quote:Olcay Gulsen en Edgar Davids verbreken relatie
van onze redactie
AMSTERDAM - Olcay Gulsen en Edgar Davids hebben na drie jaar een punt gezet achter hun relatie.
Dit heeft het management van Olcay dinsdagavond laten weten. "Vanwege drukke schema's konden zij te weinig tijd met elkaar doorbrengen."
Olcay en Edgar hadden plannen om nog dit jaar in het huwelijksbootje te stappen. De 31-jarige modeontwerpster en de oud-voetballer verloofden zich twee jaar geleden. Een jaar geleden zat het koppel in een relatiecrisis, omdat Edgar zijn vriendin zou hebben bedrogen. Olcay verbrak hun verloving, maar gaf Edgar enkele maanden later toch een tweede kans.
Ze nemen allebei een slachtofferrol aan maar het zijn van alle partijen vieze streken. Zoals ik al zei: waarom nemen zulke mensen überhaupt kinderen? Ze gedragen zich als 16-jarige labiele pubers.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:05 schreef Day het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik Ruud verdedig? Dat is inderdaad een asshole, maar dat wist ze al voordat hij die trouwring om haar vinger schoof. Net zoals ze wist dat hij al 2 huwelijken achter de rug had (dan moeten er toch alarmbellen rinkelen?)
Het gaat mij meer om het feit dat ze hem beschuldigd van vreemdgaan, maar eigenlijk zelf geen haar beter is. Ze lijdt zo zeer onder het vreemdgaan van Ruud, maar begint vervolgens toch weer een relatie met een bezette vent mét een kind op komst. Prima, als dat je ding is, maar ga dan niet het slachtoffertje uithangen.
Black don't crackquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh qua uiterlijk had ik minder verschil geschat
Dan ziet Ruud er best prima uit voor zijn leeftijd en Badr iets ouder dan zijn 27 denk ik.
Nou dat helemaalquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:20 schreef WRH het volgende:
snap best dat als je een bekende nederlander bent het tóch gaat opvallen bij de journalisten dat je op een gegeven moment niet meer samen een lintje doorknipt ergens maar dat er opeens een andere lover naast je staat, je management zal dan wel een statement moeten geven over scheiding etc.
maar volgens mij is er altijd een heel groot verschil tussen een klein persberichtje met 'ja het is dus over' en gelijk 5 interviews in zo ongeveer alle rioolbladen die er maar bestaan in nederland.
dat laatste gebeurt toch ook altijd bij dit soort tiepjes, als ik het zo mag uitdrukken.
blijkbaar wordt hier echt wel aangevoeld dat dingen toch niet helemaal netjes zijn verlopen en proberen ze nu op hun eigen onbeholpen manier een charme offensief uit om de beeldvorming tegen te gaan, eigenlijk zou ik dan denken; laat gaan die beeldvorming.
meneer bokser roept zelf ook; 'iedereen denkt het te weten maar hoe het echt zit weet ik alleen'
nou, mooi toch?
doe dat ook even toepassen op je relatie, op de dame in kwestie, op het vreemdgaan en alles, gewoon lekker rustig houden.
(nee, natuurlijk niet, want dan heb ik niets te lezen over de roddels, maar goed)
Hmm, (ex-)voetballers lijken op de een of andere manier niet altijd de meeste trouwe echtgenoten, maar dat kan ook inbeelding zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
Een jaar geleden zat het koppel in een relatiecrisis, omdat Edgar zijn vriendin zou hebben bedrogen.
Hij wordt steeds sneuer.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:28 schreef Eef999 het volgende:
"Luister, ik weet dat je verliefd bent op Badr. Op dit moment zit je op een roze wolk. Maar wat kennen jullie elkaar nou helemaal? Dus mocht er ooit een moment komen dat het om welke reden dan ook niet oké voelt, bel mij dan direct! Desnoods kom ik je meteen halen."
Cc en Ripley kennen toch allebei iemand=quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:32 schreef hondjes het volgende:
We weten ook niet met wie Ruud vreemdging.
Lijkt me voor de gate wel gezellig die erbij te betrekken, toch..
Nou, wat dat betreft verschillen ze niet bijzonder van andere stellen hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ze nemen allebei een slachtofferrol aan maar het zijn van alle partijen vieze streken. Zoals ik al zei: waarom nemen zulke mensen überhaupt kinderen? Ze gedragen zich als 16-jarige labiele pubers.
Ik snap ook nooit waarom ze de pers er zo bij betrekken. Toch niet leuk voor die kinderen? En waarom zo'n Badr zijn vriendin (inmiddels ex) in de steek laat terwijl ze net is bevallen.
Ik vind het allemaal maar tokkie taferelen, maar wel vermakelijk.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:28 schreef Eef999 het volgende:
De voetbaltrainer vertelt in Story dat hij een goed gesprek heeft gehad met Estelle.
Ik zie dit eerder als een dreigement aan Bad R. Harrie. Wat wil Rudie van Bil dan wel niet gaan doen als ie bij Bad R aan de deur staat? De deur intrappen en Badder op zijn bek slaan? Hem een flinke schop onder zijn kont geven? Geen goed idee.....quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:28 schreef Eef999 het volgende:
"Luister, ik weet dat je verliefd bent op Badr. Op dit moment zit je op een roze wolk. Maar wat kennen jullie elkaar nou helemaal? Dus mocht er ooit een moment komen dat het om welke reden dan ook niet oké voelt, bel mij dan direct! Desnoods kom ik je meteen halen."
De oud-voetballer heeft zelfs al een onderonsje gehad met Badr Hari, de nieuwe vlam van Estelle. Ruud hoopt niet dat de kickbokser alleen maar uit is op 'pikante nachten'. "Ze blijft wel de moeder van mijn kinderen."
Nee, zulke mannetjes hou je alleen tegen met een honkbalknuppel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik zie dit eerder als een dreigement aan Bad R. Harrie. Wat wil Rudie van Bil dan wel niet gaan doen als ie bij Bad R aan de deur staat? De deur intrappen en Badder op zijn bek slaan? Hem een flinke schop onder zijn kont geven? Geen goed idee.....
Ik vond dit juist wel een logische reactie - hij zegt ook dat hij haar niet terug wil toch? Het klinkt meer alsof ie die Badr Hari een beetje een enge gast vindt om rond zijn ex en zijn kinderen te hebben en dat kan ik me wel voorstellen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij wordt steeds sneuer.
Als je mans genoeg bent om vreemd te gaan, moet je ook mans genoeg zijn om je ex los te laten.
Ik blijf bij kamp ezeltje.
En nog zo'n sukkel. Gulsen is volgens mij best een aardige catch.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
Beetje off-topic, maar toch: nog een showbiz-voetbalscheiding:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |