Je wil wat vragen ?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:33 schreef Rucky het volgende:
Zal ik Merlijn maar vragen om ipv een bbq/film avond te regelen er meer ideeën zijn.
Dat antwoord had ik idd van jou verwacht gek genoegquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
is ook helemaal nergens voor nodigFF broek van de kont en hop over het aanrecht
Dat komt inderdaad beter in de buurtquote:
het is DOUCHEquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:28 schreef Rucky het volgende:
Moet ik jullie nou gewoon even onder de koude douce flikkeren?
Als me het lukt kom ik er natuurlijk wel bij staan.
2 maar... ik was 8 jaar bezig!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:30 schreef cvboer het volgende:
[..]
Daar zul je eerst 2 minuten voor moeten werken, voordat je zwanger bent.
als ik al naar de kerk ga, wil ik de hele dienst UITWONEN!!quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
het is DOUCHE
[..]
2 maar... ik was 8 jaar bezig!!
[..]
als ik al naar de kerk ga, wil ik de hele dienst UITWONEN!!
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
het is DOUCHE
[..]
[..]
als ik al naar de kerk ga, wil ik de hele dienst UITWONEN!!
Dan ben je dus nooit echt serieus GENOMENquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vaker dan dat jij denktquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:42 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dan ben je dus nooit echt serieus GENOMEN
3de x dat ik mijn beeldscherm kan schoonmeken in een uur.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:42 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dan ben je dus nooit echt serieus GENOMEN
Pak dan een handdoekje als je gaat fappen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
3de x dat ik mijn beeldscherm kan schoonmeken in een uur.
Alleen jammer voor jou dat het op het beeldscherm zit.quote:
man o man...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
ga ik een eerlijk antwoord op geven: ja op 't moment wel ja...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:44 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik heb het idee dat sommigen hier wat tekort komen.
Hihi, ik zei komen.![]()
inmiddels is dat een strandlaken geworden!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Pak dan een handdoekje als je gaat fappen.
En die kan ik die morgen rechtop in de hoek vd kamer zetten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
inmiddels is dat een strandlaken geworden!!
ieeeeeehl, je moet 'm wel uitwassen!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
En die kan ik morgen rechtop in de hoek vd kamer zetten.
Awwquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:45 schreef maffemuts het volgende:
[..]
ga ik een eerlijk antwoord op geven: ja op 't moment wel ja...
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:44 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik heb het idee dat sommigen hier wat tekort komen.
Hihi, ik zei komen.![]()
misschien een lampje erin draaien.. hebben kabouters weer wat te doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
En die kan ik die morgen rechtop in de hoek vd kamer zetten.
Hier alles primaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:44 schreef JK1982 het volgende:
Die TT..
En ja hoor!
Dacht nog heel even dat het over rubik's cube ging..
Alles goed hier?
ja hoor.. daar?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:44 schreef JK1982 het volgende:
Die TT..
En ja hoor!
Dacht nog heel even dat het over rubik's cube ging..
Alles goed hier?
Zou toch eens serieus het volgende overwegen RUcKy...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Beetje creatief zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:45 schreef maffemuts het volgende:
[..]
ga ik een eerlijk antwoord op geven: ja op 't moment wel ja...
Ik was van plan om morgen te gaan surfen in Scheveningen en nu hoef ik geen plank meer te regelen. Dit is pas FHF iemand helpen zonder dat hij erom gevraagd heeft.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:48 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Zou toch eens serieus het volgende overwegen RUcKy...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik was van plan om morgen te gaan surfen in Scheveningen en nu hoef ik geen plank meer te regelen. Dit is pas FHF iemand helpen zonder dat hij erom gevraagd heeft.![]()
![]()
Ja maar dan wordt die hoes weer vies.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:48 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Zou toch eens serieus het volgende overwegen RUcKy...
[ afbeelding ]
Te smerig xD. Maar wordt het dan niet weer slap als het vochtig wordt?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik was van plan om morgen te gaan surfen in Scheveningen en nu hoef ik geen plank meer te regelen. Dit is pas FHF iemand helpen zonder dat hij erom gevraagd heeft.![]()
![]()
Straks allemaal van die druipers onder je bureaublad.......quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ja maar dan wordt die hoes weer vies.![]()
Ik heb mijn bureaustoel maar wat laten zakken misschien helpt dat wel.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:51 schreef cvboer het volgende:
[..]
Straks allemaal van die druipers onder je bureaublad.......
O ja, nou dan kijk ik morgen wel of ik die handoek op kan rollen want dan kan ik er een dreun mee geven.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:51 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Te smerig xD. Maar wordt het dan niet weer slap als het vochtig wordt?
quote:
Heerlijk, eindelijk even een avondje geen afspraken.. Dus ik zit even lekker aan de koffie, thuis..quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:51 schreef cvboer het volgende:
[..]
Straks allemaal van die druipers onder je bureaublad.......
Had je zoveel afspraken dan? Is ook wel eens lekker dan idd, een avondje thuisquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[..]
Heerlijk, eindelijk even een avondje geen afspraken.. Dus ik zit even lekker aan de koffie, thuis..
Met slagroom?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[..]
Heerlijk, eindelijk even een avondje geen afspraken.. Dus ik zit even lekker aan de koffie, thuis..
Ik zei altijd dat ik tijdens het afwassen tegen het aanrecht had geleund en dat geloofde ze elke keer weer.quote:
Ik heb geen bureau.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zei altijd dat ik tijdens het afwassen tegen het aanrecht had geleund en dat geloofde ze elke keer weer.
in het kader van TT...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[..]
Oké. Beeldend inlevingsvermogen danquote:
jij hebt je laptop op schoot?? hmmm....quote:
Afwerken die handel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
in het kader van TT...
als elke afspraak maar 2 min. duurt... en je hele avonden weg bent geweest....
druk befstaan
Een plaktop dus.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:56 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
jij hebt je laptop op schoot?? hmmm....
plakzooi!!!!
Ja, ben regelmatig weg, afgelopen donderdag vanuit werk naar zeeland gegaan, maandag vanuit zeeland naar werk, maandagavond weg, en vanavond even vrij. Morgenavond en donderdag ook weer afspraken, dus ik vind het wel even lekkerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:53 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Had je zoveel afspraken dan? Is ook wel eens lekker dan idd, een avondje thuis
Nope.. wel met een crèmelaagje..quote:
Ik heb alles onder controle.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:56 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
jij hebt je laptop op schoot?? hmmm....
plakzooi!!!!
wel netjes gaten gevuld he!!quote:
Snap ikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, ben regelmatig weg, afgelopen donderdag vanuit werk naar zeeland gegaan, maandag vanuit zeeland naar werk, maandagavond weg, en vanavond even vrij. Morgenavond en donderdag ook weer afspraken, dus ik vind het wel even lekker
[..]
Nope.. wel met een crèmelaagje..
quote:
Tot aan het randje,quote:
nee, rucky doet het op schermen...quote:
Wel de schuimkraag af geveegt?quote:
net niet overlopen he..quote:
Nee, jij wel?quote:
Ah, duidelijk!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, rucky doet het op schermen...
cv vult gaten
ik wel!!!quote:
Vloeistoffen ben ik de baas.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:59 schreef Ehhe het volgende:
Nee, denk het niet. Hoewel het wel een happening schijnt te zijn.. is
valt nog mee, donderdag is het topdrukquote:
vast niet allequote:
Hm. Maar vast niet die megatenten die ik vanochtend zag bij in Assenquote:
vertel ik je nu tochquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:00 schreef Ehhe het volgende:
Hihi dat weet ik toch niet, ben er nooit geweest
jij wel ja.....quote:
Met 1 stok?quote:
als het 2 zou zijn... is ie uniekquote:
Daar heb je badlakens voor.quote:
Bij mij niet maar mijn laken kleeft wel altijd aan mijn buik als ik wakker word.quote:
Idd, ik ga maar even bezig houden met andere fhf zaken die ik nog moet doen.quote:
En dat zeg je hier hardop.quote:
toch eens van die waterdichte moltons halen bij de ikea...quote:
tuurlijk... zou ik ook zeggen...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:05 schreef Pulver het volgende:
[..]
En dat zeg je hier hardop.
Mijn kaboutertentje doet vrouwen sidderen.
Doet mannen jaloers zijn.
En hij doet nog wat, maar wat dat is ben ik even vergeten, daar kom ik nog wel op...
ik sla hem dit jaar voor het eerst sinds een jaar of 5 over..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik wel!!!
ik ben spontaan beter morgen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg gewoon dat ik het niet kan dan kan ik je ook niet teleurstellen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
toch eens van die waterdichte moltons halen bij de ikea...
[..]
tuurlijk... zou ik ook zeggen...
wat was het ook alweer....
opscheppen... moet je met een kilo zout geloven?
Je bed verschonen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Idd, ik ga maar even bezig houden met andere fhf zaken die ik nog moet doen.
je spoort niet!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:08 schreef JK1982 het volgende:
[..]
ik sla hem dit jaar voor het eerst sinds een jaar of 5 over..
groot gelijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat ik het niet kan dan kan ik je ook niet teleurstellen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:10 schreef dolfina-chica het volgende:
oee kookwekker gaat!!!
pizza jongens!!! AAN TAFEL
van die mini's... ham kaas!!quote:
Maak me wildquote:
heb mijn haar al los... maar ja... dat zie je nietquote:
laat je dat de volgende keer zien..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:12 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb mijn haar al los... maar ja... dat zie je niet
en ik ga je ook geen foto sturenquote:
Hahahaha, toch wel..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je spoort niet!!!![]()
![]()
[..]
groot gelijk
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:10 schreef dolfina-chica het volgende:
oee kookwekker gaat!!!
pizza jongens!!! AAN TAFEL
Niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en ik ga je ook geen foto sturen
ik krijg weinig van race mee, dan lig ik in coma!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hahahaha, toch wel..![]()
Ik heb het wel over de race hè, de festiviteiten eromheen heb ik nooit meegekregen.
Ex wilde er altijd naartoe, maar ik vond het op een gegeven moment niet leuk meer. Zo veel geld voor een kaart, dan nog krappe kutstoeltjes en maar weinig zien. Ik was er een beetje klaar mee, dus ik blijf lekker thuis. Misschien kijk ik wel op tv, dan krijg je veel meer van de race mee..
tasttoe!quote:[..]
nee... je hebt al een foto van mij gezien....quote:
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee... je hebt al een foto van mij gezien....
2 keer per jaar ga ik uit mijn bol... ben ik van god los....quote:
meer dan genoegquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:16 schreef Ganzz het volgende:
Ik heb nog niet gegeten, ik hoop dat je genoeg hebt
quote:
skates.... 20km per uur?quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:28 schreef Pulver het volgende:
Broertjes met humor, altijd leuk:
[ afbeelding ]
200km...quote:
ik heb geen tunnelquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:29 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn tunnel niet zo groot xD
in mijn oor.... zeurtjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:31 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat zou ook niet echt gezond zijn nee
valt mee... is gewoon te grote oorbelquote:
correctie: mierenneukertquote:
Nadeel voor mij was altijd dat we gewoon op 1 dag heen en weer gingen. Oftewel, rijden, en niet zuipen..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
2 keer per jaar ga ik uit mijn bol... ben ik van god los....
TT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
superbike![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt. Wil nog wel groter maar heb nog ff niet het juiste materiaalquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
valt mee... is gewoon te grote oorbel
3min. van het centrum....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nadeel voor mij was altijd dat we gewoon op 1 dag heen en weer gingen. Oftewel, rijden, en niet zuipen..
Ik ga trouwens wel in september met mijn broer naar de Superbikes op de Nürburgring
Woon jij in de buurt van Assen ofzo?
Oh, lekker! Dus kniebeschermers om en hup, de nacht van Assen in?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
3min. van het centrum....
dus niet in de buurt... ik woon IN assen
we beginnen morgen...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oh, lekker! Dus kniebeschermers om en hup, de nacht van Assen in?
Daar is het helaas nooit van gekomen voor mij, maarja..
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:44 schreef cvboer het volgende:
Zo, net even bij de buren geweest, 22 chinese miniloempia's gehaald
slaap lekker muts!!quote:
Slaap lekkerquote:
kom er net wegquote:
Veel plezier dan alvast! Kan ik het ook niet vergetenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
we beginnen morgen...
en we stoppen zondagochtend ergens...
De kok heeft er wat extra in gedaan. Ik ken die mensen al meer dan 10 jaar.quote:
Dat zijn de leukere feessiesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
we beginnen morgen...
en we stoppen zondagochtend ergens...
maar je bedacht het al een tijdje geleden, anders liep je niet heenquote:
dank jequote:
ik keek naar buiten, en liep heen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
maar je bedacht het al een tijdje geleden, anders liep je niet heen
Lijkt me de enige juiste (verstandige) keuzequote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:48 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn leest bij en rent weer hard weg...
Is pure humor.quote:
als je zo met rode konen zit... heb je terug gelezenquote:
Mietjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:48 schreef Merlijn het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:48 schreef Merlijn het volgende:
tssssssssssssssquote:
Ik kwam tot een bepaalde opmerking op de eerste pagina en zat toen als een mengeling vanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
als je zo met rode konen zit... heb je terug gelezen
verklaar....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kwam tot een bepaalde opmerking op de eerste pagina en zat toen als een mengeling van+
+
en
En echt niet stiekemquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kwam tot een bepaalde opmerking op de eerste pagina en zat toen als een mengeling van+
+
en
Weet jij helemaal nietquote:
Rent meequote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:48 schreef Merlijn het volgende:
nee joh!!!quote:
al opgelost! (vind ik)quote:
Da's wel een hele ouwequote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:02 schreef dolfina-chica het volgende:
teder kuste ik haar lippen
ze deed haar benen bij elkaar
krak zei m'n bril
aardig... zoals mensen beeldend kunnen beschrijven
maar wel grappig ... ik zie hem voor me...quote:
Ik ook..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
maar wel grappig ... ik zie hem voor me...
ik zie die vent, die me dit stuurde voor me...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zie die vent, die me dit stuurde voor me...Volgens mij zie jij iets heel andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zie die vent, die me dit stuurde voor me...Dat zie ik dan weer niet natuurlijk.. ik zie eerder de krak gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast... ik hou deze gedachte vast...quote:
Whehe flauw xDquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:02 schreef dolfina-chica het volgende:
teder kuste ik haar lippen
ze deed haar benen bij elkaar
krak zei m'n bril
aardig... zoals mensen beeldend kunnen beschrijven
ssssssssstquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:22 schreef vannelle het volgende:
Godsamme, ik ook echt niet heel eventjes weg of jullie praten al weer ranzig.
Foei! Ga zo door.
uitwisselen van sommige lichaamssappen wil je geen beeld van ehhe... geloof me....quote:
Ik voelde gewoon dat het hier interessant was, ik MOEST wel klikken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ssssssssst
vannelle is weer terug.....
Nee, geen beeld. Maar verder is seks gewoon fijn hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
uitwisselen van sommige lichaamssappen wil je geen beeld van ehhe... geloof me....
geloof me!!
ADRIAN!!!!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:24 schreef Pulver het volgende:
BURRRRRP!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Zo, dat was een prima MacMaaltijd
wie breed heeft.. laat breed hangen...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:24 schreef Pulver het volgende:
BURRRRRP!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Zo, dat was een prima MacMaaltijd
dat zei ik ook nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:25 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nee, geen beeld. Maar verder is seks gewoon fijn hoor
je moest niet... je wilde te graag...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik voelde gewoon dat het hier interessant was, ik MOEST wel klikken.
Dat heet nou motivatie.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je moest niet... je wilde te graag...
nieuwsgierigaagje
Eigenlijk was het een macWrap.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:25 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wie breed heeft.. laat breed hangen...
en aangezien je niet zo groot bent, heb je aan 1 portie kipnuggets wel genoeg...
of een happymeal
![]()
![]()
nee hoor....quote:
slaap lekker ehhequote:
kleine wrap mag ik hopen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:28 schreef Pulver het volgende:
[..]
Eigenlijk was het een macWrap.
Die vind ik namelijk erg lekker.
En een kleine friet met majo
Nee, toevallig een grote.quote:
Mac doet toch niet aan bezorgen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:30 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nee, toevallig een grote.
Mochten ze nog brengen ook.
is toch veel te groot voor jequote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:30 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nee, toevallig een grote.
Mochten ze nog brengen ook.
dat je de moeite nog neemt om dit soort dingen te lezenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:31 schreef Pulver het volgende:
Godnonderju!
Nu moet dat betuttelgedoe eens ophouden!!
http://www.telegraaf.nl/binnenland/12436070/___Aanstekers_levensgevaarlijk___.html
Ik heb ook iets voor jou, wat misschien veel te groot is!quote:
Wel als het je handel is (geweest)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:32 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat je de moeite nog neemt om dit soort dingen te lezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kunt beter er voor zorgen dat kinders niet met aanstekers spelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:31 schreef Pulver het volgende:
Godnonderju!
Nu moet dat betuttelgedoe eens ophouden!!
http://www.telegraaf.nl/binnenland/12436070/___Aanstekers_levensgevaarlijk___.html
wie met het gezicht naar het verleden staat... staat met de rug naar het heden en naar de toekomst!!quote:
whahahahaha wat dan??quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:34 schreef dolfina-chica het volgende:
Op dinsdag 26 juni 2012 22:33 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik heb ook iets voor jou, wat misschien veel te groot is!
shit nu klikte ik toch...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je kunt beter er voor zorgen dat kinders niet met aanstekers spelen.
Maak maar eens een wet tegen onoplettende ouders...
En serieus? Federatie van aanstekerfabrikanten?
whahahahaha wat dan??quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:34 schreef dolfina-chica het volgende:
Op dinsdag 26 juni 2012 22:33 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik heb ook iets voor jou, wat misschien veel te groot is!
Helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wie met het gezicht naar het verleden staat... staat met de rug naar het heden en naar de toekomst!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Klopt Pulver, ze is niet voor niks dol op paarden
Wie met de vuist het verleden slaat,quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wie met het gezicht naar het verleden staat... staat met de rug naar het heden en naar de toekomst!!
![]()
![]()
![]()
Ja, stel je toch eens voor dat je er iets van opsteekt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
shit nu klikte ik toch...
snel weer wegklikken
en wie teveel met het verleden bezig is... ziet niets van het mooie hedenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:37 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wie met de vuist het verleden slaat,
Is in de toekomst tot alles in staat.
Tegeltjeswijsheid....
Greenpeace zegt "Spaar de walvissen!!!" maar ik woon zo klein...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:37 schreef Pulver het volgende:
[..]
Tegeltjeswijsheid....
fok off...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja, stel je toch eens voor dat je er iets van opsteekt.
jij hebt mij al te veel gezegdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Greenpeace zegt "Spaar de walvissen!!!" maar ik woon zo klein...
(ja wilde ook wat zinnigs zeggen hoor...)
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Greenpeace zegt "Spaar de walvissen!!!" maar ik woon zo klein...
(ja wilde ook wat zinnigs zeggen hoor...)
Die 40 dooie koters zijn oude cijfers.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je kunt beter er voor zorgen dat kinders niet met aanstekers spelen.
Maak maar eens een wet tegen onoplettende ouders...
En serieus? Federatie van aanstekerfabrikanten?
Goed leren pijpen in't verledenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:37 schreef Pulver het volgende:
[..]
Tegeltjeswijsheid....
Wie gaat slapen met een jeukende anus,quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:37 schreef Pulver het volgende:
[..]
Tegeltjeswijsheid....
Het rijmt niet, maar het dicht welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:40 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wie gaat slapen met een jeukende anus,
wordt wakker met een stinkende vinger
Tegeltjeswijsheid
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:39 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
fok off...
dat soort onzin ga ik niet lezen...
ik koop wel lucifers als ik mijn peuk aan wil steken
gewoon zoeken naar DOELGERICHTE OPLOSSINGEN ipv... klagen over wat we niet meer mogen
zeker ook rotterdammer... zoals pulver dat zegt?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:41 schreef vannelle het volgende:
[..]![]()
Peuk aansteken met lucifers. DAT is pas smerig.
AMEN!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:42 schreef Ireth het volgende:
Brave meisjes komen in de hemel.
Brutale meisjes komen overal
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:42 schreef Ireth het volgende:
Een pessimist ziet in elke kans het probleem. De optimist ziet de kans in elk probleem.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:41 schreef vannelle het volgende:
[..]![]()
Peuk aansteken met lucifers. DAT is pas smerig.
Ikke Rotterdammer? Daggut nie!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zeker ook rotterdammer... zoals pulver dat zegt?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:42 schreef Ireth het volgende:
valt weer mee...quote:
Geen tegenargument, dit is 1-0 voor jou.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:44 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Een pessimist ziet in elke kans het probleem. De optimist ziet de kans in elk probleem.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Geen tegenargument, dit is 1-0 voor jou.
Sommige Assenarinesen kunnen er ook wat van wou je zeggen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
valt weer mee...
zie pulver... het zijn niet alleen de rotterdammers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sommige shagsoorten ookquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
Sommige Assenarinesen kunnen er ook wat van wou je zeggen?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:47 schreef Ganzz het volgende:
Ik ga mijn baard laten staan...foto!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:47 schreef Ganzz het volgende:
Ik ga mijn baard laten staan...Dan is het óf een hele goede accu óf een flutbaardje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je mag mijn 5 punten ook wel hebben dan is het 6-0.quote:
ik ben gewoon goed... ik weet hetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je mag mijn 5 punten ook wel hebben dan is het 6-0.
En ik heb het gezien.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik ben gewoon goed... ik weet het
Sommige shagsoorten kunnen aardig lastig zijn idd, heb ik vaker gehoord.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
sommige shagsoorten ook
plus ik ben import
zie mijn fobo maar..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Sommige shagsoorten kunnen aardig lastig zijn idd, heb ik vaker gehoord.
Waarom precies ben je uit je vorige dorp gezet?
Ik heb gehoord dat jij daar geen moeite mee hebt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Sommige shagsoorten kunnen aardig lastig zijn idd, heb ik vaker gehoord.
Waarom precies ben je uit je vorige dorp gezet?
Met lastig zijn?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij daar geen moeite mee hebt.
ik woon nog steeds waar ik toen zat...quote:
Maar best wel op veel plekken gewoond, wist ik heul nie.....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik woon nog steeds waar ik toen zat...
en tinka is er ook nog
had ik dan moeten zeggen met verhuizing:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maar best wel op veel plekken gewoond, wist ik heul nie.....
Een peukje voor mij rollen.quote:
met oud gruis wel!!! zoals vannellequote:
Ik gaf hem mijn pakje Javaanse jongens.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
met oud gruis wel!!! zoals vannelle![]()
![]()
![]()
Ik kon niet reageren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:51 schreef dolfina-chica het volgende:
pulver?
nog 1:
Je kunt niet kiezen hoe je gaat sterven. Of wanneer. Je kunt alleen
beslissen hoe je gaat leven. Nu.
Combinatie mag ook? Ik heb geen baardaanleg en val nog niet onder de oudjes (a)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan is het óf een hele goede accu óf een flutbaardje.
Ik zat ook "even" aan de telefoon en ineens is dit topic 250 posts verder.quote:
Ja, eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:57 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
had ik dan moeten zeggen met verhuizing:
hoi... ben dolfie en heb de wereld gezien?![]()
![]()
![]()
* Ireth herinnert zich ineens een of andere bbq foto waar Ganzz op staat.. klopt toch?? Dan issie idd geen oudjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:03 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Combinatie mag ook? Ik heb geen baardaanleg en val nog niet onder de oudjes (a)
je hoeft niet te reageren.. je moet hem lezen en in je op nemenquote:
waar blijft die foto nou dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:03 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Alles mag.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:03 schreef Ganzz het volgende:
[..]
nee, dat is niet waar... er zijn grenzen!!quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:06 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, dat is niet waar... er zijn grenzen!!
mindblock! mindblock!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:06 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:06 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Best wel belangrijk om dit in context te lezen.quote:
Probeer ik wel, maar de rest zit vol van bloemetjes en bijtjes.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:07 schreef Egberts het volgende:
![]()
Gaat het hier weer over koetjes kalfjes en vlinders?
mijn tedere zieltje wordt zo helemaal aan gort geholpen door al die verhalenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
Probeer ik wel, maar de rest zit vol van bloemetjes en bijtjes.
Truste moatjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:10 schreef Pulver het volgende:
Slaapjestijd hier.
Ik wens iedereen een gezonde [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Truste Pullie!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:10 schreef Pulver het volgende:
Slaapjestijd hier.
Ik wens iedereen een gezonde [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Slaapse Pulver.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:10 schreef Pulver het volgende:
Slaapjestijd hier.
Ik zit bevend in een hoekje.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:11 schreef Egberts het volgende:
[..]
mijn tedere zieltje wordt zo helemaal aan gort geholpen door al die verhalen
Mijne ook, die lui zijn écht erg!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:11 schreef Egberts het volgende:
[..]
mijn tedere zieltje wordt zo helemaal aan gort geholpen door al die verhalen
Psies, wij begrijpen elkaar tenminste.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:12 schreef Egberts het volgende:
wacht maar tot hun later dochters hebben, dan lachen ze er niet meer zo mee
Truste!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:14 schreef Ireth het volgende:
Ik ga er ook vandoor luitjes.. morgen weer vroeg op en ik zit lichtelijk in te storten...![]()
Truste allen!
Sleep wellquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:14 schreef Ireth het volgende:
Ik ga er ook vandoor luitjes.. morgen weer vroeg op en ik zit lichtelijk in te storten...![]()
Truste allen!
Dat van dat scheren was ook maar een geintje natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:16 schreef Ganzz het volgende:
Dan is het ineens bittere ernst!
(Als reactie op de dochters, vergeten te quoten vanaf de mobiel gaat editten met qoute lastig)
De bbq foto van een poos terug was ik inderdaad. Van het weekend komt wel een mooie foto van een week niet scheren. Steld niet veel voor hoor :p geen ruige look
Ik maak ook altijd voorstelling van mensen, ben soms ook best benieuwd wie er irl achter zitquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat van dat scheren was ook maar een geintje natuurlijk.
Al ben ik wel benieuwd naar het gezicht bij de nick.
Ken je dat plaatje op het pakje vannelle, dat gezicht heb ik bij de nick vannellequote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:21 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Ik maak ook altijd voorstelling van mensen, ben soms ook best benieuwd wie er irl achter zit
slaap lekker!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:10 schreef Pulver het volgende:
Slaapjestijd hier.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:12 schreef Egberts het volgende:
wacht maar tot hun later dochters hebben, dan lachen ze er niet meer zo mee
slaap lekkerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:14 schreef Ireth het volgende:
Truste allen!
mocht ik ooit... (kans is heeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein..) maar dan is ze nog erger dan ik ben!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:16 schreef Ganzz het volgende:
Dan is het ineens bittere ernst!
(Als reactie op de dochters, vergeten te quoten vanaf de mobiel gaat editten met quote lastig)
De bbq foto van een poos terug was ik inderdaad. Van het weekend komt wel een mooie foto van een week niet scheren. Stelt niet veel voor hoor :p geen ruige look
zie foboquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:21 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Ik maak ook altijd voorstelling van mensen, ben soms ook best benieuwd wie er irl achter zit
Ik kan je met zekerheid melden dat dat niet klopt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:23 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ken je dat plaatje op het pakje vannelle, dat gezicht heb ik bij de nick vannelle
nooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik kan je met zekerheid melden dat dat niet klopt.
Ja, ik ben een plaatje, ik weet het.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:28 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuu![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja, ik ben een plaatje, ik weet het.
Maar niet wel dát plaatje.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:32 schreef Egberts het volgende:
[..]
* Egberts krijgt langzaam een heel donker beeld van dolfina ...
hoe weet jij dat??quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
mét bril zie je er ook leuk uit hoor, toch maar vaker opzetten.
Ik zie anders allemaal leuke kleurtjesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:32 schreef Egberts het volgende:
[..]
* Egberts krijgt langzaam een heel donker beeld van dolfina ...
Dat was eerder ook toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:34 schreef Rucky het volgende:
Pff dit is niet meer bij te houden sex is met 2 min gebeurt en een topic wordt er in een paar uur door geramt.
ja! tis nu "roze"quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik zie anders allemaal leuke kleurtjes
Heb je die nog steeds?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |