Vuilnisssquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:51 schreef iBenny het volgende:
Trouwens... al die berichten op Facebook![]()
Ben blij dat ik die van mij op prive heb staan
Zeurquote:
Ja dat werkt niet meequote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:58 schreef Lutte het volgende:
iedereen lult er hier dooreen en ik mot ijs eten
Hystericaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:58 schreef Lutte het volgende:
iedereen lult er hier dooreen en ik mot ijs eten
Dat vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:02 schreef Lutte het volgende:
Moet ik ook iets uitzetten omdat ik anders iedereen doodspam?
quote:
accountinstellingen > apps > Song Pop > Berichten namens jou: Alleen ikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:02 schreef Lutte het volgende:
Moet ik ook iets uitzetten omdat ik anders iedereen doodspam?
Of ditquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
accountinstellingen > apps > Song Pop > Berichten namens jou: Alleen ik
en ff op het kruisje drukken bij "app kan berichten plaatsen namen jou"(2 blokjes erboven)
Tell me all about it my love!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:10 schreef Kally het volgende:
OMG ik heb een spel op mijn laptop, Agatha Christie - Death on the Nile
Nope, ik ga the freakshow induikenquote:
Van hetzelfde, maar dan met je boekquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:14 schreef Kally het volgende:
Jeps, ik ga afsluiten en nog lekker even mijn SK induiken, have fun with the songs
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:15 schreef Lutte het volgende:
Oke ik ben de imbeciel van de dag, heb niet oplaadbare batterijen in de oplader gestopt.Ze hadden dezelfde kleur!
Je moet ff die dingetjes uitzettenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Heel mijn facebook gaat eraan geloven jongens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja, ik zie het. Die balk aan de zijkant is blijven haken bij Hero
Ik reageerde op een video van Tiffany Alford:quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik reageerde op een video van Tiffany Alford:
Je hoofd lijkt op een te ver doorgemasseerde prostaat. Doe er wat aan.
Je bedoelt een kaart van Amerika?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:52 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG.. help!
Vriendin van mij wil een roadtrip maken door Amerika. Waar kan ik een kaart kopen voor haar verjaardag?
Aha. Volgens mij verkopen ze die niet bij de ANWB. Daar heb je volgens mij alleen Europese kaarten.quote:
Idd niet. Maar niet alleen Europees, want ze hebben australie welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aha. Volgens mij verkopen ze die niet bij de ANWB. Daar heb je volgens mij alleen Europese kaarten.
Goeie vraag... zou het eigenlijk ook niet weten
Dan hebben ze Amerika misschien toch wel..?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Idd niet. Maar niet alleen Europees, want ze hebben australie wel
Nope, heb al gekeken! Maar heb al iets gevonden op internetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan hebben ze Amerika misschien toch wel..?
Godver, WAAROM JIJ WEL, EN IK NIET?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:07 schreef Bellatrix het volgende:
http://www.anwb.nl/webwin(...)mingen=noord-amerika
Heul niet!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Benny speelt met z'n oren dicht en dan nog 5 punten.
Ik kreeg hem bij Song Popquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:37 schreef PatriQue89 het volgende:
JA GODVER
Net call me maybe uit mn hoofd..
NU IS IE WEEEEER OP DE RADIO!
Ik stop de oordopjes in mijn neus en gebruik mijn mond als speakerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Benny speelt met z'n oren dicht en dan nog 5 punten.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik stop de oordopjes in mijn neus en gebruik mijn mond als speaker
You just made my dayquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik stop de oordopjes in mijn neus en gebruik mijn mond als speaker
Lekkerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen maar weer uitslapen...
Schrok me kapot.. 10 voor 11
Dat is in JAAAAAREEEEEN niet meer gebeurd
Hoe dat zoquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:01 schreef Lutte het volgende:
M'n hersenen voelen als een uitgespuugde kauwgom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:34 schreef iBenny het volgende:
Zwabber, Google doet toch altijd zo'n beeld in hun tuin van de laatste Android versie?
Heb je Jelly Bean gezien?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vroeg me al af hoe ze dat gingen doen,
🐙
Dus datquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:01 schreef DeZwabber het volgende:
Dat wel, vind het idee wel leuk, maar hij is een beetje cheap gedaan ivt de rest
nee. Over 5 dagen wordt de stand geresetquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar het is maar 5 dagen ofzo op facebook?
WHHHAAAAAATTTTT... waarom?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
nee. Over 5 dagen wordt de stand gereset
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:37 schreef PatriQue89 het volgende:
JA GODVER
Naar nummer is dat inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:37 schreef PatriQue89 het volgende:
JA GODVER
Ja ik moet daar ook altijd om lachenquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet zo lachen om die eerste zin van je sig, Patje.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:49 schreef Lutte het volgende:
Verdomme, krijg een foto doorgestuurd, open hem, gat van een net getrokken kiesVan je vrienden moet je het hebben
Nice!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:22 schreef Lutte het volgende:
*telefoon gaat
M'n mentor belde: herprofilering gehaald. Had een 8,2 en sta nu dus een 7,8 -> acht gemiddeld![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:22 schreef Lutte het volgende:
*telefoon gaat
M'n mentor belde: herprofilering gehaald. Had een 8,2 en sta nu dus een 7,8 -> acht gemiddeld![]()
Ja inderdaadquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Dat is ook het cijfer die je verwachtte toch?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:49 schreef Lutte het volgende:
Verdomme, krijg een foto doorgestuurd, open hem, gat van een net getrokken kiesVan je vrienden moet je het hebben
quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja inderdaadMisschien toch nog een carrière als docent?
naaah... TochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
wat ga je doen dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Hilversum calling
Mijn carrrrriiiieeeere krijgt weer een beetje glans!
Do tellquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, hartstikke kek.
Ik word webcammodel! ahahahah
Oh, voor TVlab wordt een pilot gemaakt voor "The game of fame". Paul de Leeuw als presentator. 96 kandidaten die thuis van achter de webcam meedoen. Morgen even een gesprekje in "de virtuele kamer" om te kijken of ik mee mag doen.quote:
nicequote:Op woensdag 27 juni 2012 11:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, voor TVlab wordt een pilot gemaakt voor "The game of fame". Paul de Leeuw als presentator. 96 kandidaten die thuis van achter de webcam meedoen. Morgen even een gesprekje in "de virtuele kamer" om te kijken of ik mee mag doen.
Wat leukquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, voor TVlab wordt een pilot gemaakt voor "The game of fame". Paul de Leeuw als presentator. 96 kandidaten die thuis van achter de webcam meedoen. Morgen even een gesprekje in "de virtuele kamer" om te kijken of ik mee mag doen.
Wat had ze?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Supertof... mama is vanochtend geopereerd aan haar hand. Kan ik weer een tijdje loopjongen spelen
Oh, ze kon haar duim niet meer bewegen...quote:
Ik ookquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, wel ehh.. 3 uur slaap gehad vannacht
Had gekund... maar ik sliep om half 5 nog niet... grrr... en toen om 8 uur mn moeder hysterisch in mijn kamerquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook.
Jij hebt ook uit kunnen slapen toch?
Hoezo dat danquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Had gekund... maar ik sliep om half 5 nog niet... grrr... en toen om 8 uur mn moeder hysterisch in mijn kamer
Stond in een zak snoepjes te grabbelen: Ja, ik ben verkouden, dit datquote:
Je hebt dus hyper de nacht doorgehaaldquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Stond in een zak snoepjes te grabbelen: Ja, ik ben verkouden, dit dat
Maar ze moest geopereerd enzo
Ja, duurde maar 10 minuutjes, was om 11 uur alweer thuisquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt dus hyper de nacht doorgehaald![]()
?
Zo vroeg al? Is wel alles goed gegaan?
Ooooooohwquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, duurde maar 10 minuutjes, was om 11 uur alweer thuis
Ik heb geen programma, heb een schijfje van anwb.. maar staan maar 10 oefenexamens op.. Welke heb jij dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:07 schreef iBenny het volgende:
Welk programma voor theorie heb jij eigenlijk? Ik heb er hier eentje en die kan ik je zo sturen...
Van TrafficTrainerquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb geen programma, heb een schijfje van anwb.. maar staan maar 10 oefenexamens op.. Welke heb jij dan?
Groeoeoeoeoen!!!!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer een nieuw programma? Of ga je ballen graaien bij Lucille?
Rhodosquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:24 schreef MissJ het volgende:
[..]
Groeoeoeoeoen!!!!!
Hihi
En weer even gr gr uit rhodos. Morgenavond terug naar huis.
Zwabber speelde jij nog wel eens minecraft?quote:
whehe, ik zal mijn best doen!quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de zon meeneemt. Is Griekenland ons wel verschuldigd.
quote:
ratquote:
quote:
Wat een fantastisch jurkjequote:
Geef de pijp maar aan Maartenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:09 schreef Kally het volgende:
Zo, ben er wel weer klaar mee voor vandaag
Gedaanquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Of aan Martijn. Gezien het nieuws vandaag.
Nah, dat niet...quote:
Heerlijk die spullen, en ze werken primaquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nah, dat niet...
Vandaag even een nieuwe dvd speler gescoord voor 20 euro en boxjes voor mijn laptop voor een tientje.
Lang leve de afprijsbak bij de lidl
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Dolby surround krijg je wel door je oren goed schoon te houden.
Idd, en die boksjes zijn van Logitech.. Zit mooi geluid inquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Heerlijk die spullen, en ze werken prima
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Idd, en die boksjes zijn van Logitech.. Zit mooi geluid in
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Gisteren dacht ik nog even lezen, heb denk ik 3 zinnen gehaald toen sliep ik
En werd nog moe wakker
Die vakantie is echt nodig
Ik las hetquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik sliep om half 5 pas ofzo... 8 uur mama gillend in mn kamer,
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:53 schreef Kally het volgende:
Komen namen voorbij van nu waar ik nog nooit van gehoord heb
Ik zag hetquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik drukte net verkeerd bij een Queen nummer
quote:
quote:
Ik ben hondsmoe en Dk ook...gaat nie goed, maar wel even fijn om tussentijds thuis te zijnquote:
Kracht en sterkte Laysaquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
Ik ben hondsmoe en Dk ook...gaat nie goed, maar wel even fijn om tussentijds thuis te zijn
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
Ik ben hondsmoe en Dk ook...gaat nie goed, maar wel even fijn om tussentijds thuis te zijn
Even ontspannen Lays! Goede rust!quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:01 schreef Laysa het volgende:
Straks na het voetballen lekker naar bed....fijne avond hier
Jij slaap lekker straks, dikke knufquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:01 schreef Laysa het volgende:
Straks na het voetballen lekker naar bed....fijne avond hier
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:18 schreef Renesite het volgende:
Whehee... lees een oude column van mij!
http://frontpage.fok.nl/c(...)ites-ah-vontuur.html
Ik heb er euh...quote:
VIJFTIEN?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
Oh, als we zwemdiploma's meetellen dan win ik, daar heb ik er 15 van
Echt?quote:
Ik heb nooit een schooldiploma gehaald.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt?
Ik kom niet verder dan m'n A, EHBO, verkeers (twee keer over theorie gedaan ook nog) en nu dus eindelijk een echt diploma
Wel een zooi certificaten waaronder cursus Chinees, Drama, Koken en Frans toneel
Achermquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
En van je basisschool krijg je heul; geen diploma toch![]()
Veterstrik diploma ben ik ook voor gezakt omdat m'n lus los gleed, mocht het niet over doen
WTFquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt?
Ik kom niet verder dan m'n A, EHBO, verkeers (twee keer over theorie gedaan ook nog) en nu dus eindelijk een echt diploma
Wel een zooi certificaten waaronder cursus Chinees, Drama, Koken en Frans toneel
Echt niet?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nooit een schooldiploma gehaald.
Ik heb nog nooit een bot gebroken eigenlijk, wat ook een godswonder is gezien ik al aardig wat vliegtuigloze airmiles er op heb zittenquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
AchermDat moet heftig zijn geweest
Ik had m'n arm gebroken dus heb er ook geen
Blijkt nou, studie is veel leuker dan schoolquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt niet?En dan nog gaan studeren, held
Ik vier keer m'n arm, beetje sneu ergensquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een bot gebroken eigenlijk, wat ook een godswonder is gezien ik al aardig wat vliegtuigloze airmiles er op heb zitten
Als je niet op je arm terecht was gekomen was er waarschijnlijk iets kostbaarders gebrokenquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vier keer m'n arm, beetje sneu ergens
Vliegtuigloze airmiles![]()
Probablyquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je niet op je arm terecht was gekomen was er waarschijnlijk iets kostbaarders gebroken
Hij is echt slecht, ik bedoel de chemistry is er deze keer niet tussen hun (zoals in Devil's Advocate), maar verliefd, ziek, doodquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja dat krijg je wel van die film inderdaad
Whehehe, tja, hij is verder niet echt bijzonder inderdaadquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is echt slecht, ik bedoel de chemistry is er deze keer niet tussen hun (zoals in Devil's Advocate), maar verliefd, ziek, dood
En stiekem ben ik een enorme emo, alleen niet zo stiekem meer
Ik vind alleen die travo's hilarisch, zeker als hij erachter komt dat die ene een big shot is in de reclame wereldquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehehe, tja, hij is verder niet echt bijzonder inderdaad
Inderdaad. hij deugt op verschillende punten niet, maar er zaten leuke elementjes in! (moest wel even zoeken waar ie ook alweer over ging, zegt genoeg)quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:04 schreef Kally het volgende:
Sweet November, niet de beste film, sterker nog vrij slecht, maar ik vind het zo zielig
Ja, ik zag hem staan en dacht die ken ik toch?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Inderdaad. hij deugt op verschillende punten niet, maar er zaten leuke elementjes in! (moest wel even zoeken waar ie ook alweer over ging, zegt genoeg)
Mooie mannen maand tochquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:50 schreef Kally het volgende:
Oeh net 5 heeft slechte film week
Morgen Proof of Life
GODquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:54 schreef iBenny het volgende:
Ik ga vanaf morgenochtend een wedstrijdje "Call me maybe" luisteren doen
Jawelquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
En van je basisschool krijg je heul; geen diploma toch![]()
Graag gedaan Renéquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
GOD
VER
DOM
ME
Heb ik hem weer in mijn hoofd. Kutjonk.
Jij hebt je theorieexamen al gehaaldquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt?
Kloptquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Net 5 was dan toch ook een vrouwenzender?
Winrar i suppose.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny?How to solve a problem like .rar
winrar downloadenquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny?How to solve a problem like .rar
Moet ik altijd jou vragen? Dunkt me van niet..quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:02 schreef Renesite het volgende:
Ownee, ik snap die dingen niet en mij wordt niets gevraagd
Nee hoor poppie.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Moet ik altijd jou vragen? Dunkt me van niet..
Nee dat wordt helemaal een kwellingquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt je theorieexamen al gehaald?!
Ow ja datquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee dat wordt helemaal een kwellingVerkeersexamen in groep zeven, beetje bordjes herkennen en dan een rondje door het dorp.
Ohw dattes... volgens mij heb ik toen al ganzen en mensen deaud vermoord. Lette totaal niet op bij die lessen en vulde zomaar wat inquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee dat wordt helemaal een kwellingVerkeersexamen in groep zeven, beetje bordjes herkennen en dan een rondje door het dorp.
Hahahaquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw dattes... volgens mij heb ik toen al ganzen en mensen deaud vermoord. Lette totaal niet op bij die lessen en vulde zomaar wat in
Die stap kun je toch overslaan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny, ik heb een registratie code nodig!
Het is al drie maanden m'n favoriete douchezingliedje, samen met Mean van Taylor Swiftquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
Had iemand het nog niet in z'n hoofd?
[ afbeelding ]
I kissed a girl and I liked it.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
Had iemand het nog niet in z'n hoofd?
[ afbeelding ]
Ik ben heel blij dat ik een heel ander nummer in m'n hoofd heb zitten continuquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is al drie maanden m'n favoriete douchezingliedje, samen met Mean van Taylor Swift
Welkequote:Op woensdag 27 juni 2012 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat ik een heel ander nummer in m'n hoofd heb zitten continu
quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, Benny is ook wakker hoor menschen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |