Ok commandantquote:Op maandag 25 juni 2012 15:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gast, ga er serieus op in of doe het niet.
Ik merk dat ik weer van alles gemist heb, en blijf missen als het aan de Kim Il Mods ligt?quote:
hey, rustig aanquote:Op maandag 25 juni 2012 15:49 schreef Helpmefok het volgende:
GODVERDEKANKERTYFUSTERINGZOOI. Het resultaat is bekend bij de opleiding, "maar we verstrekken ze nog niet voor de 28e".
Ik MOET morgen mijn resultaat hebben om mijn masterinschrijving te complementeren.!
!
Anders start je toch gewoon een eigen universiteit man.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:49 schreef Helpmefok het volgende:
GODVERDEKANKERTYFUSTERINGZOOI. Het resultaat is bekend bij de opleiding, "maar we verstrekken ze nog niet voor de 28e".
Ik MOET morgen mijn resultaat hebben om mijn masterinschrijving te complementeren.!
!
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Anders start je toch gewoon een eigen universiteit man.
[..]
Gast, jij als demolitie-expert plaatst gewoon ff een klein kneedbommetje op de voordeur van het betreffende gebouw, MacGyvert even met behulp van een speciale spuitbus om de laser-bewaking heen en pakt die papieren.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:49 schreef Helpmefok het volgende:
!
[..]
Nou ik rijd er denk ik wel serieus naartoe. En dan blijven er twee mogelijkheden over: resultaten over de balie, of de medewerker.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, jij als demolitie-expert plaatst gewoon ff een klein kneedbommetje op de voordeur van het betreffende gebouw, MacGyvert even met behulp van een speciale spuitbus om de laser-bewaking heen en pakt die papieren.
Oh ja...en naar buiten doe je niet via de trap, maar middels een zelf geimproviseerde parachute.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, jij als demolitie-expert plaatst gewoon ff een klein kneedbommetje op de voordeur van het betreffende gebouw, MacGyvert even met behulp van een speciale spuitbus om de laser-bewaking heen en pakt die papieren.
Boefjequote:Op maandag 25 juni 2012 15:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou ik rijd er denk ik wel serieus naartoe. En dan blijven er twee mogelijkheden over: resultaten over de balie, of de medewerker.
Je kunt toch gewoon naar je begeleider toe gaan.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou ik rijd er denk ik wel serieus naartoe. En dan blijven er twee mogelijkheden over: resultaten over de balie, of de medewerker.
Heeft hernia en neemt de telefoon niet opquote:Op maandag 25 juni 2012 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon naar je begeleider toe gaan.
Rage Against The Machine - Killing In The Name Of.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:50 schreef Helpmefok het volgende:
Iemand, pass eens even lekker agressieve stampmuziek, muziek om dingen bij kapot te maken?
Hij kan het Academische Decanaat Hoger Denken oprichten.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit is nog de meest lichte oplossing die ik kan verzinnen, hoolie als ik ben. Is weer eens wat anders dan het maasgebouw bestormen, al zijn het beide glazen gedrochten.quote:
Ik neem deze mee naar achteren, ik weet niet of je dit wel mag zeggen namelijkquote:Op maandag 25 juni 2012 15:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heeft hernia en neemt de telefoon niet op!
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij kan de Academische Decanaat Hoger Denken oprichten.
Fuck, heb jij eindelijk ook eens een functie hier.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Rage Against The Machine - Killing In The Name Of.
hmf is al afgestudeerd in cocksuckerlogie dus dat moet wel lukken jaquote:Op maandag 25 juni 2012 15:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het decanaat. Jij bent niet welkom.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:50 schreef Helpmefok het volgende:
Iemand, pass eens even lekker agressieve stampmuziek, muziek om dingen bij kapot te maken?
Zie edit..; er stond eerst Dienstquote:Op maandag 25 juni 2012 15:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het decanaat. Jij bent niet welkom..
Ik lachte kankerhardquote:Op maandag 25 juni 2012 15:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hier HMF, dit is vast voldoende voor je uni. Zelf nog ff de datum die je nodig had invullen, ik heb je handtekening wel goed gok ik zo.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hier HMF, dit is vast voldoende voor je uni. Zelf nog ff de datum die je nodig had invullen, ik heb je handtekening wel goed gok ik zo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je weet toch waar die gozer woont. Desnoods ga je bij z'n leidinggevende langs. Niet zo moeilijk doen.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heeft hernia en neemt de telefoon niet op!
[ afbeelding ]
Groningen. Daar ben ik niet voor de tent sluitquote:Op maandag 25 juni 2012 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet toch waar die gozer woont. Desnoods ga je bij z'n leidinggevende langs. Niet zo moeilijk doen.
Godverdomme man, dit kan toch niet door de beugel. Doe er iets aan?! einz.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik lachte kankerhard![]()
Teringlijertje
Ik ga stuk hier op de uni. 2 blonde poolse tweelingen tegenover me kijken me niet begrijpend aan.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft toch ook een huis.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Groningen. Daar ben ik niet voor de tent sluit
picsquote:Op maandag 25 juni 2012 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga stuk hier op de uni. 2 blonde poolse tweelingen tegenover me kijken me niet begrijpend aan.
Je zou bijna zeggen dat je niet grappig bent.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:57 schreef Helpmefok het volgende:
Niemand lacht om mijn anti-Morpheus rant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |