Stadion zit aan de Salou straat, meteen even een vakantie er aan vastplakkenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:33 schreef Happel het volgende:
Ah, hou op. Krijg een lachstuip. Treurig volk.
Mooi stadion trouwens. Sintelbaan en zo. Ik ga denk ik mee met Twente.
http://goo.gl/maps/tcaJ

Huh, dat is gewoon een atletiekbaan met wat gras erin?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:33 schreef Happel het volgende:
Ah, hou op. Krijg een lachstuip. Treurig volk.
Mooi stadion trouwens. Sintelbaan en zo. Ik ga denk ik mee met Twente.
http://goo.gl/maps/tcaJ

Lekker voetballen op 2000 meter hoogtequote:Op maandag 25 juni 2012 13:52 schreef d1ce het volgende:
twitter:SietsRoskam twitterde op maandag 25-06-2012 om 13:50:31Van de 396 clubs op de #UEFA Coëfficiënten-ranglijst staat de tegenstander van #FCTwente, UE Santa Coloma uit Andorra, op plek 392. #loting reageer retweet

Heel Nederland zal mee lachenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:35 schreef Helpmefok het volgende:
Zal je zien dat TWente nog op zijn muil gaat ook daar, 2000 meter accomodeer je echt niet zomaar op.

En het is waarschijnlijk zo'n kutploegje dat met 10 man voor de goal blijft hangenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:35 schreef Helpmefok het volgende:
Zal je zien dat TWente nog op zijn muil gaat ook daar, 2000 meter accomodeer je echt niet zomaar op.

Geloof ik niet in. Zal uit heus geen pretje zijn, maar thuis moet je zo'n tegenstander met 2, 3-0 kunnen verslaan.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:35 schreef Helpmefok het volgende:

ehh maak daar maar 6 of 7-0 van manquote:Op maandag 25 juni 2012 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geloof ik niet in. Zal uit heus geen pretje zijn, maar thuis moet je zo'n tegenstander met 2, 3-0 kunnen verslaan.

Hey je vergeet het Steve effectquote:Op maandag 25 juni 2012 15:35 schreef Helpmefok het volgende:

iedereen driftig de precieze hoogte opzoekenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alsof ze dat stadion boven op de berg hebben gebouwd
Ligt natuurlijk in een dal. Meter of 1000, max. Merk je niks van joh.

De linkergoal zal ook wel iets hoger staan dan de rechter. Kan allemaal in die kutlandjes.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:39 schreef Saind het volgende:
[..]
iedereen driftig de precieze hoogte opzoeken

Hoezo kutland, fucking goedkope benzine gekquote:Op maandag 25 juni 2012 15:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De linkergoal zal ook wel iets hoger staan dan de rechter. Kan allemaal in die kutlandjes.

Je bedoelt net voor het begin van de competitie ineens een nieuwe uitdaging zien in het trainen van Al Abu Graib en Twente opnieuw in de steek laten?quote:

Zomaar posts zonder goede reden verwijderen. Het lijkt de Argentijnse Junta wel.
 Zomaar posts zonder goede reden verwijderen. Het lijkt de Argentijnse Junta wel. 

Dat misschien wel, maar qua voetbal hebben ze NIKS te zoeken op Europees niveau. Het nationale elftal van Andorra bestaat dan ook vooral uit bakkers en timmerlui.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoezo kutland, fucking goedkope benzine gek

Ik denk niet dat er erg veel clubs voor hem in de rij staan. Bij Twente heeft hij 1 goed jaar gehad, verder heeft hij ooit nog een keer een beker gewonnen geloof ik en verder was het alleen falen.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bedoelt net voor het begin van de competitie ineens een nieuwe uitdaging zien in het trainen van Al Abu Graib en Twente opnieuw in de steek laten?

Ik denk dat de vader van Maxima hier achter zit.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
Modjes maken zichzelf een beetje belachelijk de laatste tijd.Zomaar posts zonder goede reden verwijderen. Het lijkt de Argentijnse Junta wel.

PSV bestaat ook volledig uit koekebakkers en die doen ook mee. Je punt?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat misschien wel, maar qua voetbal hebben ze NIKS te zoeken op Europees niveau. Het nationale elftal van Andorra bestaat dan ook vooral uit bakkers en timmerlui.

oh ohquote:Op maandag 25 juni 2012 15:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat de vader van Maxima hier achter zit.

Gast, ga er serieus op in of doe het niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
PSV bestaat ook volledig uit koekebakkers en die doen ook mee. Je punt?

Volgens mij is Stinho ook uit een vliegtuig geduwd boven open zee.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat de vader van Maxima hier achter zit.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |