Voor ons dus het eerstequote:Op woensdag 12 september 2012 11:23 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Bedoel je alleen mensen die elkaar via FOK! hebben gevonden, of ook mensen die toevallig allebei op FOK! zitten? (Hier het tweede overigens)
Het eerste in dit geval.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:23 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Bedoel je alleen mensen die elkaar via FOK! hebben gevonden, of ook mensen die toevallig allebei op FOK! zitten? (Hier het tweede overigens)
En wat is het geworden? fotoshoot?quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:51 schreef ikjijallebei het volgende:
Bijna 2 jaar samen met mijn vriendin, zit alleen nog over het kado te twijfelen, denk gwoon een normaal etentje of een fotoshoot wat zij zo graag wil (dat laatste:)
Wtf, ik zit gewoon in R&P te posten al een paar x.
Niks.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:53 schreef Chai het volgende:
[..]
En wat is het geworden? fotoshoot?
No shit.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:06 schreef Lokasenna het volgende:
Fotoshoots zijn wel erg nep hoor.
?quote:
Jawel. Nog ruzie om gehad.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:14 schreef Chai het volgende:
?Vond ze dat niet erg dan? Klinkt heel zuur.
Niks aantrekken van wat andere mensen ervan zeggen. Jij weet wat je voelt, andere mensen niet/quote:Op woensdag 26 september 2012 23:49 schreef AliceWonder het volgende:
Ik en mijn vriend zijn nu al 9 maanden samen waarvan ongeveer 5 samenwonend.
Hij is nu 23 en ik ben 19.
En voor de meeste mensen is dat snel , maar voor ons niet.
Mede door persoonlijke omstandigheden ben ik dus bij hem ingetrokken.
En ik ben echt zielsgelukkig ,hij is mijn eerst vriendje en hopelijk ook mijn laatste.
We lijken veel op elkaar maar over sommige dingen zijn we heel verschillend maar dat zit ons niet in de weg.
We houden heel erg veel van elkaar en weten alles van elkaar, hij heeft mij gesteund in hele zware tijden en ik hem. Ik ben nog nooit in mijn leven zo gelukkig geweest.
Er is echt niks wat ons uit elkaar kan drijven.
Liefde overwint alles.
Doen we ook niet. Wij weten wat we voor elkaar voelen . En daar komt niemand tussen.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niks aantrekken van wat andere mensen ervan zeggen. Jij weet wat je voelt, andere mensen niet/
Dat mijn vriend en ik wat kregen deed iedereen nogal lacherig, 'jullie passen toch helemaal niet bij elkaar?' De meesten gaven ons een week of 3. Nu, ruim 6 jaar later, zijn we nog steeds helemaal gelukkig met elkaar.
Het enige advies wat ik je kan geven is om wel eigen dingen te blijven doen, en eigen vrienden te houden. Is wel zo gezond
Veel geluk samen!
Ik snape dat nooit, mensen die via fok iets kregen. Maar nou heb er ik zelf ook eenquote:Op woensdag 12 september 2012 11:08 schreef franklop het volgende:
verbaas me er nog over hoeveel fok!stelletjes er zijn
haha ik ook!quote:Op donderdag 27 september 2012 06:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik snape dat nooit, mensen die via fok iets kregen. Maar nou heb er ik zelf ook een.
ik ookquote:Op donderdag 27 september 2012 06:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik snape dat nooit, mensen die via fok iets kregen. Maar nou heb er ik zelf ook een.
en wat voor 1!quote:
Ik ook..quote:Op donderdag 27 september 2012 06:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
ik ookquote:Op donderdag 27 september 2012 06:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ach ja.... Hoewel het ergens wel wat kneuzerig staat... Who cares? Gaat toch om de mensen.quote:Op donderdag 27 september 2012 06:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op donderdag 27 september 2012 12:31 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ach ja.... Hoewel het ergens wel wat kneuzerig staat... Who cares? Gaat toch om de mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |