Daar heb je een punt, maar dat hoor je bij Van Persie ook niet. Maar verder nooit echt over nagedacht verder, ik vond hem echt zo'n typische Rotterdammerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hoor je toch wel duidelijk dat dat niet zo is.
Jij hebt er duidelijk geen Caasie van gegeten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar dat hoor je bij Van Persie ook niet. Maar verder nooit echt over nagedacht verder, ik vond hem echt zo'n typische Rotterdammer
Is met een T zeker.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:55 schreef Caland het volgende:
Overigens wordt de naam van teammanager Bas, de held, al een jaar lang verkeerd geschreven in de OP.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 16:49:55"De clubs zijn nog helemaal niet met elkaar in gesprek. Dus van een akkoord is nog geen sprake", zegt Martin van Geel. #Feyenoord reageer retweet
Ahmadi dus? Mooi, dat worden dus minimaal 6 miljoenen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:52 schreef Merkie het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 16:49:55"De clubs zijn nog helemaal niet met elkaar in gesprek. Dus van een akkoord is nog geen sprake", zegt Martin van Geel. #Feyenoord reageer retweet
Ik hoop voor jullie heel hard dat hij blijft en bijtekent.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:52 schreef Merkie het volgende:
Vormer heeft alleen de fijne techniek niet van Karim maar tegenover staat dat hij meer scorend vermogen heeft. Ik zie hem als een waardige vervanger. Is al 3 seizoenen vrij consrant bij Roda.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie heel hard dat hij blijft en bijtekent.
Vormer haalt dat niveau nooit, Mokotjo valt steeds door de mand en Leerdam moet ik nog maar zien. Kan ik niet goed beoordelen. Heeft maar 2 wedstrijden op het hoogste niveau op die positie gespeeld.
Ben ik absoluut niet met je eens. Vormer is misschien niet zo goed als Ahmadi, maar Vilhena is binnen een half jaar wél op dat niveau. En Leerdam was daar ook een enorme baas.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie heel hard dat hij blijft en bijtekent.
Vormer haalt dat niveau nooit, Mokotjo valt steeds door de mand en Leerdam moet ik nog maar zien. Kan ik niet goed beoordelen. Heeft maar 2 wedstrijden op het hoogste niveau op die positie gespeeld.
twitter:FeyenoordTwit twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 17:13:45Lambert: 'El Ahmadi kan van toegevoegde waarde zijn': Paul Lambert is ervan overtuigd dat de transfer van Karim El... http://t.co/92JtrARK reageer retweet
Leuke speler voor in de marge. Gaat het niet redden. Noeste werker, 0 techniek. Beetje een type Marcel Meeuwis.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vormer heeft alleen de fijne techniek niet van Karim maar tegenover staat dat hij meer scorend vermogen heeft. Ik zie hem als een waardige vervanger. Is al 3 seizoenen vrij consrant bij Roda.
Vilhena is een echte 10. Die verzuipt op die positie. Heerlijk voetballertje. Die moet op 10, anders verpest je hem. Leerdam is moeilijk te beoordelen op 2 wedstrijden. Ook voor jou.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben ik absoluut niet met je eens. Vormer is misschien niet zo goed als Ahmadi, maar Vilhena is binnen een half jaar wél op dat niveau. En Leerdam was daar ook een enorme baas.
Doe Ahmadi maar lekker voor vele miljoenen weg.
Wat lul je nou gek, Vilhena zijn traditionele positie is Ahmadi's plek. 10 is zijn tweede voorkeur. Niet gek praten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Vilhena is een echte 10. Die verzuipt op die positie. Heerlijk voetballertje. Die moet op 10, anders verpest je hem. Leerdam is moeilijk te beoordelen op 2 wedstrijden. Ook voor jou.
Zou daar als liefhebber liever Vilhena zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |