quote:
Ik zal even zeggen waarom ik jou post quote.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:35 schreef Apuleius het volgende:
Komen wij aan met die kutklachten en dan lees je dit!
Héé mèn, ik wens je alle goeds en gezondheid toe. Succes met aansterken en bedankt voor je humorvolle posts.
Ik denk dat ik je begrijp.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:37 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Ik zal even zeggen waarom ik jou post quote.
Op deze afdeling kom je heel vaak dezelfde patiënten tegen. En je weet dat heel veel van die patiënten nooit meer beter zullen worden. Met deze mensen heb je dus ook soms contact. En omdat je regelmatig die contacten hebt weet je pas echt wat kanker is.
Ze vroegen aan mij hoe het met me gaat. Ik vertel dat ze bij mij niets meer kunnen zien en ik dus kankervrij ben. Terwijl je weet dat bepaalde mensen niet eens meer een jaar te leven hebben aan deze rare ziekte. Daarom lieve Fok!kers heb ik hier geleerd om veel meer van het leven te genieten. Het kan serieus bij iedereen en dus ook echt bij JOU je leven van de één op de andere dag veranderen.
Dus waarom quote ik jou post? Kom ik aan dat ik geen kanker meer heb. Het is allemaal zo dubbel. Net zoals heel veel klachten hier in klaagbak.
Ja je begrijpt best goed wat ik bedoel. En ja ik ben jong en dat heeft wel een bepaalde impact. Maar ik bedoel eigenlijk meer dat vreugde en verdriet heel dicht bij elkaar liggen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:11 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je begrijp.
Jouw 'verhaal' maakt indruk, omdat je nog zo jong bent. En positief in het leven staat. Van mijn vaders kant is in de familie zo'n beetje iedereen aan deze ziekte overleden. Maar die waren allen al op leeftijd.
Bij jonge mensen en kinderen is het toch anders. Die horen hun hele leven nog voor zich te hebben. Maar zoals je zelf al aangeeft heb je dat zelf niet altijd in de hand en ziet alles er plotseling héél anders uit.
En nu genieten!
Voor de patiënten die niet beter worden kan je niets doen. Aan de oneerlijkheid kun je ook niets veranderen, helaas. Maar goed, ik heb makkelijk praten, zo achter mijn laptop. Jij ligt daar en maakt het ter plekke mee. Unieke situatie, helaas onder minder leuke omstandigheden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:23 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Ja je begrijpt best goed wat ik bedoel. En ja ik ben jong en dat heeft wel een bepaalde impact. Maar ik bedoel eigenlijk meer dat vreugde en verdriet heel dicht bij elkaar liggen.
Ik ben blij omdat ik ga genezen. Maar hoe moet dat voor de andere patiënten zijn die niet beter worden? Daarom is hier liggen ook heel erg dubbel. De andere patiënten zijn blij voor mij, maar ik denk dat ik me in een situatie waarin je niet meer beter wordt en ook niet meer beter kan worden je er juist slechter door gaat voelen.
Dat ben ik me dus hier ook gaan realiseren en het is gewoon vreemd. En dus heel erg dubbel en ook vaak voor de mensen die niet meer genezen niet eerlijk.
Juist! Je kan niets doen en er helemaal niets aan veranderen. Er ligt nu werkelijk waar een man langs me die toch nog hoopt beter te worden. Mijn verhaal geeft hem weer krachtig zegt hij. Die goede man heeft hooguit nog maar een jaar te leven en dat is dan echt triest.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:39 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Voor de patiënten die niet beter worden kan je niets doen. Aan de oneerlijkheid kun je ook niets veranderen, helaas. Maar goed, ik heb makkelijk praten, zo achter mijn laptop. Jij ligt daar en maakt het ter plekke mee. Unieke situatie, helaas onder minder leuke omstandigheden.
Dat is wel erg treurig voor de man. Maar toch, als ze er kracht uit putten, dan hebben ze op het moment dat jij er over praat er dus wel degelijk baat bij. Dat is toch erg mooi!quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:44 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Juist! Je kan niets doen en er helemaal niets aan veranderen. Er ligt nu werkelijk waar een man langs me die toch nog hoopt beter te worden. Mijn verhaal geeft hem weer krachtig zegt hij. Die goede man heeft hooguit nog maar een jaar te leven en dat is dan echt triest.
Het is gewoon soms lastig om dit soort dingen van je af te zetten. Mja, uiteindelijk is me dat nog altijd wel gelukt.
Is het ook. Het is heel goed om positief te blijven natuurlijk. Ik hoop ook voor hem dat die zal genezen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:55 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Dat is wel erg treurig voor de man. Maar toch, als ze er kracht uit putten, dan hebben ze op het moment dat jij er over praat er dus wel degelijk baat bij. Dat is toch erg mooi!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:04 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Is het ook. Het is heel goed om positief te blijven natuurlijk. Ik hoop ook voor hem dat die zal genezen.
Maar de kans is nog groter dat je panne met me auto krijgt. En er vervolgens een auto stopt met twee vrouwen die coca cola drinken en die jou auto komen maken.
Echt misselijk wordt lang niet iedereen meer. Je krijgt medicijnen tegen de misselijkheid. Maar goed, daarvan krijg je weer, tijdelijk, een dikke kop.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Goed nieuws.
Alleen jammer dat je nog steeds misselijk wordt door de chemo. Men kan nu zo veel, dat je zou denken dat ze ook spul zonder bijwerkingen kunnen maken, maar blijkbaar niet ...
Even offtopic: waarom heb je Bubbles in de kleuren van Blossom in je UI?
Hmm... een beetje kush zou TS wel heel veel goeds doen idd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aangezien je er toch heel nuchter en luchtig over bent denk ik dat ik deze wel kan inkoppen. Misschien kun je van die zak een scrotumcoat van laten maken.
[ afbeelding ]
Nu valt t nog mee met de misselijkheid. Ik klop even af. Maar ik vraag nu ook direct iets als ik me niet lekker voel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Goed nieuws.
Alleen jammer dat je nog steeds misselijk wordt door de chemo. Men kan nu zo veel, dat je zou denken dat ze ook spul zonder bijwerkingen kunnen maken, maar blijkbaar niet ...
Even offtopic: waarom heb je Bubbles in de kleuren van Blossom in je UI?
Ik heb veel last van droge vingers constant. En later krijg ik waarschijnlijk veel last van een Ook vettig laagje in mijn mond en de vieze geur en smaak van eten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Echt misselijk wordt lang niet iedereen meer. Je krijgt medicijnen tegen de misselijkheid. Maar goed, daarvan krijg je weer, tijdelijk, een dikke kop.
Ergste bijwerking van de chemo vond ik de verzwakking van mijn spieren. Ik kon nog geen aardappel meer schillen.
troll?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:40 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
[..]
ja joh ff gratis hersentumortje erbij
Dat is goed om te horen, altijd positief blijven!quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:50 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
De vooruitzichten zijn heel goed over 3 maanden zou ik weer beter moeten zijn. Ik heb +/- 99% kans om weer helemaal beter te worden.
En gelukkig hoor ik bij die +/- 99%quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:29 schreef Laconfiture het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen, altijd positief blijven!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |