Idd hahaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:42 schreef DeLuna het volgende:
Als je niet van Wicked houdt zou ik vanavond niet kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was nog niet bevestigd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:43 schreef DeniseAlyssa het volgende:
[..]
Idd hahaIk vind het wel leuk opzich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:05 schreef MagicTheo het volgende:
Voor de mensen die het willen weten, er komt ook nog een oude bekende terug in de Sanders clan in de cliffhangeruitzending!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:05 schreef MagicTheo het volgende:
Voor de mensen die het willen weten, er komt ook nog een oude bekende terug in de Sanders clan in de cliffhangeruitzending!Had ik toch gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:10 schreef Frey het volgende:
Ik denk datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjowrs dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:11 schreef PeterKelder het volgende:
Hoop overigens wel dat, als Kimberly rond de 18 is, er wel een beetje leuk uitziet. Mag ook wel weer, echte "babes" zijn er niet in de serie (Lorena uitgezonderd)
Mwah, iets te gewoontjes naar mijn mening.quote:
Rikki vind ik eigenlijk totaal geen babe.quote:
Nee, ik ook nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Rikki vind ik eigenlijk totaal geen babe.
En Jef dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:42 schreef loezzzje het volgende:
Echt lekkere mannen zaten er ook niet echt in gtst. Alleen Mike nu
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:45 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Het was nog niet bevestigd.uiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |