En als Ajax hem koopt dan is het anders?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1: Kopen van de concurrenten zie ik als angst voor die club om die club zwakker te maken.
2: PSV moet eens in hun talentenzakje kijken
3: Ze kopen vanalles. En ze hebben Wijnaldum nog op 10. ZOVEEL KAPITAALSVERNIETIGING.
We spreken elkaar over 9 jaar als Klaassen net tekent bij Paris Saint Germain dat inmiddels een wereldclub is geworden. gr grquote:
Doet Ajax dat niet jaren?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
1: Kopen van de concurrenten zie ik als angst voor die club om die club zwakker te maken.
Eensquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
van Bommel en Zanka beide transfervrij.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
3: Ze kopen vanalles. En ze hebben Wijnaldum nog op 10. ZOVEEL KAPITAALSVERNIETIGING.
Laat toch gaan, iedere club die geld overheeft probeert daar spelers voor te kopen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
eerst maar eens afwachten, uiteindelijk is Sneijder ook groter geworden dan Van der Vaartquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:31 schreef Helpmefok het volgende:
Als één jongen een wereldtopper wordt van de huidige middenvelders in Nederland, dan is Vilhena dat.
Als één verdediger een wereldtopper wordt van de huidige verdedigers in Nederland, wordt dat Vrij of Rhijn.
Is het ook, zie Twente, zie PSV. Vervolgens komen we er sterker bovenop dan we ooit met die twee negerts hadden gedaanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bedoelt de jeugdopleiding van Sparta toch?quote:2: PSV moet eens in hun talentenzakje kijken
Vadertje staat betaalt toch wel joh.quote:3: Ze kopen vanalles. En ze hebben Wijnaldum nog op 10. ZOVEEL KAPITAALSVERNIETIGING.
We hebben nieuw beleid met Frankquote:
Tenkjoequote:[..]
Eens
Luek. Maar als ik die interesse zie in alle spelers uit de top 7 van NL.quote:[..]
van Bommel en Zanka beide transfervrij.
Twente zelf ook, alles wat ze aan Ajax hebben verkocht is voor veel te veel geld weg gegaan en is niks gewordenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is het ook, zie Twente, zie PSV. Vervolgens komen we er sterker bovenop dan we ooit met die twee negerts hadden gedaan
Sneijder was toen ook al beter dan VdV..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:32 schreef Adames het volgende:
[..]
eerst maar eens afwachten, uiteindelijk is Sneijder ook groter geworden dan Van der Vaart
Geruchten.quote:Luek. Maar als ik die interesse zie in alle spelers uit de top 7 van NL.
Op zijn 17e? Zeker nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sneijder was toen ook al beter dan VdV..
Sowieso dat ze gemeente gebruiken om aan geld te komen zit me dwars. Kom eerlijk aan geld. Zoals verkopen en kas spekken etcquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:33 schreef GGMM het volgende:
Mag PSV nu nooit meer een speler kopen? Ze hebben het nooit van eigen jeugd moeten hebben, dat geeft niks verder, maar ze zullen dus altijd kopen. De manier waarop ze kopen zou juist veranderd moeten worden. Scouten ipv eredivisie-toppers kopen.
PSV zal vast wel weer halverwege augustus in paniek half Feijenoord leegkopen, Leerdam, Mokotjo. Gasten die we al tijden niet meer nodig hebbenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben nieuw beleid met Frank
[..]
Tenkjoe
[..]
Luek. Maar als ik die interesse zie in alle spelers uit de top 7 van NL.
In de jeugd was Heitinga nog het grootste talentquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sneijder was toen ook al beter dan VdV..
Als de gemeente jou geld geeft sla je het af?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso dat ze gemeente gebruiken om aan geld te komen zit me dwars. Kom eerlijk aan geld. Zoals verkopen en kas spekken etc
quote:De toekomst van Alexander Büttner lijkt niet in de Duitse Bundesliga, maar in de Engelse Premier League te liggen. Volgens de Gelderlander heeft Vitesse een bod van Queens Park Rangers ontvangen en wordt er momenteel op het hoogste niveau onderhandeld. Büttner heeft volgens het regionale medium al gesproken met QPR-manager Mark Hughes.
Ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als de gemeente jou geld geeft sla je het af?
Goedkoop antwoord om onder m'n punt uit te komen.quote:
quote:
Ik denk dat ze het ook liever anders wilden. Zo'n achterlijk grote lening met een leuke rente heb je niet zomaar afbetaald.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso dat ze gemeente gebruiken om aan geld te komen zit me dwars. Kom eerlijk aan geld. Zoals verkopen en kas spekken etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |