SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
[ Bericht 1% gewijzigd door GotC op 27-06-2012 07:49:35 ]![]()
grrrr GotC:
Vol! Behalve m'n maag
Snel even wat eten maken en dan zzzzzz morgen 2:30 uur lopen. Haaaaaaarlem here we come.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
TT![]()
Ik duik er ook maar vroeg in, morgen middag met 6 pre-pubertjes op stap (kinderfeestje van m'n draak)
slaap lekker allemaal![]()
![]()
Ik was nog bezig het vorige topic te lezen, kom ik onderaan, istie alweer volquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik kan tegenwoordig niet eens afwassen zonder tientallen posts te missen.![]()
![]()
![]()
2,5 uur lopenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:05 schreef slacker_nl het volgende:
grrrr GotC:
Vol! Behalve m'n maag
Snel even wat eten maken en dan zzzzzz morgen 2:30 uur lopen. Haaaaaaarlem here we come.![]()
![]()
En sorry![]()
![]()
Zitten jullie ook tegenover elkaar? Of naast elkaar met allebei een laptop op schootquote:
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Succes morgen!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:05 schreef slacker_nl het volgende:
grrrr GotC:
Vol! Behalve m'n maag
Snel even wat eten maken en dan zzzzzz morgen 2:30 uur lopen. Haaaaaaarlem here we come.F means you're fucked![]()
Nee we hebben 1 laptop en we loggen elke keer in en uit na elke post. Best lastig nog!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zitten jullie ook tegenover elkaar? Of naast elkaar met allebei een laptop op schoot![]()
Spraakherkenning denk ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zitten jullie ook tegenover elkaar? Of naast elkaar met allebei een laptop op schoot![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Nee we zitten op 1 laptop en we loggen elke keer in en uit na elke post. Best lastig nog!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Nee we hebben 1 laptop en we loggen elke keer in en uit na elke post. Best lastig nog!![]()
Twee browsers en alt-tabben. Hoppa!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Nee we hebben 1 laptop en we loggen elke keer in en uit na elke post. Best lastig nog!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oh ja, dat kan ook nog!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Twee browsers en alt-tabben. Hoppa!
Nja, even een nachtje over slapen..![]()
Dat zegt ie nu pas....we lopen al bijna 4 jaar te kuttenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Twee browsers en alt-tabben. Hoppa!F means you're fucked![]()
Nou ja als je er alleen maar mee op het forum zit kun je ook een tablet overwegenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat zegt ie nu pas....we lopen al bijna 4 jaar te kuttenBranden je ballen ook niet weg als je dat ding te lang op schoot hebt.
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat zegt ie nu pas....we lopen al bijna 4 jaar te kutten
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
fokking kutwebsites die niet meewerken.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:16 schreef slacker_nl het volgende:
fokking kutwebsites die niet meewerken.![]()
![]()
![]()
Yep...juuuuuuuuuuust luckyquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:16 schreef slacker_nl het volgende:
fokking kutwebsites die niet meewerken.
F means you're fucked![]()
Ik ook van jou (behalve YUR, YUR is de boze boeman).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Sorry dat ik jullie verwaarloosd heb
vanavond:
Distance: 11.05 km
Time: 1:07:39
Avg Speed: 9.8 km/h
volgens mij eindelijk in de plus op de challenge
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:19 schreef SEMTEX het volgende:
vanavond:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Super!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:19 schreef SEMTEX het volgende:
vanavond:
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
vraagje Semmie.... die grafherrie tijdens dat optreden wat je laatst postte...dat staat toch niet op je playlist voor het hardlopen he?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
vanavond:
volgens mij eindelijk in de plus op de challengeIk heb een knopje op mn toetsenbord nodig met fier er op
![]()
![]()
vanavond:
Met een beetje geluk kom ik ergens in oktober ook in de plus.![]()
![]()
Nu ben ik benieuwd naar wat jij dan grafherrie noemtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
vraagje Semmie.... die grafherrie tijdens dat optreden wat je laatst postte...dat staat toch niet op je playlist voor het hardlopen he?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
vanavond:
volgens mij eindelijk in de plus op de challengeNice. En jaloers
Kan iemand me trouwens vertellen hoe dat challenge schema rekenkundig in elkaar zit?
Je begint met 0. Je voert in hoeveel je al gelopen hebt. Als je weer gelopen hebt, vul je dat in. En de site telt dat erbij op. Easyquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:26 schreef Maraca het volgende:
Kan iemand me trouwens vertellen hoe dat challenge schema rekenkundig in elkaar zit?
> Swetsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:26 schreef Maraca het volgende:
Kan iemand me trouwens vertellen hoe dat challenge schema rekenkundig in elkaar zit?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nee hoor, ik ren graag op muziek van John Digweed:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
vraagje Semmie.... die grafherrie tijdens dat optreden wat je laatst postte...dat staat toch niet op je playlist voor het hardlopen he?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
alles luider dan de Carpenters..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:25 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar wat jij dan grafherrie noemt
Dat is alleen kolom C. Ik vraag me af hoe kolom E in elkaar zit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je begint met 0. Je voert in hoeveel je al gelopen hebt. Als je weer gelopen hebt, vul je dat in. En de site telt dat erbij op. Easy
SWETS! Ben je online?!quote:Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Challenge: je doel in kilometersquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:26 schreef Maraca het volgende:
Voortgang: gelopen kilometers
Percentage: % challenge / voortgang
Schedule: % challenge/365 * dag van het jaar ?![]()
Super! Die laatste wilde ik weten. Bedanktquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Challenge: je doel in kilometers
Voortgang: gelopen kilometers
Percentage: % challenge / voortgang
Schedule: challenge/365 * dag van het jaar ?
Nu kan je uitrekenen wanneer je in de plus komt hè?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Super! Die laatste wilde ik weten. Bedankt![]()
![]()
Ik kan er heel slecht tegen om met schema's te werken die ik niet snapquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nu kan je uitrekenen wanneer je in de plus komt hè?
dat lijkt me op zich wel lekkere muziek om op hard te lopen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ren graag op muziek van John Digweed:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik moet vanmiddag naar de medische keuring van de brandweer.
Ben benieuwt hoe mijn conditie (lees: longcapaciteit) er op vooruit gegaan is het laatste jaar'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Limp Bizkitquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:25 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar wat jij dan grafherrie noemt
vanavond:
volgens mij eindelijk in de plus op de challenge![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is mijn specialiteit op het werk. Ik verzin allerlei modellen die anderen niet snappen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kan er heel slecht tegen om met schema's te werken die ik niet snapSucces.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik moet vanmiddag naar de medische keuring van de brandweer.
Ben benieuwt hoe mijn conditie (lees: longcapaciteit) er op vooruit gegaan is het laatste jaar![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:26 schreef Maraca het volgende:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28function run_stats($user, $challenge, $ran, $add_day = 0) {
# days, +1 coz we are humanz
$today = date("z", time()) + 1;
$first_day = date("z", mktime(0, 0, 0, 1, 1, date("Y"))) + 1;
$last_day = date("z", mktime(0, 0, 0, 12, 31, date("Y"))) + 1;
$today += $add_day;
$perc_afgelegd = ( $ran / $challenge ) * 100;
$must_run_daily = $challenge / $last_day;
$expected_ran = $must_run_daily * $today;
$perc_expected_ran = ( ( $ran - $expected_ran ) / $challenge ) * 100 ;
$must_run_daily_current = $ran / $today;
$must_run_daily_actual = ( $challenge - $ran ) / ( $last_day - $today) ;
$must_run_daily_diff = $must_run_daily_actual - $must_run_daily;
printf("User: %s (day: %d %0.2f%%)\n", $user, $today, ($today / $last_day * 100));
printf("Challenge: %0.2f\nRan: %0.2f (%0.2f%%)\nExpected: %0.2f (%0.2f%%)\n", $challenge, $ran, $perc_afgelegd, $expected_ran, $perc_expected_ran);
printf("Run daily (expected): %0.2f\n", $must_run_daily);
printf("Run daily (actual): %0.2f (forecasted distance: %0.2f)\n", $must_run_daily_current, $must_run_daily_current * $last_day);
printf("Run daily (to complete): %0.2f\n", $must_run_daily_actual);
print("\n");
}
Zo
Ik zou daar nog best op kunnen hardlopenquote:![]()
Het bouwt op en af, dus werkt prima bij een duurloopje. Vooral in de middenstukjes wordt je echt opgezweept om door te lopen, vind ik, omdat die set dan ook een hoger tempo krijgt. je raakt bijna in een soort trance met deze mixjes. Voordeel is ook dat ze allemaal minstens een uur lang zijn, dus je hebt ononderbroken muziek.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat lijkt me op zich wel lekkere muziek om op hard te lopen.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
En mijn werk is dus weer om die modellen te snappen en kijken of we erop kunnen steunen bij onze controlequote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is mijn specialiteit op het werk. Ik verzin allerlei modellen die anderen niet snappen.Zo kan het ook jaquote:![]()
Ik ook wel denk ik, nog niet geprobeerdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zou daar nog best op kunnen hardlopen![]()
zo alvast maar even een route opstippelen op google earth voor komende zondag'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik vind het best vervelend om mijn rekenmethodes/modellen uit te leggen aan mensen die er geen kaas van hebben gegeten (lees: managers). Het aantal mensen dat mij begrijpt is op 1 hand te tellen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
En mijn werk is dus weer om die modellen te snappen en kijken of we erop kunnen steunen bij onze controle![]()
![]()
@Sylvesterrrr... gaat lukken hoor.. de medische test is meer een "vinger aan de pols" , voornamelijk qua gehoor, zicht en longcapaciteit'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
php is een kuttaal! (en toch programmeer ik er soms in).quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:35 schreef streamnl het volgende:
Moest toch even dubbel checken of ik niet op tweakers zat ipv FoK
perl
Snap ikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind het best vervelend om mijn rekenmethodes/modellen uit te leggen aan mensen die er geen kaas van hebben gegeten (lees: managers). Het aantal mensen dat mij begrijpt is op 1 hand te tellen.Het is ook lastig omdat iets voor jou heel duidelijk kan zijn maar voor iemand anders hogere wiskunde
Programmeren is onrein! Paar jaar PHP MySQL en Basic gehad. Nooit weerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vast niet ritueel geprogrammeerd hè?![]()
![]()
Overtuig rechtsedirecte daar maar eens vanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:36 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat is toch best lekkere muziek?
Mission Impossible denk ikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Overtuig rechtsedirecte daar maar eens vanZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb jaren met PHP & MySQL gespeeld. Inmiddels werk ik enkele jaren met Oracle & PL/SQL (+ vba voor de nodige automatisering in Excelquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:38 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Programmeren is onrein! Paar jaar PHP MySQL en Basic gehad. Nooit weer). Ook een tijdje in C# geprogrammeerd.
Dit jaar heb ik op school voor het eerst in Java geprogrammeerd, niet slecht eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhuh, best vervelend. Er is niemand die mijn werk altijd even kan controleren, hierdoor ben ik genoodzaakt mijn eigen werk te controleren ("Ik maak nooit fouten...").quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Snap ikHet is ook lastig omdat iets voor jou heel duidelijk kan zijn maar voor iemand anders hogere wiskunde
![]()
![]()
5 seconde geluisterd....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Overtuig rechtsedirecte daar maar eens van![]()
* rechtsedirecte zet nog maar even Kitty Daisy Katzenjammer op
[ Bericht 2% gewijzigd door rechtsedirecte op 26-06-2012 22:53:34 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Planning voor morgen is als volgt: kijken of de nieuwe route inderdaad zo fijn is als ik heb ingeschat (lang stuk rechtdoor zonder te hoeven oversteken; behalve een mini-spoor die 1x per jaar wordt gebruikt voor Dordt in stoom) en dan op de terugweg de McFlurry
Uiteraard met de fietsof de auto
Zo. Hoofdpijn is redelijk weggetrokken
Tijd voor m'n bed (te laat), morgen vroeg op, half dagje werken en dan 's middags of begin van de avond lopen.
Laatste training voor zaterdag
Welterusten, lieve lopers![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:58 schreef Yuki het volgende:
Tijd voor m'n bed (te laat), morgen vroeg op, half dagje werken en dan 's middags of begin van de avond lopen.
![]()
![]()
truste Yuki!! en je weet wat zeggen over een slechte generale repetitie he?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:58 schreef Yuki het volgende:
Welterusten, lieve lopers
'Trusten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:58 schreef Yuki het volgende:
![]()
Ik ga morgenochtend ook weer lopen. Volgens mij een 7 km duurloop.![]()
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Jij ookquote:Zal ik dan maar hopen op een slechte training morgen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
truste Yuki!! en je weet wat zeggen over een slechte generale repetitie he?
Fijne dag, RD!Lekker! Geniet ervanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:59 schreef Nero22 het volgende:
[..]
'Trusten.![]()
Ik ga morgenochtend ook weer lopen. Volgens mij een 7 km duurloop.![]()
En welterusten
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Chist, RD loopt gewoon 5km per dag (een DtD per 3 dagen!!). Verdenk 'm ervan dat ie 1800km op de teller gaat zetten dit jaar. Das meer dan een paar schoenen theoretisch aankunnen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
daarom heeft hij ook 3 paar schoenen (plus een paar spikes) bij de deur staanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:07 schreef slacker_nl het volgende:
Chist, RD loopt gewoon 5km per dag. Verdenk 'm ervan dat ie 1800km op de teller gaat zetten dit jaar. Das meer dan een paar schoenen theoretisch aankunnen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
daarom heeft hij ook 3 paar schoenen (plus een paar spikes) bij de deur staandrie paar hier. 1tje is wel afgeschreven, of gaan we alleen nog maar hindernisbanen mee belopen.
Ik ga slapenWelterusten allemaal
Ah, je beantwoord nu meteen mijn ongestelde vraag waarmee je in hemelsnaam die baggerloop hebt gelopenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]drie paar hier. 1tje is wel afgeschreven, of gaan we alleen nog maar hindernisbanen mee belopen.
![]()
omdat niet alle hardlopers gelijk zijn....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Toen was ie nog niet afgeschrevenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ah, je beantwoord nu meteen mijn ongestelde vraag waarmee je in hemelsnaam die baggerloop hebt gelopenmaar ze zorgen voor blaren op de lange afstand door een teveel aan wrijving.
kan er nog steeds niet over uit dat ik, pakweg, 37 jaar lang mijn veters verkeerd gestrikt heb.
Strik ze nu, sinds zondag, tegenovergesteld als wat ik gewend was en nu geen last meer van losse veters.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hoe dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
kan er nog steeds niet over uit dat ik, pakweg, 37 jaar lang mijn veters verkeerd gestrikt heb.
Strik ze nu, sinds zondag, tegenovergesteld als wat ik gewend was en nu geen last meer van losse veters.
Ik strik mijn veters tegenwoordig zo.![]()
Zo!![]()
Even met een grote kom yoghurt bijkomen!
Zwemmen dus! Man man man wat was dat lang geleden! M'n badpak gelukkig weer gevonden, op de fiets naar het zwembad in een lekker tempo
Daar aangekomen even kort staan praten met 'de mevrouw die het regelde', wat er dan ook te regelen viel. Dus nou ja, er was ook een trainer en die zette me in een baan met nog 'n meisje. We hadden dus met z'n tweeën een baan. Ging prima zo.
Dus ik maar gaan zwemmen, toch zeker wel zo'n 50 baantjes gok ik, gewoon stug doorgezwommen. Wisselend schoolslag en crawl. Was 't duidelijk niet meer gewend, zeker crawl niet. M'n techniek is nog steeds prima, maar m'n ademhaling en zwemconditie moet aardig aan gesleuteld worden. Maar niet bij die club denk ik. Het is me te duur voor wat je er voor terug krijgt. Kreeg tijdens 't zwemmen wel wat prima tips, maar er is ook niet echt interactie verder, waar ik ook wel een beetje naar op zoek ben. Na de training was die trainer-dude ook ineens weg terwijl ik nog wel even wat wilde vragen enzo. Beetje jammer.
Dus toen maar weer lekker naar huis gefietst.
Binnenkort even bij 't vrij-zwemmen hier in 't zwembad in de buurt kijken. Daar mag ik 'gratis' in: heb een uitgebreid sportschoolabo van de city council en daar zitten de zwembadtoegangsgelden ook bij. Dus maar eens kijken of ik dan zelf wat kan trainen tot het collegejaar weer begint en dan eens bij de studentenzwemtoko kijken
Ja doei.![]()
ik merkte nu dat mijn veter altijd "scheef" zat zoals op dat filmpje en dat de lus dus gaat "trekken" aan de veterquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoe dan?
Ik strik mijn veters tegenwoordig zo.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Interessant! Morgen maar eens oefenen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik merkte nu dat mijn veter altijd "scheef" zat zoals op dat filmpje en dat de lus dus gaat "trekken" aan de veter![]()
![]()
druk dagje Mo... eerst gras maaien... en daarna zwemmeren !!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:37 schreef motorbloempje het volgende:
Zo!![]()
Even met een grote kom yoghurt bijkomen!
Zwemmen dus! Man man man wat was dat lang geleden! M'n badpak gelukkig weer gevonden, op de fiets naar het zwembad in een lekker tempo
Daar aangekomen even kort staan praten met 'de mevrouw die het regelde', wat er dan ook te regelen viel. Dus nou ja, er was ook een trainer en die zette me in een baan met nog 'n meisje. We hadden dus met z'n tweeën een baan. Ging prima zo.
Dus ik maar gaan zwemmen, toch zeker wel zo'n 50 baantjes gok ik, gewoon stug doorgezwommen. Wisselend schoolslag en crawl. Was 't duidelijk niet meer gewend, zeker crawl niet. M'n techniek is nog steeds prima, maar m'n ademhaling en zwemconditie moet aardig aan gesleuteld worden. Maar niet bij die club denk ik. Het is me te duur voor wat je er voor terug krijgt. Kreeg tijdens 't zwemmen wel wat prima tips, maar er is ook niet echt interactie verder, waar ik ook wel een beetje naar op zoek ben. Na de training was die trainer-dude ook ineens weg terwijl ik nog wel even wat wilde vragen enzo. Beetje jammer.
Dus toen maar weer lekker naar huis gefietst.
Binnenkort even bij 't vrij-zwemmen hier in 't zwembad in de buurt kijken. Daar mag ik 'gratis' in: heb een uitgebreid sportschoolabo van de city council en daar zitten de zwembadtoegangsgelden ook bij. Dus maar eens kijken of ik dan zelf wat kan trainen tot het collegejaar weer begint en dan eens bij de studentenzwemtoko kijken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
Strik ze nu, sinds zondag, tegenovergesteld als wat ik gewend was en nu geen last meer van losse veters.![]()
![]()
*puzzled* ik vind die granny knot altijd wel kek want dan is het gestroomlijnt. Maar het verklaar m'n notorische losse veters.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik merkte nu dat mijn veter altijd "scheef" zat zoals op dat filmpje en dat de lus dus gaat "trekken" aan de veterIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zou eerst nog naar de sportschool aan, maar toen m'n armen trilden van de gras work-out vond ik 't wel genoeg! Bijna 3 uur bezig geweest daarmee!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
druk dagje Mo... eerst gras maaien... en daarna zwemmeren !!
Ja doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: