Nee, valt wel mee. Ik doe dit al jaren en heb daar nooit last van..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:38 schreef Muis006 het volgende:
Wat eet jij vroeg Bosheb je dan niet om 8 uur weer honger?
Als je eraan gewend bent zal het wel kunnen jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee. Ik doe dit al jaren en heb daar nooit last van..
Als kind aten we al rond 17.00 uur. Ma werkte in de avonddienst als verpleegster in een bejaardenhuis en begon dus vaak om 18.00 uur. Dus hadden we ook niet veel keuze..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je eraan gewend bent zal het wel kunnen ja
Ik ben niet anders gewend dan op zijn vroegst om 7 uur te eten.
Aww wat schattigquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:44 schreef Bos81 het volgende:
O ja dit beeldje had ik vandeweek bij de Action gekocht:
[ afbeelding ]
En hier even de hele hondenbeeldjesfamilie die ik momenteel heb
[ afbeelding ]
Ja ik heb nog een beetje een grappige golden Retreiver maar dat vind ik een ander type beeldje dan dit..
Cuuuute Bosquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:44 schreef Bos81 het volgende:
O ja dit beeldje had ik vandeweek bij de Action gekocht:
[ afbeelding ]
En hier even de hele hondenbeeldjesfamilie die ik momenteel heb
[ afbeelding ]
Ja ik heb nog een beetje een grappige golden Retreiver maar dat vind ik een ander type beeldje dan dit..
Beetje rondgekeken in het dorp waar uitgeplant stond dat ze mensen zochten. Wat vriendinnen wisten dat ik werk zocht dus ben ook flink getiptquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:57 schreef Miniem het volgende:
Lutje, waar heb jij je bijbaantjes gezocht?
Okquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Beetje rondgekeken in het dorp waar uitgeplant stond dat ze mensen zochten. Wat vriendinnen wisten dat ik werk zocht dus ben ook flink getipt
toeval puur toevalquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
Hehe, in dat rijtje kijken ze allemaal een andere kant op, behalve je nieuwe, die kijkt jou in de lens aan
HALLO ER STAAT WAT OP HOORquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind net iets op de grond en denk 'hey wat is dat voor briefje'. Is het een consumptiebon van Qwea
Heerlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je eraan gewend bent zal het wel kunnen ja
Ik ben niet anders gewend dan op zijn vroegst om 7 uur te eten.
Nou toen ik nog wel werkte en pas om 17.00 thuiskwam had ik ook niet altijd zin om meteen te eten. Tja nu ik maar halve dagen werk, vind ik het toch wel fijn om zo vroeg te eten. Mocht ik ooit weer hele dagen kunnen werken, zal ik waarschijnlijk ook pas om 18.00 uur beginnen met koken..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heerlijk
Mijn ouders aten altijd om half 5
Mo wil graag eten als hij thuiskomt om 18u, maar toen hij werkeloos was aten we ook pas rond 18:30 a 19:00 en soms gewoon om 19:30
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:15 schreef Ynske het volgende:
alleen als ik ga sporten eet ik eerder. voor de rest meestal wanneer ik eraan denk
tantearos.quote:
quote:
Whehe, jij hebt je eigen battle rondequote:
De winnaar!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, jij hebt je eigen battle rondeWie gaat er door?
![]()
Scherpquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
De user Minie; welIk PM wel, dat DM'en werkt niet mobiel.
quote:
Dat denk ik ook welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Steamy dm's, die zal zijn dag wel hebben
Of communicatie die naar de verkeerde gaatquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:36 schreef Pisces29 het volgende:
OMG, kun je nagaan, al die verloren communniicaaaasie!
Ik hoor het je bijna met een zacht stemmetje zingenquote:
Ja dat is die verloren communniiiccaassie Lutje!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Of communicatie die naar de verkeerde gaat
Je zal maar zon sexy DM terug krijgen van diegene.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Of communicatie die naar de verkeerde gaat
*Zingt zachtjes voor Piquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoor het je bijna met een zacht stemmetje zingen
Zijn toch nooit zo sexy als die van jouquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:41 schreef Miniem het volgende:
[..]
Je zal maar zon sexy DM terug krijgen van diegene.
Mwah. Na 28 jaar ellende (on and off) met mijn stiefloeder en de laatste bijna twee jaar geen contact met mijn vader hebben hij en ik vandaag samen koffie gedronken en uitgebreid gepraat. Ik denk dat er tussen hem en ons een voorzichtige basis is gelegd voor verder contact, maar haar hoeven we nooit meer te zien.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat Pheno en Strega goeie nachtrust kunnen pakken
klinkt heftig! Hopelijk heb je er niet wakker van gelegen vannacht.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:37 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mwah. Na 28 jaar ellende (on and off) met mijn stiefloeder en de laatste bijna twee jaar geen contact met mijn vader hebben hij en ik vandaag samen koffie gedronken en uitgebreid gepraat. Ik denk dat er tussen hem en ons een voorzichtige basis is gelegd voor verder contact, maar haar hoeven we nooit meer te zien.
Strega en ik zijn dit gesprek nu aan het herkauwen, en alles wat er aan vooraf is gegaan.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 08:46 schreef DeZwabber het volgende:
M'n klasgenoot slaapt al een kwartier met z'n hoofd op een wekker die af gaat
quote:Op woensdag 27 juni 2012 08:50 schreef DeZwabber het volgende:
Ik lig op een matras met m'n hoofd onder een kampeertafel waar de hele 3dprinterzut op staat
Nee, over twee weken pasquote:Op woensdag 27 juni 2012 08:49 schreef oh-oh het volgende:
ZWAB, heb je volgende week al vakantie?????
Ooooooh KAK manquote:
Moeilijk, ik lag weer veel te lekker!quote:Op woensdag 27 juni 2012 08:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Pisc! Kon je de langere benen eenvoudig uit bed slingeren?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 08:50 schreef DeZwabber het volgende:
Ik lig op een matras met m'n hoofd onder een kampeertafel waar de hele 3dprinterzut op staat
Heftig, familie geneuzel is nooit leukquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:37 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mwah. Na 28 jaar ellende (on and off) met mijn stiefloeder en de laatste bijna twee jaar geen contact met mijn vader hebben hij en ik vandaag samen koffie gedronken en uitgebreid gepraat. Ik denk dat er tussen hem en ons een voorzichtige basis is gelegd voor verder contact, maar haar hoeven we nooit meer te zien.
Strega en ik zijn dit gesprek nu aan het herkauwen, en alles wat er aan vooraf is gegaan.
Stukje pers van hem bij Studio sportzomer gister, zo heerlijk calm and collectivequote:Op woensdag 27 juni 2012 08:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Vooral de snelle zwaai is doeltreffend. Alhoewel, de Pirlo huppel...
quote:Op woensdag 27 juni 2012 08:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is mijn uitzicht
Helaasquote:Op woensdag 27 juni 2012 08:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooooh KAK man![]()
Anders hadden we vrijdag af kunnen spreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |