abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115212691
GO BraboMeneer *O*
[quote]Hammer-of-Thor
En het geschiedde in die dagen, dat Abraham de heilige beat dropte en God sprak tot hem: "Mijn zoon, dat is een retestrakke beat, in Mijn Naam". En het volk Israël wubte en wobte. Amen.
[/quote]
pi_115213667
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:30 schreef Thvd het volgende:
Ik gun je van harte dat alles weer goed komt, maar zo te horen gaat het helemaal de goede kant op!

Sterkte!

(Ik durf nooit meer een klaagbaaktopic aan te maken nu ik dit heb gelezen. Alles lijkt dan zo onbenullig en pietluttig ;) Dit is in elk geval een terechte klacht.)
Inderdaad, wanneer je met nare ziektes/situaties geconfronteerd word ziet men ineens in dat men een goed leven lijdt.
Weerstand Met Bifido-Vezels
Geen suiker toegevoegd
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:59:53 #253
3542 Gia
User under construction
pi_115213763
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:20 schreef BraboMeneer het volgende:

[..]

Ik heb veel last van droge vingers constant. En later krijg ik waarschijnlijk veel last van een Ook vettig laagje in mijn mond en de vieze geur en smaak van eten.
Ik had twee en een halve week vrijwel geen smaak, bij elke kuur. Wel voor zoet. Hagelslag, stroopwafels en wherters echte. Droge vingers zou lichte mate van 'handen-voetensyndroom kunnen zijn. Heb ik nog steeds, en heel erg aan mijn voeten. Pas maar op, als het erger wordt, laat je vanalles vallen.
  maandag 6 augustus 2012 @ 23:01:47 #254
3542 Gia
User under construction
pi_115213905
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:58 schreef FruitenCo het volgende:

[..]

Inderdaad, wanneer je met nare ziektes/situaties geconfronteerd word ziet men ineens in dat men een goed leven lijdt.
Of leidt?
pi_115214395
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:59 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik had twee en een halve week vrijwel geen smaak, bij elke kuur. Wel voor zoet. Hagelslag, stroopwafels en wherters echte. Droge vingers zou lichte mate van 'handen-voetensyndroom kunnen zijn. Heb ik nog steeds, en heel erg aan mijn voeten. Pas maar op, als het erger wordt, laat je vanalles vallen.
Mijn telefoon is afgelopen week al 5 keer ofzo vanuit het niets uit mijn handen gevallen. Hopelijk trekt dit na een tijdje weer weg. De verplegers denken van wel, toch blijf ik het goed in de gaten houden.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:26:00 #256
329523 allesmetkaas
life's cheesy.
pi_115240741
Pfffff ik heb net het hele topic doorgelezen... Je gaat er zo goed mee om!
Zou niet weten hoe ik er mee om zou gaan t'is best een grote angst van mij om kanker te krijgen, ik ben ook nog jong...

Hoe ist nu met je?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:32:56 #257
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_115241052
Netjes Brabo, ik moest pas naar het Daniel den Hoed kliniek voor een echo en ik scheet al 7 kleuren. Respect :)
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_115242855
Sterkte Brabo!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_115259864
Ik zit weer op het eind van dag 2. Ik begin alweer misselijk te worden van die klotechemo.

Mja, het is het natuurlijk allemaal waard die misselijkheid omdat ik er over twee weken precies helemaal vanaf ben :). Ik denk dat ik redelijk op tijd ga slapen om de misselijkheid een beetje te onderdrukken en dat ik morgen extra medicatie pak om minder misselijk te zijn. Tot het einde van deze week.

Wel ben ik blij dat morgen Zagemans weer langs komt om de week weer door midden te zagen.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 21:40:31 #260
3185 Adelante
To let it go now
pi_115260438
Hoe lang duurt bij jou zo'n chemo :? Ik weet nog wel dat het zo 6 uurtjes kon duren, maar dat ik al sliep bij de tweede spoeling (maagbeschermers meestal)... :z
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_115261135
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 21:40 schreef Adelante het volgende:
Hoe lang duurt bij jou zo'n chemo :? Ik weet nog wel dat het zo 6 uurtjes kon duren, maar dat ik al sliep bij de tweede spoeling (maagbeschermers meestal)... :z
Het duurt de eerste 5 dagen van maandagochtend half 9 tot vrijdagsmiddags rond half 5/5uur. En dan heb ik van dinsdag tot en met dinsdag altijd minstens een half uurtje dat ik los gekoppeld wordt om goed en rustig te kunnen douchen.

Dan op dag 8 en dag 16 heb ik ook een kuur en die duurt een uur tot 1,5uur. Maar die week hier blijven lijkt soms wel eeuwigheid te duren. Zeker nu ikmhier voor het laatst lig.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 21:57:26 #262
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_115261534
Balen man, echt zuur dit. Sterkte ermee.

één dolfijnensticker voor de beterschap
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_115261767
zeg, wat houd chemokuur precies in? moet je medicijnen slikken? of onder de straling ofzoiets
We chose those solutions which held the most promise, and devoted ourselves to testing their merits. Six we tried in succession, each more encouraging than the last. But none worked. And then the world ended...
pi_115261873
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:00 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
zeg, wat houd chemokuur precies in? moet je medicijnen slikken? of onder de straling ofzoiets
Als ik jou was zou ik er maar geen 10.gif gezichtje bij zetten, want zo plezierig is het niet.
pi_115261932
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:02 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik er maar geen [ afbeelding ] gezichtje bij zetten, want zo plezierig is het niet.
:')! dat is mijn standaard PostIcon
We chose those solutions which held the most promise, and devoted ourselves to testing their merits. Six we tried in succession, each more encouraging than the last. But none worked. And then the world ended...
pi_115262083
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:03 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:

[..]

:')! dat is mijn standaard PostIcon
Ok dan, sorry. Mij leek het alleen voor dit topic nogal ongepast, maar in dat geval. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115262151
Er zit hier nu iemand die ondergaat ook chemo, en zij plast felrood. ( chemicaliën ? )
Heb jij dat ook na je chemo of heb je niet zo'n soort chemo?
pi_115262328
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:00 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
Mijn chemokuur wordt alleen gedaan door middel van het infuus. Daardoor krijg ik de chemo in mijn lijf gepompt en die vloeistof breekt dan alle cellen af.

Er zijn wel nog vele andere varianten van chemo. Waaronder het slikken van chemopillen. Bestraling is eigenlijk geen chemo. Wat het precies is weet ik niet, want dat ga ik gelukkig niet krijgen. Maar dan wordt er door middel van straling op de kankercellen geprobeerd deze zo te verwijderen.

Geen idee of ik het goed heb. Maar anders zou je het eens kunnen googlen.
pi_115262611
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:06 schreef vera166 het volgende:
Er zit hier nu iemand die ondergaat ook chemo, en zij plast felrood. ( chemicaliën ? )
Nee mijn urine is vrij licht van kleur. Maar dat komt omdat in 1 week tijd ruim 25 lliter aan chemo en spoelvloeistof door mijn lijf gepompt word. Dus ik moet ook heel vaak naar het toilet.

Als ik eenmaal thuis ben wordt het weer gewoon als anders. Een stuk geler ook al ruikt het wel veel sterker dankzij die chemokuur.

[ Bericht 0% gewijzigd door BraboMeneer op 07-08-2012 22:18:20 ]
pi_115263069
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:12 schreef BraboMeneer het volgende:

[..]

Nee mijn urine is vrij licht van kleur. Maar dat komt omda in 1 week tijd ruim 25 lliter aan chemo en spoelvloeistof door mijn lijf gepompt word. Dus ik moet ook heel vaak naar het toilet.

Als ik eenmaal thuis ben wordt het weer gewoon als anders. Een stuk geler ook al ruikt het wel veel sterker dankzij die checkout.
Oke :)

25 liter klinkt wel veel zeg, dat is zo'n beetje wat je in 2 weken drinkt ( 2 liter x 14 dagen ).
Dat je dat uit plast.. ik heb dus wat geleerd :)

Succes! Fijn dat het binnenkort afgelopen is (als ik het goed heb gelezen)
pi_115263419
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:18 schreef vera166 het volgende:

[..]

Oke :)

25 liter klinkt wel veel zeg, dat is zo'n beetje wat je in 2 weken drinkt ( 2 liter x 14 dagen ).
Dat je dat uit plast.. ik heb dus wat geleerd :)

Succes! Fijn dat het binnenkort afgelopen is (als ik het goed heb gelezen)
Je hebt het heel goed gelezen. En ja je houdt wel iets van vocht vast maar dat is minimaal. Mocht je toch nog vocht vasthouden, dan krijg je er een plastabletje bij. Die heb ik gelukkig pas één keer hoeven hebben. Maar dan ga je in 2 uur tijd 10 tot 15 keer naar het toilet.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 22:46:14 #272
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_115265070
Jemig; heb topic ff doorgelezen.
Succes en sterkte ermee Brabomeneer. Hopelijk blijf je ook kankervrij en beter
Ik link deze ook ff door naar iemand die aan de hier opgeschreven ervaringen helaas wel wat aan zou kunnen hebben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:{
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 22:53:02 #273
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_115265651
Laatste week *O*

Sterkte kerel!
Trotse mamma :)
pi_115271236
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:23 schreef BraboMeneer het volgende:

[..]

Je hebt het heel goed gelezen. En ja je houdt wel iets van vocht vast maar dat is minimaal. Mocht je toch nog vocht vasthouden, dan krijg je er een plastabletje bij. Die heb ik gelukkig pas één keer hoeven hebben. Maar dan ga je in 2 uur tijd 10 tot 15 keer naar het toilet.
Wow super veel dan. Strontvervelend zo vaak naar de wc. Maar is voor een goed doel :D sterkte met de laatste loodjes :)
  woensdag 8 augustus 2012 @ 08:41:42 #275
3542 Gia
User under construction
pi_115278013
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:06 schreef vera166 het volgende:
Heb ik ook gehad, Vera. Dat komt door de stof Adriamycine. Die krijg je, o.a., bij borstkanker toegediend. Dat stofje is erg agressief en moet snel inlopen. De eerste keer, soms twee keer, dat je moet plassen is het dan inderdaad rood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')