Inderdaad, wanneer je met nare ziektes/situaties geconfronteerd word ziet men ineens in dat men een goed leven lijdt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:30 schreef Thvd het volgende:
Ik gun je van harte dat alles weer goed komt, maar zo te horen gaat het helemaal de goede kant op!
Sterkte!
(Ik durf nooit meer een klaagbaaktopic aan te maken nu ik dit heb gelezen. Alles lijkt dan zo onbenullig en pietluttigDit is in elk geval een terechte klacht.)
Ik had twee en een halve week vrijwel geen smaak, bij elke kuur. Wel voor zoet. Hagelslag, stroopwafels en wherters echte. Droge vingers zou lichte mate van 'handen-voetensyndroom kunnen zijn. Heb ik nog steeds, en heel erg aan mijn voeten. Pas maar op, als het erger wordt, laat je vanalles vallen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:20 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Ik heb veel last van droge vingers constant. En later krijg ik waarschijnlijk veel last van een Ook vettig laagje in mijn mond en de vieze geur en smaak van eten.
Of leidt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:58 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Inderdaad, wanneer je met nare ziektes/situaties geconfronteerd word ziet men ineens in dat men een goed leven lijdt.
Mijn telefoon is afgelopen week al 5 keer ofzo vanuit het niets uit mijn handen gevallen. Hopelijk trekt dit na een tijdje weer weg. De verplegers denken van wel, toch blijf ik het goed in de gaten houden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik had twee en een halve week vrijwel geen smaak, bij elke kuur. Wel voor zoet. Hagelslag, stroopwafels en wherters echte. Droge vingers zou lichte mate van 'handen-voetensyndroom kunnen zijn. Heb ik nog steeds, en heel erg aan mijn voeten. Pas maar op, als het erger wordt, laat je vanalles vallen.
Het duurt de eerste 5 dagen van maandagochtend half 9 tot vrijdagsmiddags rond half 5/5uur. En dan heb ik van dinsdag tot en met dinsdag altijd minstens een half uurtje dat ik los gekoppeld wordt om goed en rustig te kunnen douchen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:40 schreef Adelante het volgende:
Hoe lang duurt bij jou zo'n chemoIk weet nog wel dat het zo 6 uurtjes kon duren, maar dat ik al sliep bij de tweede spoeling (maagbeschermers meestal)...
Als ik jou was zou ik er maar geenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:00 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
zeg, wat houd chemokuur precies in? moet je medicijnen slikken? of onder de straling ofzoiets
gezichtje bij zetten, want zo plezierig is het niet.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:02 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik er maar geen [ afbeelding ] gezichtje bij zetten, want zo plezierig is het niet.
Ok dan, sorry. Mij leek het alleen voor dit topic nogal ongepast, maar in dat geval.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:03 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]! dat is mijn standaard PostIcon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn chemokuur wordt alleen gedaan door middel van het infuus. Daardoor krijg ik de chemo in mijn lijf gepompt en die vloeistof breekt dan alle cellen af.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:00 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
zeg, wat houd chemokuur precies in? moet je medicijnen slikken? of onder de straling ofzoiets
Nee mijn urine is vrij licht van kleur. Maar dat komt omdat in 1 week tijd ruim 25 lliter aan chemo en spoelvloeistof door mijn lijf gepompt word. Dus ik moet ook heel vaak naar het toilet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:06 schreef vera166 het volgende:
Er zit hier nu iemand die ondergaat ook chemo, en zij plast felrood. ( chemicaliën ? )
Heb jij dat ook na je chemo of heb je niet zo'n soort chemo?
Okequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:12 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Nee mijn urine is vrij licht van kleur. Maar dat komt omda in 1 week tijd ruim 25 lliter aan chemo en spoelvloeistof door mijn lijf gepompt word. Dus ik moet ook heel vaak naar het toilet.
Als ik eenmaal thuis ben wordt het weer gewoon als anders. Een stuk geler ook al ruikt het wel veel sterker dankzij die checkout.
Je hebt het heel goed gelezen. En ja je houdt wel iets van vocht vast maar dat is minimaal. Mocht je toch nog vocht vasthouden, dan krijg je er een plastabletje bij. Die heb ik gelukkig pas één keer hoeven hebben. Maar dan ga je in 2 uur tijd 10 tot 15 keer naar het toilet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:18 schreef vera166 het volgende:
[..]
Oke![]()
25 liter klinkt wel veel zeg, dat is zo'n beetje wat je in 2 weken drinkt ( 2 liter x 14 dagen ).
Dat je dat uit plast.. ik heb dus wat geleerd
Succes! Fijn dat het binnenkort afgelopen is (als ik het goed heb gelezen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
Wow super veel dan. Strontvervelend zo vaak naar de wc. Maar is voor een goed doelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:23 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Je hebt het heel goed gelezen. En ja je houdt wel iets van vocht vast maar dat is minimaal. Mocht je toch nog vocht vasthouden, dan krijg je er een plastabletje bij. Die heb ik gelukkig pas één keer hoeven hebben. Maar dan ga je in 2 uur tijd 10 tot 15 keer naar het toilet.
Heb ik ook gehad, Vera. Dat komt door de stof Adriamycine. Die krijg je, o.a., bij borstkanker toegediend. Dat stofje is erg agressief en moet snel inlopen. De eerste keer, soms twee keer, dat je moet plassen is het dan inderdaad rood.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:06 schreef vera166 het volgende:
Er zit hier nu iemand die ondergaat ook chemo, en zij plast felrood. ( chemicaliën ? )
Heb jij dat ook na je chemo of heb je niet zo'n soort chemo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |