Zon spannende match op geen TV baan zettenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:09 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Court 7 is geen TV baan volgens mij.
Dat weten ze vooraf ook nietquote:Op maandag 25 juni 2012 21:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zon spannende match op geen TV baan zetten
Zou toch leuk zijn als ze tenminste één mannenwedstrijd op een tv-baan hadden nu voor de connaisseurs onder ons.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat weten ze vooraf ook niet
En aansprekende namen zijn het zeker niet natuurlijk.
Truequote:Op maandag 25 juni 2012 21:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Zou toch leuk zijn als ze tenminste één mannenwedstrijd op een tv-baan hadden nu voor de connaisseurs onder ons.
quote:
quote:
neequote:Op maandag 25 juni 2012 21:33 schreef ForzaMilan het volgende:
Is er ergens een livestream van Seppi?
Vind dat toch wel de grootste "quote:Op maandag 25 juni 2012 21:36 schreef Szura het volgende:
Isner
Berdych
Ik tipte die flut Tsjech nog als halve finalist
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:37 schreef Morthill het volgende:
ik zie nu pas dat Djoko dacht dat hij op ander gras stond
[ afbeelding ]
Seppi ligt stil volgens mij?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:41 schreef Alovenac het volgende:
Play Suspended zie ik al bij een wedstrijd staan, is het al zo ver ja..
Tenzij hij daadwerkelijk wil gaan tennissen met een golfclub, is dat ding niet heel zinvol.quote:
Wat ia daarzo gek aan? Zo'n moeilijk schema had ie niet. Alsof Djokovic zo geweldig speelt dit jaar. Bovendien is Berdych een goede grasspeler, waarbij alles mogelijk is .quote:Op maandag 25 juni 2012 21:37 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Vind dat toch wel de grootste ""
Yes/quote:Op maandag 25 juni 2012 21:53 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Blijft de bet dan gewoon staan tot morgen?
Dat was toch allang bekend. Daarnaast is ze echt niet kansloos. Stosur is een drama op gras.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:54 schreef Anonymousz het volgende:
nou lekker dan rus moet tegen stosur woensdag
Tja, Stosur op gras..niet op haar best, hoewel ze er wel de wapens voor heeft.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:54 schreef Anonymousz het volgende:
nou lekker dan rus moet tegen stosur woensdag
[10/10] op Stosur.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, Stosur op gras..niet op haar best, hoewel ze er wel de wapens voor heeft.
Ik blijf het zeggen. Stosur heeft in 10 edities nog maar 6 potjes gewonnen hier. Ze stond vandaag prima te tennissen, maar dat kan een andere dag op gras zomaar anders zijn.quote:
Oh, je zit hier alleen vanwege dat wedden van jequote:Op maandag 25 juni 2012 21:59 schreef ForzaMilan het volgende:
Is die Kiki Bertens nog een beetje een goede speler of gaat die Safarova daar gewoon dik overheen?
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh, je zit hier alleen vanwege dat wedden van je
Djezus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |