en als PSV nog génoeg geld over heeft voor Narsingh, kunnen ze beiden gekocht worden zelfs.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:36 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hmm, is misschien toch wel te doen als Toivonen verkocht wordt dan. Miljoentje of 8-9 zou best kunnen als er goed onderhandeld wordt
Zullen we maar eerst afwachten of ze wel komen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:40 schreef Merkie het volgende:
Geld zat in Eindhoven kennelijk.
Wat gaat PSV met Wijnaldum doen als Narsingh en Maher komen?
di 26 jun 2012, 19:180 reactiesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Net zo onbetrouwbaar als de Telegraaf.twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 17:40:17Marcel #Brands: 'PSV geen bod gedaan op Maher.' genoteerd reageer retweet
Edit: Brands dan he. Thijs niet.
Dat PSV hem wil vind ik niet zo raar, maar hij heeft nog een contract tot 2015 en met een arbitrage zaak lukt het hem niet weg te komen dus onder de 10miljoen lijkt hij me niet te koopquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat een onzin gerucht zeg, dit nemen jullie wel serieus? Maar als er interesse zou zijn voor Tyton staan er direct 15 posts met "Onzin"![]()
Anyway, het staat nu ook op de Telegraaf blijkbaar (Zie post Tarado). Het lijkt mij heel stug.
Nee tuurlijk is het niet raar dat PSV hem graag zou willen hebben. Maar hij is onbetaalbaar voor Nederlandse clubs.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat PSV hem wil vind ik niet zo raar, maar hij heeft nog een contract tot 2015 en met een arbitrage zaak lukt het hem niet weg te komen dus onder de 10miljoen lijkt hij me niet te koop
En als je Maher zou kopen, dan is er grote kans dat Wijnaldum op een gegeven moment uitspuit bij een journalistquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:56 schreef Doublepain het volgende:
Let the trolls come![]()
Ola weg is echt jammerMaher zou leuk zijn, maar hij kan ook een down jaartje krijgen. Grote gok iig
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
di 26 jun 2012, 19:180 reacties
PSV meldt zich voor Maher
Van onze Telesportredactie
ALKMAAR - PSV heeft zich officieel bij AZ gemeld om Adam Maher (19) over te nemen. Het talent, dat op het laatste moment afviel uit de EK-selectie van Bert van Marwijk, geeft er de voorkeur aan om in Nederland te blijven. Maher gaf de AZ-directie en trainer Gertjan Verbeek reeds aan graag naar Eindhoven te verhuizen.
Jawohl. Maar niet op rechtsmid.quote:
Narsingh werd nauwelijks bediend?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:05 schreef DeParo het volgende:
PSV heeft geen echte rechter vleugels en aangezien Narsingh vorig jaar nauwelijks werd bediend vind ik dit wel nodig. Maher in plaats van Toivonen, Mark van Bommel de leider, en graag ook nog een ervaren verdediger bij de selectie, Tyton in het goal, man man wat een heerlijke selectie heeft Advocaat dan toch, en kennelijk gaat hij niet voor oude spelers, dat blijkt maar weer.
Geen nut joh, lezen toch alleen maar wat ze willenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jawohl. Maar niet op rechtsmid.
Ik wil voor jou ook nog best mijn jeugdpost van een paar topics terug naar voren toveren.
Is goed, heb het gemist denk ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jawohl. Maar niet op rechtsmid.
Ik wil voor jou ook nog best mijn jeugdpost van een paar topics terug naar voren toveren.
Waar heb jij het over?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geen nut joh, lezen toch alleen maar wat ze willen
En anders komen ze vanzelf weer SUBSIDIE SUBSIDIE SUBSIDIE gillen
Ik denk dat Toivonen vertrekt... Wil ook graag weg he.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:15 schreef Clerxify het volgende:
Tja als Marcel Brands nee zegt is het 99 van de 100 x ja. Ik vind dat Brands goed werkt levert. Maar in de media heeft hij vaak bewezen een nogal edel ras liegebeestje te zijn. Maar als het nieuws allemaal redelijk correct is kijkend naar maher, narsingh, henriksen. Dan zou je toch bijna denken dat ze misschien een vertrekkende speler willen opvangen. Strootman? Wijnaldum?
Zuiverloon, dat weet ik nog net zo niet, ik verwacht overigens ook dat Erik Pieters zal vertrekken. Het liefst zie ik nog twee ervaren verdedigers bij de selectie, rechtsback, en centraal achterin.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:19 schreef Tauchmeister het volgende:
Tyton
Zuiverloon - Marcelo - Zanka/Pieters - Willems
Van Bommel - Strootman
Maher
Narsingh - Matavz - Mertens
Wat een dream team. Maarja, voorlopig blijft het ook slechts bij dromen...
Zuiverloon vind ik nou niet bepaald een fantastische spelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:19 schreef Tauchmeister het volgende:
Tyton
Zuiverloon - Marcelo - Zanka/Pieters - Willems
Van Bommel - Strootman
Maher
Narsingh - Matavz - Mertens
Wat een dream team. Maarja, voorlopig blijft het ook slechts bij dromen...
Alles beter dan Manolev.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zuiverloon vind ik nou niet bepaald een fantastische spelen.
We nemen het mee. Twijfelen nog tussen de betaalbare Zuiverloon en de onhaalbare Dani Alves, je hoort nog van ons.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zuiverloon vind ik nou niet bepaald een fantastische spelen.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Weet niet of het hier iemand interesseert, maar ik ben me aan het vervelen op het werk, dus heb even naar de voorlopige jeugd selecties gekeken.
De voorlopige A en B jeugd zien er dit jaar erg goed uit! De B-jeugd is een erg goede lichting waar ook goed 'ingekocht' is. Met als absolute aanwinst Tristan Berghuis. Dani van de Moot heb ik nooit zien spelen, maar schijnt ook een toptalent te zijn. Kenneth Paal is op linksbuiten ook een erg groot talent en Augustine Loof is een sterke verdediger. Daarnaast lopen Berden en Renfurm hier nog rond. Officieel mogen Bakkali en Bazoer hier ook nog spelen.
Dat zijn de grote talenten uit de A. Bakkali mag aansluiten bij Jong PSV, maar ik schat dat hij nog regelmatig bij de A zal meespelen. Verder spelen Muzaqi, Vloet, Hendrix, Van Vlerken en Hermansson er. Die laatste heb ik alleen in een wedstrijd gezien van IJsland u17. Daar op afgaande is het een killer. Het centrum met Hendrix, Bazoer en Hermansson is wel erg druk. Rayhi is een erg goede speler, maar mist wat fysiek en mist voor mijn gevoel ook wel een stukje mentaliteit. Als je het mij vraagt, gaat die het niet halen.
In de C'tjes lopen ook een aantal aardige talentjes rond, maar die weg naar PSV 1 is nog zo lang dat ik jullie daar niet mee zal vervelen.
Goed dat PSV in de jeugd investeert. Nu hopen dat de bewaker van het jeugdplan en de reden waarom het steeds beter gaat niet naar Anzhi vertrekt.
Afgaande op bovenstaande namen moeten er aankomende jaren wat spelers doorstromen. Zeker met Locadia, Ritzmaier, Soomer, Brenet en Koch in de beloften. Helaas is in het verleden vaak genoeg gebleken dat de stap van de Herdgang naar het Stadion om verscheidene redenen een te grote is geweest.
Even Terloops voor jullie de Helmonder eruit geplukt. Bram van Vlerken A1 woont in Helmond. Verder zitten er wel een aantal bij uit Schijndel. Weet niet of iemand daar problemen mee heeft?
Manolev is gewoon slecht.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:23 schreef DeParo het volgende:
Hoezo alles is beter dan Manolev, praat van der Gijp niet na, zelfs hij vindt dat overigens niet.
Lopen zat goede spelers rond voor die positie, mag best een buitenlander, maakt mij weinig uit.
Ik heb iedere wedstrijd van PSV gezien in het afgelopen seizoen. Een prutser in zowel aanvallend als verdedigend opzicht.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:23 schreef DeParo het volgende:
Hoezo alles is beter dan Manolev, praat van der Gijp niet na, zelfs hij vindt dat overigens niet.
Lopen zat goede spelers rond voor die positie, mag best een buitenlander, maakt mij weinig uit.
Met sommigen is best goed te discussieren hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geen nut joh, lezen toch alleen maar wat ze willen
En anders komen ze vanzelf weer SUBSIDIE SUBSIDIE SUBSIDIE gillen
Helaas is er niet uitgekomen wat hij het eerste seizoen wel met enige regelmaat liet zien.quote:
Ik heb het ook gezien, en dat viel best wel mee, verdedigend en aanvallend matig tot redelijk afgelopen seizoen maar inderdaad niet het niveau wat PSV nastreeft en wat hij wel met enige regelmaat het eerste seizoen bij PSV liet zien. Desalniettemin nu doorkijken, krijgen ook nog geld voor Amrabat waarschijnlijk, misschien vertrekt Pieters nog wel ik heb er vertrouwen in.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:25 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik heb iedere wedstrijd van PSV gezien in het afgelopen seizoen. Een prutser in zowel aanvallend als verdedigend opzicht.
Ik begrijp er eerlijk gezegd ook weinig van gezien Brands' eerdere uitspraken:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:35 schreef Chase_Utley het volgende:
Wel apart dat je nu in feite Wijnaldun afschrijft. Maar goed, als je Maher kan halen zou je gek zijn om het niet te doen.
Wellicht speelt er dan wat rond Wijnaldum.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik begrijp er eerlijk gezegd ook weinig van gezien Brands' eerdere uitspraken:
Brands: met aantrekken Wijnaldum al rekening gehouden met mogelijk vertrek Toivonen
Die heeft zo'n matig seizoen gespeeld, die is niet te verkopen nu.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wellicht speelt er dan wat rond Wijnaldum.
Doorduwen naar Lissabon.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die heeft zo'n matig seizoen gespeeld, die is niet te verkopen nu.
Eerste seizoenshelft was wel aardig hoor. Stond voor zijn vertrek naar PSV ook al bij veel clubs op het lijstje.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat zou dan een gevalletje van het mooiste kapitaalvernietiging zijn sinds de 16,25 miljoen die Ajax betaalde voor een dikke Serviër.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
jij vindt alles rond PSV geweldig als ik je posts er op na sla.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Eerste seizoenshelft was wel aardig hoor. Stond voor zijn vertrek naar PSV ook al bij veel clubs op het lijstje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |