervelend.
Bij de scan die ik vorige week moest laten maken en waar ik vorige week vrijdag de uitslag van heb gehad daar was geen uitzaaiing meer op te zien. Toch moest ik deze laatste kuur doen om de microscopische kankercellen zo helemaal KAPOT te krijgen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:15 schreef CoolGuy het volgende:
Brabomeneer, wanneer hoor je iets over het resultaat van deze behandeling?
Dat klinkt behoorlijk positief.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:32 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Bij de scan die ik vorige week moest laten maken en waar ik vorige week vrijdag de uitslag van heb gehad daar was geen uitzaaiing meer op te zien. Toch moest ik deze laatste kuur doen om de microscopische kankercellen zo helemaal KAPOT te krijgen.
Ik krijg daar binnenkort meer informatie over. Maar ik denk dat ik iedere maand bloed moet laten prikken. En na iedere 1,5 tot 2 maanden door de ct-scan. Dit moet dan zo vaak omdat ze geen verhoogde waardes in mijn bloed kunnen vinden. Mja als alles goed blijft, is dat allemaal niet erg.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:17 schreef FL_Freak het volgende:
Echt tof dat je je er zo doorheen hebt kunnen doorslaan! Ga je nog wel regelmatig naar het ziekenhuis na dit alles voor controle?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:59 schreef Mr.Cooper het volgende:
Als je toch grappen wilt horen, lezen, zien, voelen:
Het is 30 meter lang en kaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is 15 meter lang en kaaldamn ik ben echt slecht, vond t echt grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
Idd _o_quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |