Als Isner die gewoon slecht is op gras en Berdych die op jong gras tegen een goede Gulbis die als een demon serveerde verliest eenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat ia daarzo gek aan? Zo'n moeilijk schema had ie niet. Alsof Djokovic zo geweldig speelt dit jaar. Bovendien is Berdych een goede grasspeler, waarbij alles mogelijk is .
Valt op die foto echt totaal niet te zien....alsof het een platgehouden racket is...quote:Op maandag 25 juni 2012 21:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kijk eens wat ie in zijn handen heeft.
Prachtig ditquote:Op maandag 25 juni 2012 21:24 schreef BDIL het volgende:
Seppi BreakCommon je game winnen en ik mag cashen
?quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kijk eens wat ie in zijn handen heeft.
Bedankt voor de uitleg, ik was naar het gras aan het kijken. Dacht dat hij gewoon een kleiner racketblad had.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tenzij hij daadwerkelijk wil gaan tennissen met een golfclub, is dat ding niet heel zinvol.
Dus je misgunt een ander ? Kneusquote:
Het is toch grappig johquote:
Niet als je erop wedquote:Op maandag 25 juni 2012 22:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is toch grappig johhet is maar een spelletje man
edit: oh het ging niet over de Xl game ofzo, maar over echt geld???![]()
Daar zijn andere topics voor. Ga hier niet interessant lopen doen.quote:
Zegt iemand die alleen in KLB reageertquote:Op maandag 25 juni 2012 22:30 schreef luckass het volgende:
[..]
Daar zijn andere topics voor. Ga hier niet interessant lopen doen.
En de XL-game is vele malen groter dan alle wedkantoren bij elkaar.
Haha ja die dacht dat hij op Roland Garros had ingezetquote:Op maandag 25 juni 2012 22:31 schreef luckass het volgende:
Waar is die knakker die zoveel had ingezet op toernooiwinst voor Nadal?
Ik post al een jaar of 2 in de tennistopics en volg zo'n beetje alles. Wat is precies je punt?quote:
Ik hou van julliequote:Op maandag 25 juni 2012 22:50 schreef Morthill het volgende:
Ah, de gezelligheid hierals een disfunctionele familie met thanksgiving
Kiki is zeer goed op gras. Het is haar favoriete ondergrond.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:59 schreef ForzaMilan het volgende:
Is die Kiki Bertens nog een beetje een goede speler of gaat die Safarova daar gewoon dik overheen?
Wie was dat dan?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha ja die dacht dat hij op Roland Garros had ingezet
Een of andere wijsneus die ik hier verder nooit heb gezienquote:
Heb niks gemist zie ik.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:50 schreef Morthill het volgende:
Ah, de gezelligheid hierals een disfunctionele familie met thanksgiving
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |