Beetje waar al krijg ik standaard ruzie in Rotterdam terwijl ik verre van een ruziemaker ben. Wel moet ik af en toe mijn bek leren houden.quote:
Ik zou je ook op je bek slaan kutjongquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje waar al krijg ik standaard ruzie in Rotterdam terwijl ik verre van een ruziemaker ben. Wel moet ik af en toe mijn bek leren houden.
Nou voor zo'n dikke wip heb ik echt geen plek hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wanneer gaan we wippen?
[ afbeelding ]
zozo, dat is een grote stamquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wanneer gaan we wippen?
[ afbeelding ]
De_Kromme mocht je Steven nog tegenkomen op dat feest 100 euro als je hem pakt! Ikzelf durf allochtonen als Steven niet aan te raken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou je ook op je bek slaan kutjong
de_Kromme weet dat ie niet te stoer moet doen op Awake Fest omdat er meer joden dan beveiliging rondlooptquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De_Kromme mocht je Steven nog tegenkomen op dat feest 100 euro als je hem pakt! Ikzelf durf allochtonen als Steven niet aan te raken.
Dan maakt hij er toch een aanval op grond van afkomst van ipv club voorkeur?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de_Kromme weet dat ie niet te stoer moet doen op Awake Fest omdat er meer joden dan beveiliging rondloopt
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan maakt hij er toch een aanval op grond van afkomst van ipv club voorkeur?
Ah die past bij jou vast welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nou voor zo'n dikke wip heb ik echt geen plek hoor
Ga je ook met allemaal joodjes van 410? Al een soort 'schema' in je hoofd van wat je sowieso wilt zien? Of kijk je het allemaal wel aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de_Kromme weet dat ie niet te stoer moet doen op Awake Fest omdat er meer joden dan beveiliging rondloopt
Sla die ene vette papzak alsjeblieft kapot samen met de F-side. Je weet wel wie ik bedoel. Stort ik 100 euro aan je. Ken je weer vreten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij weet als geen ander dat Joden altijd wegrennen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sla die vette papzak alsjeblieft kapot samen met de F-side.
haatzaaien en lafheid. Mod onwaardig ditquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De_Kromme mocht je Steven nog tegenkomen op dat feest 100 euro als je hem pakt! Ikzelf durf allochtonen als Steven niet aan te raken.
True, al kunnen ze speknekken met matjes best hebben.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij weet als geen ander dat Joden altijd wegrennen.
Ja maar hij bego... je hebt gelijk ik ga mijn sollicitatie intrekken. Ik in tegenstelling to Van Marwijk zie wel in wanneer ik mijn verlies moet accepteren en nemen als een man.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:16 schreef Adames het volgende:
[..]
haatzaaien en lafheid. Mod onwaardig dit
Gaat het wel goed met jou? Je bent zo.... anders de laatste tijd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar hij bego... je hebt gelijk ik ga mijn sollicitatie intrekken. Ik in tegenstelling to Van Marwijk zie wel in wanneer ik mijn verlies moet accepteren en nemen als een man.
Geldt verveling als goed excuus? Zo ja het is verveling.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met jou? Je bent zo.... anders de laatste tijd.
Je dacht een biertje kan ook wel ?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:18 schreef Tjacka het volgende:
Godverdomme hele PS3 uit elkaar gehaald, omdat napoleonfour dat zei schijn je het schoon te moeten maken met pure alcohol.
Niks te doen dan? Kan je geen werk zoeken tot je weer begint aan een nieuwe studie? Of ga de bijstand in, nog beterquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geldt verveling als goed excuus? Zo ja het is verveling.
F is er met een hele grote groep, en daar ben ik meequote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ga je ook met allemaal joodjes van 410? Al een soort 'schema' in je hoofd van wat je sowieso wilt zien? Of kijk je het allemaal wel aan.
Waarschijnlijk ben je aardig van de kaart met keta btw.
Mijne kwartier geleden verkocht.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:18 schreef Tjacka het volgende:
Godverdomme hele PS3 uit elkaar gehaald, omdat napoleonfour dat zei schijn je het schoon te moeten maken met pure alcohol.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Niks te doen dan? Kan je geen werk zoeken tot je weer begint aan een nieuwe studie? Of ga de bijstand in, nog beter.
Welke stage ga je staan? Als ik heel veel kaalkopjes zie staan, zal ik wel vragen waar steven uithangtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
F is er met een hele grote groep, en daar ben ik mee
Je bent te laat voor IKEA Delft denk ik.. Kan je je niet gewoon aanmelden bij een uitzendbureau? Zoek een doel voor de komende maanden haha, vakantie al geboekt?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Dat kan de vraag is waar en wat. Ik moet ook minstens 14 uur per dag aan Fok! besteden.
Nee ik dacht alleen een wattenstaafje is mans zat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:19 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Je dacht een biertje kan ook wel ?
Z, zoals elk jaar eigenlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Welke stage ga je staan? Als ik heel veel kaalkopjes zie staan, zal ik wel vragen waar steven uithangt.
Want? Alleen de afsluiter PET Duo vind ik de moeite eigenlijk.. Maar dan ben ik al aardig waus.quote:
Weet niet manquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Want? Alleen de afsluiter PET Duo vind ik de moeite eigenlijk.. Maar dan ben ik al aardig waus.
Net terug van een festival maar ga sowieso weer ff een baantje zoeken (Net met een ander baantje gestopt) om in augustus naar nog een festival te kunnen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Welke stage ga je staan? Als ik heel veel kaalkopjes zie staan, zal ik wel vragen waar steven uithangt.
[..]
Je bent te laat voor IKEA Delft denk ik.. Kan je je niet gewoon aanmelden bij een uitzendbureau? Zoek een doel voor de komende maanden haha, vakantie al geboekt?
Kuddedier ben je ook he. Je doet je kale kop weer eer aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet niet man
Vorig jaar was het ook goed te doen alleen Rush was een sfeerverpester met zijn slechte set
Nee hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:21 schreef De_kromme het volgende:
Je bent te laat voor IKEA Delft denk ik..
Doe het op je aller Haagsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kuddedier ben je ook he. Je doet je kale kop weer eer aan.
Als ik een grote groep van de F-side zie rondbanjeren, zal ik nog wel naar je vragen.
Probleem is dat al die doorgesnoven kaalkoppies van Steven niet aan de X zitten, maar aan de coca. Die worden alleen maar agressief als de tyfus.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe het op je aller Haags
Kijken hoe lang je het volhoudt
Spiritus is ook alcohol, dat werkt ook om apparaten schoon te maken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee ik dacht alleen een wattenstaafje is mans zat.
Iedereen zit aan de x en cocaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Probleem is dat al die doorgesnoven kaalkoppies van Steven niet aan de X zitten, maar aan de coca. Die worden alleen maar agressief als de tyfus.
Louter k? zondequote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iedereen zit aan de x en coca
Ik ben 1 van de weinige die alleen keta gaat doen
Ik zit liever aan de pepsi, keta en x ken ik niet verkopen ze die in afrika ofzo?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iedereen zit aan de x en coca
Ik ben 1 van de weinige die alleen keta gaat doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |