quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Ja.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, ik dacht meubels.
Wat voor een auto![]()
? Of stel ik nu een overbodige vraag?
Dat ik niet zo blij moet doenquote:
Sneu.quote:
Hebben ze in Australië ook al gele kentekenplaten?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:47 schreef Alfisti het volgende:
Meanwhile in Australia.........
[ afbeelding ]
quote:
2 weken op, 2 weken af. Makkiequote:
Het zusje van ECTO.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:08 schreef Elusive het volgende:
[ afbeelding ]
ik kwam dit slagschip gisteren tegen op Het Loo, iemand enig idee wat het nou precies is ?
Bruut Met Wielenquote:Op maandag 25 juni 2012 22:31 schreef Anne het volgende:
We weten nu hoe je appeltje stuk is gegaan 2cv. Er is een M5 doorheen gejast.
dan is deze vetterquote:
bovenste 3 assen frezen met een carrousel voor 24 hulpstukken waaronder een meettaster.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:46 schreef Barcaconia het volgende:
Is dat 3 assen draaien/frezen of alleen frezen?
quote:
Shotgun wedding zekerquote:Bo gaat trouwen....
Alles weer goed op het thuisfront?quote:
Ik heb je een kusje gegeven daarstraks, de rest is tussen jou en je wekkerquote:
Waarom kijkt die meneer zo autistisch naar zijn dashboard?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dan is deze vetter
[ afbeelding ]
Meer dan 1quote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb je een kusje gegeven daarstraks, de rest is tussen jou en je wekker
quote:
Mijn dank is grootquote:
Heyquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
[..]
[..]
Liefdevol trappen de SC'ers je je bed uit![]()
* Alfisti trapt nog even na
Bij mij is het een 6quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:29 schreef Alfisti het volgende:
Kopje thee erbij?
Op een schaal van 1 tot 10 in "zin in werken" is de score vandaag -4.
zeg hem sowieso maar dattie normaal moet doen, anders kom ik hem strakkies effe 50 cent gevenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij mij is het een 6.
Ik had net wel even een bloosmomentje.
Manager staat naast mij, mijn telefoon gaat (zie dat het warehouse belt) ik neem op "Hallo met Anne" -> "HALLO LEKKER DING!"
Doet ie normaal nooit, meestal is het "ha kleine", maar waarom dan weer net wel als er iemand naast me staat eh. Ik heb maar even gezegd dat ie normaal moet doen en ik durfde de manager ff niet aan te kijken, want ik weet zeker dat ie dat hoorde.
Ik zal 't doorgevenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
zeg hem sowieso maar dattie normaal moet doen, anders kom ik hem strakkies effe 50 cent geven
Huhquote:Beste mevrouw <insert mijn achternaam>,
Baby’s en kleine kinderen. Oh zo leuk, maar de luiers zijn niet aan te slepen!
Ben je zelf moeder of ken jij iemand met kinderen in de luiers?
Doe nu mee op Winluiers.nl en win een jaar gratis luiers!
je hebt in OUD gekeken, weddenquote:
Ik zou inderdaad geen risico nemen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:33 schreef Barcaconia het volgende:
Anne is vast al uit bed, maar ik schop voor de zekerheid toch nog maar even.
Ze hebben gisteren een klein stapje terug moeten zetten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:35 schreef Alfisti het volgende:
Is er al nieuws over de kroost van sLipje?
lijkt me een ford of een volvoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Wat voor een auto is dit? De politie vermoedt dat ie van de daders is van die stenengooi actie. Maar ze hebben geen idee wat het voor een auto is.
[ afbeelding ]
Ja maar de politie verdenkt dus een ander woonwagenkamp. Peter had het vooral over die ene in Son en Breugelquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:58 schreef GrunnigsTrots het volgende:
was tijd terug ook bij Peter R de Vries en die had de dader al helemaal in het vizier
ja, en dan is het maar de vraag wie de beste bronnen heeft, Peter of de politie en dan gok ik toch echt op Peterquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja maar de politie verdenkt dus een ander woonwagenkamp. Peter had het vooral over die ene in Son en Breugel
Hij is inderdaad wel alwetendquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:59 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, en dan is het maar de vraag wie de beste bronnen heeft, Peter of de politie en dan gok ik toch echt op Peter
Ja maar dat is door de vervaging bijna niet te zien op die fotoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
S60 heeft SML's hè. (Side Marking Lights)
grote update:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:35 schreef Alfisti het volgende:
Is er al nieuws over de kroost van sLipje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:50 schreef lipje het volgende:
[..]
grote update:
Onno en Aafke zijn verhuisd.dus alles is goed afgelopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
nee verkeerde adresquote:
[..]
grote update:
Onno en Aafke zijn verhuisd.Goed man, gefeliciteerd ! Nu lekker bijkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op woensdag 27 juni 2012 05:08 schreef Sounddragon het volgende:
Feli's lipje en mevrouw lipje, sterkte met de flesjes en luiers![]()
Tevens: mogguh
[..]
grote update:
Onno en Aafke zijn verhuisd.Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Succes morgen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:21 schreef Anne het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat ik al 3 maanden teveel aan telefoonrekening betaal. Nu ga ik eindelijk eens ondervinden hoe de klantenservice van T-Mobile is. Heb ze nog nooit nodig gehad en heb er slechte verhalen over gehoord, dus ik ben benieuwd! Vanavond op mijn gemak even uitzoeken. Verjaardag
!
quote:
Ehw...quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:49 schreef Anne het volgende:
Correctie trouwens; Bo zijn bruiloft gaat niet door.
Ha, da's de mac in Goutumquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:23 schreef Paladijn het volgende:
carbagerunners bij de mcdrive in Leeuwarden
Makkelijk verdiend wel als je zweetvoeten hebt.quote:
dat is wel een prestatie jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:35 schreef Alfisti het volgende:
http://i48.tinypic.com/30wxkdx.jpg
Hoooooeeeee doet tie dat
Fuck mijn verhaal/uitleg. Aan de sporen te zien is dat gebeurd inderdaad.quote:
Dat slalommen is toch lastig met die snelheid.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:14 schreef Sounddragon het volgende:
Heeft 'ie wel met een behoorlijke rotgang gedaan, gezien de schade. En dat precies voor de ingang langs![]()
Kudo's voor de stevigheid van de paal trouwens
Anti-ramkraak-paaltjes vermoed ik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:14 schreef Sounddragon het volgende:
Heeft 'ie wel met een behoorlijke rotgang gedaan, gezien de schade. En dat precies voor de ingang langs![]()
Kudo's voor de stevigheid van de paal trouwens
Wel grappig dat ze ook eens vanuit een andere hoek worden getest.quote:
ohnee, wat nu?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:39 schreef 2cv het volgende:
Barst ! Eerste half uur van Back To The Future III gemist !
[insert hier iets over appel]quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:47 schreef 2cv het volgende:
Ja, en dan lekker op een waardeloze laptop een film kijken
Daarom ja. Dat ding waar ik nu op werk heeft de beeldkwaliteit van een muurschildering uit de oertijd.quote:
Volgens andere bronnen 8 en 12 jaar.quote:
hehe, wat voor overgangsregeling?. Want ik weet nu wel dat er mensen zijn die helemaal geen.zin hebben om een andere auto aan te schaffen zodat ze toch in het centrum kunnen blijven wonen. Ben benieuwd wat voor regeling Utrecht gaat doen.quote:
mooi, hoef ik nooit meer naar Utrecht in m'n 42 jaar oude bakquote:Op donderdag 28 juni 2012 08:08 schreef Duvel het volgende:
Goedemorgen!
Het goede nieuws deze ochtend:
[ afbeelding ]
Het is maar goed dat ik met de trein naar mijn werk ga.
yup, voor m'n deurquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:26 schreef FireFox1 het volgende:
Iemand deze al een keer gespot in Nederland?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
Fijn is anders idd, zeker als je een beetje fysiek werk hebt; ik stink als een bunzing, zometeen maar eens rap poedelenquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:54 schreef densmee het volgende:
Man man wat een ellendig hoere weer vandaag, is toch niet normaal.
99% van de Utrechtenaren ookquote:
Zie post #164.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:00 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ohja, dat oude auto's verbieden ofzo toch?
wel fijn, zo'n kantoorbaan mét aircoquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Fijn is anders idd, zeker als je een beetje fysiek werk hebt; ik stink als een bunzing, zometeen maar eens rap poedelen
Kantoorbaan met topkoeling.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:03 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
wel fijn, zo'n kantoorbaan mét airco
Neem er eentje die loopt op hooi, dat mag wel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:05 schreef GrunnigsTrots het volgende:
maargoed, als ik in 2015 dus het centrum van Utrecht inrij met m'n pony dan krijg ik een bon?
zeker alleen als je een plastic zak(je) meeneemt om z'n "uitstoot" op te rapen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Neem er eentje die loopt op hooi, dat mag wel.
Nee, dank je, kraan met airco is wel OK, maar dan moet de deur weer dichtquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:03 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
wel fijn, zo'n kantoorbaan mét airco
paardenstront opruimen is gewoon verplicht iddquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:19 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dus de stront van zo'n kuttenlikkertje in het park moet je wel opruimen maar zo'n hoop van een paard waar fietsers een motorrijders vol over op hun bek gaan mag je laten liggen?
vroeger op het platteland moesten we iig wel altijd de weg schoonmaken na het rijden met mest
Vergeten de gordijnen van de slaapkamer dicht te houden vandaag?quote:
Die hebben we geeneens.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Vergeten de gordijnen van de slaapkamer dicht te houden vandaag?
Nou...quote:Op maandag 25 juni 2012 22:50 schreef densmee het volgende:
Zie hier wat ze allemaal hebben staan, is veel prototype bouw en dergelijke
· Cnc- frezen (maho 500, slag bed 500 x 300 h=300 mm).
· Cnc Frezen (Bewerkingscentrum Daewoo Mynx 540, slag 1020x500, 24 gereedschappen).
· Cnc Frezen (Bewerkingscentrum DMC63V, slag 630x500x500, 24 gereedschappen en 4e as hofman160 NC
· Draaien conventioneel (harrison 600 doorlaat Ø35 600 mm tussen centers).
· Cnc- draaien (harrison 600 trainer doorlaat Ø35 600mm tussen centers.
· Vlakslijpen (jung F40).
· Boren (arboge).
· Automatisch zagen recht (bewo 315 met automatische doorvoer).
· Afkortzaag (bewo automatische klemming).
· CNC Lintzaag recht gestuurd /verstek handmatig (MEP 320 CNC, automatische doorvoer en bundelspanner).
· Persen met aan/afvoerunit tbv volg, snijstempels (wanzke hydraulische pers 45T).
· Ponsen / afkorten (peddinghaus super 13 60T).
· CNC ponsnibbelmachine (safan challenger turret met 20 gereedschappen, waarvan 2 indexeerkoppen).
· Lassen Co2.
· Lassen tig (rvs / alu / staal).
· Robotlassen (OTC EV6, 4 lasplaatsen)
· Knippen (DMF 1 meter 4 mm staal en safan 3 meter 3 mm staal).
· Zetten conventioneel (Safan 1600 x 50 ton).
· Puntlassen.
· Stiftlassen.
· Trommelen.
· Borstelen en automatisch Borstelen / Ontbramen (RSA automatic).
· Schuren
· Doornbuigen (Schwarze-Wirtz staal rond 40x2 rvs rond 20x2)
· Doornbuigen (Schwarze-Wirtz WE 45x3 staal rond 45x3 rvs rond 20x2)
waarom zo vroeg?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 06:25 schreef Anne het volgende:
Ik wilde om 7 uur op mijn werk zijn, maar ik ben er al.
Gek!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 06:25 schreef Anne het volgende:
Ik wilde om 7 uur op mijn werk zijn, maar ik ben er al.
Veeeeeeel te doen. Kwartaaleinde, gekkenhuis. Normaal hebben we 20 orders op een dag, voor 1 account. Nu stonden er vanochtend om half 7 dus al 20 orders te wachten op mij, voor 1 account.quote:
Ga maar weer soldaatje spelen, hup hupquote:Op vrijdag 29 juni 2012 07:26 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Nou...
Wat zul je dáár leuk mee kunnen spelen zeg!
ja, op zich wel. kijken hoe de proefweek bevaltquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:49 schreef Barcaconia het volgende:
Je kunt niet alles hebben. Maar iig mooi dat je weer aan de gang kunt. Een mooie baan ook nog zag ik.
Nou, ik heb nu al vrij hoge eisen gesteld, ik denk, dan komen we met onderhandelen wel in het midden uit, maar ze gingen er op in ook ogquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:09 schreef densmee het volgende:
Werk is werk, nu heb je in elk geval tijd om verder te zoeken met hogere eisen
mooi toch, veel succesquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, ik heb nu al vrij hoge eisen gesteld, ik denk, dan komen we met onderhandelen wel in het midden uit, maar ze gingen er op in ook og![]()
korte nachtjes, ik heb nog een ton mest staan voor jequote:
Groot rijbewijs -> beroepsvervoer -> melkkoe²quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:35 schreef Duvel het volgende:
Waarom moet jij telkens medisch gekeurd worden?
Kijkonderzoek in je endeldarmquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Groot rijbewijs -> beroepsvervoer -> melkkoe²
eigen verklaring: 30¤, medische (hoax) keuring 1: 55¤, Oogpoli-keuring: 45¤, en dan komt straks (als het eindelijk mag) mijn roze passie ook nog
Eerst de standaard medische keuring gedaan, ingestuurd, kreeg ik een brief dat ik aanvullend door een oogarts gekeurd moest worden, geen reden opgegeven; mijn eerste oogkeuring was gewoon prima.
Ben benieuwd wat er nu nog komt; hartfilmpje, conditietest, coopertest, vruchtbaarheidstest, CT-scans?
Dat kunnen ze dan mooi doen terwijl ze me de reet likken; stelletje heaumeau'squote:
Pas maar op, straks bevalt het nog.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat kunnen ze dan mooi doen terwijl ze me de reet likken; stelletje heaumeau's
Zou kunnen, maar dan zijn kennen ze me blijkbaar niet goedquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:52 schreef Alfisti het volgende:
Zou het misschien komen door jouw rij-kwaliteiten dat ze je zo lang mogelijk van de weg willen houden SD??
* Alfisti rent heeeuuul hard weg
Weet jij meer dan ik?quote:
Op zich niet echt een probleem, maar een waarschuwing vanuit het CBR dat je beter maar een maandje of 2 van te voren kunt beginnen met die keuringen zou geen kwaad kunnen. Als je beroepschaufeur bent op wat voor manier dan ook, is het een fikse schadepost voor je werkgever als je door dit soort bullshit gewoon niet kunt rijden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:55 schreef Duvel het volgende:
Klinkt wel als een fijne procedure (niet dat van die endeldarm).
nee spuitlicentie dat is pas een feest, ik was een maand te laat met verlengen en dan kun je alles op nieuw doen tadaa 600 euro weg + 3 werkdagenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op zich niet echt een probleem, maar een waarschuwing vanuit het CBR dat je beter maar een maandje of 2 van te voren kunt beginnen met die keuringen zou geen kwaad kunnen. Als je beroepschaufeur bent op wat voor manier dan ook, is het een fikse schadepost voor je werkgever als je door dit soort bullshit gewoon niet kunt rijden.
Is volgens mij met al dat soort onzin; bijscholing voor C/D ook, allemaal geloel; een BHV diploma telt mee voor je bijscholing als chauffeur; like wtf?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:19 schreef densmee het volgende:
[..]
nee spuitlicentie dat is pas een feest, ik was een maand te laat met verlengen en dan kun je alles op nieuw doen tadaa 600 euro weg + 3 werkdagen
Jep.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Moet je al die keuringen zelf betalen joh?
neenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Moet je al die keuringen zelf betalen joh?
ik krijg alles wat benodigd is van het werk uitquote:
Ja, dag. Je kunt me de kont kussen.quote:
Zie je wel dat je het lekker vindtquote:
goedemorgen.quote:
moet je kinderen nemenquote:
Nog steeds?!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:16 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh, zodadelijk de Niksan maar weer eens jumpen; gisteren wilde ik er weer eens mee weg, en wederom liet hij me staan![]()
pics?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
trouwens net wel ff gelachen, wilde net bij de supermarkt wegrijden en trekt er opeens een Hyundai Pony achter me op
dus ik deurtje open om ff goed te kijken, en ja hoor de enige andere Pony van groningen, ik heb hem eindelijk getroffen
ff babbeltje gemaakt en ff foto's gemaakt enzo
had hem 1x eerder zien rijden maar verder heb ik nog nooit van m'n leven zo'n ding gezien eigenlijk
Mja, kan zijn dat de accu de geest heeft gegeven na vorige keer, toen heeft ie een beetje op zijn falie gekregen. effe overstarten en meten zodadelijk, dan weet ik snel genoeg wat er mis is.quote:
quote:Jij hebt echt humor!!
Ik kan geen filmpjes kijken op mijn werkquote:
I see. Het lijkt wel een kunstwerk van M.C. Escherquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:30 schreef Sounddragon het volgende:
Neuh, is echt, kan best.
Een stukje eronder staat ook nog een link naar een ander artikel met nog een foto vanuit een andere hoek.
Knap staaltje hijswerk, dat wel, maar de biggie, waar alles in hangt kan er nog wel een beetje meer bij hebben denk ik.
Het grappige is, dat het eigenlijk een koud kunstje is met de Likon computer die in een Liebherr zit; daarop kun je perfect de bodemdruk in balans brengen als je een last in de kraan hebt. Als je die dus op de rupsen voor en achter gelijk hebt, kun je de boel zo vierkant ophijsen.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:35 schreef Sounddragon het volgende:
Kewl, thanks voor het filmpje FwnkGtSt234
Broer heeft onderstaand setje nu in de handel, plus alle onderdelen, daar geen interesse in?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:51 schreef Sounddragon het volgende:
Hmm, goede vervanger voor de Niksan![]()
http://link.marktplaats.nl/564240957
Ik zoek een auto, geen oud ijzer verzamelingquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Broer heeft onderstaand setje nu in de handel, plus alle onderdelen, daar geen interesse in?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
K-K-K-K-K-K-K-K-K-K-K-K-K-K-ampbak!!!!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:51 schreef Sounddragon het volgende:
Doe het dan meteen echt goed foutquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:51 schreef Sounddragon het volgende:
I like kampbakkenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
K-K-K-K-K-K-K-K-K-K-K-K-K-K-ampbak!!!!
Ook leuk, maar ietsje boven budgetquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:02 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Doe het dan meteen echt goed fout
http://www.artcurial.com/(...)++23+&refno=10399581
idem.. tevens; 1 op 4 op benzeenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:55 schreef daNpy het volgende:
http://auto.marktplaats.n(...)zustand-bj-1986.html
I likequote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:02 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Doe het dan meteen echt goed fout
http://www.artcurial.com/(...)++23+&refno=10399581
ruil die verplastificeerde roestbak toch in voor een ekte Niksanquote:
laat ik nou stomtoevallig net zo'n ding hebben staanquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:13 schreef lipje het volgende:
[..]
ruil die verplastificeerde roestbak toch in voor een ekte Niksan
Gaaf, craneception.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:23 schreef Sounddragon het volgende:
Kewl, en dan maar hopen dat het niet waait![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |