De vooruitzichten zijn heel goed over 3 maanden zou ik weer beter moeten zijn. Ik heb +/- 99% kans om weer helemaal beter te worden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:48 schreef Etsu het volgende:
Aww, heel veel sterkte. Hoop dat alles goedkomt.
gelukkigquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:50 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
De vooruitzichten zijn heel goed over 3 maanden zou ik weer beter moeten zijn. Ik heb +/- 99% kans om weer helemaal beter te worden.
Mijn fipo 5 keer aangepast en toen maar besloten het niet te postenquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Sterke ts, al vraag ik mij af of KLB het meeste verstandige forum is om in te plaatsen dat je chemokuren krijgt.
Ik heb hetzelfde als Lance Armstrong, ik heb dus teelbalkanker. En die had het nog veel erger dan ik had. Maar klote is t wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
Jaa succes, gelukkig dat je weet dat het voor 99% te genezen is.
Idd zwaar kloten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:56 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde als Lance Armstrong, ik heb dus teelbalkanker. En die had het nog veel erger dan ik had. Maar klote is t wel.
Ik vind wel dat er ook een paar grappen gemaakt kunnen worden. Dan kun je veel gemakkelijker relativeren. Ik maak er zelf ook grappen over, dat houdt mij sterk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Mijn fipo 5 keer aangepast en toen maar besloten het niet te posten
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:56 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Idd zwaar kloten.
Nogmaals veel sterkte![]()
Kijk dat is goed idd. Ik heb zelf ook wel eens wat gehad (niet zo serieus als een chemo) maar idd je moet er zelf een beetje om kunnen lachen om het enigszins dragelijk te houden en om er makkelijk met je omgeving over te praten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:57 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er ook een paar grappen gemaakt kunnen worden. Dan kun je veel gemakkelijker relativeren. Ik maak er zelf ook grappen over, dat houdt mij sterk.
Ik vond hem ook leuk, maar die is in de familie en bij vrienden al vaak voorbij gekomen. Wees origineelquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |