Traagneusquote:
Hey nog bijgeslapen?quote:
Heul wel, ik wachtte een paar seconden, expres, en toen kon ik m nog steeds invoerenquote:
Hey, die lijst kwam niet van mij hoorquote:
Nee, gewone tijd naar bed en gewone tijd weer op.quote:
Ik enterde en kreeg een error. Nog een paar seconden extra de komende keer graag. Dit is een knauw voor m'n creativiteit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heul wel, ik wachtte een paar seconden, expres, en toen kon ik m nog steeds invoeren
Geef mij maar de schuldquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik enterde en kreeg een error. Nog een paar seconden extra de komende keer graag. Dit is een knauw voor m'n creativiteit.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:22 schreef Lutte het volgende:
*telefoon gaat
M'n mentor belde: herprofilering gehaald. Had een 8,2 en sta nu dus een 7,8 -> acht gemiddeld![]()
*telefoon gaat
M'n mentor belde: herprofilering gehaald. Had een 8,2 en sta nu dus een 7,8 -> acht gemiddeld![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt niet meer doen dan dit Bos! Gewoon rustig om het kwartier of half uur (laatste zou ik doen als dat kon) bellen en verder met de rest.
*telefoon gaat
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:19 schreef Pisces29 het volgende:
Qweaaa, ik vond gister ineens je tegoedbon
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
En ik zag dat je haringstal aangevuld wordt op je feestboekje
Ga zondag danquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:24 schreef Qwea het volgende:
[..]ja
Ik heb zoooooo geen zin om naar Amsterdam te gaanmaar ik wil mijn 35 euro terug
JA EN DAN????? Dan gaan we vingeren samen op de dam?quote:
Nu nog humor en het wordt nog eens wat.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Timur heeft een goede neus voor ochtendmuziek.
Met korting isser nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh kak, ik moet nog zo een dagkaart regelen ergens voor zondag
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
JA EN DAN????? Dan gaan we vingeren samen op de dam?
Geen idee of dat kreng open is op zondag.
Dr zijn toch wel kruidvatblokkerjumbodagkaarten of zo?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Met korting isser niet
Zonder korting kun je gewoon uitprinten -> eticket
Nope. Ik zoek zelf ook voor 15 Juli. Helemaal NIKS.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr zijn toch wel kruidvatblokkerjumbodagkaarten of zo?
Waarom ga je niet in je vakantie dan? Kom ik ookquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]Oh ja geil.
Nja, ik twijfel eigenlijk nog een beetje of ik zal gaan. Fran heeft een druk programma, dus die wil geloof ik eigenlijk enkel afspreken voor de lunch. En ik vind enkel voor de lunch helemaal naar Amsterdam wat overdreven zelf![]()
![]()
5 uur in de trein. Tis wel lekker hoor, boekje lezen, hondjes tutten.
Maar ik twijfel nog.
Omdat ik voor Fran ging, niet zomaarquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom ga je niet in je vakantie dan? Kom ik ookDagje Amsterdam
Is niet belangrijk voor dj's die vaak praten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu nog humor en het wordt nog eens wat.
En Fran heeft geen tiet (hihi) in je vakaaaansie?quote:
Fran is maar drie dagen in Amsterda. Vrijdag zaterdag en zondag.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
En Fran heeft geen tiet (hihi) in je vakaaaansie?
Voor een retour zit je bijna al in Engelandquote:
Nee, helaas niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr zijn toch wel kruidvatblokkerjumbodagkaarten of zo?
quote:
Trajectabonnement?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moet ook nog uitzoeken hoe ik het goedkoopste anderhalve maand doordeweeks van en naar Nijmegen kom
Ai, goedkoop gaat dat nie zijn denk ik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moet ook nog uitzoeken hoe ik het goedkoopste anderhalve maand doordeweeks van en naar Nijmegen kom
Ik denk hetquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Trajectabonnement?
En gefeliciteerd met je 8 gemiddeld
Ben ook bang van niet. Alsof die boeken en alles al niet duur genoeg zijnquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ai, goedkoop gaat dat nie zijn denk ik.
Oeh oeh oeh, een Nijmegenmagneet staat echt met stip bovenaan mijn verlanglijstje trouwens
Nee helaas, merendeel op het hbo heeft er ook last van. Je ouders krijgen nog kinderbijslag, vandaar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:16 schreef Bos81 het volgende:
Lutte bestaat er geen dispensatieregeling voor 17-jarige via de stufi-organisatie.? Je zit gewoon op een Uni notabene..
Betalen je ouders je reiskosten die anderhalve maand? Of moet je dat zelf doen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee helaas, merendeel op het hbo heeft er ook last van. Je ouders krijgen nog kinderbijslag, vandaar.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Betalen je ouders je reiskosten die anderhalve maand? Of moet je dat zelf doen?
M'n oudersquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Betalen je ouders je reiskosten die anderhalve maand? Of moet je dat zelf doen?
Daarom vroeg ik t ookquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik denk dr ouders, ze heeft toch nog niet eens een baantje
Jup, maar diezelfde maand moet er ook collegegeld en boeken betaald worden. Die bedragen gaan echt nergens meer overquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:27 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, die krijgen toch ook die kinderbijslag?
Niet al te druk om maken hoor
Tien jaar geleden op het HBO waren die boeken al superduur. Dat zul nu wel vele malen erger zijn..quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, maar diezelfde maand moet er ook collegegeld en boeken betaald worden. Die bedragen gaan echt nergens meer over
Maar wel heel fijn dat ze het betalen ja
'Fout' tussen aanhalingstekens inderdaad, gewoon een misverstandje. Maar het is opgelost, fijn!quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:31 schreef Bos81 het volgende:
Het was dus toch "mijn fout" bij die factuur. Er had nog een blad voor moeten zitten, maar die is mijn collega vergeten mee te nemen toen ik de opdracht kreeg deze factuur te doen. Daar had ik dus op kunnen letten, maar ach zodoende leert men en daarom staat fout ook tussen aanhalingstekens..
Maar gewoon opgelost nu dus...![]()
Worden vaak maar één jaar en door relatief weinig man gebruikt, echt niet grappig inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tien jaar geleden op het HBO waren die boeken al superduur. Dat zul nu wel vele malen erger zijn..
Whehequote:Op woensdag 27 juni 2012 11:31 schreef oh-oh het volgende:
Chico was net royally pissed, en Billy was ongekend dwars
![]()
[ afbeelding ]
1000 euro voor een half jaarquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Worden vaak maar één jaar en door relatief weinig man gebruikt, echt niet grappig inderdaad.
Het eerste half (!) jaar is duizend euro.. TjaHopelijk valt er op Marktplaats wat te sprokkelen/later door te verkopen.
Hij stond onwijs te jengelen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:34 schreef Muis006 het volgende:
dat gezicht van Chico.
"Wat sta je nou foto's te maken, doe er wat aan!"
quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij stond onwijs te jengelen.
En ik zeg dan telkens met een lief stemmetje ach poppetje wat is er dan???
Dan gaat ie harder jengelen en snikken![]()
En Billy ligt dan echt met zn ogen dicht te doen of ie niet bestaat
quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Worden vaak maar één jaar en door relatief weinig man gebruikt, echt niet grappig inderdaad.
Het eerste half (!) jaar is duizend euro.. TjaHopelijk valt er op Marktplaats wat te sprokkelen/later door te verkopen.
Ja ik vraag me ook af wat voor boeken het dan zijn hoor! Denk dat het wel scheelt dat de Radboud een eigen methode heeft, dat zijn toch tien boeken die ieder jaar opnieuw voor 330 mensen gemaakt moeten worden. Dat tikt wel aan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]Holymooooooly
![]()
Ik weet echt niet meer wat het kostte toen ik ging studeren.
Ik betaalde alles zelf maar ik werkte dan ook wel echt veel. Maar zoveel was het vast niet
Ja dat zal welquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:41 schreef Miniem het volgende:
1e jaar is bij mij ook flink dokken![]()
Stufi krijg ik wel, maar daarnaast ook de schoolkosten
Je had het al 10 keer uit moeten hebbenquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:47 schreef Qwea het volgende:
Ik zit george te lezenheb al paar keer moeten lachen
Precies, en daarom wil ik dus niet dat mijn ouders betalenquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
Het is allemaal schandalig aan de prijs, maar ja, als je in de toekomst ooit als arts werkt betaalt het zich weer terug...
Ja joh, zeker met zo een beroep, het is gewoon een investering in jezelf.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Precies, en daarom wil ik dus niet dat mijn ouders betalenKijk beginnen met een paar duizend euro schuld is niet leuk (want alleen werken gaat het ook niet dekken), maar die eerste jaren zonder kinderen in een appartementje krijg je dat wel afgelost denk ik.
Investering in jezelf, klinkt heerlijk poėtischquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja joh, zeker met zo een beroep, het is gewoon een investering in jezelf.
Nou voel ik me een spaarvarken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Investering in jezelf, klinkt heerlijk poėtisch
Hij wil graag spiezen, niet gespiesd worden gekkiequote:Op woensdag 27 juni 2012 11:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
In een spaarvarken stopt men geld, in een speenvarken het spit. De keus is aan jou
Lijkt me allebei niet prettigquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
In een spaarvarken stopt men geld, in een speenvarken het spit. De keus is aan jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |