mlig?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:32 schreef SergeantFluffy het volgende:
dat telefoongesprek was anderhalf jaar terug. ik krijg nog 400 euro van haar, en heb haar 8000 euro gegeven,
LIJKT ME ZO KLAAR ALS EEN KONTJE.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:32 schreef SergeantFluffy het volgende:
"hoe heb je me hier gevonden. laat me met rust"
nee want daarna was dat ze 400 euro leende van me.quote:
wie? heeft zij dat gedaan?quote:
Ze wil je niet..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wie? heeft zij dat gedaan?
of moet ik dat doen? ik wil haar niet dumpen want ik vind haar zo leuk .
zeg jij?quote:
uit alles wat je zegt blijkt dat ze je niet wiltquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
zeg jij?
maar dan kan ik haar toch bellen. kan ik nog wel weten of het goed met haar gaat?
oh en ik hoop eigenlijk dat ze "me wel wil".
stel nou ik bel gewoon.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
zeg jij?
maar dan kan ik haar toch bellen. kan ik nog wel weten of het goed met haar gaat?
oh en ik hoop eigenlijk dat ze "me wel wil".
ja dat soort ideeen, als iemand een plan heeft, ze is me alles waard.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:42 schreef Kroegtijgertje het volgende:
je kunt haar altijd een voorstel doen met nog eens 8000 euro, misschien dat ze dan wel wil
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:36 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee want daarna was dat ze 400 euro leende van me.
en daarna was pas het telefoongesprek waarin ze antwoorde of e me nog wilde zien met: "weet ik nog niet".
ja ik ben bekend met me eigen leven. en heb alle replies destijds al gelezen .quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:44 schreef zarGon het volgende:
[..].
Lees het topic dat je ooit hebt geopend maar terug (400 euro uitgeleend). En aaal die andere posts die je hierover in R&P hebt gepost.
Godsamme zeg.
Ja precies, gewoon blijven doorgaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:44 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja dat soort ideeen, als iemand een plan heeft, ze is me alles waard.
ik heb er ook wel geld voor over, maar ik denk dat het haar een naar gevoel geeft.
Word je er niet moe van, -Strawberry-?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh God nee. Niet doen. Als het gaat over het meisje waarover ik denk dat het gaat, moet je ophouden haar te stalken. Ze heeft geen interesse in contact.
wat is dit nou weer? ik stalk haar niet dat ze merkt. en irl stalk ik haar helemaal niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh God nee. Niet doen. Als het gaat over het meisje waarover ik denk dat het gaat, moet je ophouden haar te stalken. .
dan wil ik zo doen en zijn dat ze wel interesse heeft in contact.quote:Ze heeft geen interesse in contact
Niet meer nee. Naar je geld kun je fluiten, zeker aangezien je nog verliefd op haar bent. Het enige wat je hiermee zou kunnen bereiken is dat ze je nog meer geld aftroggelt en daarna het contact verbreekt, omdat ze niks in je ziet. Maar dit weet je best wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:51 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wat is dit nou weer? ik stalk haar niet dat ze merkt. en irl stalk ik haar helemaal niet.
ik denk alleen nogal veel aan haar.
dus ik kan nog wel contact met haar hebben? en dan merken hoe het ervoor staat enzo?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet meer nee. Naar je geld kun je fluiten, zeker aangezien je nog verliefd op haar bent. Het enige wat je hiermee zou kunnen bereiken is dat ze je nog meer geld aftroggelt en daarna het contact verbreekt, omdat ze niks in je ziet. Maar dit weet je best wel.
Welnee, ze kon het goed gebruiken. Heeft wel belangrijkere dingen aan het hoofd, áls de mailtjes die ik van haar heb gezien op waarheid berust waren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:57 schreef kingtoppie het volgende:
Zij voelt zich ook de rest van der leven kut om die 8000 euro denk.. Tenminste, hoop ik voor der.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:57 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dus ik kan nog wel contact met haar hebben? en dan merken hoe het ervoor staat enzo?
Hoe dan ook je maakt 8000 euro afhandig van iemand die niet zwemt in het geld lijkt me...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welnee, ze kon het goed gebruiken. Heeft wel belangrijkere dingen aan het hoofd, áls de mailtjes die ik van haar heb gezien op waarheid berust waren.
dude, ze wil je niet..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:57 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dus ik kan nog wel contact met haar hebben? en dan merken hoe het ervoor staat enzo?
wat heeft ze nu dan nog aan haar hoofd? meer dan 2 jaar terug allemaal al aardbei.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welnee, ze kon het goed gebruiken. Heeft wel belangrijkere dingen aan het hoofd, áls de mailtjes die ik van haar heb gezien op waarheid berust waren.
ja en uiteindelijk wil jij meer dan "chillen" en zij niet dus dat werkt nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:00 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wat heeft ze nu dan nog aan haar hoofd? meer dan 2 jaar terug allemaal al aardbei.
ze is zielig, maar dan kan ze toch wel met me chillen?
Geld waar hij geen waarde aan hecht en wat anders toch was uitgegeven aan (andere) hoeren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Hoe dan ook je maakt 8000 euro afhandig van iemand die niet zwemt in het geld lijkt me...
Dan nog.. Als ik een gedwongenprostituee zou neuken dan wimpel ik dat niet zo makkelijk door te zeggen dat iemand anders haar ook wel geneukt zou hebben.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geld waar hij geen waarde aan hecht en wat anders toch was uitgegeven aan (andere) hoeren.
ja zoals ik al zei, ik moet proberen te zijn dat ze me wel weer wilt. dat is echt heel belangrijk nu. het wederzienquote:
zij is echt grappig wist je dat. echt heel tof. zou het heel erg waarderen als ze wil blijven chillen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:00 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja en uiteindelijk wil jij meer dan "chillen" en zij niet dus dat werkt niet
Ja dat is zo. Maar zoals ik al zij, kon ze het geld wel goed gebruiken. Ik denk dus niet dat ze zich daar erg schuldig voelt. Anders had ze het al wel terug proberen te betalen, of in ieder geval contact gehouden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan nog.. Als ik een gedwongenprostituee zou neuken dan wimpel ik dat niet zo makkelijk door te zeggen dat iemand anders haar ook wel geneukt zou hebben.
Al zou ik een vrouw moeten verkrachten om mijn leven te redden... Zou ik me daar nog steeds schuldig over voelen, ook al kon ik die verkrachting ''goed gebruiken''quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Maar zoals ik al zei, kon ze het geld wel goed gebruiken. Ik denk dus niet dat ze zich daar erg schuldig voelt. Anders had ze het al wel terug proberen te betalen, of in ieder geval contact gehouden.
Punt is, mist mlig dat geld echt? Volgens mij niet. De vraag is of zij dat weet. Maar iemand die zo met geld loopt te smijten naar een willekeurige hoer die hij een keer heeft ontmoet, kan het ook wel missen. Zou haar redenatie kunnen zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Al zou ik een vrouw moeten verkrachten om mijn leven te redden... Zou ik me daar nog steeds schuldig over voelen, ook al kon ik die verkrachting ''goed gebruiken''
Nee hoor, valt mee.quote:Maar ehm, ik heb de indruk dat je erg moe bent? Klopt dat?
Nee hoor, valt mee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:10 schreef -Strawberry- het volgende:[quote]
Op dinsdag 26 juni 2012 01:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Maar zoals ik al zij, kon ze het geld wel goed gebruiken. Ik denk dus niet dat ze zich daar erg schuldig voelt. Anders had ze het al wel terug proberen te betalen, of in ieder geval contact gehouden.
Ja zeg hey, kut.quote:
Kijk eens naar de feiten. Nuchter, en objectief (in hoeverre je dat kan):quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:02 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja zoals ik al zei, ik moet proberen te zijn dat ze me wel weer wilt. dat is echt heel belangrijk nu. het wederzien
strawberry post alsof ik nog wel contact met haar kan krijgen enzo (dikgedrukte wat ik gequote heb).
en dan ware liefde en geestelijk zelfde denken komt er misschien nog wat van.
op je dm: nee ik loop niet te trollen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja zeg hey, kut.![]()
Zware kost ook, natuurlijk. Zo midden in de nacht. Maar ergens vind ik het wel interessant, anders zou ik niet reageren.
[..]
Kijk eens naar de feiten. Nuchter, en objectief (in hoeverre je dat kan):
Je hebt haar slecht 1 keer gezien. Ze heeft je geld afhandig gemaakt. Ze heeft tegen je gezegd dat je haar met rust moet laten. Ze zoekt geen contact met je. Je hebt haar gestalkt en daar waren zij en haar vader, als ik het me goed herinner, niet van gediend.
Zij is niet je enige kans op een vriendin, ze is uberhaupt nooit een kans voor je op een vriendin geweest. Ze heeft je gebruikt voor je geld, klaar, uit. En dit zal je dan wel weer confronterend vinden en daarom in de ontkenning schieten door te vluchten in een fantasie waar je haar in de ogen kan kijken en zij je vriendinnetje wil worden, afijn. Maar weet diep van binnen dat het nogal schort aan je realiteitsbesef en dat je je gedraagt als een naief kind die gelooft in sprookjes welke, als je maar lang genoeg doordramt, werkelijkheid zullen worden. Niet dus.
Maar als jij haar zo graag wilt bellen, doe je best. Je krijgt alleen maar een extra afwijzing te voortduren en zij weer de schrok van haar leven wetende dat je na al die tijd nog steeds met haar bezig bent.
Tegen dovemansoren gericht dit natuurlijk. Maar aangezien je mijn mening wilde via DM, bij deze.
hier heb ik half interesse in. waar is me minstens 1 andere kans op een vriendin dan?quote:Zij is niet je enige kans op een vriendin
Alsjeblieft zeg. Je verdient een harde pets op je rechterwang, eentje die je de realiteit inslaat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:26 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
iets wat jij niet snapt. heel speciaal!
Ja heel speciaal blijkbaar, daarom wil ze ook geen contact met je.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:26 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
op je dm: nee ik loop niet te trollen.
er was eccht iets toen we bij elkaar waren. geestelijk 1 voelen ofzo.
iets wat jij niet snapt. heel speciaal!
Weet ik, was meer iets van 'oh god please be trollingquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:26 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
op je dm: nee ik loop niet te trollen.
Weet je het zeker? Wat een slecht verhaalquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja heel speciaal blijkbaar, daarom wil ze ook geen contact met je.
[..]
Weet ik, was meer iets van 'oh god please be trolling' terwijl ik weet dat je het meent.
ja maar dat is omdat ik stom leek denk ik. omdat ik domme dingen gedaan heb in de tijd na het elkaar zien, te wanhopig enzo. en ongemakkelijkheid.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja heel speciaal blijkbaar, daarom wil ze ook geen contact met je.
huh? zo met je ogen aan het rollen enzo. nou ik ben ouder dan jij, en veel wijzer. ik heb met haar diep in de ogen kijken en 2 zielen 1 gedachte gevoelens meegemaakt.quote:Weet ik, was meer iets van 'oh god plteease be trolling' terwijl ik weet dat je het meent.
Okay succes. Doe haar de groeten van me.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:31 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja maar dat is omdat ik stom leek denk ik. omdat ik domme dingen gedaan heb in de tijd na het elkaar zien, te wanhopig enzo. en ongemakkelijkheid.
maar ik wil haar echt, en het WAS ook wederzijds. waarom moet het dan alleen om alles wat ik heb gedaan tegen haar via bankoverschrijvingen en vage emails helemaal verkloot worden(denk ik dan omdat ik haar nog steeds leuk vind).
en ze is heel tof hoor, ook om mee te chillen. ik wil met haar chillen, dat zal me goed doen! gezellig!
[..]
[..]
huh? zo met je ogen aan het rollen enzo. nou ik ben ouder dan jij, en veel wijzer. ik heb elkaar diep in de ogen en 2 zielen 1 gedachte gevoelens meegemaakt.
ik wil haar graag weer zien ja. liefst helemaal allebei gelukkig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:31 schreef sawadie het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Wat een slecht verhaal
Mocht het wel waar zijn: TS: WTF ben je aan het doen? Denk je nou echt dat je ooit haar, of je geld weer terug ziet?
Eentje voor de eerste zin:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:31 schreef SergeantFluffy het volgende:
nou ik ben ouder dan jij, en veel wijzer. ik heb elkaar diep in de ogen en 2 zielen 1 gedachte gevoelens meegemaakt.
quote:dat telefoongesprek was anderhalf jaar terug. ik krijg nog 400 euro van haar, en heb haar 8000 euro gegeven, en heb haar maar 1 keer gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |