abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 juli 2012 @ 09:45:51 #226
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_114450627
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:32 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Zijn toch allemaal zaken waar je zonder kunt.
Inderdaad, wat heb je aan de Civil Rights Act uit 1968.
pi_114468053
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 08:45 schreef zuiderbuur het volgende:
Al een tijdje niets meer gehoord van Anthony Weiner, het lid van het Huis van Afgevaardigden uit New York wiens carrière in elkaar zakte toen hij onfatsoenlijke foto's van zichzelf per ongeluk publiek maakte. Nu heeft hij samen met zijn vrouw een interview gegeven en hebben ze ondertussen ook een kindje:
http://www.people.com/people/article/0,,20612678,00.html
En net nu is zijn vrouw Huma Abedin het doelwit geworden van Michelle Bachman, die haar beschuldigt van banden met de Moslimbroederschap en dergelijke:
http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-18918597
De Republikeinen willen er zich blijkbaar niet aan verbranden, John Boehner en McCain fluiten haar allen terug. :D

[..]

^O^ Mooie site hoor, helpt echt om je terug in die tijd te plaatsen. :Y
Is dat de vrouw van Weiner? :D _O-

Die Bachman is echt te walgelijk voor woorden. Speech van McCain was erg goed.

As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_114471205
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 17:00 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Is dat de vrouw van Weiner? :D _O-

Die Bachman is echt te walgelijk voor woorden. Speech van McCain was erg goed.

Rush Limbaugh kan er ook wel wat van:
Uit mijn kindertijd heb ik nog deze comic waarin Bane de vloer dweilt met Batman uit 1993

Nu - naar aanleiding van de nieuwe Batmanfilm- vindt Rush Limbaugh dat dat een complot is om Romney via "Bain" te raken:
http://www.demorgen.be/dm(...)t-tegen-Romney.dhtml
pi_114472535
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 18:43 schreef zuiderbuur het volgende:
Nu - naar aanleiding van de nieuwe Batmanfilm- vindt Rush Limbaugh dat dat een complot is om Romney via "Bain" te raken:
http://www.demorgen.be/dm(...)t-tegen-Romney.dhtml
Hij heeft blijkbaar ook een mannetje gestuurd om er voor te zorgen dat niemand meer naar die film gaat kijken.. :X
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_114490812
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_114501783
Dat Fox zich nog als een nieuwskanaal durft te presenteren, ze kunnen zich beter Fox propaganda noemen. Mede door Fox news is de republikeinse partij een enge partij geworden en zijn de mensen in de VS al vaak op het verkeerde been gezet.
pi_114502899
quote:
quote:
83% Jill Stein(on healthcare, foreign policy, science, environmental, economic, and immigration issues.)
82% Barack Obama (on environmental, science, foreign policy, economic, and immigration issues. )
61% Stewart Alexander (on healthcare issues. )
59% Gary Johnson (on domestic policy and immigration issues. )
56% Ron Paul (on environmental, domestic policy, and social issues. )
51% Mitt Romney (on domestic policy, environmental, and social issues. )
30% Jimmy McMillan (on domestic policy and foreign policy issues. )
7% Virgil Goode (no major issues. )

60% American Voters (on domestic policy, environmental, and foreign policy issues.)

Who you side with by party...
83% Green
82% Democratic
58% Libertarian
51% Republican
http://www.isidewith.com/results/30107837 :)
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_114503042
quote:
Niks aan de hand, is slechts een incident.
pi_114503141
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 17:37 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Niks aan de hand, is slechts een incident.
Als mensen dat nu nog uit hun strot kunnen krijgen....
pi_114503224
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 17:39 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Als mensen dat nu nog uit hun strot kunnen krijgen....
Tja, toen andere kandidaten flink werden benadeeld door de media waren dat volgens sommigen hier ook slechts incidenten en niks structureels. Ik zie niet in waarom dat in dit geval dan plots anders zou zijn.
pi_114503337
FOX probeert natuurlijk wel structureel Democraten kapot te maken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_114503387
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 17:41 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Tja, toen andere kandidaten flink werden benadeeld door de media waren dat volgens sommigen hier ook slechts incidenten en niks structureels. Ik zie niet in waarom dat in dit geval dan plots anders zou zijn.
Nou Koos hier boven mij draait nu al een beetje bij, mischien omdat er nu een democraat word aangevallen ipv RP?
pi_114503474
Ron Paul was en is een marginaal figuur dat nooit een serieuze kans heeft gemaakt. Dat hij minder media-aandacht kreeg is vanuit dat opzicht goed te begrijpen. Hoe hij inhoudelijk is aangepakt, weet ik niet. Heb geen van de desbetreffende items bekeken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_114504900
http://www.isidewith.com/results/23856251

99% Gary Johnson on healthcare, science, domestic policy, economic, immigration, social, and foreign policy issues. more info
92% Ron Paul on economic, domestic policy, healthcare, social, science, and foreign policy issues. more info
59% Virgil Goode on economic, domestic policy, and foreign policy issues. more info
56% Mitt Romney on economic and domestic policy issues. more info
54% Stewart Alexanderon foreign policy and immigration issues. more info
41% Jill Steinon immigration issues. more info
37% Jimmy McMillanon domestic policy issues. more info
21% Barack Obama on immigration issues. more info
25% American Voters on no major issues
pi_114504958
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 17:48 schreef KoosVogels het volgende:
Ron Paul was en is een marginaal figuur dat nooit een serieuze kans heeft gemaakt. Dat hij minder media-aandacht kreeg is vanuit dat opzicht goed te begrijpen. Hoe hij inhoudelijk is aangepakt, weet ik niet. Heb geen van de desbetreffende items bekeken.
Dus je hebt wel een mening, maar hebt geen items bekeken?

Wat nu gebeurt is wezenlijk echt niet anders hoor. Wat mij betreft dus gewoon een incident (wanneer ik de gangbare maatstaven gebruik in dit topic)
  zaterdag 21 juli 2012 @ 19:03:36 #241
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_114505492
quote:
I side with Jimmy McMillan on 85% of the issues in the 2012 Presidential election.
Ik ken die vent niet, maar klinkt wel als mijn man als ik het zo bekijk *O*
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_114505914
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 19:03 schreef Tanin het volgende:

[..]

Ik ken die vent niet, maar klinkt wel als mijn man als ik het zo bekijk *O*
  † In Memoriam † zaterdag 21 juli 2012 @ 19:37:01 #243
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_114506368
quote:
Fox is net als de drones. Technieken die initieel ontwikkeld zijn voor inzet tegen de vijand en slagvelden ver buiten de VS worden uiteindelijk op de Amerikanen zelf losgelaten. Of het nu propagandatechnieken of UAV's zijn, same difference.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 19:54:48 #244
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_114506826
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_114509914
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 18:40 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dus je hebt wel een mening, maar hebt geen items bekeken?

Wat nu gebeurt is wezenlijk echt niet anders hoor. Wat mij betreft dus gewoon een incident (wanneer ik de gangbare maatstaven gebruik in dit topic)
Het wezenlijke verschil is dat obama een president is die op koers ligt de verkiezingen te winnen terwijl paul een figuur is die nooit in de buurt is gekomen om ook maar verkozen te worden tot kandidaat voor zijn partij.. die hoeft niet actief bestreden te worden, maar hij verdient ook niet bijster veel aandacht.
pi_114510903
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 21:38 schreef noruas_ het volgende:

[..]

Het wezenlijke verschil is dat obama een president is die op koers ligt de verkiezingen te winnen terwijl paul een figuur is die nooit in de buurt is gekomen om ook maar verkozen te worden tot kandidaat voor zijn partij.. die hoeft niet actief bestreden te worden, maar hij verdient ook niet bijster veel aandacht.
Gewoon een incident, niks aan de hand!
pi_114511077
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 22:10 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Gewoon een incident, niks aan de hand!
Geen idee waar je het over hebt, met incidenten heeft het niks te maken. Niet bij Obama, niet bij Paul.
pi_114511128
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 22:16 schreef noruas_ het volgende:

[..]

Geen idee waar je het over hebt, met incidenten heeft het niks te maken. Niet bij Obama, niet bij Paul.
Vreemd, je bent dan waarschijnlijk de eerste die toegeeft dat de media niet objectief handelt.
Ik weet niet hoe vaak men al heeft geroepen dat de media zulke dingen helemaal niet doet en dat het slechts een incident zou zijn mocht het wel gebeuren.
pi_114511340
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 22:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Vreemd, je bent dan waarschijnlijk de eerste die toegeeft dat de media niet objectief handelt.
Ik weet niet hoe vaak men al heeft geroepen dat de media zulke dingen helemaal niet doet en dat het slechts een incident zou zijn mocht het wel gebeuren.
Ik denk niet dat er iemand is hier die gelooft in de objectiviteit van Fox. Sowieso zijn de grote nieuwszenders in Amerika nogal gesubjectiveerd. Fox wordt wakker als ze op Obama in kunnen hakken en MSNBC springt op als Romney weer eens iets onhandigs zegt. Een massaal complot tegen Ron Paul is er echter dan weer niet..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')