Sowieso al Murray - Wawrinka en Murray - GimenoTraver van wat ik me kan herinneren.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]![]()
[..]
Beide, maar ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit lampen aan heb gezien.
Oké, maar het stond me niet meer bij.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:55 schreef luckass het volgende:
[..]
Sowieso al Murray - Wawrinka en Murray - GimenoTraver van wat ik me kan herinneren.
Als Gulbis wint zal ie in de volgende ronde wel van Janowicz verliezen ofzo.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:44 schreef mitt het volgende:
Gulbis gaat gewoon eindelijk zijn potentie waarmaken.
*wait for it*
...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
In Halle kan het.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Indoors spelen zonder lampen lijkt me persoonlijk ook niet makkelijk verder.
dan stoppen ze gewoon lijkt mequote:Op maandag 25 juni 2012 19:57 schreef Federer-fan het volgende:
Op de US Opn zie je die lampen heel duidelijk Hier zie ik ze niet. Maar wat doen ze dan straks als het donker wordt, gaat dan ook het dak dicht? Opnieuw, serieuze vraag want ik weet het niet.
grote stappen gauw thuisquote:
Hoop het niet. Er is toch geen voetbal vanavond dus van mij mogen ze nog even doorgaan.quote:
Dat weet ik zo net niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:57 schreef Tim86 het volgende:
Als Berdych de tiebreak haalt dan wint hij deze set.
Dan gaat het dak dicht en het licht aan. Duurt kwartiertje ofzo?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:57 schreef Federer-fan het volgende:
Op de US Opn zie je die lampen heel duidelijk Hier zie ik ze niet. Maar wat doen ze dan straks als het donker wordt, gaat dan ook het dak dicht? Opnieuw, serieuze vraag want ik weet het niet.
Dak dicht duurt acht minuten.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:00 schreef luckass het volgende:
[..]
Dan gaat het dak dicht en het licht aan. Duurt kwartiertje ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |