Dat sowieso. Ik vind eigenlijk dat yvonne en co die jongen gewoon een lange ban moeten geven. Hij verneukt zijn leven op Fok!. Kan beter gaan buitenspelen met vriendjes en vriendinnetjes.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hij doet niemand kwaad maar hij kan wel heel irritant zijn
Hij heeft iets met zijn motoriek en kon daarom niet op voetbalquote:Op maandag 25 juni 2012 18:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik vind eigenlijk dat yvonne en co die jongen gewoon een lange ban moeten geven. Hij verneukt zijn leven op Fok!. Kan beter gaan buitenspelen met vriendjes en vriendinnetjes.
En die dwarrel moet zo snel mogelijk op voetbal en van die pussy-sport af.
Hij is de Winston Bogarde van Ajaxquote:Op maandag 25 juni 2012 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is toch niet sterk? Hij krijgt ook niks over zich heen want hij is nooit aanwezig bij Jong Ajax. Hij legt zich gewoon neer bij het feit dat hij 2/3 jaar geen voetballer zal zijn. Dan vind ik je een ultieme opgever en dus niks mentaal positief.
Ja moet je tegen hem zeggen en niet tegen mijquote:Op maandag 25 juni 2012 18:22 schreef De_kromme het volgende:
Ga lekker over Ajakkes praten in dat jodentopic van jullie trouwens.
@ Steven, wat boeit het nou dat 'ie geen motoriek heeft. Gaat ie toch in een laag team ballen, als je er maar plezier in hebt.
jezusquote:
Hij heeft toch nog niet afgetikt, natuurlijk mag dat. Jezus, de domheid van Ajacieden wordt weer eens bevestigd hier, niet te geloven zegquote:
Inderdaad ja. Die lul heeft 2 keer 30 minuten mee gedaan afgelopen seizoen.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is toch niet sterk? Hij krijgt ook niks over zich heen want hij is nooit aanwezig bij Jong Ajax. Hij legt zich gewoon neer bij het feit dat hij 2/3 jaar geen voetballer zal zijn. Dan vind ik je een ultieme opgever en dus niks mentaal positief.
Federerquote:Op maandag 25 juni 2012 18:24 schreef Happel het volgende:
Soccerkick
Arme Roger, die is diep gezakt.
Jezus zeg, nu pasquote:Op maandag 25 juni 2012 18:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Federer? BBC2 zendt alles uit zie ik nu net, nice
.
domheid van de Hagenees wordt maar weer bewezen zoquote:
Dat wou ik maar zeggen jaquote:Op maandag 25 juni 2012 18:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
domheid van de Hagenees wordt maar weer bewezen zo
Roger Huerta, de ontvanger van de trap tegen zijn bakkes.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Federer? BBC2 zendt alles uit zie ik nu net, nice
.
Niet bij elke organisatie mag dit, zoals Strikeforce/UFC mogen soccerkicks niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:30 schreef De_kromme het volgende:
Ik moet volgens een niet nader te noemen persoon een kapperszaak openen in Den Haag. Want dan kan ik heel DH opfleuren met haagse matten.
[..]
Hij heeft toch nog niet afgetikt, natuurlijk mag dat. Jezus, de domheid van Ajacieden wordt weer eens bevestigd hier, niet te geloven zeg.
Dat soort schoppen moet je niet te vaak ontvangen, tenminste als je nog wat hersencellen wilt overhouden.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet bij elke organisatie mag dit, zoals Strikeforce/UFC mogen soccerkicks niet.
Of een nekquote:Op maandag 25 juni 2012 18:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat soort schoppen moet je niet te vaak ontvangen, tenminste als je nog wat hersencellen wilt overhouden.
Die jongen is druk aan het bouwen, vandaar dat ie zo weinig tijd heeft voor FOK!quote:Op maandag 25 juni 2012 18:40 schreef Caland het volgende:
He Kromme, hoe staat het met de tweede ring en die 4-5 miljoen voor Immers?
Vraag gelijk even over Junker.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:40 schreef Caland het volgende:
He Kromme, hoe staat het met de tweede ring en die 4-5 miljoen voor Immers?
Ik kreeg er zelfs een note voor kwalquote:Op maandag 25 juni 2012 18:45 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom is mijn KGB plaatje uit de OP gehaald?
En is HMF echt gezakt?
Boeiequote:Op maandag 25 juni 2012 18:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kreeg er zelfs een note voor kwal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |