Esthetisch gezien ben ik het met je eens, maar technisch is dat juist heel goed. Op hoge ballen is het inderdaad heel mooi, vooral ook de manier waarop hij zijn lichaamsgewicht gebruikt.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als hij ze wat hoger krijgt, vind ik het er mooi uitzien. Zijn techniek is heel clean. Maar als hij ze laag krijgt, vind ik het minder mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:48 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb een raadsel bedacht. In welk land spelen ze het vaakst een let?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit.quote:
Wilde het net zeggenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:51 schreef Marcoss het volgende:
Isner traint alvast voor de wedstrijd tegen Mahut in ronde 2.
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:48 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb een raadsel bedacht. In welk land spelen ze het vaakst een let?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Vraag je dit serieus of ben je niet zo heel slim?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:51 schreef Federer-fan het volgende:
Laat dit maar een vijfsetter worden. Ze hebben trouwens toch gewoon licht op het Centre Court?
Verlichting? Natuurlijk, de traditionele Wimbledon kaarsen, niet die elektrische onzin.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:51 schreef Federer-fan het volgende:
Laat dit maar een vijfsetter worden. Ze hebben trouwens toch gewoon verlichting op het Centre Court?
quote:
Beide, maar ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit lampen aan heb gezien.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:52 schreef luckass het volgende:
[..]
Vraag je dit serieus of ben je niet zo heel slim?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |