quote:Op maandag 25 juni 2012 20:50 schreef snoopy het volgende:
'uierzalf' 'onderkantje' ????
Wil ik weten waar het over gaat?
Ja echt he! Zoals hij alles voor zich zag en precies wist wat hij wilde.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:51 schreef Ticootje het volgende:
This is it kijken. Wat een briljant iemand was Michael Jackson. Toch zonde hoe die aan z'n eind is gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, dat oeverloos herkauwen word k zo onderhand wel een beetje moe vanen ik moet nog 3 jaar...
:)
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:49 schreef Vanyel het volgende:
Reflecties zijn wel ok als je gewoon fijn kunt reflecteren. Niet als je reflectie pas geldig is als je er de stokpaardjes van je begeleider 28 keer inzet en zijn allergieën vooral niet.
Opleidingstraumaatje...
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
Is dat niet met alle opleidingen en reflecties
Zoveel mogelijk geblabla erin zetten, zodat je aan voldoende kantjes komt![]()
1x had k met mn projectgroep de beste.reflectie, maar dat lag meer aan de disfunctionerende groep
Als ik een 10 krijg nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:22 schreef Keshet het volgende:
Voel je je dan niet ongeloofelijk genaaid? Al die uren werk en dan kijken ze er een half uur naar?
Omdat het zo'n vreselijk eerlijk, helder en transparant beoordelingssysteem is *kuch*quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:24 schreef snoopy het volgende:
Hoe kan je in hemelsnaam een 10 krijgen als ze niet alles hebben kunnen lezen
quote:
wrom?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik had een opleiding willen gaan doen maar geloof dat ik er toch maar van af zie
t is gewoon kritisch naar jezelf kijken maar dan op papier.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben niet zo van het reflecteren geloof ik
Weer een 10?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:56 schreef mignonne het volgende:
yay *rondedansje*
mn stagebegeleider heeft zojuist 20 (!!) reflecties ondertekent en overal bijgezet dat ze het ermee eens is, heb k mooi in 1 klap mn hele portfolio ruim aangetoond*aaaaah* ik zou er bijna van achterover gaan leunen. bijna...
oh en een docente die binnen 3 uur terugmailt met een beoordeelde en be-feedback-te reflectieik moet er nog van bijkomen
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:02 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
neuh, niets is zeker daar![]()
maar ik moet wel iets om mn nerdstatus hoog te houden...
zo waar kan ik bijboeken?zo'n docent zoek ik ookquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:56 schreef mignonne het volgende:
yay *rondedansje*
mn stagebegeleider heeft zojuist 20 (!!) reflecties ondertekent en overal bijgezet dat ze het ermee eens is, heb k mooi in 1 klap mn hele portfolio ruim aangetoond*aaaaah* ik zou er bijna van achterover gaan leunen. bijna...
oh en een docente die binnen 3 uur terugmailt met een beoordeelde en be-feedback-te reflectieik moet er nog van bijkomen
Hoe hou je het uit?quote:
Vraag ik me ook wel eens afquote:
Gefeliciteerd.quote:
Dan sleep ik 'r op d'r knieen achter me aanquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Vanavond hand in hand een rondje harlopen
beetje uierzalf erop?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan sleep ik 'r op d'r knieen achter me aan
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:30 schreef lady-wrb het volgende:
bij mij is het vandaag weg-met-de-schoolboeken-dag
gisteren laatste toetsen gehad en die waren goed en nu vakantie
dan mag je voor de vakantiue toch wel juichen dat je dit lesjaar toch megagoed gedaan hebt?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:42 schreef lady-wrb het volgende:
bedankt, maar ik moet na de vakantie gewoon weer aan de bak hoor
Oh fijn zeg! geniet van je vakantie. Wat en geweldig resultaat heb je neergezet afgelopen jaar. Daar kan en mag je zeker trots op zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:30 schreef lady-wrb het volgende:
bij mij is het vandaag weg-met-de-schoolboeken-dag
gisteren laatste toetsen gehad en die waren goed en nu vakantie
Ja!quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En nu? Compleet nieuwe garderobe aanschaffen?
t is maar 4 minuten sporten Trui. Het leek mij te doen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:50 schreef trui het volgende:
haha ja zomervacht, dacht ik ook al aan. en wat is tabata nou weer? ik ga eens googlen.
snoopy, goed hee!
Niet zo heel lang gelukkig. Mijn haar was net gestopt met uitvallen na de zwangerschap....quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh zie je Kaatjejannie ook al, Hoe lang duurde dat? ik hou geen haar over ben ik bang
ik heb 'm gezien hoor, pfff, werd al moe van 't kijken naar de voorbeelden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
t is maar 4 minuten sporten Trui. Het leek mij te doen.
eerst decending ladder. 10 pushups, situps en squats, dan van alles 9, dan 8 je snapt t.
en dan dus die 4 minuten. 20 seconden high impact oefeningen, 10 seconden rust. woah!
Op youtube de travel workout tabata ingeven, dan vind je m wel.
het is de bedoeling dat je je hartslag omhoog schopt. En van op de grond gaan liggen en weer opstaan gebeurt dat ook echt. Touwtjespringen weet ik niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:36 schreef livelink het volgende:
Dat schema van Buuv kan met alles, toch? Dus 4 minuten touwtje springen. Eerst 20 seconden voluit, dan 10 seconden relaxed en dat 8x herhalen bijvoorbeeld.
Het klinkt mij als te doen, maar of het ook iets uithaalt?
ik werk op ma, di en do.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:52 schreef livelink het volgende:
Vicky, jij hebt toch ook gewoon een baan. Hoe lukt het jou om 4x in de week te sporten?
jawel! Dat kan je wel! Lunges en Squats kan ik ookquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:52 schreef livelink het volgende:
Vicky, jij hebt toch ook gewoon een baan. Hoe lukt het jou om 4x in de week te sporten?
Ik moet het trouwens hebben van sporten waar nul techniek aan te pas komt. Lopen, fietsen en zoiets als touwtjespringen.
Zodra ik termen als lunges of squats hoor, dan weet ik al dat ik dat nooit ga kunnen.
Lekker zacht.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:30 schreef amaranta het volgende:
Hoe is het nu met je onderkantje Spring? Bevalt je nieuwe kapsel?
Wat eet jij dan?quote:Op zondag 1 juli 2012 13:34 schreef moussy het volgende:
Ja dat eten he, een gewone boterham met kaas vind ik dus bijv. niks.
te veelquote:
Ah, mevrouw heeft een Bourgondische inslag. Trés bien!quote:Op zondag 1 juli 2012 15:48 schreef moussy het volgende:
[..]
te veel
Ik heb eigenlijk altijd dubbel beleg, en als ik gewoon thuis eet, bak ik champignonnetjes voor bijv. op mn broodje kaas.
Ben even de naam kwijt (dacht Amrath hotel), maar er zit tegenover het station een erg goed hotel waar wij ook hebben gelogeerd. En het is maar een klein stukje lopen naar het Vrijthofquote:
een beetje goede prijs? je hebt daar zo vaak aanbiedingen dat ik het bieden op vakantieveilingen teveel moeite vind.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:53 schreef Vicky het volgende:
soort poepdrankje dus..
Hmppff ik ben bijna een uur aan het bieden geweest op vakantieveilingen... Mijn echtgenoot ging mij even helpen, biedt 1x en wint meteen de veiling..In ga in september heerlijk 2 dagen weg met een vriendinnetje... shoppen, lekker eten, overnachting en dan zondag de hele dag naar de Zwaluwhoeve!
Nee, feestje gegeven gisteren. De "mogge" was het moment dat ik mijn huis weer gerenoveerd had en met een bakkie koffie op de bank zatquote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 22:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
een beetje goede prijs? je hebt daar zo vaak aanbiedingen dat ik het bieden op vakantieveilingen teveel moeite vind.
Vond ik ook Taart!!quote:Op zondag 1 juli 2012 22:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Goeie deal Vicks!
Kimmie
Ter ere van wat had je een fiske?
Een uur of 8 op dag 1 en een uur of 6 op dag 2.quote:Op maandag 2 juli 2012 08:37 schreef livelink het volgende:
Hoe lang moeten jullie in de auto, BE?
Toen mijn kinderen jouw leeftijd hadden vielen ze gelukkig altijd in slaap in de auto. De resterende tijd konden we opvullen met 'ik zie, ik zie wat jij niet ziet' of dat we een dier in ons hoofd hadden of zo.
Dus helaas weet ik geen boekje voor je.
Tegenwoordig is 2 uur in de auto al een ramp. We zouden bijna in staat zijn om twee DS'en of iPads te kopen alleen al voor dat soort momenten.
dvd speler en bumbaquote:Op maandag 2 juli 2012 09:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is er nog iets aan te raden voor onderweg voor een anderhalf jarige als we nu toch bezig zijn?
quote:
Daar hebben wij naar gekeken maar een nieuwe dvd speler was goedkoper dan een Ipad vastmaker voor de hoofdsteun. Nou moeten er hier ook drie plaatsen bediend, maar vond die dingen maar duur. Plus dat Buum type cremeren en begraven is, heel bang dat de ipad naar beneden stort.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga de Ipad aan de hoofdsteun ophangen om filmpjes te kijken. Voor spelen er mee ga ik er naast zitten denk ik.
tot ze stuk zijn, dan wens je lossequote:Op maandag 2 juli 2012 15:13 schreef trui het volgende:
en amaranta, ben je nog toeterend door de stad gereden?
wat luxe trouwens, van die ingebouwde dvd-spelers!
Zoiets hebben wij ook iddquote:Op maandag 2 juli 2012 16:04 schreef amaranta het volgende:
Nee, ik ben niet toeterend door de stad gereden. Ben geen Turk
haha en daarnaast wilde ik geen boete riskeren. Had ook geen vlag om uit de auto te hangen
Maareh het is dit idee.
[ afbeelding ]
Dus 'echte' hoofdsteun eraf, deze voor in de plaats. Kabels gaan volgens mij onder de stoelen door en dan in het laderding, daar zit een splitter in, en dan kunnen allebei die dingnen tegelijk aan staan.
En kunnen ze dus zelf allebei hun eigen filmje kijken.
Nu nog even utizoeken hoe ze met koptelefoon kunnen luisteren, want luisteren naar Dora en Mickey tegelijk is iets teveel van het goede soms...
Goede vraag. Je moet ff de vertaling van hoofdsteun zoeken in het Engels, en dan het woord dvd ervoor zetten.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:32 schreef lady-wrb het volgende:
gaaf, die lijken me wel wat! ik ga ook eens kijken op ebay. maar waar zoek je dan op?
SD kaart heeeft die van ons ook. Deze week even een paar films erop knallen.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Zoiets hebben wij ook idd
Ideaal!
Bij ons kan er een dvd in en een sd kaartje. Hij moet nog.worden aangesloten op de autocomputer, waarop de mediacenter staat![]()
Leuk mannen en hun hobby's (al loopt t wat vertraging op, omdat ie eerst een of ander kastje gesloopt had en de vervangende was kapot. Nu dus weer wachten op een nieuwe).
Ik ben nog aan het dubben, maar niet alle parken ( en vooral de omgeving daarvan) voldoen aan kleuters wensen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:45 schreef Diaan73 het volgende:
Als het je niet uitmaakt naar welk park je van Center Parcs gaat, is dit misschien nog wel een tip.
Goedemorgen
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:58 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het dubben, maar niet alle parken ( en vooral de omgeving daarvan) voldoen aan kleuters wensen.Hij wil rotsen zien!
Het voordeel van cp is dat alle babyzooi aanwezig is, anders past het niet in de auto, de hond moet ook mee namelijk.
park eiffel in duitsland! Daar heb je van die vulkanische meren enzo.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:07 schreef PM-girl het volgende:
Ja, we kijken al naar duitsland, maar voor hetzelfde geld zit je aan de nordsee, en daar is weinig rots!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door lily op 04-07-2012 10:17:56 ]
autsch, dat is wel heel rotquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:08 schreef E.T. het volgende:
Gister nog in de weer om vakantie en werkgevers te matchen.. En vandaag zitten we allebei werkeloos op de bank![]()
Swets in een reorganisatie ontslagen en mijn werk is failliet.. Allebei op dezelfde dag.
We gaan maar gewoon 6 weken op de veluwe zitten.. lekker ontspannen en betaald vakantie vieren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar bedankt. Ik vraag het morgen na, of dit is wat ik zoek.
En je hebt een perfect geheugen, het was inderdaad bijna de laatste post. Je zou niet zeggen dat je weer een jaartje ouder bent gewordenquote:Op zondag 18 maart 2012 09:14 schreef Saffier het volgende:
Deze denk ik Buurvrouw en Livelink
http://greepers.nl/shop/
of deze;
http://www.veterszonderstrikken.nl/
http://www.veterszonderst(...)stische-lock-veters/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |