abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116680102
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 11:23 schreef sheonlydreams86 het volgende:

[..]

Bedoel je alleen mensen die elkaar via FOK! hebben gevonden, of ook mensen die toevallig allebei op FOK! zitten? (Hier het tweede overigens)
Voor ons dus het eerste *;
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_116680420
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 11:23 schreef sheonlydreams86 het volgende:

[..]

Bedoel je alleen mensen die elkaar via FOK! hebben gevonden, of ook mensen die toevallig allebei op FOK! zitten? (Hier het tweede overigens)
Het eerste in dit geval.

Dat is met mij en roos85 ook gebeurd :)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_116680885
Zo lief O+
Hier waren we via fok al hele goede vrienden en nu net dat beetje extra
pi_116681311
Ik heb mijn vriend niet op FOK! leren kennen, maar wel in een studentenhuis iets verderop in de straat van het studentenhuis waar ik woonde. Verhaaltje volgt nu... :P :

Ik woonde er al iets van twee jaar en kwam regelmatig in dat andere studentenhuis, omdat daar ook vrienden van me woonden. Nu woonde mijn huidige vriend daar schijnbaar al een half jaar voordat ik hem leerde kennen, maar ik heb hem nooit gezien of hij is me nooit opgevallen :')
Ongeveer twee weken voordat zijn stage zou aflopen en hij dus uit het studentenhuis zou vertrekken, werd daar toevallig een feest gegeven waar we beiden op aanwezig waren. De dagen daarna zat ik natuurlijk ineens veel vaker in dat studentenhuis :P maar een "vriend" vertelde mij dat hij een vriendin had. Ik balen en geen pogingen tot toenadering meer gemaakt, al bleef hij wel flirten. Kwam ik er niet veel later via-via achter dat die "vriend" een oogje op mij had en daarom had gelogen (lekker ding in kwestie was dus wel single :9~ ).
Nou goed, paar keer samen hardgelopen en hem op mijn verjaardagsfeest uitgenodigd en toen nummers uitgewisseld. Hij weer terug naar zijn woonplaats en we hielden contact. Paar dates en toen was het aan *;

Feit dat we elkaar gewoon bijna niet ontmoet hadden als we niet beiden op dat feest waren of ik er niet achter was gekomen dat hij wél single was, is wel grappig om aan terug te denken :P

We leerden elkaar kennen toen hij 21 was en ik 23. Inmiddels zijn we ongeveer twee en een half jaar samen en ook samenwonend *O*
Hij is echt de liefste vriend die ik ooit heb gehad!

[ Bericht 3% gewijzigd door Stephanti op 12-09-2012 12:11:23 ]
pi_117278255
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:51 schreef ikjijallebei het volgende:
Bijna 2 jaar samen met mijn vriendin, zit alleen nog over het kado te twijfelen, denk gwoon een normaal etentje of een fotoshoot wat zij zo graag wil (dat laatste: :r )

Wtf, ik zit gewoon in R&P te posten al een paar x. :')
En wat is het geworden? fotoshoot?
pi_117280977
Fotoshoots zijn wel erg nep hoor.
  woensdag 26 september 2012 @ 18:13:04 #208
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_117281138
quote:
10s.gif Op woensdag 26 september 2012 16:53 schreef Chai het volgende:

[..]

En wat is het geworden? fotoshoot?
Niks. :')
pi_117281192
quote:
11s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:06 schreef Lokasenna het volgende:
Fotoshoots zijn wel erg nep hoor.
No shit.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:13 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

Niks. :')
? :o Vond ze dat niet erg dan? Klinkt heel zuur.
pi_117281248
quote:
10s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:14 schreef Chai het volgende:

[..]

No shit.

Ik verbaas me er een beetje over dat sommige vrouwen het blijkbaar vet romantisch ofzo vinden :')
  woensdag 26 september 2012 @ 18:16:33 #211
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_117281254
quote:
10s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:14 schreef Chai het volgende:

? :o Vond ze dat niet erg dan? Klinkt heel zuur.
Jawel. Nog ruzie om gehad. ;(

Ik was te laat (overal van die idiote wachtlijsten voor een shoot. :') ) .. Sowieso een pesthekel aan fotoshoots maarja, je moet soms ook wat overhebben voor de ander.
pi_117296072
Ik wil ook een fotoshoot O+
Maar die fotoshoot hoef je toch niet op de dag zelf te doen?
Oftewel, je kan toch alsnog reserveren?
pi_117296457
Ik ben al ruim 6 jaar samen met mijn lief. *; We zijn nu beiden 22.

We wonen nog niet samen, want studeren in verschillende steden en eerst nog lekker op jezelf uitproberen.

Nu studeren we wel in dezelfde stad, en beginnen nu langzaam toch wel te verlangen naar een plekje voor met z'n tweeën, huisgenootjes zijn niet altijd even praktisch als je een romantisch dagje in bed hebt :@

Maar haast heeft het ook niet, aangezien we nu maar 10 minuutjes fietsen van elkaar wonen.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_117296946
Ik was zondag 1 jaar samen met mijn vriend :D leuke dag gehad maar omdat ik op de biblebelt woon was het restaurant waar we heen wilden niet open en hebben we dat maandag gedaan :)
pi_117298638
Ik en mijn vriend zijn nu al 9 maanden samen waarvan ongeveer 5 samenwonend.
Hij is nu 23 en ik ben 19.
En voor de meeste mensen is dat snel , maar voor ons niet.
Mede door persoonlijke omstandigheden ben ik dus bij hem ingetrokken.

En ik ben echt zielsgelukkig ,hij is mijn eerst vriendje en hopelijk ook mijn laatste O+ .
We lijken veel op elkaar maar over sommige dingen zijn we heel verschillend maar dat zit ons niet in de weg.
We houden heel erg veel van elkaar en weten alles van elkaar, hij heeft mij gesteund in hele zware tijden en ik hem. Ik ben nog nooit in mijn leven zo gelukkig geweest.
Er is echt niks wat ons uit elkaar kan drijven.

Liefde overwint alles O+ .
''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
pi_117298801
quote:
17s.gif Op woensdag 26 september 2012 23:49 schreef AliceWonder het volgende:
Ik en mijn vriend zijn nu al 9 maanden samen waarvan ongeveer 5 samenwonend.
Hij is nu 23 en ik ben 19.
En voor de meeste mensen is dat snel , maar voor ons niet.
Mede door persoonlijke omstandigheden ben ik dus bij hem ingetrokken.

En ik ben echt zielsgelukkig ,hij is mijn eerst vriendje en hopelijk ook mijn laatste O+ .
We lijken veel op elkaar maar over sommige dingen zijn we heel verschillend maar dat zit ons niet in de weg.
We houden heel erg veel van elkaar en weten alles van elkaar, hij heeft mij gesteund in hele zware tijden en ik hem. Ik ben nog nooit in mijn leven zo gelukkig geweest.
Er is echt niks wat ons uit elkaar kan drijven.

Liefde overwint alles O+ .
Niks aantrekken van wat andere mensen ervan zeggen. Jij weet wat je voelt, andere mensen niet/

Dat mijn vriend en ik wat kregen deed iedereen nogal lacherig, 'jullie passen toch helemaal niet bij elkaar?' De meesten gaven ons een week of 3. Nu, ruim 6 jaar later, zijn we nog steeds helemaal gelukkig met elkaar.

Het enige advies wat ik je kan geven is om wel eigen dingen te blijven doen, en eigen vrienden te houden. Is wel zo gezond

Veel geluk samen! O+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_117299264
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 23:54 schreef essnhills het volgende:

[..]

Niks aantrekken van wat andere mensen ervan zeggen. Jij weet wat je voelt, andere mensen niet/

Dat mijn vriend en ik wat kregen deed iedereen nogal lacherig, 'jullie passen toch helemaal niet bij elkaar?' De meesten gaven ons een week of 3. Nu, ruim 6 jaar later, zijn we nog steeds helemaal gelukkig met elkaar.

Het enige advies wat ik je kan geven is om wel eigen dingen te blijven doen, en eigen vrienden te houden. Is wel zo gezond

Veel geluk samen! O+
Doen we ook niet. Wij weten wat we voor elkaar voelen . En daar komt niemand tussen.
Gelukkig ben ik geen onzekere puber meer :P .

Heel mooi dat jij een je vriend na 6 jaar nog gelukkig zijn! O+
Laat anderen maar lachen maar wie het laatst lacht lacht het best :) .

Jij ook veel geluk O+ *; .
''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
  donderdag 27 september 2012 @ 06:12:57 #218
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_117301472
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 11:08 schreef franklop het volgende:
verbaas me er nog over hoeveel fok!stelletjes er zijn _O-
Ik snape dat nooit, mensen die via fok iets kregen. Maar nou heb er ik zelf ook een :P.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_117307016
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 06:12 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

Ik snape dat nooit, mensen die via fok iets kregen. Maar nou heb er ik zelf ook een :P.
haha ik ook! :D
My salvation lies in your love..
pi_117307089
quote:

[..]

ik ook :D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_117308073
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:46 schreef roos85 het volgende:

[..]

ik ook :D
en wat voor 1!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_117308437
quote:

[..]

Ik ook.. O+
In life, every ending is a new beginning..
  donderdag 27 september 2012 @ 12:29:01 #223
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_117308471
quote:

[..]

ik ook O+ :D
pi_117308546
quote:

[..]

Ach ja.... Hoewel het ergens wel wat kneuzerig staat... Who cares? Gaat toch om de mensen.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117308753
quote:
10s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:16 schreef franklop het volgende:

[..]

en wat voor 1!
O+
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 27 september 2012 @ 16:19:51 #226
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_117316160
quote:
7s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:31 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Ach ja.... Hoewel het ergens wel wat kneuzerig staat... Who cares? Gaat toch om de mensen.
Inderdaad :) de meeste mensen vinden het juist heel leuk en toevallig hoe we elkaar hebben leren kennen ook. En ik ben al bijna twee jaar heel blij met 'm O+
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_117316296
Ik vond t vroeger ook altijd een beetje raar. Maar is eigenlijk onzin, de vijver wordt alleen groter. Anders was ik nooit in de achterhoek terecht gekomen dus ben er alleen maar blij om
pi_117316368
Net weer een romantisch en intiem moment gehad met mijn hand.
It's not too late to change your hikikomori ways!
  donderdag 27 september 2012 @ 16:28:20 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_117316525
In december hebben we 8 jaar 'verkering, en over 2 weken zijn we 7 jaar getrouwd.
Ook wij hebben elkaar via FOK leren kennen, tijdens een RockMeet O+.
Inmiddels ouders van 2 kleine jongetjes en ondanks wat hobbeltjes hier en daar nog steeds happy met elkaar. :Y O+
pi_117468404
Hier ook altijd sceptisch tegenover internet-dating gestaan, tot een half jaar terug mijn relatie van 7½ jaar op de klippen liet en ik toch eens een poging ging wagen op diverse datingsites. Na wat fiasco's op date-gebied (ik trek voor een of andere reden echt een totaal ander soort vrouwen aan), sprak me uiteindelijk een leuke, lieve blonde deerne aan op de Badoo chat. Al snel bleek dat we verschrikkelijk veel gemeen hadden, elkaar een handje konden geven wat betreft het relatieverleden, we heel erg tot elkaar aangetrokken waren en ook toen we persoonlijk gingen ontmoeten werd de lol er niet minder op. O+

Inmiddels zijn we al bijna zo'n 3 maandjes samen, zien we elkaar dagelijks, woont ze min of meer al bij mij (heb een eigen appartement) en gaan we binnenkort samen op een mini-vakantie. Het gaat echt enorm goed, geen vuiltje aan de lucht en we zijn tot over onze over verliefd op elkaar. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')