Gelukkig ben ik niet thuis vnvd, ga ik hem ook niet terugkijkenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:01 schreef GSMboy het volgende:
Wat een slechte kut-aflevering vanavond. Heb net op RTL Lounge deze aflevering gezien, maar het 95% is zoo ruk.....
Zul je straks weer zien dat die Kimberly en Rikki bij de geboorte verwisseld zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:11 schreef PeterKelder het volgende:
Hoop overigens wel dat, als Kimberly rond de 18 is, er wel een beetje leuk uitziet. Mag ook wel weer, echte "babes" zijn er niet in de serie (Lorena uitgezonderd)
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:42 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Zul je straks weer zien dat die Kimberly en Rikki bij de geboorte verwisseld zijn.
Breng ze alsjeblieft niet op ideeënquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:42 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Zul je straks weer zien dat die Kimberly en Rikki bij de geboorte verwisseld zijn.
Of dat ze zussen zijn!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:42 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Loterij?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:00 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Breng ze alsjeblieft niet op ideeën
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:39 schreef loezzzje het volgende:
Kimberly zal Sjoerd wel willen. Krijg je dat weer.
Het zal wel zo zijn. Veel variatie kunnen we van Ridder Gottschalk en zijn Kornuiten niet verwachtenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:56 schreef Aoibhin het volgende:
Op zich natuurlijk geweldig dat Marcus terugkomt. Ik heb me al die tijd nog afgevraagd of we hem ooit nog terug zouden zien in de serie. Leuk dat het er nu eindelijk van komt.
Ik hoop overigens niet dat die Kimberly weer een of andere standaard tiener wordt en dat je weer verhaallijnen krijgt met het inpikken van vriendjes enzo.
En dan komt er een bitchfight tussen Rikki en Kimberly, enzovoort, enzovoort...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:43 schreef loezzzje het volgende:
En omdat Sjoerd straks boos op Rikki is omdat zij Tim leuk vindt, neemt hij wraak door met Kimberly te seksen
En dat wil Sjoerd niet, dus hij zorgt ervoor dat Kimberly met Bing naar bed gaat om hem zo op andere gedachten te brengen. Echter mondt deze "one-night-stand" weer uit in de zoveelste affaire, waarna Kimberly zwanger raakt. De vraag is dan: is het kind van Sjoerd, of toch van Bing?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:51 schreef loezzzje het volgende:
En als Rikki & Sjoerd dan uit elkaar gaan dan gaat Bing naar de kinderbescherming om te laten zien dat ze geen goede ouders zijn en wil hij de voogdij weer op eisen
En dan is het weer tijd voor de zomerstop. Van 2013 welteverstaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dat wil Sjoerd niet, dus hij zorgt ervoor dat Kimberly met Bing naar bed gaat om hem zo op andere gedachten te brengen. Echter mondt deze "one-night-stand" weer uit in de zoveelste affaire, waarna Kimberly zwanger raakt. De vraag is dan: is het kind van Sjoerd, of toch van Bing?
Nee, Bing is wel de vader, maar Sjoerd overrijdt Kimberly perongeluk met een brommer.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:56 schreef loezzzje het volgende:
Natuurlijk is het kind dan van Sjoerd en is Bing weer geen vader
Zegt ie ja. Maar eigenlijk doet ie het expres om Bing terug te pakken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:06 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, Bing is wel de vader, maar Sjoerd overrijdt Kimberly perongeluk met een brommer.
Nee, Rikki heeft geknoeid met de brommer om Kimberly terug te pakken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:14 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Zegt ie ja. Maar eigenlijk doet ie het expres om Bing terug te pakken.
Ook Bing is niet de vaderquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:06 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, Bing is wel de vader, maar Sjoerd overrijdt Kimberly perongeluk met een brommer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ook Bing is niet de vaderHopen dat Rohan geen FOK!account heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hopen dat Rohan geen FOK!account heeft.
Ik ben nu de aflevering van gisteren aan het terugkijken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:57 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Vanavond wordt met recht de baggerste aflevering van dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |