Inderdaad, wat heb je aan de Civil Rights Act uit 1968.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:32 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Zijn toch allemaal zaken waar je zonder kunt.
Is dat de vrouw van Weiner?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:45 schreef zuiderbuur het volgende:
Al een tijdje niets meer gehoord van Anthony Weiner, het lid van het Huis van Afgevaardigden uit New York wiens carrière in elkaar zakte toen hij onfatsoenlijke foto's van zichzelf per ongeluk publiek maakte. Nu heeft hij samen met zijn vrouw een interview gegeven en hebben ze ondertussen ook een kindje:
http://www.people.com/people/article/0,,20612678,00.html
En net nu is zijn vrouw Huma Abedin het doelwit geworden van Michelle Bachman, die haar beschuldigt van banden met de Moslimbroederschap en dergelijke:
http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-18918597
De Republikeinen willen er zich blijkbaar niet aan verbranden, John Boehner en McCain fluiten haar allen terug.
[..]Mooie site hoor, helpt echt om je terug in die tijd te plaatsen.
Rush Limbaugh kan er ook wel wat van:quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Is dat de vrouw van Weiner?![]()
![]()
Die Bachman is echt te walgelijk voor woorden. Speech van McCain was erg goed.
Hij heeft blijkbaar ook een mannetje gestuurd om er voor te zorgen dat niemand meer naar die film gaat kijken..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:43 schreef zuiderbuur het volgende:
Nu - naar aanleiding van de nieuwe Batmanfilm- vindt Rush Limbaugh dat dat een complot is om Romney via "Bain" te raken:
http://www.demorgen.be/dm(...)t-tegen-Romney.dhtml
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:38 schreef Comandante het volgende:
[..]
http://www.isidewith.com/results/19913560
http://www.isidewith.com/results/30107837quote:83% Jill Stein(on healthcare, foreign policy, science, environmental, economic, and immigration issues.)
82% Barack Obama (on environmental, science, foreign policy, economic, and immigration issues. )
61% Stewart Alexander (on healthcare issues. )
59% Gary Johnson (on domestic policy and immigration issues. )
56% Ron Paul (on environmental, domestic policy, and social issues. )
51% Mitt Romney (on domestic policy, environmental, and social issues. )
30% Jimmy McMillan (on domestic policy and foreign policy issues. )
7% Virgil Goode (no major issues. )
60% American Voters (on domestic policy, environmental, and foreign policy issues.)
Who you side with by party...
83% Green
82% Democratic
58% Libertarian
51% Republican
Als mensen dat nu nog uit hun strot kunnen krijgen....quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:37 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Niks aan de hand, is slechts een incident.
Tja, toen andere kandidaten flink werden benadeeld door de media waren dat volgens sommigen hier ook slechts incidenten en niks structureels. Ik zie niet in waarom dat in dit geval dan plots anders zou zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:39 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Als mensen dat nu nog uit hun strot kunnen krijgen....
Nou Koos hier boven mij draait nu al een beetje bij, mischien omdat er nu een democraat word aangevallen ipv RP?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:41 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Tja, toen andere kandidaten flink werden benadeeld door de media waren dat volgens sommigen hier ook slechts incidenten en niks structureels. Ik zie niet in waarom dat in dit geval dan plots anders zou zijn.
Dus je hebt wel een mening, maar hebt geen items bekeken?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:48 schreef KoosVogels het volgende:
Ron Paul was en is een marginaal figuur dat nooit een serieuze kans heeft gemaakt. Dat hij minder media-aandacht kreeg is vanuit dat opzicht goed te begrijpen. Hoe hij inhoudelijk is aangepakt, weet ik niet. Heb geen van de desbetreffende items bekeken.
Ik ken die vent niet, maar klinkt wel als mijn man als ik het zo bekijkquote:I side with Jimmy McMillan on 85% of the issues in the 2012 Presidential election.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:03 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik ken die vent niet, maar klinkt wel als mijn man als ik het zo bekijk
Fox is net als de drones. Technieken die initieel ontwikkeld zijn voor inzet tegen de vijand en slagvelden ver buiten de VS worden uiteindelijk op de Amerikanen zelf losgelaten. Of het nu propagandatechnieken of UAV's zijn, same difference.quote:
Prachtigquote:
Het wezenlijke verschil is dat obama een president is die op koers ligt de verkiezingen te winnen terwijl paul een figuur is die nooit in de buurt is gekomen om ook maar verkozen te worden tot kandidaat voor zijn partij.. die hoeft niet actief bestreden te worden, maar hij verdient ook niet bijster veel aandacht.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:40 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dus je hebt wel een mening, maar hebt geen items bekeken?
Wat nu gebeurt is wezenlijk echt niet anders hoor. Wat mij betreft dus gewoon een incident (wanneer ik de gangbare maatstaven gebruik in dit topic)
Gewoon een incident, niks aan de hand!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:38 schreef noruas_ het volgende:
[..]
Het wezenlijke verschil is dat obama een president is die op koers ligt de verkiezingen te winnen terwijl paul een figuur is die nooit in de buurt is gekomen om ook maar verkozen te worden tot kandidaat voor zijn partij.. die hoeft niet actief bestreden te worden, maar hij verdient ook niet bijster veel aandacht.
Geen idee waar je het over hebt, met incidenten heeft het niks te maken. Niet bij Obama, niet bij Paul.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:10 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Gewoon een incident, niks aan de hand!
Vreemd, je bent dan waarschijnlijk de eerste die toegeeft dat de media niet objectief handelt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:16 schreef noruas_ het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, met incidenten heeft het niks te maken. Niet bij Obama, niet bij Paul.
Ik denk niet dat er iemand is hier die gelooft in de objectiviteit van Fox. Sowieso zijn de grote nieuwszenders in Amerika nogal gesubjectiveerd. Fox wordt wakker als ze op Obama in kunnen hakken en MSNBC springt op als Romney weer eens iets onhandigs zegt. Een massaal complot tegen Ron Paul is er echter dan weer niet..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:18 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Vreemd, je bent dan waarschijnlijk de eerste die toegeeft dat de media niet objectief handelt.
Ik weet niet hoe vaak men al heeft geroepen dat de media zulke dingen helemaal niet doet en dat het slechts een incident zou zijn mocht het wel gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |