Dat is onzin, een artikel dat niet aankomt en wel laten betalen is oplichting.quote:
Het was een laptopaccu, dank je.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Nep Beats doorverkopen he, dat was je plannetje zeker!
Koop het artikel dan bij een fatsoenlijke webshop. Service verwachten van dealextremequote:Op maandag 25 juni 2012 21:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is onzin, en artikel dat niet aankomt en wel laten betalen is oplichting.
Ga ze aanklagen dan.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is onzin, een artikel dat niet aankomt en wel laten betalen is oplichting.
Daarom moet je een week of wat na de geplande bezorgdatum gewoon je creditcard maatschappij bellen, heb je het in anderhalve maand terug.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:46 schreef Gokhan03 het volgende:
Had een order geannuleerd die ik met credit card had betaald. na 7 maanden kreeg ik het geld terug.
Ah, jij zegt hetzelfde als iemand geen dure auto koopt?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Koop het artikel dan bij een fatsoenlijke webshop. Service verwachten van dealextreme
Ik heb vaker bij DX wat besteld en ik kreeg het altijd binnen 6 weken. Het is de laatste tijd dat het ruk is.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Gast, bij DealExtreme moet je je pakketjes gewoon een jaar later na bestelling pas verwachtenBestel bij een andere site of zeur niet
Ze geven je geld toch terug zodra ze het artikel terug hebben?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ah, jij zegt hetzelfde al iemand geen dure auto koopt?
Dit heft niets met service te maken. Dit is gewoon pure ordinair oplichting.
Volgens mij is het meer een beetje het gevolg van iets bestellen uit China via de goedkoopste verzendmethode. Heb laatst ook es via zo'n andere site iets besteld (focalprice) en dat duurde de laatste keer ook bijna 2 maanden (heeft eerder ook wel eens 'slechts' 2 weken geduurd). Bestel vanwege die traagheid ook nog nauwelijks iets van die sites. Meeste spullen zijn ook nog eens rommelquote:Op maandag 25 juni 2012 21:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Gast, bij DealExtreme moet je je pakketjes gewoon een jaar later na bestelling pas verwachtenBestel bij een andere site of zeur niet
Dus je hebt daar vaker succesvol bestelt, en nu het 1x fout gaat moet je ze meteen zwartmaken met een klachtentopic?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb vaker bij DX wat besteld en ik kreeg het altijd binnen 6 weken. Het is de laatste tijd dat het ruk is.
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze geven je geld toch terug zodra ze het artikel terug hebben?
klootzakquote:Op maandag 25 juni 2012 21:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]![]()
En jij gelooft dat. Jij gelooft echt dat dat verhaal van teruggestuurd pakketje waar is. En dat ze me dan braaf het geld terug gaan geven. Ik kan dat toch niet controleren?
Ik ga gewoon voor een een paar 100 euro bestellen daar en dan zeggen dat ik het niet heb ontvangen. En dan wel binnen 45 dagen. Dan pak ik het geld dubbel en dwars terug.
lolwhut? Een normaal bedrijf doet dat ja, en DE is een normaal bedrijf. Dat alles extreem traag gaat en jij zo ongeduldig bent geeft je geen recht om hen meteen criminelen te noemen.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]![]()
En jij gelooft dat. Jij gelooft echt dat dat verhaal van teruggestuurd pakketje waar is. En dat ze me dan braaf het geld terug gaan geven. Ik kan dat toch niet controleren?
Ik geloof ze wel ja. Het is een waardeloze manier om met je klanten om te gaan, maar dat kan je verwachten van dealextremequote:Op maandag 25 juni 2012 21:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]![]()
Ik ga gewoon voor een een paar 100 euro bestellen daar en dan zeggen dat ik het niet heb ontvangen. En dan wel binnen 45 dagen. Dan pak ik het geld dubbel en dwars terug.
Zegt meer over jouw.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:57 schreef Jellereppe het volgende:
Nooit van gehoord. Zegt genoeg over de webshop!
O goed, dus ik mag jou ook 100 keer hoi zeggen en de 101e keer een klap verkopen? Want het was toch maar 1x...quote:Op maandag 25 juni 2012 21:53 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dus je hebt daar vaker succesvol bestelt, en nu het 1x fout gaat moet je ze meteen zwartmaken met een klachtentopic?
Bull. Ook al duurde het soms wat langer, nu krijg ik gewoon niks. Ze zeggen wel dat ik mijn geld terug ga krijgen, maar dat is ALS zij het pakje weer retour krijgen. En dat kan ik toch niet controleren.quote:Service is daar slecht ja, maar dat wist je al. Dat je je geld terugkrijgt, weet je waarschijnlijk ook wel. Je weet blijkbaar alleen niet hoelang zoiets duurt en je hebt er het geduld niet voor. Ligt toch echt aan jezelf. Er is geen sprake van oplichting, want ze negeren je niet o.i.d, ze zijn gewoon extreem traag.
Ik heb het niet besteld bij Douwe Egberts.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:56 schreef Chef_M het volgende:
[..]
lolwhut? Een normaal bedrijf doet dat ja, en DE is een normaal bedrijf.
Oogeduldig? Tis potverdomme meer dan drie maanden geleden man. Phileas Fogg reed 100 jaar geleden de wereld nog sneller rond.quote:Dat alles extreem traag gaat en jij zo ongeduldig bent geeft je geen recht om hen meteen criminelen te noemen.
DE is populair, dat jij het niet kent geeft alleen maar aan dat je de leeftijd van 14 waarschijnlijk nog niet bent gepasseerd.quote:
Welke rekening? Als jij iets op Amazon besteld en er gaat wat fout bij de Amazon, post of douane en zij krijgen het teruggestuurd, krijg je ook gewoon je geld terug, kan ook weken duren. DE staat erom bekend dat hun service slecht is, vandaar dat jij die lage prijzen wilt betalen.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
O goed, dus ik mag jou ook 100 keer hoi zeggen en de 101e keer een klap verkopen? Want het was toch maar 1x...
Als er iets niet goed gaat dien je dat op te lossen. Ze geven zelf aan dat ik het pakketje niet heb en leggen de rekening daarvan bij mij.
Gefrustreerd mannetje, je weet dondersgoed wat ik bedoel maar je hebt er niks tegen in te brengen he?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb het niet besteld bij Douwe Egberts.
I know that feel bro.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:07 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Was al gequote voordat ik het kon editten.
Maak je niet dik, jong. Slordigheidsfoutje kan de beste gebeuren.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:07 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Was al gequote voordat ik het kon editten.
Uhm, nee. DX kan zo goedkoop zijn omdat de artikelen daar gemaakt worden en er geen 3 of 4 tussenpersonen zijn die er aan willen verdienen.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:01 schreef Chef_M het volgende:
Welke rekening? Als jij iets op Amazon besteld en er gaat wat fout bij de Amazon, post of douane en zij krijgen het teruggestuurd, krijg je ook gewoon je geld terug, kan ook weken duren. DE staat erom bekend dat hun service slecht is, vandaar dat jij die lage prijzen wilt betalen.
Snap je het niet of slaat intelligentie bij jou een dagje over? Eerst kreeg ik het wel altijd binnen 6 weken en nu niet. Dat weten die gasten van DX ook maar al te goed omdat 6 weken akelig dicht bij de 45 dagen grens van paypal komt. Dat jij dan niet snapt dat ik na die 45 dagen geen stok meer achter de deur heb en 3 maanden gewoon te belachelijk voor woorden is als verzendtermijn (per fiets is nog sneller), ligt niet aan mij.quote:Maar nee, meneer wilt voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, en dat kan niet met een CH webshop.Gast, geef nou maar gewoon toe dat je dat je te ongeduldig bent voor dit soort zaken en dan heb je het zo achter de rug.
Zeikerd. Als het jou zou overkomen zou je denk ik ook gefrustreerd raken. Maar ja het is makkelijk afgeven op een ander als het toch jouw geld niet is he?quote:Gefrustreerd mannetje, je weet dondersgoed wat ik bedoel maar je hebt er niks tegen in te brengen he?
Betaal met creditcard, 120 dagen. (soms zelfs meer)quote:Op maandag 25 juni 2012 22:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Uhm, nee. DX kan zo goedkoop zijn omdat de artikelen daar gemaakt worden en er geen 3 of 4 tussenpersonen zijn die er aan willen verdienen.
Maar jij denkt dus dat ik het geld wel terug ga krijgen. Dat vind ik redelijk naief.
[..]
Snap je het niet of slaat intelligentie bij jou een dagje over? Eerst kreeg ik het wel altijd binnen 6 weken en nu niet. Dat weten die gasten van DX ook maar al te goed omdat 6 weken akelig dicht bij de 45 dagen grens van paypal komt. Dat jij dan niet snapt dat ik na die 45 dagen geen stok meer achter de deur heb en 3 maanden gewoon te belachelijk voor woorden is als verzendtermijn (per fiets is nog sneller), ligt niet aan mij.
[..]
Zeikerd. Als het jou zou overkomen zou je denk ik ook gefrustreerd raken. Maar ja het is makkelijk afgeven op een ander als het toch jouw geld niet is he?
Hmmm, dan ken ik het vanaf vandaag. Maar ben al jaren geen 14 meer.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:01 schreef Chef_M het volgende:
[..]
DE is populair, dat jij het niet kent geeft alleen maar aan dat je de leeftijd van 14 waarschijnlijk nog niet bent gepasseerd.
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:17 schreef Snoepje5 het volgende:
Zo leer je maar weer, heb je een zending van Dealextreme niet binnen 30 dagen in huis, direct een geschil bij PayPal openen.
Krijg je je geld terug en met een beetje geluk komt de zending 10 dagen later ook nog aan. Tja, moeten ze het maar wat sneller verzenden. Hun moeten ook begrijpen dat 40 dagen wachten zo achterlijk is dat er geen hond is die daar op wilt wachten.
lolquote:Op maandag 25 juni 2012 22:18 schreef SavageMM het volgende:
[..]
Je 'kennis' van internet meme's is beperkt.
Volgens mij verstuurt DX het wel vrij snel, maar doet die Chinese postservice en/of de douane er gewoon heel lang over.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:17 schreef Snoepje5 het volgende:
Zo leer je maar weer, heb je een zending van Dealextreme niet binnen 30 dagen in huis, direct een geschil bij PayPal openen.
Krijg je je geld terug en met een beetje geluk komt de zending 10 dagen later ook nog aan. Tja, moeten ze het maar wat sneller verzenden. Hun moeten ook begrijpen dat 40 dagen wachten zo achterlijk is dat er geen hond is die daar op wilt wachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |