Eerder afgunst van de have-not jegens de have. Kan je al een villa kopen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
klopt. intolerant tegen intolerantie. goed onthouden
Maar luister nou, Timmmm. Als je er niets van zegt, ontaardt het helemaal vaak in racistisch geleuter.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt, je bleef nog redelijk netjes. Ik ken genoeg users die zich minder beschaafd hadden gedragen. Je hebt er ook niets aan notes ofzo voor gekregen. Wil er alleen maar mee zeggen, dat je je beter niet tot zo'n nutteloze discussie uit kan laten lokken.
Aha, het beestje bij naam noemen is racistisch. Begrepen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:16 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Maar luister nou, Timmmm. Als je er niets van zegt, ontaardt het helemaal vaak in racistisch geleuter.
Ach, daar hebben we weer zo'n troll. Kom je nou dit feedback topic vervuilen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aha, het beestje bij naam noemen is racistisch. Begrepen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Racismquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, alles wat tegen jouw mening ingaat is per definitie een troll. Je stemt zeker PvdA?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:17 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ach, daar hebben we weer zo'n troll. Kom je nou dit feedback topic vervuilen?
Gaat je geen bal aan, en dit is FEEDBACK.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, alles wat tegen jouw mening ingaat is per definitie een troll. Je stemt zeker PvdA?
Je hebt gelijk. Het zijn blanke Belgen die accentloos spreken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Racism
ga je schamen en de mod dubbel omdat het er nog staat.
Rifaap is discriminerend ja. Goed begrepen. Zullen we het nu bij Feedback houden, Users hebben vragen, mods beantwoorden die? Mooi bedankt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar je kunt de feiten toch niet ontkennen? Kinderen hebben in het zwembad gepoept en ouders laten dat gewoon gebeuren. Vind jij dat normaal gedrag?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, daar was op dat moment-gelijk in het begin-nog geen duidelijkheid over.
Maar wees maar lekker vooringenomen en blijf maar wijzen met je vingertje. Liefst naar buitenlanders. Wat moet je dan happy zijn (not)
Ja dus? Leugens, laster en smaad zoals jij ze verspreid dienen overal tegen te worden gegaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:19 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Gaat je geen bal aan, en dit is FEEDBACK.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja dus? Leugens, laster en smaad zoals jij ze verspreid dienen overal tegen te worden gegaan.
volgens mij is het nog steeds banwaardig ongeacht hoe je het schrijft ...quote:
Je moet tolerant zijn jegens andere culturen. In sommige culturen is het heel normaal dat kinderen blijkbaar in een zwembad poepen. Wie zijn wij dan om dat tegen te spreken?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar je kunt de feiten toch niet ontkennen? Kinderen hebben in het zwembad gepoept en ouders laten dat gewoon gebeuren. Vind jij dat normaal gedrag?
En nee, dat heeft niets met vooringenomenheid te maken, dat is gewoon gebeurd.
Oke, vooruit. Ik had het niet zo op mogen schrijven. Mea Culpa. Ik zal de volgende keer tot tien tellen als ik weer zo`n bericht lees.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij is het nog steeds banwaardig ongeacht hoe je het schrijft ...
Is Kanaleneiland je gevoelige snaar ofzo?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:21 schreef lobelletje het volgende:
In het nieuwe topic over het zwebad en asbest Kanaleneiland staat van Nobu weer een opmerking die niet kan. Zoals mensen op Kanaleneiland hebben geen beschaving. Tim de mod plaatst er drie dingen verder onder , hoe kan dat?
Mijns inziens is dat niet echt modbaar, want het is gewoon een mening. Als ik meningen wegmod, alleen omdat ik het er niet mee eens ben, ben ik dus wel een goede mod volgens jou?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:21 schreef lobelletje het volgende:
In het nieuwe topic over het zwebad en asbest Kanaleneiland staat van Nobu weer een opmerking die niet kan. Zoals mensen op Kanaleneiland hebben geen beschaving. Tim de mod plaatst er drie dingen verder onder , hoe kan dat?
Natuurlijk vind ik dat geen normaal gedrag. Ook al is het zo dat ik ben opgegroeid wetende dat er veel mensen in het zwem water plassen. Dat is al eeuwen zo. Of dat nou goed is of niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar je kunt de feiten toch niet ontkennen? Kinderen hebben in het zwembad gepoept en ouders laten dat gewoon gebeuren. Vind jij dat normaal gedrag?
En nee, dat heeft niets met vooringenomenheid te maken, dat is gewoon gebeurd.
'rifapen' daarentegen is gewoon racistisch. klaar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:24 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Natuurlijk vind ik dat geen normaal gedrag. Ook al is het zo dat ik ben opgegroeid wetende dat er veel mensen in het zwem water plassen. Dat is al eeuwen zo. Of dat nou goed is of niet.
Het heeft wel degelijk met vooringenomenheid te maken als er gelijk vanuit wordt gegaan dat het wel weer de buitenlanders zouden zijn geweest.
Natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
'rifapen' daarentegen is gewoon racistisch. klaar.
Blanken doen dat niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:24 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Natuurlijk vind ik dat geen normaal gedrag. Ook al is het zo dat ik ben opgegroeid wetende dat er veel mensen in het zwem water plassen. Dat is al eeuwen zo. Of dat nou goed is of niet.
Het heeft wel degelijk met vooringenomenheid te maken als er gelijk vanuit wordt gegaan dat het wel weer de buitenlanders zullen zijn geweest. Ik vraag me af of diezelfde mensen zo zouden reageren als het om blank tuig zou gaan. Daar gaat het voor mij om.
ze zitten er wel tussenquote:
En is al gemodquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
'rifapen' daarentegen is gewoon racistisch. klaar.
Ik heb toevallig (I shit you not, pun intended), van de week van een collega een verhaal gehoord dat ze toen ze klein was in het zwembad poepte. En dat het zwembad toen afgesloten werd omdat haar drol bleef drijven. Ik heb me blauw gelachen. En dat is toch echt een Nederlandse tokkiequote:
Maar ja, de feiten liegen niet. Dus zul je door de zure appel heen moeten bijten en toegeven dat het dit keer toch echt niet de Tokkies waren, hoe graag je die ook de schuld zou willen geven.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:24 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Het heeft wel degelijk met vooringenomenheid te maken als er gelijk vanuit wordt gegaan dat het wel weer de buitenlanders zullen zijn geweest. Ik vraag me af of diezelfde mensen zo zouden reageren als het om blank tuig zou gaan. Daar gaat het voor mij om.
absoluutquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan zijn het net zulke grote viespeuken.
Je wil me blijkbaar niet begrijpen. Dan laat maar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar ja, de feiten liegen niet. Dus zul je door de zure appel heen moeten bijten en toegeven dat het dit keer toch echt niet de Tokkies waren, hoe graag je die ook de schuld zou willen geven.
dus jij gaat proactief aan positieve discriminatie doen? mijn part verdien je zelf een ban, /scheldwoord/quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:24 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of diezelfde mensen zo zouden reageren als het om blank tuig zou gaan. Daar gaat het voor mij om.
Misschien moet er helemaal niet meer gediscrimineerd worden, slimmerd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef misteriks het volgende:
[..]
dus jij gaat proactief aan positieve discriminatie doen? mijn part verdien je zelf een ban, /scheldwoord/
Verwacht een eind weg meid.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:36 schreef lobelletje het volgende:
Ik verwacht van de mods dat de ongefundeerde kritiek van Nobu over mensen zonder beschaving op kanaleneiland en mensen die er al twintig jaar weg moeten zijn uit het topic worden verwijderd, is onnodig discriminerend. Gaat over het heropende topic zwembad
Alsof het in dat zwembad topic om discriminatie gaatquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:36 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Misschien moet er helemaal niet meer gediscrimineerd worden, slimmerd.
dus, verbeter de wereld en begin bij jezelf ipv te lopen huilen in een FBtopicquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:36 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Misschien moet er helemaal niet meer gediscrimineerd worden, slimmerd.
Oh maak je geen zorgen jongen, ik heb een grote hekel aan onderscheid maken. Vandaar dat ik er zo op reageer.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:38 schreef misteriks het volgende:
[..]
dus, verbeter de wereld en begin bij jezelf ipv te lopen huilen in een FBtopic
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:36 schreef lobelletje het volgende:
Ik verwacht van de mods dat de ongefundeerde kritiek van Nobu over mensen zonder beschaving op kanaleneiland en mensen die er al twintig jaar weg moeten zijn uit het topic worden verwijderd, is onnodig discriminerend. Gaat over het heropende topic zwembad
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijns inziens is dat niet echt modbaar, want het is gewoon een mening. Als ik meningen wegmod, alleen omdat ik het er niet mee eens ben, ben ik dus wel een goede mod volgens jou?
Dat is nou eenmaal de reputatie die de Kanaleneilanden opgebouwd heeft, wat dat betreft kunnen jij en ik het tij echt niet keren.
Dit heb ik je teruggePMt.
daar heb je wel een punt, maar het was een daad van barmhartigheid, omdat het overduidelijk is dat de modjes deze taak al lang niet meer kwalitatief aankunnenquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:39 schreef sp3c het volgende:
bemoei je er anders gewoon niet mee ofzo
het idee is dat mensen met klachten hier terecht kunnen, dan kijken we zelf wel of we die klacht wel of niet gegrond vinden ... een discussie over die klacht tussen verschillende users vind ik nergens voor nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |