Ik stel voor dat je dit topic uitprint, naar de w.c. gaat, daar het topic nogmaals doorleest, en dan nogmaals (eenmalig graag) reageert.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat valt heel erg mee, hier werd alleen de suggestie gewekt dat doordat de rits in een kinderlaars zit dat kinderen 'm dan scheef dicht mogen maken en dat die rits daar maar tegen moet kunnen.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je dit topic uitprint, naar de w.c. gaat, daar het topic nogmaals doorleest, en dan nogmaals (eenmalig graag) reageert.
daarom deze discussie dusquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:57 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ van KINDERlaarzen mag je toch wel gewoon verwachten dat die dingen een beetje stevig zijn en niet al meteen bij een verkeerd rukje aan de rits stukgaan?
quote:
Nee, die discussie was met de post van rinus al klaar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:42 schreef r_one het volgende:
[..]
Dan zullen ze moeten bewijzen dat je dochters de ritsen verkeerd gebruikt hebben, niet op voorhand elke garantie uitsluiten.
*proest, daar ging mijn koffie over mn beeldschermquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten of je garantie hebt als een kind een laarsrits ondeugdelijk gebruikt (ondeugdelijk als in: Het kind gebruikt de rits op een manier waarop ie kapot gaat)
maar ik wou toch nog even alle what ifs uitkristalliserenquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
[..]
Nee, die discussie was met de post van rinus al klaar.
Storneer je reacties maar gewoon.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar ik wou toch nog even alle what ifs uitkristalliseren.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:57 schreef HetKlusKonijn het volgende:
bij een verkeerd rukje aan de rits
Ja, is ook echt hetzelfdequote:
Je weet dat kristal erg delicaat is ?!quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar ik wou toch nog even alle what ifs uitkristalliseren.
ik zal het ook zeker niet kopen en dan aan een kind geven en garantie claimen als ie het pottemaakt heeft!quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:56 schreef r_one het volgende:
[..]
Je weet dat kristal erg delicaat is ?!
En wie gaat er dan over? Want zo te lezen laat je je nog steeds van het kastje de manager naar de muur de supervisor (quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:16 schreef mainedoll het volgende:
Update:
Vandaag naar de winkel geweest en de medewerkers gaven aan dat degene die erover ging 'net even de deur uit was'.
De medewerkers gaven aan dat de manager erover ging, en de manager gaf aan dat zij dingen 'die buiten hun garantie vallen altijd overlegt met haar supervisor'. Omdat ritsen lastige gevallen zijn, ze 'moeten wel recht worden dicht gedaan'.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:16 schreef r_one het volgende:
[..]
En wie gaat er dan over? Want zo te lezen laat je je nog steeds van het kastje de manager naar de muur de supervisor () sturen.
Was mijn plan vandaag ook, maar zie mijn vorige post..quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:59 schreef DroogDok het volgende:
volgende keer: weigeren weg te gaan zonder oplossing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |