Lepel jij het maar op dan, als er zoveel goeds uit moet blijken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:51 schreef Igen het volgende:
In Japan hebben de "logistieke" stations ook een heel simpele sporenlayout. Zoek bijv. het sporenplan van pak 'm beet Kyoto maar eens op.
Goed, hier:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lepel jij het maar op dan, als er zoveel goeds uit moet blijken.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:15 schreef James1988 het volgende:
Only in Britain: retourtje met n overstap, zitplaatsreservering, n een fiets. 14 kaartjes.
Whahaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:15 schreef James1988 het volgende:
Only in Britain: retourtje met n overstap, zitplaatsreservering, n een fiets. 14 kaartjes.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:15 schreef James1988 het volgende:
doen ze goedquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:41 schreef James1988 het volgende:
Eigenlijk zijn er maar 2 treinkaartjes (ntje voor de heenreis, ntje voor de terugreis). De rest zijn plaatsreserveringen en fietstickets. n een transactiebon.
In totaal 15 stukjes papier dus
oh, maar dat zal wel gebeuren denk ik. Als er een pad aangevraagd wordt en de ruimte is er dan kan ik me niet voorstellen dat er geen cargo's over de Flevolijn rijden. Hebben ze er daar een attractie bijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:31 schreef Viezze het volgende:
Waarom mogen goederentreinen geen gebruik maken van de hanzelijn?
Beesd - Nijmegen Heyendaal met de OVC.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:46 schreef Igen het volgende:
In Portugal gaat het trouwens ook zo. Daar heb je soms zelfs dat je bij overstapverbindingen twee kaartjes krijgt, maar ook voor de fiets moet je daar per trein een apart (maar wel gratis) fietskaartje hebben.
klopt. Wat zijn we ook goed in Nederlandquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beesd - Nijmegen Heyendaal met de OVC.
Zelfs zonder fiets is dat TIEN keer bliepen, zonder dat je ook maar een provinciegrens overschreden hebt
Ik dacht dat je het spreekwoordelijk bedoelde, maar het is nog cht tien keer bliepen ookquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beesd - Nijmegen Heyendaal met de OVC.
Zelfs zonder fiets is dat TIEN keer bliepen, zonder dat je ook maar een provinciegrens overschreden hebt
Ik grijp het niet zomaar uit de lucht hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:56 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het spreekwoordelijk bedoelde, maar het is nog cht tien keer bliepen ook
A ja. Nou, vanaf nu wil ik dus nooit meer het woord 'schommelboot' horen als een v-irm bedoeld wordtquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:13 schreef Peterselieman het volgende:
Die Russen hebben btw wel grappige spoormeuk:
Jij gaat een ernstig zwaar laatste deel van je leven tegemoetquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:24 schreef Igen het volgende:
[..]
A ja. Nou, vanaf nu wil ik dus nooit meer het woord 'schommelboot' horen als een v-irm bedoeld wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |