Isner ziet er na 10 minuten al afgepeigerd uitquote:Op maandag 25 juni 2012 19:56 schreef Marcoss het volgende:
Isner zag er tegen Mahut al gesloopt uit bij 6-6 in de 5de set, maar bleef gewoon doorknallen, hier wordt direct het 1ste spoortje van vermoeidheid afgestraft met verlies
quote:I am happy I didn't choke in the end, as usual.
quote:I am well known for my mental strength, ask around, watch my previous matches.
Ik weet niet of dat nou sarcastisch was of een blik van waarderingquote:Op maandag 25 juni 2012 20:10 schreef kevin_ het volgende:
Die blik van Berdych bij het handen schudden![]()
Bij mij wekte het de indruk van 'Petje af.'quote:Op maandag 25 juni 2012 20:10 schreef kevin_ het volgende:
Die blik van Berdych bij het handen schudden![]()
drie makkelijke sets voor tsongaquote:Op maandag 25 juni 2012 20:09 schreef Federer-fan het volgende:
OOP voor morgen. Tsonga-Hewitt zal wel zo'n partij worden die enorm teleurstelt.
Ja. precies. Terwijl ik/je als je zo'n affiche ziet snel denkt dat het een epische partij wordt.quote:
Truequote:Op maandag 25 juni 2012 20:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Isner ziet er na 10 minuten al afgepeigerd uit
Wel leuk om naar te kijkenquote:Op maandag 25 juni 2012 20:22 schreef Norrage het volgende:
En dit andreev tegen Gouldingwat een DRAMA niveau...
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:14 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nou sarcastisch was of een blik van waardering
Dit lukt je 1x en nooit weer dacht ik te zien.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bij mij wekte het de indruk van 'Petje af.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |