quote:Op maandag 25 juni 2012 20:50 schreef snoopy het volgende:
'uierzalf' 'onderkantje' ????
Wil ik weten waar het over gaat?
Ja echt he! Zoals hij alles voor zich zag en precies wist wat hij wilde.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:51 schreef Ticootje het volgende:
This is it kijken. Wat een briljant iemand was Michael Jackson. Toch zonde hoe die aan z'n eind is gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, dat oeverloos herkauwen word k zo onderhand wel een beetje moe vanen ik moet nog 3 jaar...
:)
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:49 schreef Vanyel het volgende:
Reflecties zijn wel ok als je gewoon fijn kunt reflecteren. Niet als je reflectie pas geldig is als je er de stokpaardjes van je begeleider 28 keer inzet en zijn allergieën vooral niet.
Opleidingstraumaatje...
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
Is dat niet met alle opleidingen en reflecties
Zoveel mogelijk geblabla erin zetten, zodat je aan voldoende kantjes komt![]()
1x had k met mn projectgroep de beste.reflectie, maar dat lag meer aan de disfunctionerende groep
Als ik een 10 krijg nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:22 schreef Keshet het volgende:
Voel je je dan niet ongeloofelijk genaaid? Al die uren werk en dan kijken ze er een half uur naar?
Omdat het zo'n vreselijk eerlijk, helder en transparant beoordelingssysteem is *kuch*quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:24 schreef snoopy het volgende:
Hoe kan je in hemelsnaam een 10 krijgen als ze niet alles hebben kunnen lezen
quote:
wrom?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik had een opleiding willen gaan doen maar geloof dat ik er toch maar van af zie
t is gewoon kritisch naar jezelf kijken maar dan op papier.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben niet zo van het reflecteren geloof ik
Weer een 10?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:56 schreef mignonne het volgende:
yay *rondedansje*
mn stagebegeleider heeft zojuist 20 (!!) reflecties ondertekent en overal bijgezet dat ze het ermee eens is, heb k mooi in 1 klap mn hele portfolio ruim aangetoond*aaaaah* ik zou er bijna van achterover gaan leunen. bijna...
oh en een docente die binnen 3 uur terugmailt met een beoordeelde en be-feedback-te reflectieik moet er nog van bijkomen
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:02 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
neuh, niets is zeker daar![]()
maar ik moet wel iets om mn nerdstatus hoog te houden...
zo waar kan ik bijboeken?zo'n docent zoek ik ookquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:56 schreef mignonne het volgende:
yay *rondedansje*
mn stagebegeleider heeft zojuist 20 (!!) reflecties ondertekent en overal bijgezet dat ze het ermee eens is, heb k mooi in 1 klap mn hele portfolio ruim aangetoond*aaaaah* ik zou er bijna van achterover gaan leunen. bijna...
oh en een docente die binnen 3 uur terugmailt met een beoordeelde en be-feedback-te reflectieik moet er nog van bijkomen
Hoe hou je het uit?quote:
Vraag ik me ook wel eens afquote:
Gefeliciteerd.quote:
Dan sleep ik 'r op d'r knieen achter me aanquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Vanavond hand in hand een rondje harlopen
beetje uierzalf erop?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan sleep ik 'r op d'r knieen achter me aan
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:30 schreef lady-wrb het volgende:
bij mij is het vandaag weg-met-de-schoolboeken-dag
gisteren laatste toetsen gehad en die waren goed en nu vakantie
dan mag je voor de vakantiue toch wel juichen dat je dit lesjaar toch megagoed gedaan hebt?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:42 schreef lady-wrb het volgende:
bedankt, maar ik moet na de vakantie gewoon weer aan de bak hoor
Oh fijn zeg! geniet van je vakantie. Wat en geweldig resultaat heb je neergezet afgelopen jaar. Daar kan en mag je zeker trots op zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:30 schreef lady-wrb het volgende:
bij mij is het vandaag weg-met-de-schoolboeken-dag
gisteren laatste toetsen gehad en die waren goed en nu vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |