quote:
Op dinsdag 26 juni 2012 09:28 schreef Sonnetje85 het volgende:Is dat niet met alle opleidingen en reflecties

Zoveel mogelijk geblabla erin zetten, zodat je aan voldoende kantjes komt
1x had k met mn projectgroep de beste.reflectie, maar dat lag meer aan de disfunctionerende groep

haha
Nou dat zoveel mogelijk is dus nog best een dingetje bij ons
we worden beoordeeld op ons portfolio, daar hangen vrijwel alle studiepunten aan per blok, dus best belangrijk. Je moet zoveel mogelijk aantonen, hoe meer bewijzen hoe hoger je cijfer, en hoe meer reflecties hoe orgastischer de assessoren
maar... ze hebben maar een half uur (!) de tijd om je hele portfolio en alle bewijzen te lezen. Ik krijg er iedere keer weer hoofdpijn van

En daarnaast hangt het ook nog van de assessor af hoe en wat. Ook al zegt men dat het niet zo is. Bij mn eerste assessment kreeg ik een 10 met de mededeling dat ze niet alles hadden kunnen lezen omdat er zoveel bewijzen waren, tweede assessment een 10 met dezelfde hoeveelheid bewijzen, ze hadden alles nét binnen de tijd kunnen lezen. Derde assessment een 8, wederom zelfde hoeveelheid bewijzen, ze vond het én niet heel veel bewijzen én ze kon niet alles lezen (rara wat klopt hier niet

), nouja echt heel arbitrair. Voor mij maakt het niet zoveel uit, hoewel de nerd in mij liever een 10 heeft dan een 8
maar er zijn meiden die de ene keer een 7 krijgen en de andere keer een 5, en das wel lullig natuurlijk