Daar heb je een punt, maar dat hoor je bij Van Persie ook niet. Maar verder nooit echt over nagedacht verder, ik vond hem echt zo'n typische Rotterdammerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hoor je toch wel duidelijk dat dat niet zo is.
Jij hebt er duidelijk geen Caasie van gegeten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar dat hoor je bij Van Persie ook niet. Maar verder nooit echt over nagedacht verder, ik vond hem echt zo'n typische Rotterdammer
Is met een T zeker.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:55 schreef Caland het volgende:
Overigens wordt de naam van teammanager Bas, de held, al een jaar lang verkeerd geschreven in de OP.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 16:49:55"De clubs zijn nog helemaal niet met elkaar in gesprek. Dus van een akkoord is nog geen sprake", zegt Martin van Geel. #Feyenoord reageer retweet
Ahmadi dus? Mooi, dat worden dus minimaal 6 miljoenen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:52 schreef Merkie het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 16:49:55"De clubs zijn nog helemaal niet met elkaar in gesprek. Dus van een akkoord is nog geen sprake", zegt Martin van Geel. #Feyenoord reageer retweet
Ik hoop voor jullie heel hard dat hij blijft en bijtekent.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:52 schreef Merkie het volgende:
Vormer heeft alleen de fijne techniek niet van Karim maar tegenover staat dat hij meer scorend vermogen heeft. Ik zie hem als een waardige vervanger. Is al 3 seizoenen vrij consrant bij Roda.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie heel hard dat hij blijft en bijtekent.
Vormer haalt dat niveau nooit, Mokotjo valt steeds door de mand en Leerdam moet ik nog maar zien. Kan ik niet goed beoordelen. Heeft maar 2 wedstrijden op het hoogste niveau op die positie gespeeld.
Ben ik absoluut niet met je eens. Vormer is misschien niet zo goed als Ahmadi, maar Vilhena is binnen een half jaar wél op dat niveau. En Leerdam was daar ook een enorme baas.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie heel hard dat hij blijft en bijtekent.
Vormer haalt dat niveau nooit, Mokotjo valt steeds door de mand en Leerdam moet ik nog maar zien. Kan ik niet goed beoordelen. Heeft maar 2 wedstrijden op het hoogste niveau op die positie gespeeld.
twitter:FeyenoordTwit twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 17:13:45Lambert: 'El Ahmadi kan van toegevoegde waarde zijn': Paul Lambert is ervan overtuigd dat de transfer van Karim El... http://t.co/92JtrARK reageer retweet
Leuke speler voor in de marge. Gaat het niet redden. Noeste werker, 0 techniek. Beetje een type Marcel Meeuwis.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vormer heeft alleen de fijne techniek niet van Karim maar tegenover staat dat hij meer scorend vermogen heeft. Ik zie hem als een waardige vervanger. Is al 3 seizoenen vrij consrant bij Roda.
Vilhena is een echte 10. Die verzuipt op die positie. Heerlijk voetballertje. Die moet op 10, anders verpest je hem. Leerdam is moeilijk te beoordelen op 2 wedstrijden. Ook voor jou.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben ik absoluut niet met je eens. Vormer is misschien niet zo goed als Ahmadi, maar Vilhena is binnen een half jaar wél op dat niveau. En Leerdam was daar ook een enorme baas.
Doe Ahmadi maar lekker voor vele miljoenen weg.
Wat lul je nou gek, Vilhena zijn traditionele positie is Ahmadi's plek. 10 is zijn tweede voorkeur. Niet gek praten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Vilhena is een echte 10. Die verzuipt op die positie. Heerlijk voetballertje. Die moet op 10, anders verpest je hem. Leerdam is moeilijk te beoordelen op 2 wedstrijden. Ook voor jou.
Zou daar als liefhebber liever Vilhena zien.quote:
0 techniek ? Misschien geen passeertechniek maar hij heeft verder wel een functionele techniek, net zoals Kuijt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Leuke speler voor in de marge. Gaat het niet redden. Noeste werker, 0 techniek. Beetje een type Marcel Meeuwis.
NEe man, Immersje, mooi genoeg.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zou daar als liefhebber liever Vilhena zien.
Ga ergens anders lopen stoken. Als er een middenveld is die geen techniek heeft dan is dat het middenveld van FC lampenkap wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Leuke speler voor in de marge. Gaat het niet redden. Noeste werker, 0 techniek. Beetje een type Marcel Meeuwis.
[..]
Vilhena is een echte 10. Die verzuipt op die positie. Heerlijk voetballertje. Die moet op 10, anders verpest je hem. Leerdam is moeilijk te beoordelen op 2 wedstrijden. Ook voor jou.
Ik heb hem in de jeugd nooit zien spelen. Vind hem een typische 10. Veel flair, perfecte steekpass, beweeglijk en overzicht.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
NEe man, Immersje, mooi genoeg.
O Lansie, jij bent het! Jou vond ik een toffe user. Vergeet de vorige reactie en interpreteer hem als volgt:
"Nee joh mallerd! Vilhena hoort op de plek van Ahmadi, dat is zijn favoriete spot"
Ik beweer nergens het tegendeel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga ergens anders lopen stoken. Als er een middenveld is die geen techniek heeft dan is dat het middenveld van FC lampenkap wel.
Zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:36 schreef Caland het volgende:
Vormer wordt enorm onderschat. Maakt binnen een paar seizoenen zijn Oranje-debuut.
Hij is al 24quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:36 schreef Caland het volgende:
Vormer wordt enorm onderschat. Maakt binnen een paar seizoenen zijn Oranje-debuut.
Ik mag het hopen, hij doet echt niet onder voor een van Bommel of een De Jong.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:36 schreef Caland het volgende:
Barry van Galen kwam er op zijn 32e bij. Je punt?quote:
No offence, maar ik denk dat je hier mis zit. Hij zal uiteindelijk best mee kunnen op Feyenoord niveau, maar het NL elftal is te hoog gegrepen. Aan de andere kant, Brama heeft zijn debuut ook mogen maken. Dus zeg nooit nooit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:36 schreef Caland het volgende:
Strootman, Brama. Genoeg hele matige middenvelders die wel de kans krijgen, ja. Waarom een Vormer dan niet. Schittert wekelijks bij Roda en mag het nu op een hoger niveau proberen. Gaat de nieuwe Paul Bosvelt worden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
No offence, maar ik denk dat je hier mis zit. Hij zal uiteindelijk best mee kunnen op Feyenoord niveau, maar het NL elftal is te hoog gegrepen. Aan de andere kant, Brama heeft zijn debuut ook mogen maken. Dus zeg nooit nooit.
Als hij over een paar seizoenen zijn debuut mag maken, dan zit hij op het moment van zijn debuut al op zijn top. Genoeg voor 1 toernooi dus, maximaal.quote:
quote:
Dat idee heb ik nou ook al tijden.quote:
Ik zie hem eerder de nieuwe Edwin de Graef worden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Strootman, Brama. Genoeg hele matige middenvelders die wel de kans krijgen, ja. Waarom een Vormer dan niet. Schittert wekelijks bij Roda en mag het nu op een hoger niveau proberen. Gaat de nieuwe Paul Bosvelt worden.
Dan heb je hem echt nog nooit zien spelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie hem eerder de nieuwe Edwin de Graef worden.
Zou je is willen toelichten waarom je Vormer zo dramatisch vindt?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie hem eerder de nieuwe Edwin de Graef worden.
Strootman, van Bommel, Wijnaldum hebben ook in oranje mogen spelen. Vormer is echt wel beter dan die matige spelers die ik opnoem.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
No offence, maar ik denk dat je hier mis zit. Hij zal uiteindelijk best mee kunnen op Feyenoord niveau, maar het NL elftal is te hoog gegrepen. Aan de andere kant, Brama heeft zijn debuut ook mogen maken. Dus zeg nooit nooit.
Heb bij mijn vorige werknemer noodgedwongen plaats moeten nemen in de businessclub bij Roda.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je hem echt nog nooit zien spelen.
Laat ik even voorop stellen dat ik hem niet dramatisch vind. Het is een controleur. Speelt bij Roda op de plaats waar bij jullie Clasie staat. Die acht ik superieur aan Vormer. Ahmadi is een verbindigsspeler met een prachtige techniek en dito pass. Die maakt iedereen beter. Heb je bij Twente ook gezien. Toen rendeerde Engelaar en Aissati wel. En nu Bakkal ook weer. Vormer is gewoon een noeste werker. Type Brama en dan ietsje beter.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zou je is willen toelichten waarom je Vormer zo dramatisch vindt?
Als ik hem de laatste seizoenen bekeek
- Goede balafpakker, lekker fanatiek die duels in
- Goede lange bal als zowel steekpass
- Aardig schot
- Veel loopvermogen
Tuurlijk joh.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Strootman, van Bommel, Wijnaldum hebben ook in oranje mogen spelen. Vormer is echt wel beter dan die matige spelers die ik opnoem.
Ook jij hebt recht op een eigen mening.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:33 schreef vandermar het volgende:
Type Strootman en dan behoorlijk wat beter [ afbeelding ]
Ik verkondig hier niets anders dan feiten, knaap!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook jij hebt recht op een eigen mening.
El Ahmadi en een prachtige pass ?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb bij mijn vorige werknemer noodgedwongen plaats moeten nemen in de businessclub bij Roda.
[..]
Laat ik even voorop stellen dat ik hem niet dramatisch vind. Het is een controleur. Speelt bij Roda op de plaats waar bij jullie Clasie staat. Die acht ik superieur aan Vormer. Ahmadi is een verbindigsspeler met een prachtige techniek en dito pass. Die maakt iedereen beter. Heb je bij Twente ook gezien. Toen rendeerde Engelaar en Aissati wel. En nu Bakkal ook weer. Vormer is gewoon een noeste werker. Type Brama en dan ietsje beter.
[..]
Tuurlijk joh.
Ik ben eerlijk gezegd ook meer gecharmeerd van de passing van Ahmadi tegenover Vormer.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
El Ahmadi en een prachtige pass ?
Vormer is passend en schietend veel beter, fysiek sterker, loopvermogen gelijk , techniek Karim veel beter.
In een rondo prima, maar uit het niets een speler voor de keeper zetten of iemand wegsturen heb ik hem echt zelden tot nooit zien doen. Clasie, Vilhena en Vormer zijn daar veel beter in.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd ook meer gecharmeerd van de passing van Ahmadi tegenover Vormer.
Ik ben het nergens niet met je eens (op het loopvermogen na). Alleen op die positie heb je een type El Ahmadi nodig. Vormer is een controleur en daar staat bij Feyenoord iemand die veel beter dan hem is. El Ahmadi is iemand die andere spelers beter laat renderen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
El Ahmadi en een prachtige pass ?
Vormer is passend en schietend veel beter, fysiek sterker, loopvermogen gelijk , techniek Karim veel beter.
Ik vind Vormer meer een box-to-box speler, viel me bij Roda ook vaak op dat hij zowel verdedigend als aanvallend veel aanwezig was. Gewoon omdat hij met zijn loopvermogen eroverheen gaat. Kan dat niet echt een controleur noemen, dan denk ik eerder aan types als Van Bommel en De Jong die amper risico nemen en met de kont op de eigen 16 blijven staan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben het nergens niet met je eens (op het loopvermogen na). Alleen op die positie heb je een type El Ahmadi nodig. Vormer is een controleur en daar staat bij Feyenoord iemand die veel beter dan hem is. El Ahmadi is iemand die andere spelers beter laat renderen.
Van Geel bevestigd zo juist ook dat Singh gehaald wordt wanneer El Ahmadi vertrekt. Lijkt mij dan een logischere opvolger.
Nee, hij heeft een raar kapsel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan Vormer uitgroeien tot een cultheld als Bosvelt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve aan het begin van het seizoen. Toen waren ze bijna allemaal op doel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:04 schreef Caland het volgende:
Singh zal voor de toekomst gehaald worden. Vormer is gewoon de opvolger van El Ahmadi, zonder twijfel. Een zogenaamd noeste werker die bij Roda al bij zo'n 10 goals direct betrokken is.
Hij zal misschien wat minder sluw zijn dan El Ahmadi, maar kan veel beslissender zijn in zijn passing en scorend vermogen. Want dat ontbrak er natuurlijk wel enorm aan bij El Ahmadi. Hoe vaak die wel niet een vrije schietkans rond de 16 kreeg en dan hopeloos naast, over of een slap rollertje op doel wist te produceren.Het grappige was ook dat als hij op die plek de bal kreeg iedereen eigenlijk alweer wegkeek.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een raar kapsel.En een rare stem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Maar wel een lekker wijf.quote:
Ja.quote:
Heb je Van Bommel vroeger ooit zien spelen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind Vormer meer een box-to-box speler, viel me bij Roda ook vaak op dat hij zowel verdedigend als aanvallend veel aanwezig was. Gewoon omdat hij met zijn loopvermogen eroverheen gaat. Kan dat niet echt een controleur noemen, dan denk ik eerder aan types als Van Bommel en De Jong die amper risico nemen en met de kont op de eigen 16 blijven staan.
We hebben de vriendin van immers gekregen en dan krijg je dit als compensatiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar wel een lekker wijf.
[ afbeelding ]
Bosvelt was 30.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:12 schreef Caland het volgende:
Bosvelt was toch ook best oud toen hij debuteerde in Oranje? Best wat interlands gemaakt nog.
Intelligent ook. Studeert volgens mij geneeskundequote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar wel een lekker wijf.
[ afbeelding ]
Ik ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een raar kapsel.
[spoiler] Dat was toch 't argument van sommigen hier dat ze 't niet in 'm zagen zitten?![]()
Waar ken je haar van?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:00 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens is die chick van Vormer zo'n lief wijffie. En nee ik zeg niet hoe ik die ken.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:04 schreef Maastoren het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar ik wacht nog steeds op de foto van mama Bruins.
Bullshit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Er zijn mensen hier de ze hebben
![]()
. Gevonden via mijn uitleg.
En wat was jouw uitleg?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Er zijn mensen hier de ze hebben
![]()
. Gevonden via mijn uitleg.
Je kan ook gewoon de foto hier ff plaatsen.Bespaart een hoop mensen weer wat moeie.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:11 schreef Helpmefok het volgende:
Jullie weten het allebei nog min of meer dus ja. Ik weet van 2 mensen dat ze de foto's gevonden hebben. Het is écht lastig want er is één foto waar hij met zijn pa op staat, VERVOLGENS een foto van zijn pa en zijn ma. Dus enkel zó kan je de link leggen.
Ik heb nu wel echt héél veel weggegevenMoet lukken dus.
Dat ga ik dus echt niet doen. Ik heb vorige keer al zo'n gezeik met 'm gehadquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:11 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de foto hier ff plaatsen.Bespaart een hoop mensen weer wat moeie.
Hij zit op fok ?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat ga ik dus echt niet doen. Ik heb vorige keer al zo'n gezeik met 'm gehad.
Met Luigi? Moet je toch wel kunnen hebben joh.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat ga ik dus echt niet doen. Ik heb vorige keer al zo'n gezeik met 'm gehad.
Dm linkje?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee man heb alleen geen zin in geouwehoer
Jonge ik heb heel de dag hard gewerkt, doe aub ff dm'en?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:16 schreef Helpmefok het volgende:
Godverdomme hé. Zoek zelf maar. Er zijn er twee hier die het eerder hebben gevonden.
Wie zijn dat dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:16 schreef Helpmefok het volgende:
Godverdomme hé. Zoek zelf maar. Er zijn er twee hier die het eerder hebben gevonden.
Alsof ze dat op fr12 gaan zettenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:17 schreef Helpmefok het volgende:
Weet je wat het issue is man, als ik die shit lek en één gek post het op FR12 dan weet Bruinsje al weer wie hij moet hebben.
Een zoektocht naar "Moeder Luigi Bruins" levert 12 miljoen hits op op Google. Als je "lui" (dus de eerste letters van Luigi) intypt staat er al de 'invulmogelijkheid'van Google: "Luigi Bruins moeder"quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Alsof ze dat op fr12 gaan zetten
168000 hits en als ik lui intik krijg ik luiers of luisterpaal dus kom maar op met die foto's.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een zoektocht naar "Moeder Luigi Bruins" levert 12 miljoen hits op op Google. Als je "lui" (dus de eerste letters van Luigi) intypt staat er al de 'invulmogelijkheid'van Google: "Luigi Bruins moeder"
Ik denk dat we dat niet gaan doen dus![]()
.
Ik kan iig. zeggen dat een opmerking geplaatst door het AD ("Hé Luigi, pak jij de pionnen even dan pak ik je moeder") niet écht door Been geuit is.
Ik heb op leuk niveau gepitcht ja. Héél lang bij Sparta, pas de laatste 1,5 jaar bij Neptunus. Familie zat wel bij Neppie dus mijn hele leven sowieso wel rondgelopen. Bekende bij de mooiste honkbalvereniging van Nederland?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:23 schreef Muto het volgende:
HMF, was jij bijna bij Neptunus pitcher geworden?
El Ahmadi was destijds de beste speler van Twente.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:27 schreef PIETR het volgende:
El Ahmadi had dit seizoen een topjaar, al was zijn afstandschot nog steeds belabbert, altijd hoog over. En daarbij heeft ie voorgaande jaren niets laten zien. Met Vormer gaan we er echt niet op achteruit.
Gast je hebt 't toen zelf verteld aan me.quote:
Nja is toch anders.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast je hebt 't toen zelf verteld aan me.
Mooi man. Beenhakker werd constant beschermd terwijl hij keer op keer faalde maar Van Geel is een prutser die het moet hebben van toevallige schoten in de roos.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:33 schreef Paul-89 het volgende:
Blijft af en toe best grappig hoe weinig voetbalverstand daar aan tafel zit.
Van Geel schiet gewoon heel erg vaak per ongeluk in de roos. Bij iedere club waar hij heeft gewerkt een positieve eindbalans, ook per ongeluk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi man. Beenhakker werd constant beschermd terwijl hij keer op keer faalde maar Van Geel is een prutser die het moet hebben van toevallige schoten in de roos.
Allemaal puur toeval.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Van Geel schiet gewoon heel erg vaak per ongeluk in de roos. Bij iedere club waar hij heeft gewerkt een positieve eindbalans, ook per ongeluk.
Van Vormer weet je tenminste dat je een constante speler in je team hebt. Hetzelfde geldt voor Clasie. Die spelen altijd een 7. In tegenstelling tot Wijnaldum en Fer. Die tegen PSV beide een 8,5 haalde, maar die week daarna een 3 tegen VVV. Daar kom je nooit ver mee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:34 schreef Merkie het volgende:
Ik snap wel wat ze zeggen bij VI, maar Feyenoord heeft niet de middelen om de Narsinghs van deze wereld aan te trekken. Als Vormer en Immers goed uitpakken kunnen we zomaar kampioen worden.
Aan de andere kant zijn ze wel hypocriet, Strootman had een half jaar bij Utrecht gespeeld en dat was allemaal geen probleem, Vormer is al 3 jaar op rij de beste speler van Roda JC en "doet mee".
De mening van Derksen is ook gebaseerd op zijn vriendenkring. Hij zei ook bij het aantrekken van van Geel dat die vrouw daarvan alle aandacht zou opeisen. Ik heb haar nog nooit gezienquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Van Geel schiet gewoon heel erg vaak per ongeluk in de roos. Bij iedere club waar hij heeft gewerkt een positieve eindbalans, ook per ongeluk.
nee joh. Die heeft gewoon de pik op Van Geel. Dan kom je daar nooit vanaf. Tevens zit Gijpie zijn holmaat erbij die hij wil pleasen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:40 schreef TC03 het volgende:
Beetje raar inderdaad. Vorig seizoen stond Clasie in de top 3 beste spelers van de eredivisie, een lijstje opgesteld door VI zelf. Een jaar daarvoor was Vormer de beste speler van de eredivisie. Weet JD dat überhaupt wel?
Ach, gelukkig wordt er bij VI nog wel over voetbal gepraat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:40 schreef Caland het volgende:
[..]
nee joh. Die heeft gewoon de pik op Van Geel. Dan kom je daar nooit vanaf. Tevens zit Gijpie zijn holmaat erbij die hij wil pleasen.
Wel joh. Die is er inderdaad bijna altijd bij.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:40 schreef satecl het volgende:
[..]
De mening van Derksen is ook gebaseerd op zijn vriendenkring. Hij zei ook bij het aantrekken van van Geel dat die vrouw daarvan alle aandacht zou opeisen. Ik heb haar nog nooit gezien
Welk punt dan. Dat Vlaar als nieuweling niet de sterren van de hemel speelde in een oranje dat totaal niet draaide? Het was gewoon een totaal onnodige opmerking, puur en alleen bedoeld om na te trappen. En dat doet hij de hele uitzending al zodra hij de kans krijgt, met sneertjes die doorzichtig verpakt worden in zinnen als: "Nogmaals, ik zit hier niet om achteraf nog mijn gelijk te halen, maar.."quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:31 schreef satecl het volgende:
Haha dat over Vlaar. Hij heeft wel een punt. Maar waarom doe je dat nou toch.
Eens.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Welk punt dan. Dat Vlaar als nieuweling niet de sterren van de hemel speelde in een oranje dat totaal niet draaide? Het was gewoon een totaal onnodige opmerking, puur en alleen bedoeld om na te trappen. En dat doet hij de hele uitzending al zodra hij de kans krijgt, met sneertjes die doorzichtig verpakt worden in zinnen als: "Nogmaals, ik zit hier niet om achteraf nog mijn gelijk te halen, maar.."
Bah wat valt die tegen zeg, een jaar later nog.
Niks nieuws.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:48 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)m-kan-verbeteren.htm
Was gijpquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:42 schreef Paul-89 het volgende:
Ooit riep iemand daar aan tafel dat De Vrij Jupiler League materiaal was.
Eigenlijk even terugzoeken en opslaan voor over een paar jaar.
PSV heft toch interesse in Narsingh ? Dat is echt bizar, dat kan je Wijnaldum inderdaad wegdoen of op zijn positie laten spelen nr 10 , dan wordt PSV in elk geval weer niet hoger dan 4quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Van Vormer weet je tenminste dat je een constante speler in je team hebt. Hetzelfde geldt voor Clasie. Die spelen altijd een 7. In tegenstelling tot Wijnaldum en Fer. Die tegen PSV beide een 8,5 haalde, maar die week daarna een 3 tegen VVV. Daar kom je nooit ver mee.
Om nog even verder te gaan op Wijnaldum(als dat mag...): Als Maher komt, kan volgens mij Wijnaldum op zoek gaan naar een andere club? (Strootman, vBommel, Maher) Haha dat zou toch wat zijn, aangezien hij niet op de flanken wil spelen.
als er nu 1 cliche's brakende trainer is, is het Been wel ja. Zal wel leuk geweest zijn samen met Bert.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Welk punt dan. Dat Vlaar als nieuweling niet de sterren van de hemel speelde in een oranje dat totaal niet draaide? Het was gewoon een totaal onnodige opmerking, puur en alleen bedoeld om na te trappen. En dat doet hij de hele uitzending al zodra hij de kans krijgt, met sneertjes die doorzichtig verpakt worden in zinnen als: "Nogmaals, ik zit hier niet om achteraf nog mijn gelijk te halen, maar.."
Bah wat valt die tegen zeg, een jaar later nog.
Dat was er maar één geloof ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En toen ik vanmiddag op Been rantte vond iedereen me overdrijven.!!!
Wie is iedereen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je hoeft geen ziektes te gebruiken nee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ja dat had Gudde eerder moeten doen. Maar die doet nooit wat, zie Verbeek en Beenhakker.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:05 schreef Caland het volgende:
Zijn positie was compleet onhoudbaar door zijn labiele gedrag dat werd gepikt door kneusje Gudde.
Van Geel had dit direct door en greep wel direct in. Binnen een week. BAM.
he? wie is hier positief over Been dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ach, het had ook wel iets vermakelijks, die gretigheid waarmee "Maar" achter alle kluifjes aanholde die Wilfred Genee hem toewierp.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb het bij de eerste ''Ik ben hier niet om een trap na te geven'' afgezet.
Ik schold niet. En het mes kwam niet van Geel. En zelfs als dat wel is, is Geel een überheld.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:04 schreef macca728 het volgende:
[..]
Je hoeft geen ziektes te gebruiken nee.
Hij heeft gewoon een mes in zijn rug gekregen net als andere voorgangers bij Van Geel.
Genee is wel een rat ja.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, het had ook wel iets vermakelijks, die gretigheid waarmee "Maar" achter alle kluifjes aanholde die Wilfred Genee hem toewierp.
Genee: "Wat vind jij van de ontwikkeling van Vlaar en zijn rol in het Nederlands Elftal? Ik bedoel, da's toch de man die de stemming tegen jou in gang heeft gezet".
Als je dan mentaal een beetje stabiel bent, lach je die Genee toch recht in z'n bek uit om zo'n opzichtige uitlokpoging. Mario niet, die hapt dan dankbaar.
Genee:![]()
twitter:fr12nl twitterde op woensdag 27-06-2012 om 00:47:27Agent Guidetti bevestigt gesprekken met Lazio http://t.co/26VfSnfg reageer retweet
We zitten in een Feyenoordtopic, maar Von Bommel was gewoon een hele goede middenvelder, anders speel je niet bij Barca, Bayern en Milan, het EK speelde hij alleen erg slecht.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Strootman, van Bommel, Wijnaldum hebben ook in oranje mogen spelen. Vormer is echt wel beter dan die matige spelers die ik opnoem.
Ik snap wel dat het heel vernederend was om door je eigen spelersgroep weg te worden gestemd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:38 schreef Helpmefok het volgende:
Zit nu VI te kijken, wat een rat die Been. Snap niet dat mensen fan van die man kunnen zijn na de 1090192301923ste keer ageren tegen Feijenoord.
Edit: oh gadverdamme, de eerste 'nogmaals' en 'op basis van het feit' is gevallen. Ik kap hiermee want ik erger me stuk..
Jammer want die cliche's waren weer veelvuldig haha.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:38 schreef Helpmefok het volgende:
Zit nu VI te kijken, wat een rat die Been. Snap niet dat mensen fan van die man kunnen zijn na de 1090192301923ste keer ageren tegen Feijenoord.
Edit: oh gadverdamme, de eerste 'nogmaals' en 'op basis van het feit' is gevallen. Ik kap hiermee want ik erger me stuk..
Contact met supporters, veel te gevaarlijk natuurlijk...quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:48 schreef Muto het volgende:
Ze hebben Varkenoord even verbouwd zeg. Die heg van Verbeek is weggehaald. Hoge hekken achter de doelen voor overschietende ballen, volgens mij tussen de twee velden ook een hoge hek waar je niet kunt staan en bij de ingang van het trainingsveld is ook een hek gezet.
Foto's: http://www.fr12.nl/?p=fotoverslagen&album_id=386
Dat ze een hek plaatsen bij de ingang, snap ik nog wel, maar die hoge hekken aan de zijkant of achter de doelen aan het voetpad zijn kansloos. De enige die overschoot aan die zijde was El Ahmadi en die is toch wel. Bovendien haalden supporters altijd de ballen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Contact met supporters, veel te gevaarlijk natuurlijk...
Dat zat ik ook al te bekijken, volgens mij wel. Maar heel zeker ben ik er niet van.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:05 schreef Caland het volgende:
Is dat afdakje voor die ouwelui ook pleite?
Goeie investering danquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:05 schreef Caland het volgende:
Is dat afdakje voor die ouwelui ook pleite?
twitter:ImmersLex twitterde op woensdag 27-06-2012 om 10:03:00Deze week ook seizoenskaarten bestellen voor de family #13stuks #Feyenoord #trouweaanhangdefamily reageer retweet
Lexy pakt zetje 4quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:11 schreef Caland het volgende:
twitter:ImmersLex twitterde op woensdag 27-06-2012 om 10:03:00Deze week ook seizoenskaarten bestellen voor de family #13stuks #Feyenoord #trouweaanhangdefamily reageer retweet
quote:Van Geel: "Bedragen in media voor El Ahmadi zijn onzin"
Martin van Geel heeft bevestigd dat Feyenoord en Aston Villa begin volgende week onderhoud voeren over middenvelder Karim El Ahmadi. De 27-jarige Marokkaan staat in de belangstelling van Aston Villa en mocht het daadwerkelijk tot een overstap komen, dan heeft Feyenoord al een vervanger op het oog.
El Ahmadi heeft in Rotterdam een verbintenis tot medio 2013 en Van Geel benadrukt dat er nog geen akkoord is bereikt. "De clubs zijn nog helemaal niet met elkaar in gesprek. Dus van een akkoord is nog geen sprake", vertelt de technisch directeur aan ELF Voetbal. "Er worden ook diverse bedragen in de media genoemd, maar daarover hebben we nog niet gesproken. Die bedragen zijn onzin."
El Ahmadi heeft inmiddels wel een akkoord bereikt met Villa over een samenwerking en wacht op de clubs. "De besprekingen tussen Aston Villa en mij zijn goed verlopen. Wij hebben een akkoord", zei de middenvelder voordat hij weer in het vliegtuig naar Nederland stapte tegen De Telegraaf.
Mocht El Ahmadi inderdaad vertrekken bij Feyenoord, dan gaat Van Geel op zoek naar een nieuwe middenvelder. Met de Noors international Harmeet Singh heeft de Stadionclub al een potentiële vervanger op het oog. Noorse media berichtten maandag dat Feyenoord een niet toereikend bod heeft gedaan op de 21-jarige middenvelder van Vålerenga IF. "We hebben een oriënterend gesprek gehad, maar het is niet zo dat we een bod hebben gedaan. Mocht El Ahmadi vertrekken, dan zal het contact
intensiever worden. Singh staat bij ons op de lijst," aldus Van Geel.
Wel kan Ronald Koeman kan een dezer dagen Omar Elabdellaoui verwachten op de training. De speler van Manchester City zal vandaag zijn contract in Engeland verlengen, waarna hij naar Rotterdam reist om bij Feyenoord zijn huurcontract te tekenen, zo weet het Algemeen Dagblad vandaag te melden. De multifunctionele voetballer wordt gehaald als buitenspeler, maar hij kan ook als aanvallende middenvelder uit de voeten.
Met andere woorden zegt Van Geel dus: we gaaan er VEEL, VEEL meer aan verdienenquote:
Of ze willen Immers toch doorschuiven naar de spits.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:19 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens snap ik totaal niet waarom we naar een middenvelder gaan zoeken. Zou Geel weet hebben van meer vertrekken op het middenveld?(Leerdam, of Mokotjo?)
Of hij zegt: Er is nog geen akkoord. Die bedragen zijn onzin.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Met andere woorden zegt Van Geel dus: we gaaan er VEEL, VEEL meer aan verdienenGuidetti
Had gelijk
(en ik ook, vanzelfsprekend)
Dat is wel uitgesloten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Of ze willen Immers toch doorschuiven naar de spits.
Nee, het gaat hier om een rechtermiddenvelder toch?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Of ze willen Immers toch doorschuiven naar de spits.
Er is logischerwijs nog geen akkoord tussen de clubs, anders was hij al weg geweest.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Of hij zegt: Er is nog geen akkoord. Die bedragen zijn onzin.
Wat je natuurlijk ook gewoon kan zeggen als er inderdaad nog geen akkoord is. Ongeacht wat hij gaat opleveren
Die wil ik best met je aangaan hoor. 6 miljoen kom op zegquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er is logischerwijs nog geen akkoord tussen de clubs, anders was hij al weg geweest.
Er staat DUIDELIJK dat er over bedragen nog niet gesproken is. Geel gaat dus gewoon een miljoenenklapper pakken. Ik gok 6 miljoen.
Krat bier erop? Ik zeg dat hij minimaal 6 miljoen op de actieve balans wegstreept (dus MET het vertrokken salaris van Ahmadi houden we minimaal 6 miljoen over).quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die wil ik best met je aangaan hoor. 6 miljoen kom op zeg![]()
Blijkbaar is er inderdaad nog niet gesproken over een bedrag . Betekend echt niet dat er geen 2,8 miljoen uit kan komen.
Zou erg knap zijn, dan is het een held.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:24 schreef Caland het volgende:
Geeltje gaat er gewoon weer PSV-achtige bedragen uit halen, misschien zelfs nog hoger.
Geloof het maar. Die man is een godszegen voor onze club.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:24 schreef Caland het volgende:
Geeltje gaat er gewoon weer PSV-achtige bedragen uit halen, misschien zelfs nog hoger.
Hoezo, als je een kansloos eeuwig talentje als Wijnaldem voor 5 miljoen weet te slijten mag je de beste middenvelder van de eredivisie ook wel voor een aardig bedrag verkopen toch.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zou erg knap zijn, dan is het een held.
Ik had het over de transfersom, niet met salaris erbij. Ik ben nog steeds van mening dat Immers ook gehaald is om een eventueel vertrek van El Ahmadi op te vangen. Die heeft ook geld+salaris gekost.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Krat bier erop? Ik zeg dat hij minimaal 6 miljoen op de actieve balans wegstreept (dus MET het vertrokken salaris van Ahmadi houden we minimaal 6 miljoen over).
We zullen het wel zien. Gaat PSV nog wel winst opmaken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, als je een kansloos eeuwig talentje als Wijnaldem voor 5 miljoen weet te slijten mag je de beste middenvelder van de eredivisie ook wel voor een aardig bedrag verkopen toch.
Dan heb je een slechte mening, daar is Vormer voor pik. En anders Vilhena, Leerdam of Mokotjo. Immers komt op de 10. Leer voetbal kijken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik had het over de transfersom, niet met salaris erbij. Ik ben nog steeds van mening dat Immers ook gehaald is om een eventueel vertrek van El Ahmadi op te vangen.
Om Bakkal te vervangen ja. 9 ton + 250.000 salaris.quote:Die heeft ook geld+salaris gekost.
Waarop?quote:We zullen het wel zien. Gaat PSV nog wel winst opmaken.
Salaris voor Immers was niet zo veel. Werd in ieder geval ruimschoots opgevangen met het vertrek van Guidetti en Bakkal. Daar waar er ook nog gewoon ruimte was voor hun vertrek. Uiteindelijk een kleine miljoen gekost, dat weer werd opgevangen met een deel van de transfergelden van Rekik, Ake en Castaignos.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik had het over de transfersom, niet met salaris erbij. Ik ben nog steeds van mening dat Immers ook gehaald is om een eventueel vertrek van El Ahmadi op te vangen. Die heeft ook geld+salaris gekost.
quote:We zullen het wel zien. Gaat PSV nog wel winst opmaken.
Ja zo ken ik er nog wel 1. Het vertrek van Nilis heeft de komst van Mertens mogelijk gemaakt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Salaris voor Immers was niet zo veel. Werd in ieder geval ruimschoots opgevangen met het vertrek van Guidetti en Bakkal. Daar waar er ook nog gewoon ruimte was voor hun vertrek. Uiteindelijk een kleine miljoen gekost, dat weer werd opgevangen met een deel van de transfergelden van Rekik, Ake en Castaignos.
[..]
Huh, hoe bedoel je?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja zo ken ik er nog wel 1. Het vertrek van Nilis heeft de komst van Mertens mogelijk gemaakt.
Waar heb je het nou weer over?!quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja zo ken ik er nog wel 1. Het vertrek van Nilis heeft de komst van Mertens mogelijk gemaakt.
Nilis werkte op de budgetafdeling van gemeente eindhoven?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat transfers uit volgens mij 2010 (Rekik, Ake) ineens tellen voor een transfer in de zomer van 2012. Terwijl dat geld in de schulden zijn gegaan.quote:
Alleen voor Rekik had dat 10 miljoen moeten zijn. Dat wordt echt een grote.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:40 schreef Caland het volgende:
Voor Ake en Rekik is er opgeteld zo'n 1.3 miljoen ontvangen.
De kosten voor immers in het eerste jaar zijn 1.25 miljoen (9 ton transfer, 250k salaris, 100k tekengeld). Bakkal zijn salaris was 9 ton geweest mocht hij tekenen bij FEY.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat transfers uit volgens mij 2010 (Rekik, Ake) ineens tellen voor een transfer in de zomer van 2012. Terwijl dat geld in de schulden zijn gegaan.
Correct me if I am wrong hoor.
Edit: Ah Rekik is in de zomer van 2011 gegaan. Never mind dan, dan was het onzinAl is Ake wel in 2010 weg gegaan als ik het zo lees. Anyway, non discussie die 90.000 zal wel niet de doorslag gegeven hebben.
Zolang je nu maar zorgt dat niemand gratis de deur uitloopt. Geeltje bewijst dus nu al dat dat gebeurt, met de transfer van Ahmadi. Eerder zei hij nog NADRUKKELIJK dat Ahmadi NIET zou vertrekken. Echt een sluwe vos die Geel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Alleen voor Rekik had dat 10 miljoen moeten zijn. Dat wordt echt een grote.
Daar tegenover kun je zetten:quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:26 schreef Helpmefok het volgende:
Iedereen lult altijd alsof het krijgen van "maar" 6 miljoen EXTREEM bijzonder is, maar lijkt te vergeten dat:
- Het gaat om de beste speler van de nummer 2 van Nederland
- Hij middenvelder is
- In de kracht van zijn leven is
- Naar de rijkste competitie van de wereld gaat
- Martin van GEEL de onderhandelingen doet
Kortom. Het verbaast me niet als het bedrag zelfs BOVEN de 6 miljoen uitkomt
Er is geen club in de wereld die zegt "o ja maar de seizoenen daarvoor was Ahmadi kut", nee want ze weten dat heel Feijenoord toen kut was. Daarnaast is het argument dat Feijenoord er vanaf "moet" natuurlijk onzin: Ahmadi kan ook gewoon bijtekenen, is nog steeds een optie, die nu enkel even op de langelijn staat omdat een transfer (voor ALLE partijen) de voorkeur heeft. Maar anders kan Geeltje hem echt gewoon nog laten bijtekenen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:44 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Daar tegenover kun je zetten:
- Speler die 1 jaar goed heeft gepresteerd
- Speler met een nog 1 jarig contract, Feyenoord "moet" er dus vanaf als ze willen verdienen.
- Engeland inderdaad de rijkste competitie is, maar Aston Villa juist al jaren dikke verliezen laat zien.
Die zullen dus niet meer met geld gaan smijten dan nodig.
- In de kracht van zijn leven, kun je ook zien als potentie al bereikt.
Persoonlijk vind ik 2,8 miljoen ook wat te weinig, en ik heb vertrouwen in MvG dat ie er meer weet uit te slepen. Maar meer als 6 miljoen? Ik denk dat we heel blij mogen zijn met 6 miljoen max.
Misschien even warmhouden van de speler, dat hij over 6 maandjes daadwerkelijk gehaald wordt?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:50 schreef Sejt het volgende:
Ik vraag me af waarom het gerucht gaat dat Singh meteen gehaald wordt i.p.v. aan het eind van z'n contract (over 6 maanden). Zo verlegen om middenvelders zitten we ook niet, zelfs niet als El Al weg gaat. Uiteindelijk is het transfervrij halen altijd goedkoper dan kopen.
Gaat Twente nog wat zien van die miljoenen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er is geen club in de wereld die zegt "o ja maar de seizoenen daarvoor was Ahmadi kut", nee want ze weten dat heel Feijenoord toen kut was. Daarnaast is het argument dat Feijenoord er vanaf "moet" natuurlijk onzin: Ahmadi kan ook gewoon bijtekenen, is nog steeds een optie, die nu enkel even op de langelijn staat omdat een transfer (voor ALLE partijen) de voorkeur heeft. Maar anders kan Geeltje hem echt gewoon nog laten bijtekenen.
En vergeet niet dat we twee baggertalentjes ook verkochten voor miljoenen, aan twee clubs BINNEN Nederland. Laat staan wat het transferen over de grens dus oplevert.
Dat worden echt minimaal 5 miljoenen, ik eet verse tomaten als het niet zo is.
Nope, gelukkig niet (mag je ook wel verwachten voor 6.3 fucking miljoenquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gaat Twente nog wat zien van die miljoenen?
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 27-06-2012 om 10:53:01De zaakwaarnemers van Kelvin Leerdam bieden hem bij allerlei clubs aan, maar voorlopig zonder resultaat. #Feyenoord reageer retweet
Waarom het duimpje omhoog dan pik?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:55 schreef Caland het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 27-06-2012 om 10:53:01De zaakwaarnemers van Kelvin Leerdam bieden hem bij allerlei clubs aan, maar voorlopig zonder resultaat. #Feyenoord reageer retweet
Gelukkig, anders gaan we nog fucking meebetalen aan de kleurspoelingen van Joop.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nope, gelukkig niet (mag je ook wel verwachten voor 6.3 fucking miljoen)
Dat hij blijkbaar toch niet zo gewild is als dat hij dacht.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom het duimpje omhoog dan pik?![]()
Laat hem maar oprotten.
Je kunt hem nu al vastleggen, 6 maanden voor het verlopen van z'n contract, net zoals Vormer in januari.quote:
Ja dat is wel heerlijk maar ik hoef hem ook niet bij Feijenoord meer te zien hoor. Ja komend seizoen misschien nog zodat Geel hem in de winterstop in de etalage kan gooien.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hij blijkbaar toch niet zo gewild is als dat hij dacht.
Geen gerucht, Van Geel heeft toch bevestigd dat hij op een lijst staat?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:57 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je kunt hem nu al vastleggen, 6 maanden voor het verlopen van z'n contract, net zoals Vormer in januari.
Maar het is niet voor niets een gerucht...
Oké, enigszins mee eens want hij staat niet te voetballen op de plek waar hij wil.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:59 schreef Caland het volgende:
Ik snap Leerdam wel. Heb bij hem een ander gevoel dan bij zo'n Cabral bijvoorbeeld.
Klopt, en hij is het type speler dat nooit voor de échte top zal spelen. Maar zeer verdienstelijk eronder, een beetje zoals George Boateng.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:59 schreef Caland het volgende:
Ik snap Leerdam wel. Heb bij hem een ander gevoel dan bij zo'n Cabral bijvoorbeeld.
Zoals ik zei: als we op 5.5 a 6 uitkomen (met salarisvermindering dus) hebben we het perfect gedaan. Transfersom van minimaal 4.2 pakken dus.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:23 schreef Muto het volgende:
Overigens zegt Van Geel dat 5,5 miljoen voor Fer exceptioneel hoog was. Kwam er op neer dat hij verwacht dat El Ahmadi voor minder weggaat.
Hij moet mij eerlijk gezegd nog overtuigen HMF.quote:
Dat was ook een risico met bakkal op de 10 (met de punt naar achteren), die gewoon weigerde in te zakken als de RB er overheen ging. Maar met Immers heb je iemand die daar een stukje vechtveotbal tegenover zet, wat dus extra zekerheid biedt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij moet mij eerlijk gezegd nog overtuigen HMF.Ben niet zo'n fan van z'n instapacties bij voorzetten of naar binnentrekkende spelers. Heb dat vorig seizoen een keer of 4/5 fout zien gaan.
Dat bedoel ik dus. Hij verdedigt ook zo raar man. Enige wat hij doet is instappen met z'n been.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:47 schreef Caland het volgende:
Aanvallend is hij echt geweldig, verdedigend ben ik er ook niet zo kapot van.
Oh, maar ik heb er wel vertrouwen in dat 't goedkomt. Ik ben alleen van Janmaat niet zo overtuigd als ik van Immers ben. Ik vraag me af of Janmaat wel een betere verdediger is dan zo'n Leerdam.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat was ook een risico met bakkal op de 10 (met de punt naar achteren), die gewoon weigerde in te zakken als de RB er overheen ging. Maar met Immers heb je iemand die daar een stukje vechtveotbal tegenover zet, wat dus extra zekerheid biedt.
Gaat dus JUIST goed werken pik. Geloof me.
Nu maar hopen dat hij niet ten onder gaat aan de vloek die onze rechtsback positie als sinds de finale van de UEFA-cup in de greep houdt...quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:47 schreef Caland het volgende:
Aanvallend is hij echt geweldig, verdedigend ben ik er ook niet zo kapot van.
Op Swerts na is die positie eigenlijk nooit goed ingevuld nee.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat hij niet ten onder gaat aan de vloek die onze rechtsback positie als sinds de finale van de UEFA-cup in de greep houdt...
quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Op Swerts na is die positie eigenlijk nooit goed ingevuld nee.
En De Cler.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Op Swerts na is die positie eigenlijk nooit goed ingevuld nee.
In verdedigend opzicht is Leerdam niet eens zo heel sterk, echt niet (dat klinkt raar maar ik ga het onderbouwen). Leerdam kreeg echt héle goede rugdekking van de CV's (voornamelijk Vrij IMHO). Maar nog veel belangrijker: hij kon ENORM pressievoetballend spelen omdat Ahmadi ook een echte balveroveraar was.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb er wel vertrouwen in dat 't goedkomt. Ik ben alleen van Janmaat niet zo overtuigd als ik van Immers ben. Ik vraag me af of Janmaat wel een betere verdediger is dan zo'n Leerdam.
We moeten 't zien. De tijd zal 't leren en de toekomst zal het uitwijzen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
In mijn ogen is Janmaat op Leerdam een stap vooruit, Bakkal en Immers zijn twee totaal verschillende spelers op dezelfde positie waarvan die laatste het best in het Feyenoord-plaatje verrast. Maar bijvoorbeeld van die Noor die we gehuurd hebben van Man. City moet ik het nog maar zien. Vorig jaar ook verhuurd aan een of ander Noors ploegje, kwam hij maar tot tien wedstrijdjes waarvan vijf als invaller, nou niet echt hoopgevend. Niet te vergelijken met John dus, waar hij toch wel een beetje last van gaat krijgen denk ik..
Heb nog weinig moois voorbij zien komenquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:55 schreef Muto het volgende:
Wie maakt er binnenkort een overzicht van alle vriendinnen en vrouwen van de spelers?
Moeders ook opnemen in de selectie?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:55 schreef Muto het volgende:
Wie maakt er binnenkort een overzicht van alle vriendinnen en vrouwen van de spelers?
Emertonquote:
Jongens, dat waren me nog eens tijden...quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die liet een deel van der tiet zien bij het laten zien van der tattoo
Ze had echt zo'n goedkoop oostblokpools hoerenkoppiequote:Op woensdag 27 juni 2012 12:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die zou ik zo hard alle hoeken van de kamer laten zien he.
Roos wel.quote:
Goede kont vooral.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ze had echt zo'n goedkoop oostblokpools hoerenkoppie.
Maar was een serieus tof wijffie hoor.
Nee man.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ze had echt zo'n goedkoop oostblokpools hoerenkoppie.
Maar was een serieus tof wijffie hoor.
Ahmadi zal Feyenoord natuurlijk nooit in dank afnemen als ze de transfer voor een (zijn inziens) acceptabel bedrag in het water laten vallen. Dan zal zijn motivatie om bij te tekenen ook minder worden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er is geen club in de wereld die zegt "o ja maar de seizoenen daarvoor was Ahmadi kut", nee want ze weten dat heel Feijenoord toen kut was. Daarnaast is het argument dat Feijenoord er vanaf "moet" natuurlijk onzin: Ahmadi kan ook gewoon bijtekenen, is nog steeds een optie, die nu enkel even op de langelijn staat omdat een transfer (voor ALLE partijen) de voorkeur heeft. Maar anders kan Geeltje hem echt gewoon nog laten bijtekenen.
En vergeet niet dat we twee baggertalentjes ook verkochten voor miljoenen, aan twee clubs BINNEN Nederland. Laat staan wat het transferen over de grens dus oplevert.
Dat worden echt minimaal 5 miljoenen, ik eet verse tomaten als het niet zo is.
edit: laat maar tekst is nu leesbaarderquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:04 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ahmadi zal Feyenoord natuurlijk nooit in dank afnemen als ze de transfer voor een (zijn inziens) acceptabel bedrag in het water laten vallen. Dan zal zijn motivatie om bij te tekenen ook minder worden.
Tuurlijk kijken clubs tegenwoordig wel naar meerdere jaren, dat heeft alles te maken met de voorzichtigere transfermarkt. Clubs willen steeds beter weten wat voor iets ze in huis halen, J. Vertonghen was een aantal jaar geleden ook al een seizoen eerder weg geweest. Daarbij geven ze ook niet zo makkelijk véél geld meer uit. Ook in het buitenland. Het buitenland ziet NL overwegend gewoon als een koopjesland. Meer risico, minder transfersom.
Dat die 2 middelmatige spelers verkocht werden voor 5 miljoen heeft natuurlijk ook te maken met een gemeente met geld te veel, en een Munsterman die de wereld ten koste van alles moet laten zien dat Twente bij de top behoort.
5 Miljoen is nog realistisch, (veel) meer hoef je niet te verwachten; mijn inziens.
Gebeurt dat wel: Dan heb ik nog meer respect voor van Geel dan ik al had.
Mijn toetsenbord is niet echt geweldig meer (glas water overheen laten vallen), hoop vandaag een nieuwe binnen te krijgen zodat ik mijn laptop kan openschroeven en deze erin kan zetten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
edit: laat maar tekst is nu leesbaarder![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat heeft die Mario toch een groot netwerk.
twitter:RTV_Rijnmond twitterde op woensdag 27-06-2012 om 13:52:38'Youssef El Akchaoui op weg naar Genk': De voormalig Nederlands-Marokkaanse Excelsior-speler Youssef El Akchaoui... http://t.co/rEPMMx5e reageer retweet
Wachten is op Swerts en Bruins.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]twitter:RTV_Rijnmond twitterde op woensdag 27-06-2012 om 13:52:38'Youssef El Akchaoui op weg naar Genk': De voormalig Nederlands-Marokkaanse Excelsior-speler Youssef El Akchaoui... http://t.co/rEPMMx5e reageer retweet
Bruins is al op proef geweest vorig jaarquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wachten is op Swerts en Bruins.
Nog een keer aftesten, gewoon om z'n zelfvertrouwen helemaal te vernachelen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bruins is al op proef geweest vorig jaar
quote:'RC Genk heeft interesse in Vlaar'
Volgens duim.be heeft RC Genk interesse om Ron Vlaar van Feyenoord over te nemen. Mario Been zou deze week al een gesprek met een Rotterdamse delegatie hebben. De ex-Feyenoordman is zeer gecharmeerd van de leiderskwaliteiten van Ron Vlaar. Het contract van de 27-jarige aanvoerder loopt in de zomer van 2014 af. In sportieve zin zou de verdediger Champions League moeten missen. De Belgen eindigden op de derde plaats van de Belgische competitie.
De Noord-Hollander heeft een teleurstellend EK achter de rug en is op dit moment op vakantie en was niet beschikbaar voor commentaar. Verwacht word dat hij een hereniging met zijn oude trainer met open armen zal ontvangen, gezien de vonk die vorig seizoen over is gevlogen tussen de twee.
Welke debiel heeft dat stukje geschrevenquote:
Waar denk je dat duim.be voor staat?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Welke debiel heeft dat stukje geschreven![]()
Been die Vlaar haaltZodat hij weer weggestemd kan worden zeker? Dit gerucht is nog minder serieus dan Tyton die voor 20 miljoen verkocht wordt
Ik heb nog wel gekeken of die site echt bestond, kom je op een politieke jongerenpartij uit kortenberg uit is. Voor wat het waard is danquote:
Hey pik! Is dat zo? Het nieuws is me vandaag door de drukte helaas ontgaan. Wat gaan we voor hem vangen dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hé pik, we hadden wel gelijk dat Ahmadi veel meer gaat opleveren
Van Geel heeft aangegeven dat het bedrag genoemd in de media onzin is. Dat hij nog überhaupt niet over bedragen gesproken heeft. Maar dat ze hem niet voor een appel en een ei laten gaan, dat ze hem dan liever zijn contract laten uitdienen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:25 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Hey pik! Is dat zo? Het nieuws is me vandaag door de drukte helaas ontgaan. Wat gaan we voor hem vangen dan?
Alleen tering dat het geld niet geïnvesteerd kan worden in een spitsquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:39 schreef Helpmefok het volgende:
In ieder geval dat die 2.8 miljoen bullshit was ja. Maar geloof hetmaar, die Ahmadi gaat ons knaken opleveren
. Alles boven de 5 miljoen en ik ben zéér tevreden.
Te Vrede ramt er 40 in.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Alleen tering dat het geld niet geïnvesteerd kan worden in een spits
Mooi manquote:
Het duurde even voordat ik doorhad dat er nog een fotograaf voor Vormer stond. Goed gecamoufleerd wel.quote:
Gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:39 schreef Helpmefok het volgende:
In ieder geval dat die 2.8 miljoen bullshit was ja. Maar geloof hetmaar, die Ahmadi gaat ons knaken opleveren
. Alles boven de 5 miljoen en ik ben zéér tevreden.
Beestenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:44 schreef Happel het volgende:
De nieuwe helden...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |