Mag it morf?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:14 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ] mijn bier is op.
Hij past heel goed, had nog letters overquote:
quote:'Veel meer doden door Mexicaanse griep dan gemeld'
dinsdag 26 juni 2012 09:56
De Mexicaanse griep heeft in 2009 waarschijnlijk meer dan een kwart miljoen levens gekost. Dat is vijftien keer zoveel als de 18.500 doden die aan de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) zijn gemeld.
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV'ers weer frusti omdat we een mening hebben over PSV en al hun interesse in verschillende spelers.
Oké en nu?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV'ers weer frusti omdat we een mening hebben over PSV en al hun interesse in verschillende spelers.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jawohl. Maar niet op rechtsmid.
Ik wil voor jou ook nog best mijn jeugdpost van een paar topics terug naar voren toveren.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geen nut joh, lezen toch alleen maar wat ze willen
En anders komen ze vanzelf weer SUBSIDIE SUBSIDIE SUBSIDIE gillen
quote:
Ik word zelden direct op waarde geschat. Waarschijnlijk komt dit voort uit mijn bescheiden gedrag.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:20 schreef Adames het volgende:
[..]
onacceptabel. een voor vallen ze af, tot dat de enige geschikte kandidaat over blijft, jij.
Of zou het zijn dat Narsingh en Maher liever naar PSV gaan? En jij daar niet tegen kan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Klopt, je pics van sinterklaas die de kerstman neukt, grote negerpiemels en de beruchte cactus in de anus hebben daar verder weinig mee te maken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word zelden direct op waarde geschat. Waarschijnlijk komt dit voort uit mijn bescheiden gedrag.
Dat PSV aan kapitaalsvernietiging doet, en daarom concurrenten leegkoopt. Dat zit me dwarsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Of zou het zijn dat Narsingh en Maher liever naar PSV gaan? En jij daar niet tegen kan.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV wordt ook eens kampioen door al dat gekoo pvrrees ik
Ik trollde nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Ook echt Jordiii meequoten en je eigen posts weglaten
Narsingh en Maher durven de echte top gewoon niet aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Of zou het zijn dat Narsingh en Maher liever naar PSV gaan? En jij daar niet tegen kan.
''eens'' zeg ik hé. niet komend seizoen. Ach, zou toch wel keihard genieten zijn als Narsingh alsnog naar Ajax kwamquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ze hebben dit seizoen alleen nog maar transfervrije spelers gehaald, ik denk dat het nog steeds een kut team is, daar veranderd van Bommel niet zoveel aan.
Hé vriend, Op 10 hebben we nog Klaassen, Eriksen, Lodeiro, De Jong etc.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Narsingh en Maher durven de echte top gewoon niet aan.
Hmm al was die eerste niks naakt aan voor de rest maakt iedereen vergissingen een beetje flauw om mij nu voor lul te zetten met jeugdzonden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, je pics van sinterklaas die de kerstman neukt, grote negerpiemels en de beruchte cactus in de anus hebben daar verder weinig mee te maken.
Ze spelen al anderhalf jaar zonder 10 hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hé vriend, Op 10 hebben we nog Klaassen, Eriksen, Lodeiro, De Jong etc.
Dat krijg je als je hier aan tafel zet, dan komen als je jeugdzonde vanzelf weer bovendrijven.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm al was die eerste niks naakt aan voor de rest maakt iedereen vergissingen een beetje flauw om mij nu voor lul te zetten met jeugdzonden.
Allemaal 10x minder dan Maher vriend.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hé vriend, Op 10 hebben we nog Klaassen, Eriksen, Lodeiro, De Jong etc.
Sorry,quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
We spelen al anderhalf jaar zonder 10 hoor.
Klaassen wordt nog een wereldtopperquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Allemaal 10x minder dan Maher vriend.
En Eriksen ook ja.
Klinkt in ieder geval als iemand die niet eenkennig is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, je pics van sinterklaas die de kerstman neukt, grote negerpiemels en de beruchte cactus in de anus hebben daar verder weinig mee te maken.
idd, nu ga ik in het Techno topic klagen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat die kutclub PSV weer eens wil kopen![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, nu ga ik in het Techno topic klagen.
Waar de fuck heb jij het over?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, nu ga ik in het Techno topic klagen.
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaassen wordt nog een wereldtopper
Waar maak je je toch druk om, dat doen ze altijdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat die kutclub PSV weer eens wil kopen![]()
Ik heb ze helaas allemaal gemist. Kut zooi.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaassen wordt nog een wereldtopper
1: Kopen van de concurrenten zie ik als angst voor die club om die club zwakker te maken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV topic, AZ topic, Heerenveen topic.
Hoezo mag PSV niemand kopen?
En als Ajax hem koopt dan is het anders?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1: Kopen van de concurrenten zie ik als angst voor die club om die club zwakker te maken.
2: PSV moet eens in hun talentenzakje kijken
3: Ze kopen vanalles. En ze hebben Wijnaldum nog op 10. ZOVEEL KAPITAALSVERNIETIGING.
We spreken elkaar over 9 jaar als Klaassen net tekent bij Paris Saint Germain dat inmiddels een wereldclub is geworden. gr grquote:
Doet Ajax dat niet jaren?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
1: Kopen van de concurrenten zie ik als angst voor die club om die club zwakker te maken.
Eensquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
van Bommel en Zanka beide transfervrij.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
3: Ze kopen vanalles. En ze hebben Wijnaldum nog op 10. ZOVEEL KAPITAALSVERNIETIGING.
Laat toch gaan, iedere club die geld overheeft probeert daar spelers voor te kopen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
eerst maar eens afwachten, uiteindelijk is Sneijder ook groter geworden dan Van der Vaartquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:31 schreef Helpmefok het volgende:
Als één jongen een wereldtopper wordt van de huidige middenvelders in Nederland, dan is Vilhena dat.
Als één verdediger een wereldtopper wordt van de huidige verdedigers in Nederland, wordt dat Vrij of Rhijn.
Is het ook, zie Twente, zie PSV. Vervolgens komen we er sterker bovenop dan we ooit met die twee negerts hadden gedaanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bedoelt de jeugdopleiding van Sparta toch?quote:2: PSV moet eens in hun talentenzakje kijken
Vadertje staat betaalt toch wel joh.quote:3: Ze kopen vanalles. En ze hebben Wijnaldum nog op 10. ZOVEEL KAPITAALSVERNIETIGING.
We hebben nieuw beleid met Frankquote:
Tenkjoequote:[..]
Eens
Luek. Maar als ik die interesse zie in alle spelers uit de top 7 van NL.quote:[..]
van Bommel en Zanka beide transfervrij.
Twente zelf ook, alles wat ze aan Ajax hebben verkocht is voor veel te veel geld weg gegaan en is niks gewordenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is het ook, zie Twente, zie PSV. Vervolgens komen we er sterker bovenop dan we ooit met die twee negerts hadden gedaan
Sneijder was toen ook al beter dan VdV..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:32 schreef Adames het volgende:
[..]
eerst maar eens afwachten, uiteindelijk is Sneijder ook groter geworden dan Van der Vaart
Op zijn 17e? Zeker nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sneijder was toen ook al beter dan VdV..
Sowieso dat ze gemeente gebruiken om aan geld te komen zit me dwars. Kom eerlijk aan geld. Zoals verkopen en kas spekken etcquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:33 schreef GGMM het volgende:
Mag PSV nu nooit meer een speler kopen? Ze hebben het nooit van eigen jeugd moeten hebben, dat geeft niks verder, maar ze zullen dus altijd kopen. De manier waarop ze kopen zou juist veranderd moeten worden. Scouten ipv eredivisie-toppers kopen.
PSV zal vast wel weer halverwege augustus in paniek half Feijenoord leegkopen, Leerdam, Mokotjo. Gasten die we al tijden niet meer nodig hebbenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben nieuw beleid met Frank
[..]
Tenkjoe
[..]
Luek. Maar als ik die interesse zie in alle spelers uit de top 7 van NL.
In de jeugd was Heitinga nog het grootste talentquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sneijder was toen ook al beter dan VdV..
Als de gemeente jou geld geeft sla je het af?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso dat ze gemeente gebruiken om aan geld te komen zit me dwars. Kom eerlijk aan geld. Zoals verkopen en kas spekken etc
quote:De toekomst van Alexander Büttner lijkt niet in de Duitse Bundesliga, maar in de Engelse Premier League te liggen. Volgens de Gelderlander heeft Vitesse een bod van Queens Park Rangers ontvangen en wordt er momenteel op het hoogste niveau onderhandeld. Büttner heeft volgens het regionale medium al gesproken met QPR-manager Mark Hughes.
Ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als de gemeente jou geld geeft sla je het af?
quote:
Ik denk dat ze het ook liever anders wilden. Zo'n achterlijk grote lening met een leuke rente heb je niet zomaar afbetaald.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso dat ze gemeente gebruiken om aan geld te komen zit me dwars. Kom eerlijk aan geld. Zoals verkopen en kas spekken etc
Toen misschien niet maar op de leeftijd van de Vrij en van Rhijn zeker wel.quote:
Vrij is 19.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toen misschien niet maar op de leeftijd van de Vrij en van Rhijn zeker wel.
't is maar wat je leuk vindt, onderuit gaan met gemeenschapsgeld.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
En trouwens, PSV klopte toch zelf aan bij de Gemeente?
Toch wel leuk dat ze alsnog hard faalden met subsidie
Mooi shirt, wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe thuis shirt Ajax
Niets mis mee. Dat lelijke kraagje is ook weg, laat gaan manquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe thuis shirt Ajax
Wat loop jij je op te winden over geruchtenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoezo laat gaan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niets mis mee. Dat lelijke kraagje is ook weg, laat gaan man
Was jij net bezig allemaal Feyenoorders aan het werk te zetten?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
't is maar wat je leuk vindt, onderuit gaan met gemeenschapsgeld.![]()
![]()
Kutclub
![]()
![]()
Eigen legert je weet zelf.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was jij net bezig allemaal Feyenoorders aan het werk te zetten?
Ziet er strak uitquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe thuis shirt Ajax
Geen idee hoe het gegaan is, feit blijft dat ze simpelweg geluk hebben gehad dat de gemeente geholpen heeft. Het is hun goed recht om bij de gemeente aan te kloppen natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee. Daarom kom ik niet discussieren in het PSV topic. Die raken gelijk in de stress omdat er een ajacied of feyenoorder komt praten in het PSV-Topic over geldquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat loop jij je op te winden over geruchten
Die mouwstrepen blijven wel lelijk, maar dat heb toch je zolang adidas sponsor is.quote:
mooi shirtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe thuis shirt Ajax
Je doet er niks aanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die mouwstrepen blijven wel lelijk, maar dat heb toch je zolang adidas sponsor is.
Manneke, manneke, manneke toch.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Daarom kom ik niet discussieren in het PSV topic. Die raken gelijk in de stress omdat er een ajacied of feyenoorder komt praten in het PSV-Topic over geld
Dat is het enige jammere maar verder beter dan vorig seizoen, ook de sterren staan er beter opquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die mouwstrepen blijven wel lelijk, maar dat heb toch je zolang adidas sponsor is.
Doe eens niet zo stoer manquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker in je schuilkelder. Huilen tot de storm is overgewaaid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |