quote:
Of we gaan bij Merlijn eten.quote:
Das geen nostalgie toen keek ik er zelfs al lang niet meer na. Dit is nostalgie voor mij:quote:
Dat nummer heb ik op de spw / pabo zo vaak in andere teksten gezongen dat ik hem niet meer kan horen hahaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Das geen nostalgie toen keek ik er zelfs al lang niet meer na. Dit is nostalgie voor mij:
Sorrie, volgens mij was deze één van mijn lievelings liedjes toen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:28 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dat nummer heb ik op de spw / pabo zo vaak in andere teksten gezongen dat ik hem niet meer kan horen haha
Nee, die vond ik ook niet leukquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Sorrie, volgens mij was deze één van mijn lievelings liedjes toen.![]()
Gezellig! Als het allemaal een beetje te doen is ben ik zeker van de partijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]
Of we gaan bij Merlijn eten.![]()
Merlijn en ik hebben het erover gehad om een bbq/film meet te gaan organiseren.![]()
De mogelijkheden zijn er iig. Nu alleen nog een datum prikken en de animo checken.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:31 schreef Ehhe het volgende:
Ik vind kinderen voor kinderen sowieso geen reet aan
Voor mij ookquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Das geen nostalgie toen keek ik er zelfs al lang niet meer na. Dit is nostalgie voor mij:
ik nu ook niet meer. Vroeger wel. Mijn broer en ik keken elk jaar naar de nieuwe Kinderen voor Kinderen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:31 schreef Ehhe het volgende:
Ik vind kinderen voor kinderen sowieso geen reet aan
Ik kijk dat nog steeds hoor als de nieuwe er isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
ik nu ook niet meer. Vroeger wel. Mijn broer en ik keken elk jaar naar de nieuwe Kinderen voor Kinderen.
Mijn ouders zijn in dat jaar getrouwdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:37 schreef Ehhe het volgende:
Ik was er ook nog niet in 1980. Toen waren m'n ouders nog niet eens getrouwd ook
Toen werd ik in elkaar gezet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:37 schreef Ehhe het volgende:
Ik was er ook nog niet in 1980. Toen waren m'n ouders nog niet eens getrouwd ook
. Sinds 2 jaar terug ook niet meer xD
We gaan er gewoon voor zorgen dat het te doen is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:31 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Gezellig! Als het allemaal een beetje te doen is ben ik zeker van de partij
Tentjes meenemen! Kunnen we blijven slapenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
We gaan er gewoon voor zorgen dat het te doen is.
dit jaar 31quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:41 schreef Ehhe het volgende:
Ik ben in 83 geboren. Volgend jaar word ik 30
Zou ik dat durven met jou in een tentje?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:43 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Tentjes meenemen! Kunnen we blijven slapen
Als je bij mijn vader op visite gaat en bij mijn moeder snap je gelijk waarom ze niet meer samen zijn. Dat is een wereld van verschil.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:42 schreef belle1608 het volgende:
Ik ben uit '87, ik word 25 deze zomer![]()
Mijn ouders zijn *gelukkig* nog wel samen
Ik kan bij die van mij (ook nog steeds samen) van elk moment op elke dag voorspellen waar ze zijn en wat ze doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:47 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als je bij mijn vader op visite gaat en bij mijn moeder snap je gelijk waarom ze niet meer samen zijn. Dat is een wereld van verschil.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zou ik dat durven met jou in een tentje?Maar we hebben het er idd er over gehad dat er dan waarschijnlijk slaapplekken moet komen. Maar der is iig plek zat.
Dat was bij mijn ouders vroeger ook zo. Een autist had prima in ons gezin kunnen wonen, als er ergens structuur en regelmaat was was het wel bij ons thuis.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik kan bij die van mij (ook nog steeds samen) van elk moment op elke dag voorspellen waar ze zijn en wat ze doen
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zou ik dat durven met jou in een tentje?Maar we hebben het er idd er over gehad dat er dan waarschijnlijk slaapplekken moet komen. Maar der is iig plek zat.
Mijn liefje wordt nog ouderquote:
Liever niet. Jij moet niet in een tent, dan hou je iedereen wakker met je gesnurk!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:48 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]![]()
Als er iemand bij haar in de tent ligt ben ik dat.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:48 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]![]()
Als er iemand bij haar in de tent ligt ben ik dat.
Kentekenplaat mag dan, ik pas.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:51 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Liever niet. Jij moet niet in een tent, dan hou je iedereen wakker met je gesnurk!
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:52 schreef Ehhe het volgende:
Al die wonden die hij heeft komen er niet zomaar natuurlijk
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]![]()
Jij ligt vooral breed. Als je wakker bent ben je gevaarlijker.
Hoop bekende liedjesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
Over nostalgie gesproken: in de tijd van deze muziek begon ik naar muziek te luisteren en kreeg ik mijn eerste stereo: de oude van mijn ouders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |