De vooruitzichten zijn heel goed over 3 maanden zou ik weer beter moeten zijn. Ik heb +/- 99% kans om weer helemaal beter te worden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:48 schreef Etsu het volgende:
Aww, heel veel sterkte. Hoop dat alles goedkomt.
gelukkigquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:50 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
De vooruitzichten zijn heel goed over 3 maanden zou ik weer beter moeten zijn. Ik heb +/- 99% kans om weer helemaal beter te worden.
Mijn fipo 5 keer aangepast en toen maar besloten het niet te postenquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Sterke ts, al vraag ik mij af of KLB het meeste verstandige forum is om in te plaatsen dat je chemokuren krijgt.
Ik heb hetzelfde als Lance Armstrong, ik heb dus teelbalkanker. En die had het nog veel erger dan ik had. Maar klote is t wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
Jaa succes, gelukkig dat je weet dat het voor 99% te genezen is.
Idd zwaar kloten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:56 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde als Lance Armstrong, ik heb dus teelbalkanker. En die had het nog veel erger dan ik had. Maar klote is t wel.
Ik vind wel dat er ook een paar grappen gemaakt kunnen worden. Dan kun je veel gemakkelijker relativeren. Ik maak er zelf ook grappen over, dat houdt mij sterk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Mijn fipo 5 keer aangepast en toen maar besloten het niet te posten
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:56 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Idd zwaar kloten.
Nogmaals veel sterkte![]()
Kijk dat is goed idd. Ik heb zelf ook wel eens wat gehad (niet zo serieus als een chemo) maar idd je moet er zelf een beetje om kunnen lachen om het enigszins dragelijk te houden en om er makkelijk met je omgeving over te praten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:57 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er ook een paar grappen gemaakt kunnen worden. Dan kun je veel gemakkelijker relativeren. Ik maak er zelf ook grappen over, dat houdt mij sterk.
Ik vond hem ook leuk, maar die is in de familie en bij vrienden al vaak voorbij gekomen. Wees origineelquote:
Ja je zit in het begin wel even met je handen in het haar. Maar over 3 weken kan dat ook niet meer. Maar persoonlijk heb ik het er nog niet supermoeilijk mee. Maar het zal nog wel een beetje zwaarder worden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:59 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Kijk dat is goed idd. Ik heb zelf ook wel eens wat gehad (niet zo serieus als een chemo) maar idd je moet er zelf een beetje om kunnen lachen om het enigszins dragelijk te houden en om er makkelijk met je omgeving over te praten.
Ik ben 27 en de jongste van de gehele afdeling. En ja het is een aandachtstopic maar ik verveel me hier kapot!quote:
In het begin wel ja.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:02 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Ja je zit in het begin wel even met je handen in het haar. Maar over 3 weken kan dat ook niet meer. Maar persoonlijk heb ik het er nog niet supermoeilijk mee. Maar het zal nog wel een beetje zwaarder worden.
Hier, een spelletje om je af te leidenquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:03 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Ik ben 27 en de jongste van de gehele afdeling. En ja het is een aandachtstopic maar ik verveel me hier kapot!
Geen flash op iPad dus ik kan niet spelenquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:04 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hier, een spelletje om je af te leiden
En sterkte
Ohquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:05 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Geen flash op iPad dus ik kan niet spelen
Wat is dit?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:06 schreef Garisson72 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een afbeelding van wat TS heeft.
Sterkte ermee, TS! Dat het zeer hoogstwaarschijnlijk goed gaat komen moet je kracht geven, toch?
Zeker wel. Ik ben heel positief. Het worden 9 lange weken en dan nog 6/7 weken nodig om te herstellen en dan moet het weer een heel eind de goede kant op gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:06 schreef Garisson72 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een afbeelding van wat TS heeft.
Sterkte ermee, TS! Dat het zeer hoogstwaarschijnlijk goed gaat komen moet je kracht geven, toch?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:02 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
a je zit in het begin wel even met je handen in het haar. Maar over 3 weken kan dat ook niet meer. Maar persoonlijk heb ik het er nog niet supermoeilijk mee. Maar het zal nog wel een beetje zwaarder worden.
Verschrikkelijk want dat komt nooit voor op FOK!.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:01 schreef Catch22- het volgende:
Wat is de gewenste oplossing?
Maar sterkte, hoewel dit een beetje een aandachtstopic is.
En tussendoor lekker klagen in KLB toch. En rare pruiken dragen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:08 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Zeker wel. Ik ben heel positief. Het worden 9 lange weken en dan nog 6/7 weken nodig om te herstellen en dan moet het weer een heel eind de goede kant op gaan.
Je hebt dan mazzel dat je er op tijd bij was. Gelukkig is teelbalkanker niet een van de meest agressieve heb ik begrepen maar ik heb het met je te doen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:08 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Zeker wel. Ik ben heel positief. Het worden 9 lange weken en dan nog 6/7 weken nodig om te herstellen en dan moet het weer een heel eind de goede kant op gaan.
Ja die hebben ze operatief verwijderd. Op de eerste scan was helemaal niets te zien. In het bloed ook niet. De maanden daar op ook geen verhoging in het bloed, maar bij de 2e scan wel wat gevonden. En 1 week later lig ik dan alweer hier met de chemo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]super dat je die zelfspot hebt. Maar die teelbalkanker, kunnen ze dat niet operatief verwijderen? Ik heb enige ervaring met kanker, ivm mijn vader, maar dat kende helaas geen goede afloop.
Heel veel sterkte en succes in ieder geval.
Daar heb ik voorzorgsmaatregelen voor getroffen. De kans is klein dat je na 1 jaar niet meer vruchtbaar bent maar ik heb mijn kwakjes netjes laten invriezenquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt dan mazzel dat je er op tijd bij was. Gelukkig is teelbalkanker niet een van de meest agressieve heb ik begrepen maar ik heb het met je te doen.
Ik hoop trouwens dat je er ook niets aan overhoudt op het gebied van vruchtbaarheid.
Slimquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:18 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Daar heb ik voorzorgsmaatregelen voor getroffen. De kans is klein dat je na 1 jaar niet meer vruchtbaar bent maar ik heb mijn kwakjes netjes laten invriezen
Ongepast misschien maar daar moest ik ook aan denken ja.quote:
Het plaatje komt redelijk in de buurt van de werkelijkheidquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Slim
[..]
Ongepast misschien maar daar moest ik ook aan denken ja.
Aangezien je er toch heel nuchter en luchtig over bent denk ik dat ik deze wel kan inkoppen. Misschien kun je van die zak een scrotumcoat van laten maken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:20 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Het plaatje komt redelijk in de buurt van de werkelijkheidik had na de operatie een inwendige nabloeding gekregen waardoor ik een mega grote zak had lol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |