SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Vies vrouwtje in jouw geval.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:14 schreef DeJori het volgende:
Ik had een TT'tje klaar staan over het zuipfeestje bij MR
Niet, dan is het een modpost.quote:
Vloeiende vulvaquote:
Dat van die vuisten.quote:
Als daar iets uit vloeit, zou ik ook even naar de dokter gaan.quote:
No hug for you!quote:Op maandag 25 juni 2012 21:16 schreef bijdehand het volgende:
Maar AT, je mag de TT veranderen naar datgene wat DJ wil.
Ik moet nu aan huilende vagina's denkenquote:
EIGEN SCHULD!quote:Op maandag 25 juni 2012 21:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik moet nu aan huilende vagina's denken
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als daar iets uit vloeit, zou ik ook even naar de dokter gaan.Of je biologiekennis bijspijkeren,
quote:
Bluf.quote:
Want? het is toch een samenvattend begrip voor meerdere onderdelen..quote:Op maandag 25 juni 2012 21:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als daar iets uit vloeit, zou ik ook even naar de dokter gaan.Of je biologiekennis bijspijkeren,
Dat zegt niet zoveel met jouw liefde voor piemels hè.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]Ik geef nog minder om biologie dan dat ik om grammatica en piemels geef
NEEEEEEEEeee............quote:Op maandag 25 juni 2012 21:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik moet nu aan huilende vagina's denken
Ik verander helemaal niksquote:Op maandag 25 juni 2012 21:16 schreef bijdehand het volgende:
Maar AT, je mag de TT veranderen naar datgene wat DJ wil.
quote:De vulva is het uitwendige deel van het vrouwelijke geslachtsorgaan. Hiertoe behoren de schaamlippen, de clitoris, de uitgang van de urinebuis en de opening van de vagina.
Nog minder. Dus het zegt wel wat.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel met jouw liefde voor piemels hè.
En mijn piemel dan?quote:
Voor zover ik weet niet, maar ik zal het voor je opzoeken.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Want? het is toch een samenvattend begrip voor meerdere onderdelen..
Daar kan dus best indirect wat uitvloeien
En zijn twee piemels die ik liefheb. De mijne en de jouwe.quote:
Daar ging de discussie toch over?quote:
Zoek jij eens, daar heb ik verdomme mn biologieboek niet voor nodig..quote:Op maandag 25 juni 2012 21:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet, maar ik zal het voor je opzoeken.
Same here, lieverd.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En zijn twee piemels die ik liefheb. De mijne en de jouwe.
In dat geval heb je wel gelijk. Alhoewel technisch gezien de kliertjes niet aan de buitenkant zitten (toch? Was tijdens mijn snijzaalpracticum over geslachtsdelen iets te veel gefocust op de schattige studentassistentquote:
Als je VV open wil snijden om te kijken waar de kliertjes beginnen niet nee...quote:Op maandag 25 juni 2012 21:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zoek jij eens, daar heb ik verdomme mn biologieboek niet voor nodig..
Praktijk jongedame!
Maar technisch niet aan de buitenkant nee, dat zou vervelend zijn. Maar daarom zeg ik ook indirect hequote:Op maandag 25 juni 2012 21:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
In dat geval heb je wel gelijk. Alhoewel technisch gezien de kliertjes niet aan de buitenkant zitten (toch? Was tijdens mijn snijzaalpracticum over geslachtsdelen iets te veel gefocust op de schattige studentassistent)
Nu lijk je MR wel, met je edits...quote:Op maandag 25 juni 2012 21:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar technisch niet aan de buitenkant nee, dat zou vervelend zijn. Maar daarom zeg ik ook indirect he..
OMG ik ben dom, sowieso zweet al natuurlijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar technisch niet aan de buitenkant nee, dat zou vervelend zijn. Maar daarom zeg ik ook indirect he..
Blijf alsjeblieft, handje van mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |