Dat is onzin, een artikel dat niet aankomt en wel laten betalen is oplichting.quote:
Het was een laptopaccu, dank je.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Nep Beats doorverkopen he, dat was je plannetje zeker!
Koop het artikel dan bij een fatsoenlijke webshop. Service verwachten van dealextremequote:Op maandag 25 juni 2012 21:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is onzin, en artikel dat niet aankomt en wel laten betalen is oplichting.
Ga ze aanklagen dan.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is onzin, een artikel dat niet aankomt en wel laten betalen is oplichting.
Daarom moet je een week of wat na de geplande bezorgdatum gewoon je creditcard maatschappij bellen, heb je het in anderhalve maand terug.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:46 schreef Gokhan03 het volgende:
Had een order geannuleerd die ik met credit card had betaald. na 7 maanden kreeg ik het geld terug.
Ah, jij zegt hetzelfde als iemand geen dure auto koopt?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Koop het artikel dan bij een fatsoenlijke webshop. Service verwachten van dealextreme
Ik heb vaker bij DX wat besteld en ik kreeg het altijd binnen 6 weken. Het is de laatste tijd dat het ruk is.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Gast, bij DealExtreme moet je je pakketjes gewoon een jaar later na bestelling pas verwachtenBestel bij een andere site of zeur niet
Ze geven je geld toch terug zodra ze het artikel terug hebben?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ah, jij zegt hetzelfde al iemand geen dure auto koopt?
Dit heft niets met service te maken. Dit is gewoon pure ordinair oplichting.
Volgens mij is het meer een beetje het gevolg van iets bestellen uit China via de goedkoopste verzendmethode. Heb laatst ook es via zo'n andere site iets besteld (focalprice) en dat duurde de laatste keer ook bijna 2 maanden (heeft eerder ook wel eens 'slechts' 2 weken geduurd). Bestel vanwege die traagheid ook nog nauwelijks iets van die sites. Meeste spullen zijn ook nog eens rommelquote:Op maandag 25 juni 2012 21:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Gast, bij DealExtreme moet je je pakketjes gewoon een jaar later na bestelling pas verwachtenBestel bij een andere site of zeur niet
Dus je hebt daar vaker succesvol bestelt, en nu het 1x fout gaat moet je ze meteen zwartmaken met een klachtentopic?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb vaker bij DX wat besteld en ik kreeg het altijd binnen 6 weken. Het is de laatste tijd dat het ruk is.
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze geven je geld toch terug zodra ze het artikel terug hebben?
klootzakquote:Op maandag 25 juni 2012 21:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]![]()
En jij gelooft dat. Jij gelooft echt dat dat verhaal van teruggestuurd pakketje waar is. En dat ze me dan braaf het geld terug gaan geven. Ik kan dat toch niet controleren?
Ik ga gewoon voor een een paar 100 euro bestellen daar en dan zeggen dat ik het niet heb ontvangen. En dan wel binnen 45 dagen. Dan pak ik het geld dubbel en dwars terug.
lolwhut? Een normaal bedrijf doet dat ja, en DE is een normaal bedrijf. Dat alles extreem traag gaat en jij zo ongeduldig bent geeft je geen recht om hen meteen criminelen te noemen.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]![]()
En jij gelooft dat. Jij gelooft echt dat dat verhaal van teruggestuurd pakketje waar is. En dat ze me dan braaf het geld terug gaan geven. Ik kan dat toch niet controleren?
Ik geloof ze wel ja. Het is een waardeloze manier om met je klanten om te gaan, maar dat kan je verwachten van dealextremequote:Op maandag 25 juni 2012 21:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]![]()
En jij gelooft dat. Jij gelooft echt dat dat verhaal van teruggestuurd pakketje waar is. En dat ze me dan braaf het geld terug gaan geven. Ik kan dat toch niet controleren?
Ik ga gewoon voor een een paar 100 euro bestellen daar en dan zeggen dat ik het niet heb ontvangen. En dan wel binnen 45 dagen. Dan pak ik het geld dubbel en dwars terug.
Zegt meer over jouw.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:57 schreef Jellereppe het volgende:
Nooit van gehoord. Zegt genoeg over de webshop!
O goed, dus ik mag jou ook 100 keer hoi zeggen en de 101e keer een klap verkopen? Want het was toch maar 1x...quote:Op maandag 25 juni 2012 21:53 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dus je hebt daar vaker succesvol bestelt, en nu het 1x fout gaat moet je ze meteen zwartmaken met een klachtentopic?
Bull. Ook al duurde het soms wat langer, nu krijg ik gewoon niks. Ze zeggen wel dat ik mijn geld terug ga krijgen, maar dat is ALS zij het pakje weer retour krijgen. En dat kan ik toch niet controleren.quote:Service is daar slecht ja, maar dat wist je al. Dat je je geld terugkrijgt, weet je waarschijnlijk ook wel. Je weet blijkbaar alleen niet hoelang zoiets duurt en je hebt er het geduld niet voor. Ligt toch echt aan jezelf. Er is geen sprake van oplichting, want ze negeren je niet o.i.d, ze zijn gewoon extreem traag.
Ik heb het niet besteld bij Douwe Egberts.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:56 schreef Chef_M het volgende:
[..]
lolwhut? Een normaal bedrijf doet dat ja, en DE is een normaal bedrijf.
Oogeduldig? Tis potverdomme meer dan drie maanden geleden man. Phileas Fogg reed 100 jaar geleden de wereld nog sneller rond.quote:Dat alles extreem traag gaat en jij zo ongeduldig bent geeft je geen recht om hen meteen criminelen te noemen.
DE is populair, dat jij het niet kent geeft alleen maar aan dat je de leeftijd van 14 waarschijnlijk nog niet bent gepasseerd.quote:
Welke rekening? Als jij iets op Amazon besteld en er gaat wat fout bij de Amazon, post of douane en zij krijgen het teruggestuurd, krijg je ook gewoon je geld terug, kan ook weken duren. DE staat erom bekend dat hun service slecht is, vandaar dat jij die lage prijzen wilt betalen.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
O goed, dus ik mag jou ook 100 keer hoi zeggen en de 101e keer een klap verkopen? Want het was toch maar 1x...
Als er iets niet goed gaat dien je dat op te lossen. Ze geven zelf aan dat ik het pakketje niet heb en leggen de rekening daarvan bij mij.
Gefrustreerd mannetje, je weet dondersgoed wat ik bedoel maar je hebt er niks tegen in te brengen he?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb het niet besteld bij Douwe Egberts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |