Het gaat niet om de feiten, het gaat om het soort topic dat jij ervan maakt. Volgens mij kun jij een samenzweringstopic maken over een aflevering van Sesamstraat.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:24 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?
Dat steeds meer banen vervangen worden door steeds geavanceerdere technologie is gewoon een FEIT. Is niets TRU of BNW-achtigs aan. Het topic opent ook met een nieuws-artikel van de New York Times.
Sorry dat het niet in jouw straatje past blijkbaar, maar dat maakt het nog niet een BNW of TRU topic.
Waar in dat topic praat ik over een samenzwering dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het gaat niet om de feiten, het gaat om het soort topic dat jij ervan maakt. Volgens mij kun jij een samenzweringstopic maken over een aflevering van Sesamstraat.
Uhuhquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Nu heb ik het niet op lord veneries, maar hier heeft ie wel degelijk een punt
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Vertel allebei.quote:
Jullie lijken anders verdachte veel op een cloon van elkaar samen met koosjevogels.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Jammer dat je nooit inhoudelijk kan reageren alleen maar je onderbuikgevoelens uitspuien.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het gaat niet om de feiten, het gaat om het soort topic dat jij ervan maakt. Volgens mij kun jij een samenzweringstopic maken over een aflevering van Sesamstraat.
Kijk, de man met de roltoeter, de trechter op zijn hoofd en de dwangbuisquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:47 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
Jullie lijken anders verdachte veel op een cloon van elkaar samen met koosjevogels.
En dat zegt iemand voor wie zijn inhoud bestaat uit wat bij anderen paranoide onderbuikgevoelens zijn op acidquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:48 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
Jammer dat je nooit inhoudelijk kan reageren alleen maar je onderbuikgevoelens uitspuien.
je bent vergeten in te loggen met je cloontje lord-vetenari probeer het nog eens.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En dat zegt iemand voor wie zijn inhoud bestaat uit wat bij anderen paranoide onderbuikgevoelens zijn op acid
Ik zou hier tegen in kunnen gaan, maar weet dat je hiermee Lord veneries echt helemaal over de zeik krijgt als je mij en hem voor 1 persoon aanziet. Geweldig, daar komt nu de stoom uit de orenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:51 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
je bent vergeten in te loggen met je cloontje lord-vetenari probeer het nog eens.
toch..... een meest orginele complottheorie van F.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zou hier tegen in kunnen gaan, maar weet dat je hiermee Lord veneries echt helemaal over de zeik krijgt als je mij en hem voor 1 persoon aanziet. Geweldig, daar komt nu de stoom uit de oren
We?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:58 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
toch..... een meest orginele complottheorie van F.
laten we blij zijn, ja toch ?
Dat kunnen we met zijn allen niet door de vingers zien natuurlijkquote:Op zondag 22 juli 2012 10:03 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
We?
Wat heb ik toch een schurft aan mensen die verbeelden dat ze zo intelligent zijn dat ze voor anderen menen te kunnen spreken.
grote schande !!! bahh!quote:Op zondag 22 juli 2012 10:03 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
We?
Wat heb ik toch een schurft aan mensen die verbeelden dat ze zo intelligent zijn dat ze voor anderen menen te kunnen spreken.
Dat zijn we allemaal volkomen met je eens!quote:Op zondag 22 juli 2012 10:03 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
We?
Deze moordzuchtige haatretoriek wordt getolereerd?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:09 schreef blek het volgende:
Hopelijk blijft er niet 1 over. Een als ze dan nog meer energie over hebben mogen ze wel een paar moslims hier vandaan hebben
Ik dacht eigenlijk dat ik in onzin zat, vandaar mijn achterlijke reactiequote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Deze moordzuchtige haatretoriek wordt getolereerd?
Natuurlijk niet. Hoe kom je erbij?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Deze moordzuchtige haatretoriek wordt getolereerd?
Ja, dank je de koekoek, ik geloof er evenveel van als wanneer je had gezegd dat je aan dwergwerpen doet en je record 185,56 meter is. En ook in ONZ heb je je te gedragenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:49 schreef blek het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat ik in onzin zat, vandaar mijn achterlijke reactie
Oké, mooi.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
Overal waar moslims zijn is er wel stront aan de knikker, ze moorden elkaar uit om het fucking geloof. Ik maak mij daar niet meer druk om zolang ze het binnenshuis houden op hun eigen territorium gaan ze maar hun gang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |