Daar heb je een punt, maar dat hoor je bij Van Persie ook niet. Maar verder nooit echt over nagedacht verder, ik vond hem echt zo'n typische Rotterdammerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hoor je toch wel duidelijk dat dat niet zo is.
Jij hebt er duidelijk geen Caasie van gegeten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar dat hoor je bij Van Persie ook niet. Maar verder nooit echt over nagedacht verder, ik vond hem echt zo'n typische Rotterdammer
Is met een T zeker.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:55 schreef Caland het volgende:
Overigens wordt de naam van teammanager Bas, de held, al een jaar lang verkeerd geschreven in de OP.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 16:49:55"De clubs zijn nog helemaal niet met elkaar in gesprek. Dus van een akkoord is nog geen sprake", zegt Martin van Geel. #Feyenoord reageer retweet
Ahmadi dus? Mooi, dat worden dus minimaal 6 miljoenen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:52 schreef Merkie het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 16:49:55"De clubs zijn nog helemaal niet met elkaar in gesprek. Dus van een akkoord is nog geen sprake", zegt Martin van Geel. #Feyenoord reageer retweet
Ik hoop voor jullie heel hard dat hij blijft en bijtekent.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:52 schreef Merkie het volgende:
Vormer heeft alleen de fijne techniek niet van Karim maar tegenover staat dat hij meer scorend vermogen heeft. Ik zie hem als een waardige vervanger. Is al 3 seizoenen vrij consrant bij Roda.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie heel hard dat hij blijft en bijtekent.
Vormer haalt dat niveau nooit, Mokotjo valt steeds door de mand en Leerdam moet ik nog maar zien. Kan ik niet goed beoordelen. Heeft maar 2 wedstrijden op het hoogste niveau op die positie gespeeld.
Ben ik absoluut niet met je eens. Vormer is misschien niet zo goed als Ahmadi, maar Vilhena is binnen een half jaar wél op dat niveau. En Leerdam was daar ook een enorme baas.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie heel hard dat hij blijft en bijtekent.
Vormer haalt dat niveau nooit, Mokotjo valt steeds door de mand en Leerdam moet ik nog maar zien. Kan ik niet goed beoordelen. Heeft maar 2 wedstrijden op het hoogste niveau op die positie gespeeld.
twitter:FeyenoordTwit twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 17:13:45Lambert: 'El Ahmadi kan van toegevoegde waarde zijn': Paul Lambert is ervan overtuigd dat de transfer van Karim El... http://t.co/92JtrARK reageer retweet
Leuke speler voor in de marge. Gaat het niet redden. Noeste werker, 0 techniek. Beetje een type Marcel Meeuwis.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vormer heeft alleen de fijne techniek niet van Karim maar tegenover staat dat hij meer scorend vermogen heeft. Ik zie hem als een waardige vervanger. Is al 3 seizoenen vrij consrant bij Roda.
Vilhena is een echte 10. Die verzuipt op die positie. Heerlijk voetballertje. Die moet op 10, anders verpest je hem. Leerdam is moeilijk te beoordelen op 2 wedstrijden. Ook voor jou.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben ik absoluut niet met je eens. Vormer is misschien niet zo goed als Ahmadi, maar Vilhena is binnen een half jaar wél op dat niveau. En Leerdam was daar ook een enorme baas.
Doe Ahmadi maar lekker voor vele miljoenen weg.
Wat lul je nou gek, Vilhena zijn traditionele positie is Ahmadi's plek. 10 is zijn tweede voorkeur. Niet gek praten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Vilhena is een echte 10. Die verzuipt op die positie. Heerlijk voetballertje. Die moet op 10, anders verpest je hem. Leerdam is moeilijk te beoordelen op 2 wedstrijden. Ook voor jou.
Zou daar als liefhebber liever Vilhena zien.quote:
0 techniek ? Misschien geen passeertechniek maar hij heeft verder wel een functionele techniek, net zoals Kuijt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Leuke speler voor in de marge. Gaat het niet redden. Noeste werker, 0 techniek. Beetje een type Marcel Meeuwis.
NEe man, Immersje, mooi genoeg.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zou daar als liefhebber liever Vilhena zien.
Ga ergens anders lopen stoken. Als er een middenveld is die geen techniek heeft dan is dat het middenveld van FC lampenkap wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Leuke speler voor in de marge. Gaat het niet redden. Noeste werker, 0 techniek. Beetje een type Marcel Meeuwis.
[..]
Vilhena is een echte 10. Die verzuipt op die positie. Heerlijk voetballertje. Die moet op 10, anders verpest je hem. Leerdam is moeilijk te beoordelen op 2 wedstrijden. Ook voor jou.
Ik heb hem in de jeugd nooit zien spelen. Vind hem een typische 10. Veel flair, perfecte steekpass, beweeglijk en overzicht.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
NEe man, Immersje, mooi genoeg.
O Lansie, jij bent het! Jou vond ik een toffe user. Vergeet de vorige reactie en interpreteer hem als volgt:
"Nee joh mallerd! Vilhena hoort op de plek van Ahmadi, dat is zijn favoriete spot"
Ik beweer nergens het tegendeel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga ergens anders lopen stoken. Als er een middenveld is die geen techniek heeft dan is dat het middenveld van FC lampenkap wel.
Zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:36 schreef Caland het volgende:
Vormer wordt enorm onderschat. Maakt binnen een paar seizoenen zijn Oranje-debuut.
Hij is al 24quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:36 schreef Caland het volgende:
Vormer wordt enorm onderschat. Maakt binnen een paar seizoenen zijn Oranje-debuut.
Ik mag het hopen, hij doet echt niet onder voor een van Bommel of een De Jong.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:36 schreef Caland het volgende:
Barry van Galen kwam er op zijn 32e bij. Je punt?quote:
No offence, maar ik denk dat je hier mis zit. Hij zal uiteindelijk best mee kunnen op Feyenoord niveau, maar het NL elftal is te hoog gegrepen. Aan de andere kant, Brama heeft zijn debuut ook mogen maken. Dus zeg nooit nooit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:36 schreef Caland het volgende:
Strootman, Brama. Genoeg hele matige middenvelders die wel de kans krijgen, ja. Waarom een Vormer dan niet. Schittert wekelijks bij Roda en mag het nu op een hoger niveau proberen. Gaat de nieuwe Paul Bosvelt worden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
No offence, maar ik denk dat je hier mis zit. Hij zal uiteindelijk best mee kunnen op Feyenoord niveau, maar het NL elftal is te hoog gegrepen. Aan de andere kant, Brama heeft zijn debuut ook mogen maken. Dus zeg nooit nooit.
Als hij over een paar seizoenen zijn debuut mag maken, dan zit hij op het moment van zijn debuut al op zijn top. Genoeg voor 1 toernooi dus, maximaal.quote:
quote:
Dat idee heb ik nou ook al tijden.quote:
Ik zie hem eerder de nieuwe Edwin de Graef worden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Strootman, Brama. Genoeg hele matige middenvelders die wel de kans krijgen, ja. Waarom een Vormer dan niet. Schittert wekelijks bij Roda en mag het nu op een hoger niveau proberen. Gaat de nieuwe Paul Bosvelt worden.
Dan heb je hem echt nog nooit zien spelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie hem eerder de nieuwe Edwin de Graef worden.
Zou je is willen toelichten waarom je Vormer zo dramatisch vindt?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie hem eerder de nieuwe Edwin de Graef worden.
Strootman, van Bommel, Wijnaldum hebben ook in oranje mogen spelen. Vormer is echt wel beter dan die matige spelers die ik opnoem.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
No offence, maar ik denk dat je hier mis zit. Hij zal uiteindelijk best mee kunnen op Feyenoord niveau, maar het NL elftal is te hoog gegrepen. Aan de andere kant, Brama heeft zijn debuut ook mogen maken. Dus zeg nooit nooit.
Heb bij mijn vorige werknemer noodgedwongen plaats moeten nemen in de businessclub bij Roda.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je hem echt nog nooit zien spelen.
Laat ik even voorop stellen dat ik hem niet dramatisch vind. Het is een controleur. Speelt bij Roda op de plaats waar bij jullie Clasie staat. Die acht ik superieur aan Vormer. Ahmadi is een verbindigsspeler met een prachtige techniek en dito pass. Die maakt iedereen beter. Heb je bij Twente ook gezien. Toen rendeerde Engelaar en Aissati wel. En nu Bakkal ook weer. Vormer is gewoon een noeste werker. Type Brama en dan ietsje beter.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zou je is willen toelichten waarom je Vormer zo dramatisch vindt?
Als ik hem de laatste seizoenen bekeek
- Goede balafpakker, lekker fanatiek die duels in
- Goede lange bal als zowel steekpass
- Aardig schot
- Veel loopvermogen
Tuurlijk joh.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Strootman, van Bommel, Wijnaldum hebben ook in oranje mogen spelen. Vormer is echt wel beter dan die matige spelers die ik opnoem.
Ook jij hebt recht op een eigen mening.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:33 schreef vandermar het volgende:
Type Strootman en dan behoorlijk wat beter [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |