Wat maakt het uit? Sterkte Disana.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:11 schreef vosss het volgende:
Waarom zou je in godsnaam nog vlug trouwen als je weet dat het einde eraan komt?
Ik neem aan dat men (gezien euthanasie) op 7 juni al op de hoogte was van de datum waarom de stekker eruit getrokken zou worden.
Ik begrijp dat trouwen niet zo dus.
Maargoed, RIP aan de nabestaanden en alles
Trouwen heeft gevolgen voor de wet, ik ken de betrokkenen niet maar Disana is nu officieel weduwe en krijgt daardoor ook een uitkering via de weduwen- en wezenwet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:11 schreef vosss het volgende:
Waarom zou je in godsnaam nog vlug trouwen als je weet dat het einde eraan komt?
Ik neem aan dat men (gezien euthanasie) op 7 juni al op de hoogte was van de datum waarom de stekker eruit getrokken zou worden.
Ik begrijp dat trouwen niet zo dus.
Maargoed, RIP aan de nabestaanden en alles
blijkbaar hielden disana en dental_floss erg veel van elkaar. tsja. soms gaat een ziekte opeens erg hard en dan is er opeens geen tijd meer. misschien wilden ze graag toch gewoon echt die verbintenis. dat weten zij zelf wel en dat gaat jou geen flikker aanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:18 schreef vosss het volgende:
Ik trek niets in twijfel. Ik vraag me alleen af wat daar praktisch gezien het nut nou helemaal van is.
Tot de dood ons scheidt. Ja dat is over een week.
Maargoed, maakt niet uit.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:18 schreef vosss het volgende:
Ik trek niets in twijfel. Ik vraag me alleen af wat daar praktisch gezien het nut nou helemaal van is.
Tot de dood ons scheidt. Ja dat is over een week.
Maargoed, maakt niet uit.
Ik kan een heleboel redenen bedenkenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:11 schreef vosss het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |