SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Vies vrouwtje in jouw geval.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:14 schreef DeJori het volgende:
Ik had een TT'tje klaar staan over het zuipfeestje bij MR
Niet, dan is het een modpost.quote:
Vloeiende vulvaquote:
Dat van die vuisten.quote:
Als daar iets uit vloeit, zou ik ook even naar de dokter gaan.quote:
No hug for you!quote:Op maandag 25 juni 2012 21:16 schreef bijdehand het volgende:
Maar AT, je mag de TT veranderen naar datgene wat DJ wil.
Ik moet nu aan huilende vagina's denkenquote:
EIGEN SCHULD!quote:Op maandag 25 juni 2012 21:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik moet nu aan huilende vagina's denken
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als daar iets uit vloeit, zou ik ook even naar de dokter gaan.Of je biologiekennis bijspijkeren,
quote:
Bluf.quote:
Want? het is toch een samenvattend begrip voor meerdere onderdelen..quote:Op maandag 25 juni 2012 21:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als daar iets uit vloeit, zou ik ook even naar de dokter gaan.Of je biologiekennis bijspijkeren,
Dat zegt niet zoveel met jouw liefde voor piemels hè.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]Ik geef nog minder om biologie dan dat ik om grammatica en piemels geef
NEEEEEEEEeee............quote:Op maandag 25 juni 2012 21:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik moet nu aan huilende vagina's denken
Ik verander helemaal niksquote:Op maandag 25 juni 2012 21:16 schreef bijdehand het volgende:
Maar AT, je mag de TT veranderen naar datgene wat DJ wil.
quote:De vulva is het uitwendige deel van het vrouwelijke geslachtsorgaan. Hiertoe behoren de schaamlippen, de clitoris, de uitgang van de urinebuis en de opening van de vagina.
Nog minder. Dus het zegt wel wat.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel met jouw liefde voor piemels hè.
En mijn piemel dan?quote:
Voor zover ik weet niet, maar ik zal het voor je opzoeken.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Want? het is toch een samenvattend begrip voor meerdere onderdelen..
Daar kan dus best indirect wat uitvloeien
En zijn twee piemels die ik liefheb. De mijne en de jouwe.quote:
Daar ging de discussie toch over?quote:
Zoek jij eens, daar heb ik verdomme mn biologieboek niet voor nodig..quote:Op maandag 25 juni 2012 21:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet, maar ik zal het voor je opzoeken.
Same here, lieverd.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En zijn twee piemels die ik liefheb. De mijne en de jouwe.
In dat geval heb je wel gelijk. Alhoewel technisch gezien de kliertjes niet aan de buitenkant zitten (toch? Was tijdens mijn snijzaalpracticum over geslachtsdelen iets te veel gefocust op de schattige studentassistentquote:
Als je VV open wil snijden om te kijken waar de kliertjes beginnen niet nee...quote:Op maandag 25 juni 2012 21:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zoek jij eens, daar heb ik verdomme mn biologieboek niet voor nodig..
Praktijk jongedame!
Maar technisch niet aan de buitenkant nee, dat zou vervelend zijn. Maar daarom zeg ik ook indirect hequote:Op maandag 25 juni 2012 21:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
In dat geval heb je wel gelijk. Alhoewel technisch gezien de kliertjes niet aan de buitenkant zitten (toch? Was tijdens mijn snijzaalpracticum over geslachtsdelen iets te veel gefocust op de schattige studentassistent)
Nu lijk je MR wel, met je edits...quote:Op maandag 25 juni 2012 21:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar technisch niet aan de buitenkant nee, dat zou vervelend zijn. Maar daarom zeg ik ook indirect he..
OMG ik ben dom, sowieso zweet al natuurlijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar technisch niet aan de buitenkant nee, dat zou vervelend zijn. Maar daarom zeg ik ook indirect he..
Blijf alsjeblieft, handje van mequote:
Als het een levend geslachtsdeel was geweest, was het denk nog wel enger hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 21:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Jezus mr lag er zo'n dood geslachtsdeel voor je?
Ligt eraan wie er aan dat geslachtsdeel vastzit.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Als het een levend geslachtsdeel was geweest, was het denk nog wel enger hoor
Ja en wat dacht je van vies/het idee alleen al. Ben nu echt benieuwd of je dan nog kan zien wat het is of dat ze er al vanalles af hebben gesneden enzoquote:Op maandag 25 juni 2012 21:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Als het een levend geslachtsdeel was geweest, was het denk nog wel enger hoor
Het was niet eng (zijn geslachtsdelen sowieso niet, kom op, ben geen 3 jaar meerquote:Op maandag 25 juni 2012 21:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja en wat dacht je van vies/het idee alleen al. Ben nu echt benieuwd of je dan nog kan zien wat het is of dat ze er al vanalles af hebben gesneden enzo
Dat hangt er natuurlijk helemaal vanaf hoe het geprepareerd isquote:Op maandag 25 juni 2012 21:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja en wat dacht je van vies/het idee alleen al. Ben nu echt benieuwd of je dan nog kan zien wat het is of dat ze er al vanalles af hebben gesneden enzo
Oke wel apartquote:Op maandag 25 juni 2012 21:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het was niet eng (zijn geslachtsdelen sowieso niet, kom op, ben geen 3 jaar meer) en het was niet vies, gewoon schoon gehouden etc. Het enige wat vreemd was om te zien was het feit dat het niet doorbloed was, dus een hele andere kleur had. Het idee dat je naar een dode man keek (soms met de penis als geheel en soms met dingen doorgesneden, wat altijd heel netjes, stijlvol en 'mooi' was gedaan, waardoor het er helemaal niet eng of naar uitzag
) was vreemder dan het zien ervan zelf.
Ja Jori, weer een edit.
what the fuck am i readingquote:Op maandag 25 juni 2012 21:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het was niet eng (zijn geslachtsdelen sowieso niet, kom op, ben geen 3 jaar meer) en het was niet vies, gewoon schoon gehouden etc. Het enige wat vreemd was om te zien was het feit dat het niet doorbloed was, dus een hele andere kleur had. Het idee dat je naar een dode man keek (soms met de penis als geheel en soms met dingen doorgesneden, wat altijd heel netjes, stijlvol en 'mooi' was gedaan, waardoor het er helemaal niet eng of naar uitzag
) was vreemder dan het zien ervan zelf.
Ja Jori, weer een edit.
Kan iemand wekkers ontwerpen waar de stopknop heel erg ver van de snooze-knop af zit? Dank.quote:
MR geeft gewoon toe dat ze geslachtsdelen blijkbaar erg interessant vindtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:18 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
what the fuck am i reading
Net zoals vrijwel al het andere dat te maken heeft met het menselijk lichaam.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
MR geeft gewoon toe dat ze geslachtsdelen blijkbaar erg interessant vindt
Beetje. Maar kom waarschijnlijk maar 5 tot 10 minuten te laat.quote:
Zijn ze ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
MR geeft gewoon toe dat ze geslachtsdelen blijkbaar erg interessant vindt
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Net zoals vrijwel al het andere dat te maken heeft met het menselijk lichaam.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kan iemand wekkers ontwerpen waar de stopknop heel erg ver van de snooze-knop af zit? Dank.
Nu moet ik dus een 10 voor boekhouden halen wil ik jou uitlachenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:00 schreef DeJori het volgende:
Ha, 9,6 voor m'n tentamen Diagnostische techniek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Damnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:00 schreef DeJori het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu moet ik dus een 10 voor boekhouden halen wil ik jou uitlachen
Haha, moet lukken toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:04 schreef DeJori het volgende:
[..]
Haha, moet lukken toch?Uiteraard. Boekhouden is appeltje eitje voor deze jongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze tentamenperiode heb ik, vooral als je m'n tentamenrooster zag, best goed gedaan
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Topquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Uiteraard. Boekhouden is appeltje eitje voor deze jongen.
Deze tentamenperiode heb ik, vooral als je m'n tentamenrooster zag, best goed gedaan
Ik heb twee keer een week gehad waarin in 3 tentamens had, zonder dag ertussenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:08 schreef DeJori het volgende:
[..]
TopJe had wel erg veel tentamens dit keer he? Niet al te veel studiepunten gemist?
Ai, succes. Ik vind het nog steeds bizar hoe de herkansingen bij jullie geregeld zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb twee keer een week gehad waarin in 3 tentamens had, zonder dag ertussenDan kan je gewoon niet voor alles leren, niet met de stof die ik heb
![]()
En heb 12 ECTS gemist, maar daarvoor heb ik vanavond en morgenochtend (weer die tijden) een herkansing voor.
Meteen erna bedoel je? En bedankt, komt goedquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ai, succes. Ik vind het nog steeds bizar hoe de herkansingen bij jullie geregeld zijn
Ja, dat je niet weet of je je tentamen hebt gehaald, maar al wel moet leren voor je her...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Meteen erna bedoel je? En bedankt, komt goed![]()
Voor mijn fiscale vakken valt dat mee, daar krijgen we de toetsen vaak binnen een dag of 5 al terug! De vakken die we bij Nederlands recht doet zijn alleen zo sloomquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:17 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja, dat je niet weet of je je tentamen hebt gehaald, maar al wel moet leren voor je her...
Docentenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor mijn fiscale vakken valt dat mee, daar krijgen we de toetsen vaak binnen een dag of 5 al terug! De vakken die we bij Nederlands recht doet zijn alleen zo sloom!
Wel typisch: de docenten van de fiscale vakken hebben gewoon een drukke baan en geven 's avonds les omdat ze enthousiast zijn over dat vak. Ze kijken de toetsen na binnen een week en je kan daarna een afspraak maken voor inzage. Ook geven ze vaak hun telefoonnummer dat je kan bellen als je iets niet snapt.![]()
De docenten van de Nederlands-recht vakken geven alleen maar les op de, hebben verder geen werk ofzo. Zijn amper enthousiast voor hun vak, op een enkeling na, en het nakijken duurt dan ook meer dan 3 weken
Dat is wel heel ernstigquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:25 schreef DeJori het volgende:
[..]
Docenten(of professoren
)
Bij ons miste er een projectje bij de studieresultaten, komt die leraar 2 weken geleden binnen om te vertellen dat hij het was vergeten na te kijken maar dat er geen onvoldoendes waren![]()
Die vent is de enige PvdA'er die ik mag.quote:Hai cursisten,
ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws:
de mc-vragen zijn door jullie over het algemeen slecht tot matig gemaakt (dit is het slechte nieuws)
en ik ga daarom wat kunstgrepen toepassen om de uitslag wat op te fleuren (dat is het goede nieuws)
Haha, mooi dat ie er expliciet bij vermeld wat het goede en wat het slechte nieuws is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is wel heel ernstigBij ons was een tentamen zo slecht gemaakt dat die vent op blackboard had gezet:
[..]
Die vent is de enige PvdA'er die ik mag.
Ik hoef het niet in te zien, maar ik had een zesje. Volgens mij had ik de mc beetje verpest (ben daar kei slecht inquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Haha, mooi dat ie er expliciet bij vermeld wat het goede en wat het slechte nieuws is.Hoe had jij dat tentamen gemaakt dan?
Ach, je hebt het gehaald tochquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik hoef het niet in te zien, maar ik had een zesje. Volgens mij had ik de mc beetje verpest (ben daar kei slecht in)
Inderdaad. Zo'n mooie vent was dat he. Zo PvdA als wat, en het enige wat hij deed was de VVD ophemelen en de PvdA neersabelen als we het hadden over financienquote:
Haha, gaat je toch afvragen waarom zo iemand vast blijft houden aan zijn politieke ideologie....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo'n mooie vent was dat he. Zo PvdA als wat, en het enige wat hij deed was de VVD ophemelen en de PvdA neersabelen als we het hadden over financien
Omdat politieke ideologie niet alleen van financien afhangt. Tenminste, bij de meeste mensen niet. Vreemdelingenbeleid, milieu, sociale shit, verzin het zo gek maar of het speelt mee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Haha, gaat je toch afvragen waarom zo iemand vast blijft houden aan zijn politieke ideologie....
Tsja, ok, maar financiën is vaak wel conditioneel. Je kunt een heleboel dingen niet realiseren zonder geldquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat politieke ideologie niet alleen van financien afhangt. Tenminste, bij de meeste mensen niet. Vreemdelingenbeleid, milieu, sociale shit, verzin het zo gek maar of het speelt mee.
Het merendeel van de mensen beslissen niet op financien maar op iets anders. En daar durf ik mijn hand voor in het vuur te stekenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
Tsja, ok, maar financiën is vaak wel conditioneel. Je kunt een heleboel dingen niet realiseren zonder geld
Dat ontken ik ook nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het merendeel van de mensen beslissen niet op financien maar op iets anders. En daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken
Je zou het niet durven.quote:
Ik kan nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:12 schreef shifto het volgende:
Nog iemand die zich vanavond verveelt en die ik hier zie?
http://www.w2.nl/programm(...)uiter-voor-1-biertje
Krokodillentranen dit.quote:
...dat dacht ik dus.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Net zoals vrijwel al het andere dat te maken heeft met het menselijk lichaam.
[..]
Beetje. Maar kom waarschijnlijk maar 5 tot 10 minuten te laat.
Baas! Gefeli!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:00 schreef DeJori het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |