quote:
Of we gaan bij Merlijn eten.quote:
Das geen nostalgie toen keek ik er zelfs al lang niet meer na. Dit is nostalgie voor mij:quote:
Dat nummer heb ik op de spw / pabo zo vaak in andere teksten gezongen dat ik hem niet meer kan horen hahaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Das geen nostalgie toen keek ik er zelfs al lang niet meer na. Dit is nostalgie voor mij:
Sorrie, volgens mij was deze één van mijn lievelings liedjes toen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:28 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dat nummer heb ik op de spw / pabo zo vaak in andere teksten gezongen dat ik hem niet meer kan horen haha
Nee, die vond ik ook niet leukquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Sorrie, volgens mij was deze één van mijn lievelings liedjes toen.![]()
Gezellig! Als het allemaal een beetje te doen is ben ik zeker van de partijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]
Of we gaan bij Merlijn eten.![]()
Merlijn en ik hebben het erover gehad om een bbq/film meet te gaan organiseren.![]()
De mogelijkheden zijn er iig. Nu alleen nog een datum prikken en de animo checken.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:31 schreef Ehhe het volgende:
Ik vind kinderen voor kinderen sowieso geen reet aan
Voor mij ookquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Das geen nostalgie toen keek ik er zelfs al lang niet meer na. Dit is nostalgie voor mij:
ik nu ook niet meer. Vroeger wel. Mijn broer en ik keken elk jaar naar de nieuwe Kinderen voor Kinderen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:31 schreef Ehhe het volgende:
Ik vind kinderen voor kinderen sowieso geen reet aan
Ik kijk dat nog steeds hoor als de nieuwe er isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
ik nu ook niet meer. Vroeger wel. Mijn broer en ik keken elk jaar naar de nieuwe Kinderen voor Kinderen.
Mijn ouders zijn in dat jaar getrouwdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:37 schreef Ehhe het volgende:
Ik was er ook nog niet in 1980. Toen waren m'n ouders nog niet eens getrouwd ook
Toen werd ik in elkaar gezet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:37 schreef Ehhe het volgende:
Ik was er ook nog niet in 1980. Toen waren m'n ouders nog niet eens getrouwd ook
. Sinds 2 jaar terug ook niet meer xD
We gaan er gewoon voor zorgen dat het te doen is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:31 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Gezellig! Als het allemaal een beetje te doen is ben ik zeker van de partij
Tentjes meenemen! Kunnen we blijven slapenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
We gaan er gewoon voor zorgen dat het te doen is.
dit jaar 31quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:41 schreef Ehhe het volgende:
Ik ben in 83 geboren. Volgend jaar word ik 30
Zou ik dat durven met jou in een tentje?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:43 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Tentjes meenemen! Kunnen we blijven slapen
Als je bij mijn vader op visite gaat en bij mijn moeder snap je gelijk waarom ze niet meer samen zijn. Dat is een wereld van verschil.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:42 schreef belle1608 het volgende:
Ik ben uit '87, ik word 25 deze zomer![]()
Mijn ouders zijn *gelukkig* nog wel samen
Ik kan bij die van mij (ook nog steeds samen) van elk moment op elke dag voorspellen waar ze zijn en wat ze doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:47 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als je bij mijn vader op visite gaat en bij mijn moeder snap je gelijk waarom ze niet meer samen zijn. Dat is een wereld van verschil.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zou ik dat durven met jou in een tentje?Maar we hebben het er idd er over gehad dat er dan waarschijnlijk slaapplekken moet komen. Maar der is iig plek zat.
Dat was bij mijn ouders vroeger ook zo. Een autist had prima in ons gezin kunnen wonen, als er ergens structuur en regelmaat was was het wel bij ons thuis.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik kan bij die van mij (ook nog steeds samen) van elk moment op elke dag voorspellen waar ze zijn en wat ze doen
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zou ik dat durven met jou in een tentje?Maar we hebben het er idd er over gehad dat er dan waarschijnlijk slaapplekken moet komen. Maar der is iig plek zat.
Mijn liefje wordt nog ouderquote:
Liever niet. Jij moet niet in een tent, dan hou je iedereen wakker met je gesnurk!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:48 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]![]()
Als er iemand bij haar in de tent ligt ben ik dat.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:48 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]![]()
Als er iemand bij haar in de tent ligt ben ik dat.
Kentekenplaat mag dan, ik pas.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:51 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Liever niet. Jij moet niet in een tent, dan hou je iedereen wakker met je gesnurk!
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:52 schreef Ehhe het volgende:
Al die wonden die hij heeft komen er niet zomaar natuurlijk
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]![]()
Jij ligt vooral breed. Als je wakker bent ben je gevaarlijker.
Hoop bekende liedjesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
Over nostalgie gesproken: in de tijd van deze muziek begon ik naar muziek te luisteren en kreeg ik mijn eerste stereo: de oude van mijn ouders.
Als ik echt niet durf kan ik tenminste nog thuis slapen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:52 schreef Ehhe het volgende:
Al die wonden die hij heeft komen er niet zomaar natuurlijk
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als ik echt niet durf kan ik tenminste nog thuis slapen.
Leuk!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:00 schreef Ehhe het volgende:
Ohjee, ik ga binnenkort ook nog skeeleren.. Mensen in Nederland: Blijf binnen!
Whehe het valt best mee. Ik kreun vooral in m'n slaapquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als ik echt niet durf kan ik tenminste nog thuis slapen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:00 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Whehe het valt best mee. Ik kreun vooral in m'n slaap
Nee, alleen de 1e paar seconden, voordat spel zonder grenzen begon speelden ze dat melodietje ook altijdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:58 schreef Kentekenplaat het volgende:
Kan iemand zich het World Liberty Concert nog herinneren?
Ik kreeg echt kippenvel van dit intro.
Vroegah kon ik het echt heel goed! Maar laatst had ik het weer geprobeerd maar ik kreeg kramp in mn hele onderlijf zowat xD. Moet ff wat meer oefenen maar dat durf ik niet meerquote:
Ben wel eens wezen kamperen met familie en mn ex... Vroeg m'n nicht de volgende dag of het lekker was die nachtquote:
OMG erg fijn!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:02 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ben wel eens wezen kamperen met familie en mn ex... Vroeg m'n nicht de volgende dag of het lekker was die nacht. Bleek ik dus ook heul veul gekreund te hebben tijdens het slapen
Ik heb zelfs hele nieuwe hippe gekocht! Ze skaten ook heel fijn, maarja maarjaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:02 schreef belle1608 het volgende:
Ik moet mijn skeelers ook maar weer eens zoeken!
Haha ja dat was echt erg. Hadden heul niet gevoosd of wat ook!quote:
Ik neem wel oordopjes voor mij mee dan durf ik het wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:02 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ben wel eens wezen kamperen met familie en mn ex... Vroeg m'n nicht de volgende dag of het lekker was die nacht. Bleek ik dus ook heul veul gekreund te hebben tijdens het slapen
daar ken ik je vanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
Mijn ouders zijn in 1975 getrouwd en in 1989 gescheiden.
Dat was toen nog heul bijzonder: mensen die gingen scheiden.
In ons dorp dan.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
daar ken ik je van
whahahahahahahaha
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
daar ken ik je van
whahahahahahahaha
Hoe ga je het goed maken?quote:
Een recept voor de pil en je vriendin ligt in bed?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
Er rolt zomaar een recept uit de printer en ik zie dat mijn vriendin toch zeker twee uur op de plek staat waar ze hoort.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een recept voor de pil en je vriendin ligt in bed?
Nee, recept voor lasagne en uiteraard in de keuken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een recept voor de pil en je vriendin ligt in bed?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, recept voor lasagne en uiteraard in de keuken.
Ik weet nu eindelijk over wie mijn familie het al die jaren heeft gehad....quote:
Reminds me... ik moet mijn officejet ook eens aan het draadloze netwerk hangen. Poging 90 ofzo....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
Er rolt zomaar een recept uit de printer en ik zie dat mijn vriendin toch zeker twee uur op de plek staat waar ze hoort.
hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:30 schreef Ehhe het volgende:
Ik denk dat ik door 't eten vanavond ook maar wat kwalm ga doen
* Is stuk vandaag.... *quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:35 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat moet jij toch wel weten, als tovenaar zijnde?
Dan vind ik hem maar een waardeloze tovenaar.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan vind ik hem maar een waardeloze tovenaar.
Nou ja, we woonden een paar straten bij jouw oma vandaan dus het zou kunnen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Ik weet nu eindelijk over wie mijn familie het al die jaren heeft gehad....
Was een schande!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:30 schreef Ehhe het volgende:
Ik denk dat ik door 't eten vanavond ook maar wat zalm ga doen
Je zal wel een goede reden hebben dat je niet in vorm bent. Doe maar lekker alles op je gemak danquote:
Ik was al bang dat ik de enige was die daar zo over denkt.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou ja, we woonden een paar straten bij jouw oma vandaan dus het zou kunnen.
Nee, het enige vissige wat ik lekker vind is gebakken vis, kibbeling en vissticks.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]
Ik was al bang dat ik de enige was die daar zo over denkt.
Waar ze nu woont. Waar ze eerder woonde weet ik niet, maar als ze van de Gereformeerde Kerk was weet ze het zeker wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Waar ze nu woont? of waar ze in verleden woonde?
Ik zal mijn ma eens vragen, want oma mocht graag kwekken
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Waar ze nu woont. Waar ze eerder woonde weet ik niet, maar als ze van de Gereformeerde Kerk was weet ze het zeker wel.
Er is maar 1 manier om daar achter te komen.. Gewoon doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:42 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn diep zucht...
Zouden ze het merken als ik tijdens de conference call een muziekje opzet ipv luister naar dit eindeloze gezeur?
Yskaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier om daar achter te komen.. Gewoon doen
DAAR IS MIJN MAATJE WEER!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou stiekem niet maar ik ga zo weer die kant op :p dus ik zal er aan denken!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:44 schreef Merlijn het volgende:
[..]
YskaHad jij nog aan mijn schoefjes en moertjes gedacht?
Engel!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou stiekem niet maar ik ga zo weer die kant op :p dus ik zal er aan denken!je hebt mn nr he haha
Dan denk ik het haast niet. Aan de andere kant, wij gingen toen aan de Oude Dijk wonen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:41 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]oma is niet van de kerk...
ze zat op klein heide in die tijd
He Yska, alweer bijgekomen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Heeeey Maatje!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
DAAR IS MIJN MAATJE WEER!!!!!!!!!!
ZENNNNNNNNNNN maatje.... ZENNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Heeeey Maatje!
Jaaaa poeh! Zo'n weekend defqon met vliegtuigjes hakt er wel in. Dan nog maandag werken (bijna verslapen :p) en nouja toen gingen we gisteravond ook nog uiteten. We gingen als laatste de zaak uit en het was er echt stampvol toen we er kwamen! M. Is nu net weg morgen begint zn kennismakingdagen voor de commando's! Ik heb gezegd dat ie heel goed zn best moest doen
En ons filmpje is al bijna 1800x bekeken op youtube! In nog geen 2 dagen en hij is ook nog eens verticaal!
Maargoed terug in het gewone leven heb ik nog 5 wasjes te gaan en een huis dat echt een opruim en schoonmaakbeurt kan gebruiken!
quote:
Dan eten we morgen een paprika schotel, of zoiets.quote:
Ik las:"Yeeeh, bruid to be." en dacht:"ik mis wat hier. "quote:
Jepquote:
Nee, vind ik niet lekker!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
Naar de Action gaan en dan geentomatenbrood
mee nemen.
Ja, maar dat klittenband is nieuw in het assortimentquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:21 schreef Ehhe het volgende:
Haha ja, als je iets zoekt kan je het beste eerst naar de action gaan! Wat ze daar allemaal hebben!
1980, toen kon ik al lopen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:32 schreef belle1608 het volgende:
Maar de 1e kvk is van 1980, toen was ik er nog niet eens haha
Ik ga het toch vragen: waar ga je dat voor gebruiken?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:22 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja, maar dat klittenband is nieuw in het assortiment
[ afbeelding ] de rechtse maar dan in het wit. Want ik heb al zoo vaak bij de action gekeken!!
Wij hebben op school zo'n bord:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik ga het toch vragen: waar ga je dat voor gebruiken?
Vragen kan altijd natuurlijk!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:36 schreef vannelle het volgende:
Duidelijk, dank je!
Zat er over na te denken maar kwam er niet uit.
Daar heb ik ook wel eens over getwijfeld ja, het is wel heel snel klaar iig.. Mss volgende keer maar gewoon meenemen, zo duur is het ook niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:21 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet lekker!
Heb wel met de pasta in m'n handen gestaan deze: [ afbeelding ] maar ik denk dat ik dan iemand 'beledig' die zelf heel goed pastasaus kan maken haha
Waar zit het nu dan mee vastgemaakt?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:32 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Wij hebben op school zo'n bord:
[ afbeelding ]
En op die rondjes hoort klittenband te zitten, maar dat zit er bij ons niet op, straks dus wel
ik gok...quote:
Nergens meequote:
Nu snap ik er nog geen ene moer van.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:41 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nergens meeWe gebruiken ze nu helaas niet
(Ja op de plaats waar op de foto de datum staat), maar verder niet
nee, want je kan die rondjes.. bovenin... eraf halen, dat zijn taakjes die ze kunnen doen op schoolquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:45 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nu snap ik er nog geen ene moer van.
Dei rondjes zitten toch ook vast, of ben ik nu gek aan het worden?
Die witte rondjes zitten op het bord geverfd zeg maar (1 geheel), daarop plak je het klittenband en dan plak je daarop weer die rondjes met een plaatje erop. Waar inderdaad taakjes/dagprogramma op staat, maar ook het weer, of nummer van de dag enz.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, want je kan die rondjes.. bovenin... eraf halen, dat zijn taakjes die ze kunnen doen op school
soort van plan bord
Mja, is voor kids altijd moeilijk datum (in mijn ogen is de datum van vandaag: 26 juni 2012) en wij vragen het meestal gesplitst, dus welk jaar is het, welke maand is het en welk nummer is het vandaag (zoiets) en dan herhalen we hem volledig; ok, dus het is dus vandaag dinsdag 26 juni 2012quote:
doe pulver de groetenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:57 schreef Rucky het volgende:
gvd er reden geen treinen tussen Delft en Rotterdam. Of ik maar even via den haag -Gouda wil reizen.
Wat is er mis met Den Haag!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:57 schreef Rucky het volgende:
gvd er reden geen treinen tussen Delft en Rotterdam. Of ik maar even via den haag -Gouda wil reizen.
ze kunnen alleen maar k..... en zeikenquote:
Hhahahahahahaaaaaa!!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ze kunnen alleen maar k..... en zeiken
en ze hebben geen humor
en ze zijn lelijk
en stom
Balen balen balen!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:57 schreef Rucky het volgende:
komen de woorden je bekend voor?quote:
Oh, het kan erger hoor!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:57 schreef Rucky het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |