abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113362575

League of Legends

League of Legends EU

League of Legends (LoL) is een arena multiplayer spel waarin twee teams het tegen elkaar op nemen met als doel elkaars Kasteel te vernietigen.

Klinkt saai en makkelijk, is dat zo?

Nee.

Je moet een weg naar je vijand vrij maken, om zo bij de basis te kunnen komen en zo de Nexus te vernietigen, lees een stukje verder.

Het draait om twee teams, elk bestaande uit 5 Champions die elkaars Nexus moeten zien te vernietigen.
Dit is kan alleen gebeuren als er één van de drie Lanes vrij is gemaakt van de Turrets en de Inhibitor die het verdedigen tegen Minions en vijandelijke Champions.

Nu vraag je je misschien af wat is een Nexus, een Inhibitor en een Minion?

Champion = Een Champion is een held die je kiest om mee te strijden, er zijn verschillende varianten en types, denk aan een Tank, een Damage Dealer, een Support
Minion/Creep = Een hersenloze strijder die tot de dood de Lane aanvalt met de Turrets en de Champions die het verdedigen totdat de vijandelijke Inhibitor is vernietigt.
Turret = Kanon dat de Lane verdedigt tegen Champions en Minions.
Nexus = Een groot crystal in het midden van het kasteel, hier spawnen de minions uit, deze wil je dus verdedigen en die van de vijand vernietigen.
Inhibitor = Een crystal dat de Nexus beschermd, deze word weer beschermd door de Turrets.
Jungle/Forrest = Gebied tussen de Lanes waar monsters zitten die exp, gold en een tijdelijke kracht bonus geven.
Map/Arena = Veld waar je in strijdt.

Nou, hoe gaat dit te werk dan?
Als volgt;

Je hebt een Map/Arena;

Summoners Rift een 5v5 map.

SPOILER: Jungle!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals je ziet zijn er 3 banen (Lanes) met daarin wat blauwe/paarse stippen(Turrets).
Elke lane heeft 3 Allied Turrents en 3 Enemy Turrents.

Elke Lane heeft dezelfde volgorde waarin de turrets moeten worden vernietigt, van buiten naar binnen ( dus van uit het midden naar de basis toe ).
Elke Lane heeft een Inhibitor die de Turrets van de Nexus beschermen tegen schade, deze Turrets beschermen weer de Nexus tegen schade.

De volgorde is dus; Turret 1, Turret 2, Turret 3, Inhibitor, Nexus Turret A, Nexus Turret B, en uiteindelijk de Nexus zelf.

De 2 turrets bij de Nexus en de Nexus zelf kunnen alleen aangevallen worden wanneer 1 van de 3 inhibitors vernietigd is.

Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?

Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.

Er zijn er op het moment (25-06-2012) 99 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.

Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;

Wil je het zelf proberen?

League of Legends EU

Vids

uitleg over turrets

Cinematic trailer

Dominion trailer (nieuwe gamemode)

Meer uitleg over minions/creatures

Community site links

Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.

CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.

Solomid Community site met handige info, tournaments etc

Lolstatistics Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden

Championselect Site met counterpicks

Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.

Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!

Ingame name van FOK!kers

FOK!ker: Albert86
Naam ingame EU: Metalfreak86

FOK!ker: backgammon
Naam ingame EU: Subligar

FOK!ker: Thormodo
Naam ingame EU: Thormodo

FOK!ker: nyny83
Naam ingame EU: PublicPervert
Naam ingame US: WeakAndPowerless

FOK!ker: Salamando
Naam ingame EU: Salamand0

FOK!ker: Fruitsalade
Naam ingame EU: Jaiba

FOK!ker: Necrodeath
Naam ingame EU: Nerkhan

FOK!ker: MrManuel
Naam ingame EU: Melfino
Naam Ingame US: Melfino

FOK!ker: Zeroku
Naam ingame EU: HEER Jeffrey ( :') )

FOK!ker: Silv
Naam ingame EU: SlLV (kleine L gevolgd door hoofdletter L)

FOK!ker: Adames
Naam ingame US: Klara de Koe

FOK!ker: daankes
Naam ingame EU: Vraatje
Naam Ingame US: Vraatjuh

FOK!ker: Skweezer
Naam ingame EU: skz (30)
Naam ingame EU: skwzaR (13)
Naam Ingame US: skwzR (30)

FoK!ker: Waywardone
Naam ingame EU: Voarex

FOK!ker: jespertje
Naam ingame EU: jespertje

FOK!ker: Keselo
Naam ingame EU: Lujan
Naam Ingame US: Lujan

FOK!ker: Nystiq
Naam ingame EU: Nystiq

FOK!ker: Xa1pt
Naam Ingame EU: Xaipt

FOK!ker znarch
Naam Ingame EU: karaqz

FOK!ker: Beardslasher
Naam ingame EU: Solyl
Naam Ingame US: Solyl

FOK!ker: Tjado
Naam ingame EU: Tjado

FOK!ker: flipp.
Naam ingame EU: Destregan

FOK!ker: X_FoutBijRegistratie
Naam ingame EU: Nraz

FOK!ker: Dekkered
Naam ingame EU: levines

FOK!ker: TwenteFC
Naam ingame EU: DirkZz

FOK!ker: ezelbayraktar
Naam ingame EU: Wh1tefall

FOK!ker: replay11nl
Naam ingame EU: iReplay

FOK!ker: Oplosthee
Naam ingame EU: Oploskoffie

FOK!ker: Cocotrimonium
Naam ingame EU: Nymphalidea

FOK!ker: tankless
Naam ingame EU: tanklessgunit(lvl 30)

FOK!ker: J95
Naam ingame EU: Jordykruse1

FOK!ker: Chocolatebear
Naam ingame EU: Isidoor

FOK!ker: tdrone
Naam ingame EU: tdrone

FOK!ker: Xetran
Naam ingame EU: XoxoXetran

FOK!ker: Cornelis83
Naam ingame EU: Avaressa

FOK!ker: Robbiee
Naam ingame EU: SharliesTeens

FOK!ker: Toverbami
Naam ingame EU: Snauser

FOK!ker: Xanarot
Naam ingame EU: Xanarot

FOK!ker: DjNivek
Naam ingame EUNE: Grumpmeister

FOK!ker: tomy800
Naam ingame EU: TomNeD

Wil je in de OP stuur me dan een PM in dit formaat;

FOK!ker: (je fok naam)
Naam ingame EU: (EU Nickname)
Naam Ingame US: (US Nickname)

[ Bericht 0% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 29-06-2012 08:41:29 ]
pi_113362635
Goeie TT wel
  maandag 25 juni 2012 @ 14:46:17 #3
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_113364642
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Goeie TT wel
Ja het is me wat he.
Wat doe ik hier?
pi_113364710
Niks aan te doen. Ik werk de OP even bij waar nodig, dat is ook alweer maanden niet gedaan volgens mij.
pi_113368819
ze zijn de champion plaatjes aan het veranderen, meer cartoony stijl. Renekton, Twisted Fate, Pantheon, Amumu, Jax, Teemo en Dr Mundo zijn al veranderd, vind het alleen totaal niet mooi
pi_113369099
Wat een tyfusbullshit, ik speel een potje met een vriend van mij die nog geen 30 is,

Blitzcrank bot lane : Sheen - > Boots of Swiftness - > Madreds Bloodrazor; 8 deahts.
Fizz mid lane : Dorans ring start - > Lich Bane - > Boots 2

Bot lane verloor van ali blitz, de enemies hadden geen AD carry en een Kog mid die straight AP buildde dus die ook gewoon useless was, en een jax met 39 farm omdat ik hem counterjunglede.

Leuk
pi_113369212
Ohja, ik dacht, ach ze zijn vast ook nog geen 30, nieuw in het spel dus het maakt niet zo veel uit, kom ik in end game lobby, hebben ze allebei 1200 wins. Kijk ik in hun match history, staat ie vol met leaves en losses met retard builds. Moeilijk hè, een fucking spelletje spelen.
pi_113369573
Blitz + Ali is een verschrikkelijk moeilijke lane om tegen te spelen. 1 grab van Blitz en je bent vrijwel zeker dood met al die cc.
pi_113369660
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:22 schreef Keselo het volgende:
Blitz + Ali is een verschrikkelijk moeilijke lane om tegen te spelen. 1 grab van Blitz en je bent vrijwel zeker dood met al die cc.
counteren met Sion en Taric, ook al zo'n hell.

Oh, ging over post hierboven. Lijkt me inderdaad erg moeilijk. Merc Threads heeft ook geen zin dan :')
pi_113370241
Ik heb nog nooit met of tegen Taric+Sion mogen spelen, maar die setup fascineerd/t mij al wel een hele poos. Is dat echt viable dan?
pi_113370316
Ja. Je kunt gewoon 3-4 seconde niets omdat je gestunned bent, dan krijg je Sion shield + Taric shatter naar je hoofd en de nodige auto attacks.

Double bruiser of support bruiser bot is gewoon behoorlijk sterk, maar om end game niet weg te vallen moet je je AD naar een solo lane sturen.

Wat andere voorbeeldjes van enorm goede Botlanes:
Jarvan - Leona
Lee - Pantheon
Lee - Jarvan
Lee - Leona
Pantheon - Taric

En in plaats van een support, Jarvan met een agressieve AD (tristana, ezreal, corki) is ook enorm sterk. Je countert met dit soort kill lanes gewoon enorm veel meta botlanes.
pi_113370432
Die andere botlanes ken ik inderdaad, alleen deze had ik dus een poos in mijn hoofd zonder hem ooit gezien te hebben.

Jajong, ga Taric alvast oefenen.
pi_113370585
Ik speelde ook een tijdje Volibear + Fizz op botlane, werkt heel goed tegen healer + carry combinatie :P
pi_113371491
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:35 schreef Keselo het volgende:
Ja. Je kunt gewoon 3-4 seconde niets omdat je gestunned bent, dan krijg je Sion shield + Taric shatter naar je hoofd en de nodige auto attacks.

Double bruiser of support bruiser bot is gewoon behoorlijk sterk, maar om end game niet weg te vallen moet je je AD naar een solo lane sturen.

Wat andere voorbeeldjes van enorm goede Botlanes:
Jarvan - Leona
Lee - Pantheon
Lee - Jarvan
Lee - Leona
Pantheon - Taric

En in plaats van een support, Jarvan met een agressieve AD (tristana, ezreal, corki) is ook enorm sterk. Je countert met dit soort kill lanes gewoon enorm veel meta botlanes.
Blitzcrank / Irelia! Paar keer gedaan, werkt ook errug lekker. Irelia is leuk omdat ze een goede gap closer heeft en ingebouwde sustain. Rush wriggles en gogogogo.
Vicariously I live while the whole world dies
  maandag 25 juni 2012 @ 17:03:39 #15
107445 Jajong
Hadouken!
pi_113371898
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die andere botlanes ken ik inderdaad, alleen deze had ik dus een poos in mijn hoofd zonder hem ooit gezien te hebben.

Jajong, ga Taric alvast oefenen.
Lol
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_113371926
Nee hop, serieussies. Ik heb ook wel zin om Sion weer eens te spelen.
pi_113371953
Garen + Taric/sona #1
Conscience do cost.
pi_113372085
Blitzstar moeilijk om tegen te spelen? Aha...
pi_113373382
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 17:08 schreef Xanarot het volgende:
Blitzstar moeilijk om tegen te spelen? Aha...
Probeer het maar eens een keer voordat je gelijk je oordeel klaar hebt. Het is maar 1 hook die Blitz raakt en je bent gelijk dood, dat is moeilijk.
  maandag 25 juni 2012 @ 17:32:56 #20
107445 Jajong
Hadouken!
pi_113373444
Pfff. Speelde net tegen een gast die op zn vriends account aan ´t spelen was... Ik ben iets van 1000ELO en hij is normaal 1.9k ELO. Dan wordt t lastig ±D
  maandag 25 juni 2012 @ 17:33:19 #21
107445 Jajong
Hadouken!
pi_113373462
Maar hij zei wel dat ik ´t "goed" deed! Jippie!
pi_113375019
tryndamere is heeeeeerlijk. Moet alleen nog wel ff leren omgaan met z'n ulti en leren last-hitten met een melee (ben annie gewend)...
pi_113375757
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 17:31 schreef Keselo het volgende:

[..]

Probeer het maar eens een keer voordat je gelijk je oordeel klaar hebt. Het is maar 1 hook die Blitz raakt en je bent gelijk dood, dat is moeilijk.
Achter minions staan is zo moeilijk :s ward in lanebrush en je hebt het potje gewonnen; zij hebben geen ad carry, maar in plaats daarvan 2 utility bruisers zonder farm.
pi_113375892
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 18:25 schreef Xanarot het volgende:

[..]

Achter minions staan is zo moeilijk :s ward in lanebrush en je hebt het potje gewonnen; zij hebben geen ad carry, maar in plaats daarvan 2 utility bruisers zonder farm.
Alistar pinkward de brush en je bent 3 minuten gezoned. Have fun.
  maandag 25 juni 2012 @ 18:31:46 #25
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_113376032
alistar blitz is high risk high reward want zonder kills ben je als ali en blitz useless
Wat doe ik hier?
pi_113376042
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 18:25 schreef Xanarot het volgende:

[..]

Als je een beetje fatsoenlijke blitz hebt, dan is het moeilijk om alle hooks te ontwijken. Daarnaast heb je natuurlijk ook de andere volgorde, movement buff en gelijk een power fist, ali die erbij komt en alsnog een grab als je weg rent.
pi_113377197
Alsof het alleen werkt als blitz eerst hookt. Ali kan ook openen met een flash/knockup, eromheen lopen, je terugbouncen en dan krijg je nog met blitz te maken met silence/knockup EN een hook zodra je wegrent/flasht. Kom op, die lane is gewoon lastig als die 2 weten wat ze doen. Punt.
  maandag 25 juni 2012 @ 19:02:12 #28
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_113377421
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 18:57 schreef nyny83 het volgende:
Alsof het alleen werkt als blitz eerst hookt. Ali kan ook openen met een flash/knockup, eromheen lopen, je terugbouncen en dan krijg je nog met blitz te maken met silence/knockup EN een hook zodra je wegrent/flasht. Kom op, die lane is gewoon lastig als die 2 weten wat ze doen. Punt.
natuurlijk is het een moeilijke lane maar hij valt wel te counteren met bijvoorbeeld tristana die heeft aardige range en een escape
Wat doe ik hier?
pi_113377488
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:02 schreef tdrone het volgende:

[..]

natuurlijk is het een moeilijke lane maar hij valt wel te counteren met bijvoorbeeld tristana die heeft aardige range en een escape
Aardige range als ze level 18 is ja. Level 1 heeft ze 1 van de kortste ranges van alle AD carries. Dan zou ik eerder Ezrael/Taric ofzo nemen als je een traditionele lane ertegen wilt.
  maandag 25 juni 2012 @ 23:38:23 #30
107445 Jajong
Hadouken!
pi_113393421
Die lane werkt alleen als je je tegenstanders compleet uit de game haalt, late game ben je echt poep.
pi_113393639
Waarom wordt morgana altijd gebaned? Ze kan alleen maar keihard farmen. als je geraakt wordt door haar stun tijdens het lanen verdien je het om dood te gaan.
We're slowly approaching inevitable death.
  maandag 25 juni 2012 @ 23:43:37 #32
107445 Jajong
Hadouken!
pi_113393792
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 23:41 schreef dustbrain het volgende:
Waarom wordt morgana altijd gebaned? Ze kan alleen maar keihard farmen. als je geraakt wordt door haar stun tijdens het lanen verdien je het om dood te gaan.
Je dropt wel een paar mooie gems hier in dit topic de laatste dagen.
  maandag 25 juni 2012 @ 23:47:57 #33
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_113394044
Was net solo top als Jax. Stond tegenover een Blitzcrank met support items, support masteries en support runes. Niet te mollen dat kreng. Veel hp-regen dus de damage die ik deed zat er zo weer bij. De keren dat ik hem laag hp kreeg reed ie met een bloedgang richting z'n toren om vervolgens proberen me te grippen. Zo irritant. Z'n damage was op de een of andere manier ook niet mild. Ik had tank masteries met armor, magic resistance per level en ad runes met hp quints. Kan het nog steeds niet begrijpen. Ik zal het ongetwijfeld verkeerd aangepakt hebben maar zou niet weten wat.
I feel you in the wind, you guide me constantly.
  maandag 25 juni 2012 @ 23:52:51 #34
107445 Jajong
Hadouken!
pi_113394389
quote:
15s.gif Op maandag 25 juni 2012 23:47 schreef WaywardOne het volgende:
Was net solo top als Jax. Stond tegenover een Blitzcrank met support items, support masteries en support runes. Niet te mollen dat kreng. Veel hp-regen dus de damage die ik deed zat er zo weer bij. De keren dat ik hem laag hp kreeg reed ie met een bloedgang richting z'n toren om vervolgens proberen me te grippen. Zo irritant. Z'n damage was op de een of andere manier ook niet mild. Ik had tank masteries met armor, magic resistance per level en ad runes met hp quints. Kan het nog steeds niet begrijpen. Ik zal het ongetwijfeld verkeerd aangepakt hebben maar zou niet weten wat.
Gewoon farmen en 'm 20 minuten later 3 shotten?
  dinsdag 26 juni 2012 @ 00:12:43 #35
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_113395433
quote:
10s.gif Op maandag 25 juni 2012 23:52 schreef Jajong het volgende:

[..]

Gewoon farmen en 'm 20 minuten later 3 shotten?
Ja niet dus. Ze hadden zo'n typische ''LETS ALL BUILD TANKY AND STILL DO INSANE DAMAGE :D:D:D:D'' team. Shyvana tank, Vlad met zieke hp en damage, Blitz met die nasty aoe silence... En bot faalde die hard, Ezreal fed dus die stompte ons ook neer omdat niemand hem op focus had. Echt een klote game. Maar goed, wil toch nog eens vaker tegenover een Blitz solo top staan. Zal en moet zo'n kreng plat krijgen.
pi_113395487
quote:
15s.gif Op maandag 25 juni 2012 23:47 schreef WaywardOne het volgende:
Wriggles > Sheen bouwen. Wedden dat jij de betere trades hebt.

quote:
Black shield en later AoE stun.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 00:15:59 #37
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_113395562
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 00:14 schreef Adames het volgende:

[..]

Wriggles > Sheen bouwen. Wedden dat jij de betere trades hebt.
Ga ik eens proberen.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 00:35:50 #38
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_113396324
quote:
Om deze twee redenen:
Magic shield :').
Die ulti :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  dinsdag 26 juni 2012 @ 00:50:48 #39
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_113396903
Wriggles op Jax halen is een dom idee. Haal phage en bouw dat in een tf en je doet meer dan genoeg damage.

Morgana wordt gebanned omdat als die speler de helft verstand van de tegenstander heeft hij nog kan farmen en belangrijk jan zijn in teamfights.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_113397014
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 00:50 schreef Zeroku het volgende:
Wriggles op Jax halen is een dom idee. Haal phage en bouw dat in een tf en je doet meer dan genoeg damage.

Morgana wordt gebanned omdat als die speler de helft verstand van de tegenstander heeft hij nog kan farmen en belangrijk jan zijn in teamfights.
waarom zou je geen wriggles halen op jax tegen een bruiser als blitz die veel physical damage heeft. Het is eigenlijk een ideaal item op hem.
De passive proc op wriggles zorgt ervoor dat een Jax kan pushen of snel een wave kan stoppen (kan hij niet goed normaal), het geeft hem armor tegen een bruiser die veel physicall damage doet, het geeft hem sustain in de lane, het biedt wat attack damage en het geeft een constant gratis ward.

Phage als eerste item is eerder raar, een Sheen heeft Jax meer aan en ook een Zeal is beter dan een Phage. Dat je het uiteindelijk uit bouwt naar een TF is inderdaad waar.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 01:52:46 #41
107445 Jajong
Hadouken!
pi_113397984
Sorry hoor, als je problemen hebt met Blitzcrank top als Jax, kan je er gewoon niks van, dan heeft itembuilds discussieren weinig zin.
pi_113397995
Amumu quadra kill gemacht _O_ Lee pakte mijn penta kill nog af, wat een eikel :(
  dinsdag 26 juni 2012 @ 07:25:34 #43
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_113399182
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 01:52 schreef Jajong het volgende:
Sorry hoor, als je problemen hebt met Blitzcrank top als Jax, kan je er gewoon niks van, dan heeft itembuilds discussieren weinig zin.
Zeggen dat iemand niets van de game kan omdat ik problemen heb met Blitcrank als Jax is onzin. Heb vandaag voor het eerst met Jax gespeeld dus zorg er voor dat je eerst de feiten weet en kom daarna pas met je grote bek op de proppen. Itembuilds discussiëren heeft wel degelijk zin als ik om hulp vraag. Wijsneus.

Heb trouwens prima games op Sona en Swain en ben een goede ad carry met Varus. Dat iemand een weinig gespeelde champion moet leren lijkt me meer dan normaal.

Gelukkig ben jij zeker wel de professional.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:12:06 #44
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_113403513
jax es imba tho.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_113404592
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 00:35 schreef Salamando het volgende:

[..]

Om deze twee redenen:
Magic shield :').
Die ulti :').
Haar ulti heeft een 0.5 seconde delay en moet op korte range, daarna volgt er nog een delay voor de stun. Maximaal 3 champions.
Dat is overpowered?

Shaco wordt ook bijna altijd gebaned. Te goede camper?

Kassadin mag wel geband blijven, hij countered early ap-carries te hard.

quote:
10s.gif Op maandag 25 juni 2012 23:43 schreef Jajong het volgende:

[..]

Je dropt wel een paar mooie gems hier in dit topic de laatste dagen.
Want league of legends onwetendheid is schandelijk en onmogelijk om begripvol te accepteren voor een pro als jij. :o

[ Bericht 4% gewijzigd door dustbrain op 26-06-2012 11:48:23 ]
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:55:50 #46
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_113405130
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:43 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Haar ulti heeft een 0.5 seconde delay en moet op korte range, daarna volgt er nog een delay voor de stun. Maximaal 3 champions.
Dat is overpowered?

wat shaco en kassadin betreft, Ik heb daar niet zo'n problemen mee maar ik kan er niet van op aan dat mijn team dat ook heeft. En een gefeedde kass is gewoon verschrikkelijk om tegen te spelen

[..]

Want league of legends onwetendheid is schandelijk en onmogelijk om begripvol te accepteren voor een pro als jij. :o
morgana word vaak gebanned omdat het een te makkelijke champion is en je haar bijna niet dood kan krijgen en bijna niet uit lane kan krijgen in laning phase (als ze weet wat ze doet) daarnaast heeft ze in teamfights een ongelofelijke utility (want de range op die ult is best groot)
Wat doe ik hier?
pi_113406757
Mwja, hij domineert wel gemakkelijk en hard op lane ja.
pi_113408288
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 18:28 schreef Keselo het volgende:

[..]

Alistar pinkward de brush en je bent 3 minuten gezoned. Have fun.
Als hij een pink ward plaatst, heb jij 5-6 gratis autoattacks op hem terwijl hij hem probeert te destroyen. Dan laat je miss je turret dood gaan en zijn zij niet 3 minuten maar de rest van de game gezoned.
pi_113408394
Er is een Ezreal in bijna elke match. Is ie enorm leuk om te spelen of zo?
pi_113408562
Daarnaast hebben de meeste traditionele ad carries een natural escape, slow, disllacement of stun. Je hebt een support die een of twee disengages biedt, dan heb je je flash nog en je support exhaust nog.
pi_113408956
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 13:06 schreef dustbrain het volgende:
Ach mensen proberen er nu goed mee te worden zodat ze niet sucken wanneer die ene skin uitkomt.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 13:40:35 #52
148823 znarch
ondertitel
pi_113409745
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 13:06 schreef dustbrain het volgende:
Komt doordat hij een nieuwe skin krijgt. En ja hij is best leuk om te spelen.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_113409902
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:43 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Dat is overpowered?

[..]

De truc bij Morgana is dat je in een groepsgevecht midden in hun groep gaat staan, ulti aan zet en dan je zhonyas hourglass popt. Dan zit er wel vertraging op je ulti, maar of de andere groep nou weg rent of blijft staan en gestund wordt, maakt niet zo veel uit. Je hebt ze weer een paar kostbare seconden bezig gehouden. Wegrennen is vaak nog slechter natuurlijk.

Een Amumu ult is toch ook belachelijk sterk? En dat is maar een snare ipv een stun.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 13:54:08 #54
107445 Jajong
Hadouken!
pi_113410262
Net mirrormatch Orianna mid. Alleen hij ging AD.. Dat pakte niet zo goed uit voor m :P

(blind pick ivm nieuwe gratis champs, even proberne tok)
pi_113411395
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 13:44 schreef Adames het volgende:

[..]

De truc bij Morgana is dat je in een groepsgevecht midden in hun groep gaat staan, ulti aan zet en dan je zhonyas hourglass popt. Dan zit er wel vertraging op je ulti, maar of de andere groep nou weg rent of blijft staan en gestund wordt, maakt niet zo veel uit. Je hebt ze weer een paar kostbare seconden bezig gehouden. Wegrennen is vaak nog slechter natuurlijk.

Een Amumu ult is toch ook belachelijk sterk? En dat is maar een snare ipv een stun.
Hourglass en ulti aanzetten? :D Nice.
pi_113411420
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 13:04 schreef Xanarot het volgende:

[..]

Als hij een pink ward plaatst, heb jij 5-6 gratis autoattacks op hem terwijl hij hem probeert te destroyen. Dan laat je miss je turret dood gaan en zijn zij niet 3 minuten maar de rest van de game gezoned.
Onzin, ik ga geen ward clearen als dit betekent dat de AD carry van de tegenstander mij gratis aan kan vallen. Je wacht totdat de minion bij zijn turret staan voordat je je pink plaatst of tot een moment dat hij moet kiezen, minions of harass.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 13:09 schreef Xanarot het volgende:
Daarnaast hebben de meeste traditionele ad carries een natural escape, slow, disllacement of stun. Je hebt een support die een of twee disengages biedt, dan heb je je flash nog en je support exhaust nog.
Als je een bot turret destroyed voor 15 minuten verdien je het gewoon de game te verliezen.

En over die natural escapes, ik main Alistar en wanneer je Alistar speelt is niets fijner dan een lane die naar de tegenstander zijn turret pusht. Waarom? Je campt de 2e brush en als hun AD carry naar vocen komt om te last hitten headbutt je hem in de muur en pulv je hem vlak daarna. Dan heb je hem voor 2 seconde gelocked zonder dat hij ook maar iets kan. Als je met Blitz speelt zal hij dan naar voren rennen en zijn eigen knock up gebruiken, en je bent zo 3 seconde kwijt waarin je neits kan doen.
pi_113411895
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 14:19 schreef Keselo het volgende:

[..]

Onzin, ik ga geen ward clearen als dit betekent dat de AD carry van de tegenstander mij gratis aan kan vallen. Je wacht totdat de minion bij zijn turret staan voordat je je pink plaatst of tot een moment dat hij moet kiezen, minions of harass.

[..]

Als je een bot turret destroyed voor 15 minuten verdien je het gewoon de game te verliezen.

En over die natural escapes, ik main Alistar en wanneer je Alistar speelt is niets fijner dan een lane die naar de tegenstander zijn turret pusht. Waarom? Je campt de 2e brush en als hun AD carry naar vocen komt om te last hitten headbutt je hem in de muur en pulv je hem vlak daarna. Dan heb je hem voor 2 seconde gelocked zonder dat hij ook maar iets kan. Als je met Blitz speelt zal hij dan naar voren rennen en zijn eigen knock up gebruiken, en je bent zo 3 seconde kwijt waarin je neits kan doen.
Hoe komt een minion ooit bij de turret van de AD + Support? Àls ie al bij een turret zou komen, zou het de turret van blitzstar zijn, ik denk niet dat het onrealistisch is dat Alistar en Blitzcrank BIJ ELKAAR OPGETELD, ongeveer 1/6-1/10 van de CS van de AD carry heeft, hoe moet een Blitzstar combo ooit een AD carry naar z'n tower pushen?

Er is een rede voor dat de meta is zoals ie nu is, vroeger, toen er geen AD carry + 0cs support bot zat, domineerde deze lane inderdaad, maar door de huidige meta, is een team met een Blitzstar combo bot tegen een AD carry + support bot, gedoemd te verliezen.

Jij zegt dat je de enemy naar z'n turret pusht en dan vol engaget als ie naar voren komt voor een cs? Hoe kom je bij z'n turret dan? Je kan geen cs pakken zonder 2-3 hits te krijgen. Als je als Ali dan je E maxt om dat te negaten dan is je hele burst weg.

Btw je zegt; "En over die natural escapes," maar zegt daar verder niks over.
pi_113412169
Ali/blitz is prima te doen op bot. Sterk maar overrated en bovendien alleen enigszins effect als je je hele team eromheen bouwt.
Conscience do cost.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 14:49:38 #59
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_113412696
Zo, vandaag 100 elo erbij ofzo. Jax is echt zo belachelijk top. 1 potje alleen 0/7 dankzij Volibear/Taric top. Dat werkte niet helemaal. De rest echt dikke scores.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  dinsdag 26 juni 2012 @ 14:55:16 #60
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_113412887
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 14:19 schreef Keselo het volgende:

[..]

[..]

bot turret weg is niet erg, mid weg is een probleem, dat is free ganks v de vijand.

bot turret weg betekend dat de vijand moet overextenden als ze willen pushen = easy gank voor jou.

enige negatieve aan je turret weg is dat het het hele enemy team wat geld geeft, verder is er niks aan de hand.

@ xanarot, blitz + ali is ook viable vs hoog elo, 1 grab en je hebt een kill, en dat weet de vijand dus blijven ze bang achter hun minions schuilen, de aantal keren dat ik deze lane speelde killden we zovaak de bot comp dat er dikwijls iemand ragequitte.

(duoq met mr flaxx overigens, hij is 1900 atm)
pi_113412936
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 14:55 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

bot turret weg is niet erg, mid weg is een probleem, dat is free ganks v de vijand.

bot turret weg betekend dat de vijand moet overextenden als ze willen pushen = easy gank voor jou.

enige negatieve aan je turret weg is dat het het hele enemy team wat geld geeft, verder is er niks aan de hand.
Dat zegt hij ook, als de enemy jouw toren pushed voor 15 min, dan is dat inderdaad easy ganks.
pi_113414007
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 14:55 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

@ xanarot, blitz + ali is ook viable vs hoog elo, 1 grab en je hebt een kill, en dat weet de vijand dus blijven ze bang achter hun minions schuilen, de aantal keren dat ik deze lane speelde killden we zovaak de bot comp dat er dikwijls iemand ragequitte.

(duoq met mr flaxx overigens, hij is 1900 atm)
Ik ben het niet eens met 1 grab = kill. Daarbij komt nog dat je geen lategame hebt.
pi_113414088

IEM Hanover Group A CLG vs Dignitas 2012

Janna en Corki tegenover Blitz en Ali bot.
pi_113414219
Kijkende nu.
pi_113414664
Hmmm woad ashe on sale! Altijd al de vetste gevonden :)
pi_113416237
Udyr <3
  dinsdag 26 juni 2012 @ 16:19:32 #67
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_113416511
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:21 schreef Xanarot het volgende:

[..]

Ik ben het niet eens met 1 grab = kill. Daarbij komt nog dat je geen lategame hebt.
niet elke game heeft een lategame.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:36 schreef Mascini het volgende:
Hmmm woad ashe on sale! Altijd al de vetste gevonden :)
ja die heb ik net 2 weken geleden gekocht ]:/
pi_113416607
Als hij binnen twee weken na aanschaf in de sale komt krijg je het verschil terug.
pi_113416666
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 16:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als hij binnen twee weken na aanschaf in de sale komt krijg je het verschil terug.
Is dat voor het echie? Dat maakt het mogelijk wat makkelijker een keer iets te halen :P
pi_113416936
Dacht ik wel, kan ook zijn dat ik met prijsverlagingen van champs in de war ben. Maar volgens mij is dat wel zo.

Anders kun je volgens mij een paar keer refunds krijgen als je een supportticket aanmaakt, daar zijn ze in het algemeen erg coulant mee.
pi_113417107
Server crash?
  dinsdag 26 juni 2012 @ 16:33:38 #72
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_113417167
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 16:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dacht ik wel, kan ook zijn dat ik met prijsverlagingen van champs in de war ben. Maar volgens mij is dat wel zo.

Anders kun je volgens mij een paar keer refunds krijgen als je een supportticket aanmaakt, daar zijn ze in het algemeen erg coulant mee.
je mag 1 malig een supportticket aanmaken om een volledige refund te krijgen en dan maximaal 3 refunds in die 1e keer bijvoegen, als je 1 refund vraagt in 1 ticket mag je niet nog 2x daarna een refund vragen.

dit weet ik omdat ik ooit viktor heb gerefund en later wilde ik janna en haar hextech skin refunden maar dat mocht niet meer.
pi_113417439
Lol crashed. 20.000 logins tegelijk.

quote:
Wat een falende teringlijers die spelers. Sorry hoor. ;( Laten ze iets anders doen, zoals pizza bestellen wat ik nu ga doen.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 16:43:25 #75
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_113417646
"we demand 1k rp'

_O-

ik ben nog in de client overigens, all went better than expected.
pi_113417711
Tja, ik zat in ranked, mijn spel is gecrashed maar kan nog wel gewoon in de client chatten en dat soort goeds.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 16:48:43 #77
107445 Jajong
Hadouken!
pi_113417963
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:23 schreef Adames het volgende:

IEM Hanover Group A CLG vs Dignitas 2012

Janna en Corki tegenover Blitz en Ali bot.
Dignitas is ook 1 van de weinige pro teams die zulke shit doet. Vaak ook top & bottom switchen en je hoort mensen nog steeds op streams over deze game praten met hun triple support comp. Match nooit gezien zelf, nu even kijken.

Nvm tis niet eens Dig die 't deed, en tis ook niet die match waar ik 't over had :P
pi_113418461
Waarom hebben populaire games toch altijd zo'n verknipte fanbase/community? :')

[ Bericht 2% gewijzigd door Morpheus2002 op 26-06-2012 18:28:47 ]
pi_113418522
had nergens last van met warcraft en starcraft hoor, zit hem meer in dat het gratis is en zo'n belabberde client heeft denk ik.
pi_113418598
Ik hoop dat guildwars 2 nog heel blijft dan. Ik wil soms gewoon alt +F4 doen omdat er weer van die ragers in mijn team zitten. Gaat de hele sfeer keihard van achteruit. Dat kut gespam ook. =_=
pi_113418651
Ik lees het gewoon niet en doe mijn eigen ding. soloqueue en dingen als ranked ga ik sowieso niet eens meer proberen. wellicht word ik dan niet meer skilled, maar in ieder geval heb ik lol :')
  dinsdag 26 juni 2012 @ 17:11:27 #82
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_113418931
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 16:59 schreef dustbrain het volgende:
Waarom hebben populaire games toch altijd zo'n verknipte kanker fanbase/community? :')
waarom moeten kinderen als jij toch overal het k woord tussen voegen..
pi_113419039
tja en jij denigreert hem dan weer, zo blijf je bezig en heb je weer 2 pagina's vol met zinloze bullshit.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 17:21:50 #84
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_113419426
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 17:14 schreef Xetran het volgende:
tja en jij denigreert hem dan weer, zo blijf je bezig en heb je weer 2 pagina's vol met zinloze bullshit.
mods mogen wel wat actiever modereren dan, in vorig topic vloog het woord zo nu en dan ook te onpas door het scherm.
pi_113419526
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 17:21 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

mods mogen wel wat actiever modereren dan, in vorig topic vloog het woord zo nu en dan ook te onpas door het scherm.
tr maken dan
pi_113419646
Omdat kanker over het algemeen geen verboden woord is tenzij het naar iemand gericht is. Daarom. :)

[ Bericht 2% gewijzigd door dustbrain op 26-06-2012 17:35:03 ]
pi_113419689
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 17:26 schreef dustbrain het volgende:
Omdat kanker over het algemeen geen verboden woord is mits het naar iemand gericht is. Daarom. :)
he waarom zou het opeens wel 'mogen' als je het persoonlijk aan iemand richt :') ?
  dinsdag 26 juni 2012 @ 17:32:48 #88
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_113419881
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 17:23 schreef Adames het volgende:

[..]

tr maken dan
done.
pi_113419949
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 17:27 schreef Adames het volgende:

[..]

he waarom zou het opeens wel 'mogen' als je het persoonlijk aan iemand richt :') ?
Oeps verkeerd woord. ik bedoelde 'tenzij'.
pi_113420268
als je woorden als denigreren en mits niet goed begrijpt, gebruik ze dan ook niet :')
pi_113421159
Eeeeeeeen weer terug naar League of Legends.

GamesCom 2012 in Keulen in Augustus. Grote gamebeurs, en Riot Games is er ook bij, en er schijnt weer een LoL championship te zijn. Ik ga er zeker heen :) zijn er nog meer mensen van plan om te gaan?
pi_113421230
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 18:11 schreef Tjado het volgende:
Eeeeeeeen weer terug naar League of Legends.

GamesCom 2012 in Keulen in Augustus. Grote gamebeurs, en Riot Games is er ook bij, en er schijnt weer een LoL championship te zijn. Ik ga er zeker heen :) zijn er nog meer mensen van plan om te gaan?
Keulen is goed te doen en een leuke stad. Maar ik hou nooit zo van Games Beurzen ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door Adames op 26-06-2012 18:50:38 ]
pi_113421557
  dinsdag 26 juni 2012 @ 18:29:46 #94
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_113421752
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 17:26 schreef dustbrain het volgende:
Omdat kanker over het algemeen geen verboden woord is tenzij het naar iemand gericht is. Daarom. :)
Het is totaal onnodig en niet gewenst in GAM. Niet meer doen.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_113421994
Was het weer stuk vandaag ofzo? Ik was er neit namelijk...
pi_113422263
Keulen is idd niet ver ;) en ben nog nooit op een gamebeurs geweest verder, maar de LoL tournaments lijken me wel tof om een keer in het echt mee te maken :D Kijk ook altijd de streams als er toernooien zijn.
pi_113422656

Hier is je plaatje apekont
pi_113425379
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 17:44 schreef Adames het volgende:
als je woorden als denigreren en mits niet goed begrijpt, gebruik ze dan ook niet :')
Ik heb het woord denigreren niet gebruikt, leer eens lezen. :')
pi_113425577
Het begint hier met de dag meer op een speeltuin te lijken.
pi_113426637
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 17:44 schreef Adames het volgende:
sorry hoor schatje, maar je snapt best wat ik bedoelde :*
pi_113428033
Zit ik te chillen tijdens champion selection. Komt zo'n Olaf d'r aan met "Kayle, pick a more useful champion".
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_113428771
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 20:13 schreef Xetran het volgende:

[..]

sorry hoor schatje, maar je snapt best wat ik bedoelde :*
alles is goed
  dinsdag 26 juni 2012 @ 22:23:10 #103
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_113433352
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 20:38 schreef Silv het volgende:
Zit ik te chillen tijdens champion selection. Komt zo'n Olaf d'r aan met "Kayle, pick a more useful champion".
Olaf's die Kayle niet useful vind.. dayum.. alsof een kogmaw dat tegen nunu zegt...
pi_113434033
Golden Alistar shines so much he pwns every game :D
pi_113436428
Net een potje gehad met wat vrienden, die zijn nu level 6 en 8 geloof ik. Gaat iemand uit mijn team lopen huilen dat het noobs zijn. Ja, wat wil je. :') Maargoed, we hadden wel gewonnen en hadden we niet gewonnen dan was het alsnog een leuk potje.
pi_113436516
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 23:10 schreef CasB het volgende:
Net een potje gehad met wat vrienden, die zijn nu level 6 en 8 geloof ik. Gaat iemand uit mijn team lopen huilen dat het noobs zijn. Ja, wat wil je. :') Maargoed, we hadden wel gewonnen en hadden we niet gewonnen dan was het alsnog een leuk potje.
Dat zijn de (helaas zeldzame) leukste potjes, waarin het niet uitmaakt of je wint of niet, omdat het leuk was.
pi_113441804
Eerste potje echt gefeed :"D 9 kills bij 20 minuten :'). Eindigde met 19-1-9
  woensdag 27 juni 2012 @ 00:52:24 #108
107445 Jajong
Hadouken!
pi_113443176
Het meest frustrerende aan dit spel is wel als je dik aan ´t winnen bent maar dat je team weigert te groupen en dan lekker solo gaat farmen, en dan een paar keer dood gaat, en dan gaat iedereen elkaar de schuld geven en dan nog een beetje dood gaan, en uiteindelijk win je dan een 4v5 en dan weigeren ze te pushen maar gaan ze lekker wraiths clearen... Lol eindelijk pas met minute 45 gewonnen wat een easy 20ish min game had moeten zijn.

Einde logboek
  woensdag 27 juni 2012 @ 01:08:45 #109
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_113443741
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 00:22 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Eerste potje echt gefeed :"D 9 kills bij 20 minuten :'). Eindigde met 19-1-9
gefeed = dat je de vijand feed.
fed = dat je zelf gefeed bent.
pi_113443746
Prima grammatica en zinsconstructie, 10/10, would read again.
pi_113444380
hoe komt het eigenlijk dat 's nachts bijna gegarandeerd randdebielen spelen? ik kan echt nooit een normaal(als in niemand die voor de gein feed of dc'd) krijgen als ik na mijn werk een potje begin
  woensdag 27 juni 2012 @ 01:28:36 #112
107445 Jajong
Hadouken!
pi_113444397
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juni 2012 01:28 schreef Xetran het volgende:
hoe komt het eigenlijk dat 's nachts bijna gegarandeerd randdebielen spelen? ik kan echt nooit een normaal(als in niemand die voor de gein feed of dc'd) krijgen als ik na mijn werk een potje begin
Dan is er geen school
pi_113444459
's avonds heb ik vaak juist de leukste potjes, rond na 2en begint de ellende :(

oh en nu de verkeerde masteries gekozen omdat ik hier dit zit te typen :')

het begint al, instantlock tryndamere die hoopt dat er geen hackers in deze game zijn :') :')
  woensdag 27 juni 2012 @ 02:07:41 #114
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_113445348
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juni 2012 01:30 schreef Xetran het volgende:
's avonds heb ik vaak juist de leukste potjes, rond na 2en begint de ellende :(

oh en nu de verkeerde masteries gekozen omdat ik hier dit zit te typen :')

het begint al, instantlock tryndamere die hoopt dat er geen hackers in deze game zijn :') :')
en hoe issie afgelopen? en welke champ was je?
Wat doe ik hier?
pi_113445933
Shen solotop(dat was de bedoeling, maar ja niemand gaf meer een neuk). kwam met een taric die support items kocht. hele tijd onder de toren farmen toen die taric ineens voor de gein in hun in rende en we killde hun in 2 klappen aangezien taric blijkbaar full ap runes had :') 2 tegen 2 op top ja, oh en hun waren 4 man premade

sinds dat eigenlijk elke keer hun gekilled als ze terugkwamen en we eindigden 24-1 winst met een 20min surrender. dat is dus wat ik bedoel met na 2en lol spelen, totaal geen logica :')
pi_113445944
Duoqueue met een gast uit mijn Friendlist van 2.2k elo, lekker gecarried worden voor de win :D
pi_113445950
Ooh trouwens, ik heb nog 4 beta keys over voor Smite, als er iemand interesse heeft.
pi_113446008
Graag, liefst wel 2 zodat ik iig met een vriend kan spelen en het dus wel leuk is, maar als je er echt maar 1 pp wil geven kan ik er wel mee leven. :)
pi_113446035
Ik kan jouw er een geven, jij krijgt dan zelf ook 2 of 3 (denk 3) passes, die jij dan weer door kan geven aan je vriend, ik PM hem wel voor je.
pi_113446051
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 03:05 schreef Keselo het volgende:
Ooh trouwens, ik heb nog 4 beta keys over voor Smite, als er iemand interesse heeft.
ja graag, wil ik zeker proberen. Als ik er zelf weer krijg, dan is dat uiteraard weer voor mensen uit dit topic (loopt het niet storm die beta keys of krijg je er zo veel?)
pi_113446066
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 03:28 schreef Adames het volgende:

[..]

ja graag, wil ik zeker proberen. Als ik er zelf weer krijg, dan is dat uiteraard weer voor mensen uit dit topic (loopt het niet storm die beta keys of krijg je er zo veel?)
Heb er laatst weer een stel gekregen van Hi-Rez + nog een stuk of wat terug van referrals om hier verder uit te delen, ze gaan aardig over de toonbank hier :)

Het Smite topic loopt alleen niet bepaald storm, ik kreeg in dat vorige topic na een berichtje ook al meer reacties dan in het Smite topic zelf.
pi_113446073
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 03:31 schreef Keselo het volgende:

[..]

Heb er laatst weer een stel gekregen van Hi-Rez + nog een stuk of wat terug van referrals om hier verder uit te delen, ze gaan aardig over de toonbank hier :)
Het heeft ook weinig zin om een beta compleet gesloten te houden. Volgens mij heeft LoL nooit met invites gewerkt (al heb ik nooit de alfa meegemaakt, geen idee hoe het toen zat). ik heb je pm iig, bedankt
pi_113446080
LoL beta was heel behoorlijk gesloten, hun PBE nu nog steeds. Smite Beta is wel gesloten maar enorm makkelijk om in te komen, als je 6,40 teveel vind kun je altijd met 4 vrienden ieder 1,60 lappen (lekker Hollands :D) en dan heb je gewoon 4 keys.
pi_113446094
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 03:35 schreef Keselo het volgende:
LoL beta was heel behoorlijk gesloten, hun PBE nu nog steeds. Smite Beta is wel gesloten maar enorm makkelijk om in te komen, als je 6,40 teveel vind kun je altijd met 4 vrienden ieder 1,60 lappen (lekker Hollands :D) en dan heb je gewoon 4 keys.
Maar ook die deelden beta keys uit als een malloot
pi_113446107
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 03:38 schreef Adames het volgende:

[..]

Maar ook die deelden beta keys uit als een malloot
Ach ja, het komt een spel wel ten goede. Ik denk dat het vooral is om de servers niet te overbelasten.
pi_113446127
Ik zit te denken om mijn US LoL account te verkopen, 2 jaar geleden was er al een aankondiging dat er binnenkort een server switch mogelijk was tussen EU en US. Alleen pas geleden een email gestuurd naar riot, maar die zit er voorlopig nog niet in, helaas.
Als ik mijn account verkoop, dan kan ik mooi wat dingen terug kopen op EU en scheelt het me niet zo veel.
Ik vraag me alleen af waar, want op ebay staat niks.
pi_113446142
Weet niet of dat wel verkoopt, heb nog een level 30 account zelf met een hoop skin en alles, maar de laatste keer dat ik daar op heb gespeeld was met de Urgot release. Weet niet of iemand een account wilt kopen met enkel oude champions.

Al bijna 2 jaar terug is dat :')

Damn, zit eens te kijken. Dat is de patch waarin Heimerdinger zijn E niet meer op structures damage kon doen. Voelt veel korter geleden.

Kogmaw zijn Q:
Caustic Spittle Remake:

Passive: it now increases attack speed by 10/15/20/25/30% instead of giving 13/16/19/22/26% armor penetration.
Active: the projectile now reduces the target's armor by 5/10/15/20/25 for 4 seconds, instead of doubling Kog'Maw's previous passive armor penetration.

Laatste patch dat Shen zijn ult hem ook shielde, voelt ook veel langer geleden dan ik dacht.

De eerste patch waarin je niet je boots hoefde te verkopen als je met full build wilde elixiren.

Ziek spel deze.
pi_113446171
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 03:45 schreef Keselo het volgende:
Weet niet of dat wel verkoopt, heb nog een level 30 account zelf met een hoop skin en alles, maar de laatste keer dat ik daar op heb gespeeld was met de Urgot release. Weet niet of iemand een account wilt kopen met enkel oude champions.

Al bijna 2 jaar terug is dat :')
als ik zie dat een PAX TF skin al voor 75 op ebay staat, hoop ik dat mijn oude zooi skins misschien nog een meerwaarde heeft.
Maar heeft geen haast, lekker 180 ping hebben is niet zo erg en vrijwel alleen engelstaligen in het team heeft zo wel zijn voordelen
pi_113446188
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 03:50 schreef Adames het volgende:

[..]

als ik zie dat een PAX TF skin al voor 75 op ebay staat, hoop ik dat mijn oude zooi skins misschien nog een meerwaarde heeft.
Maar heeft geen haast, lekker 180 ping hebben is niet zo erg en vrijwel alleen engelstaligen in het team heeft zo wel zijn voordelen
Ooh, als je skins hebt van de olympische spelen en die dingen dan zul je er wel een aardig centje voor kunnen vangen ja.
pi_113446212
Gaaf O+ Morgen even uit proberen, dankjewel!
pi_113446230
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juni 2012 03:57 schreef Xetran het volgende:
Gaaf O+ Morgen even uit proberen, dankjewel!
Je bent welkom :)
pi_113450925
Gisteren op het account van een vriend Nocturne geprobeerd, en ik moet zeggen, ik begin echt een liefde te krijgen voor jungling. Ik denk dat ik die maar aanschaf, is mogelijk iets meer managable dan Nautilus in jungle zonder runes. Nu nog wat meer aan ganks werken, en dan ga ik heel veel lol hebben :D

Shaco lijkt me ook heel gaaf om te junglen, maar wat lastiger nog.
pi_113451300
Iemand beta key van Smite voor mij :)?
  woensdag 27 juni 2012 @ 11:34:56 #134
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_113452355
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 03:04 schreef Keselo het volgende:
Duoqueue met een gast uit mijn Friendlist van 2.2k elo, lekker gecarried worden voor de win :D
welke role speelde jij dan? support?
  woensdag 27 juni 2012 @ 13:10:13 #135
107445 Jajong
Hadouken!
pi_113455927
Feels good als je carry 1v5 kan winnen, en jij bent support. Feels good.
  woensdag 27 juni 2012 @ 13:23:17 #136
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_113456425
tis niet zo dat de carry in zn eentje kan winnen als je een kutsupport bent anders, daar moet je toch echt wel fatsoenlijk voor warden, je ogen op de map houden, op juiste momenten tot actie overgaan etc en niet insta afgeknald worden omdat je fout gepositioneerd staat, als je met 2.2 k elo duo'd is het enemy team ook hoger elo dan normaal. zo rond de 1900-2k dus en dat zijn (over het algemeen dan tenminste) geen slechte spelers.
pi_113456763
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 13:23 schreef BaajGuardian het volgende:
tis niet zo dat de carry in zn eentje kan winnen als je een kutsupport bent anders, daar moet je toch echt wel fatsoenlijk voor warden, je ogen op de map houden, op juiste momenten tot actie overgaan etc en niet insta afgeknald worden omdat je fout gepositioneerd staat, als je met 2.2 k elo duo'd is het enemy team ook hoger elo dan normaal. zo rond de 1900-2k dus en dat zijn (over het algemeen dan tenminste) geen slechte spelers.
Klopt.
pi_113461743
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 11:07 schreef Skweezer het volgende:
Iemand beta key van Smite voor mij :)?
Nope, net alle 3 weggegeven :P
  woensdag 27 juni 2012 @ 15:28:46 #139
107445 Jajong
Hadouken!
pi_113462421
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 13:23 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik had ´t over mn eigen potje, niet over Keselo met z´n maatje :).
pi_113480391
4 potjes normal op rij verloren :')
  woensdag 27 juni 2012 @ 21:13:12 #141
326679 Mascini
geen idee
pi_113480476
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 21:11 schreef knight18 het volgende:
4 potjes normal op rij verloren :')
net 2 gewonnen en daarna 1 verloren :) last hitten is voor een beginner met ashe gewoon te makkelijk, heul chill
pi_113480545
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 21:13 schreef Mascini het volgende:

[..]

net 2 gewonnen en daarna 1 verloren :) last hitten is voor een beginner met ashe gewoon te makkelijk, heul chill
Zou ik je mogen adden? O-)
  donderdag 28 juni 2012 @ 09:22:29 #143
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_113498739
Toch maar even volgen...

Iemand tips voor ranged champion? Denk nu aan ashe, maar misschien iemand anders tips?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_113498871
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 09:22 schreef KneusTeun het volgende:
Toch maar even volgen...

Iemand tips voor ranged champion? Denk nu aan ashe, maar misschien iemand anders tips?
Ashe is altijd goed, met name omdat ze ook maar 450 IP kost. Prima champion op alle niveaus (itt tot bijvoorbeeld Master Yi die alleen in low levels echt viable is) en ook een prima champion om de ranged AD rol mee te leren.
  donderdag 28 juni 2012 @ 09:32:28 #145
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_113498981
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 09:28 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Ashe is altijd goed, met name omdat ze ook maar 450 IP kost. Prima champion op alle niveaus (itt tot bijvoorbeeld Master Yi die alleen in low levels echt viable is) en ook een prima champion om de ranged AD rol mee te leren.
Speel normaal altijd met jax. Maar wordt er gek van hoe ranged champions de laatste tijd al me kills stelen.
Sowieso heb ik de laatste tijd echt team mates die gewoon niet normaal spelen.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  † In Memoriam † donderdag 28 juni 2012 @ 10:03:59 #146
230491 Zith
pls tip
pi_113499876
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 09:32 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Maar wordt er gek van hoe ranged champions de laatste tijd al me kills stelen.
Is ook de bedoeling :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_113506928
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 09:28 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Waarom wordt ze eigenlijk niet meer gebruikt in tournaments? Itt een jaar geleden.
pi_113507092
Ik kijk niet veel tournaments meer tegenwoordig maar de keren dat ik het wel deed zag ik haar eigenlijk nogal vaak?
Conscience do cost.
pi_113507396
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 13:06 schreef ems. het volgende:
Ik kijk niet veel tournaments meer tegenwoordig maar de keren dat ik het wel deed zag ik haar eigenlijk nogal vaak?
Ah, ik echt geen enkele keer meer.
pi_113507577
heerlijk spel dat LoL hoor. 10 potjes nu op rij verloren dankzij feeders of mensen die afk gaan.
Geweldig!
pi_113507999
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 13:03 schreef Adames het volgende:

[..]

Waarom wordt ze eigenlijk niet meer gebruikt in tournaments? Itt een jaar geleden.
Ik zie dr (net als ems) ook nog best wel eens voorbij komen.

Dreamhack 3x: https://elobuff.com/events/2012-dreamhack-summer/champions
GESL 3x: https://elobuff.com/events/2012-gigabyte-gesl/champions
MLG Anaheim 20x: https://elobuff.com/events/2012-mlg-anaheim/champions

Wel zijn andere AD carries populairder door meer tankyness, meer escapes/mobiliteit en hogere burst damage. Tevens zijn er tegenwoordig best veel champs / abilities waarmee te initieren valt, waardoor die arrow (die vrij onbetrouwbaar is want hij kan missen of geblockt worden) niet genoeg reden meer is om alsnog voor Ashe te kiezen.
pi_113508138
Zijn er hier nog mensen die samen normal willen doen?
pi_113508236
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 13:29 schreef knight18 het volgende:
Zijn er hier nog mensen die samen normal willen doen?
misschien vanavond, ben nu aan het werk ;)
pi_113508264
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 13:26 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Ik zie dr (net als ems) ook nog best wel eens voorbij komen.

Dreamhack 3x: https://elobuff.com/events/2012-dreamhack-summer/champions
GESL 3x: https://elobuff.com/events/2012-gigabyte-gesl/champions
MLG Anaheim 20x: https://elobuff.com/events/2012-mlg-anaheim/champions

Wel zijn andere AD carries populairder door meer tankyness, meer escapes/mobiliteit en hogere burst damage. Tevens zijn er tegenwoordig best veel champs / abilities waarmee te initieren valt, waardoor die arrow (die vrij onbetrouwbaar is want hij kan missen of geblockt worden) niet genoeg reden meer is om alsnog voor Ashe te kiezen.
ah meer dan ik dacht.
pi_113508335
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 13:32 schreef nyny83 het volgende:

[..]

misschien vanavond, ben nu aan het werk ;)
:o. Mag ik je toevoegen :p
pi_113509700
sure, info staat in de OP dus iedereen die heir komt staat vrij om me toe te voegen. Als je zodra je me aanspreekt ff laat weten dat je van fok bent weet ik ook weer in welk groepje ik je kan plaatsen :P
  donderdag 28 juni 2012 @ 21:20:43 #157
107445 Jajong
Hadouken!
pi_113529874
Had net een LeBlanc met 29 CS na 25 minuten in mn team. Dat is toch wel 't toppunt. En was uiteraard mijn schuld als jungler :D
  donderdag 28 juni 2012 @ 22:00:02 #158
107445 Jajong
Hadouken!
pi_113533005
Karthus schijnt wel beetje easy mode te zijn, beetje de enige champ waar ik zo goed als altijd mee win in ranked. Met je ult heb je zoveel pressure ook in andere lanes en farmen is helemaal easy peasy
  donderdag 28 juni 2012 @ 22:14:51 #159
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_113533885
Nu een paar dagen met Hecarim aan het spelen, die no unit collision is echt awesome. Ik denk dat ik een nieuwe main heb :D Ook verbazend hoe snel je eraan gewend raakt, was net een potje met Darius aan het spelen en ik heb me nog nooit zo geirriteerd aan die kutminions :P
pi_113539901
Is Ahri een beetje op? Die ult is met items op maar 1 minuut cooldown en ik pown iedereen keihard in mid. Zelfs Veigar waar ik eerst altijd tegen faalde.

Of weet niemand dat je boots en health potions tegen ahri moet gebruiken? Et lijkt ze soms ook niet te kunnen schelen dat charm best veel range heeft, een enkeling stap zijwaarts bij skillshots. Daarbij zijn de helft van mijn assists chacedowns: Ulti>charm>team kill.

Al ze hem maar niet nerfen. Tenzij ie daadwerkelijk OP is.

[ Bericht 14% gewijzigd door dustbrain op 29-06-2012 00:10:46 ]
pi_113540582
Ahri is idd de meest op champ die er is, standaard bans als kass en morg is omdat ze beide de mid lane ap goed counteren, maar ahri is simpelweg geweldig
  vrijdag 29 juni 2012 @ 00:29:12 #162
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_113541065
Ik vind Annie wel een oke Ahri counter omdat je op level 6 d'r gewoon kapot burst met je ulticombo.
pi_113541671
Ik heb wel eens mid gehad met iemand die echt NET buiten mijn skillshots' range ging staan. We kwamen uit op ongeveer evenveel farm.
pi_113545020
Kan ik bij OP me summoner name is TomNeD, ook vraag ik om wat tips.
Een paar maanden geleden heb ik&me vriend zo'n beetje getraint op elke positie (Zodat als we geforce werden we niet zouden feeden).
Nou hebben we voor iedere positie 2 champions ervoor, het probleem is dat ik nu twijfel of we zo door moeten gaan of we gewoon moeten specialiseren want ik ga toch op gekke wijze altijd goed in de jungle lane (Lee sin zonder smite :D), moert ik nog wel zeggen dat ik 240 wins heb ongeveer en dati k nog nooit ranked heb gedaan (Wel draft maar speel meestal blind.).

P.S: Ben ik de enige die Leblanc OP vind?
pi_113545590
Toegevoegd en ja. LeBlanc heeft een ontzettende burst, maar is zo squishy dat een team met een goede focus weliswaar nog steeds wat moeite zal hebben maar niet per sé hoeft te verliezen.

Snowballende LeBlanc is wel een stuk enger, maar er is ook nog zoiets als CC en mag res.
pi_113545830
Als je een nieuwe speler bent lijken sommige champs wat overpowered.

Die nieuwe cartoony profile pictures voor de champs zijn stom. Alleen die van twisted fate en timo zijn echt verbeterd.

[ Bericht 3% gewijzigd door dustbrain op 29-06-2012 13:33:03 ]
  vrijdag 29 juni 2012 @ 13:43:06 #167
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_113555449
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 08:58 schreef dustbrain het volgende:
Als je een nieuwe speler bent lijken sommige champs wat overpowered.

Die nieuwe cartoony profile pictures voor de champs zijn stom. Alleen die van twisted fate en timo zijn echt verbeterd.
Inderdaad, die van Renekton en Pant zijn verschrikkelijk.
pi_113561721
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 13:43 schreef WaywardOne het volgende:

[..]

Inderdaad, die van Renekton en Pant zijn verschrikkelijk.
Renekton zag ik niet eens. :D Die is ook wel verbeterd ja.

Pant lijkt op een één of andere manier heel mager ineens.
pi_113563098
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 00:16 schreef Adames het volgende:
Ahri is idd de meest op champ die er is, standaard bans als kass en morg is omdat ze beide de mid lane ap goed counteren, maar ahri is simpelweg geweldig
Je hoeft eigenlijk alleen ball of deception te ontwijken. fox fire werkt alleen op close range omdat ze gewoon op minions schieten bij de afwezigheid van een champion.
pi_113564314
iemand een potje LOL ? ik ben nieuw op dit forum
pi_113565348
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 11:34 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

welke role speelde jij dan? support?
Ik junglede en hij speelde top. Hij won gewoon zijn lane zo hard dat ie na 20 minuten 8 kills had of iets dergelijks terwijl ik mid en bot hielp met ganks.

Die gast zat op zijn smurf, dus ik was gewoon first pick en hij zat tegen mensen 600 onder zijn echte Elo, beetje cheaten maar ach :D

[ Bericht 16% gewijzigd door Keselo op 29-06-2012 17:55:55 ]
pi_113565908
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juni 2012 22:00 schreef Jajong het volgende:
Karthus schijnt wel beetje easy mode te zijn, beetje de enige champ waar ik zo goed als altijd mee win in ranked. Met je ult heb je zoveel pressure ook in andere lanes en farmen is helemaal easy peasy
Ooit eens ap yi geprobeerd ?
Ik ben nog geen enkele ap tegengekomen die mij in mid aankan. Heb zelfs een trynda af zitten maken 1 vs 1. Mooiste is 3 mensen + tower op je en dan NOG jezelf outhealen r aan en flash en dan in chat roepen heal is a bitch aint it >:) ~O>

( helaas ignites en andere attacks die je uit je heal haalt zijn kut )
pi_113565927
Probleem is als je gestunned wordt ben je dood. Of als je tegen een tanky team zit ben je ook niets waard.
pi_113565991
http://www.reddit.com/r/l(...)port_hecarim_siv_hd/

Blijkt een Nederlander te zijn. :d
pi_113566028
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 17:58 schreef Soldt het volgende:

Ja want dat hoor je ook totaal niet aan zijn (nep)accent.
pi_113567001
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 17:58 schreef Soldt het volgende:

Wat een kneus eerste klas.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 18:56:42 #177
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_113567808
ik vind zijn video's wel leuk, altijd van die grappige builds
Wat doe ik hier?
pi_113569449
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 18:56 schreef tdrone het volgende:
ik vind zijn video's wel leuk, altijd van die grappige builds
Video zou wel goed zijn, zijn stem irriteer ik em dood aan.
pi_113570154
Same, zeker als je weet dat hij gewoon accentloos Engels kan :')
  vrijdag 29 juni 2012 @ 20:25:54 #180
148823 znarch
ondertitel
pi_113570983
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 20:06 schreef Keselo het volgende:
Same, zeker als je weet dat hij gewoon accentloos Engels kan :')
Mwah, dat denken wel meer nederlanders van zichzelf.
pi_113572423
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 20:25 schreef znarch het volgende:

[..]

Mwah, dat denken wel meer nederlanders van zichzelf.
Hij viel in een filmpje een keer uit zijn typetje, praat gewoon perfect en accentloos Engels voor 10 seconde :')
  vrijdag 29 juni 2012 @ 21:23:04 #182
107445 Jajong
Hadouken!
pi_113573085
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 17:55 schreef Aloria het volgende:

[..]

Ooit eens ap yi geprobeerd ?
Ik ben nog geen enkele ap tegengekomen die mij in mid aankan. Heb zelfs een trynda af zitten maken 1 vs 1. Mooiste is 3 mensen + tower op je en dan NOG jezelf outhealen r aan en flash en dan in chat roepen heal is a bitch aint it >:) ~O>

( helaas ignites en andere attacks die je uit je heal haalt zijn kut )
Mjah maar AP yi is useless late
  vrijdag 29 juni 2012 @ 21:24:53 #183
148823 znarch
ondertitel
pi_113573152
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 21:04 schreef Keselo het volgende:

[..]

Hij viel in een filmpje een keer uit zijn typetje, praat gewoon perfect en accentloos Engels voor 10 seconde :')
10 seconden lukt hem vast wel ja. Accentloos engels spreken is heel wat anders dan 10 seconden geen fout maken.

Hoe hij de "th" uitspreek is al overduidelijk "Nederlands".

[ Bericht 4% gewijzigd door znarch op 29-06-2012 21:29:54 ]
pi_113574298
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 21:23 schreef Jajong het volgende:

[..]

Mjah maar AP yi is useless late
Nop. Doet nog steeds wel zieke damage. Alleen geen CC dus das wel mooi kut.
pi_113574454
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 21:54 schreef Xa1pt het volgende:
Die Le Blanc juke vanaf 1:53...

Ziek.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 22:07:59 #187
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_113574830
lachte me de zwarte pest:
ik ken siv HD trouwens wel, wist niet dat hij filmpjes maakte.
pi_113574851
WAT iemand uit het andere team heeft al pulsefire ezreal?

Wist niet dat die al uit was
pi_113576502
Mooie skin is het wel :)
pi_113576922
Nog 1 win en 1500 + elo, opklimmen van 1200 elo naar 1500 door haast alleen maar support te spelen ^^
pi_113582747
quote:

Dude...

die Ezreal skin is echt vet. Jammer dat niet alle champs zoveel liefde krijgen. Dat zou ook wel erg dom zijn omdat lang niet alle characters populair zijn. :'(

[ Bericht 13% gewijzigd door dustbrain op 30-06-2012 01:12:51 ]
  zaterdag 30 juni 2012 @ 01:20:17 #192
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_113583229
quote:

Wat een juke _O_.
pi_113584825
wat is eigenlijk beter om early game heel veel damage te doen(denkj aan bijv gp), ArP runes of AD? of maakt dat niet veel uit?
pi_113585024
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 02:38 schreef Xetran het volgende:
wat is eigenlijk beter om early game heel veel damage te doen(denkj aan bijv gp), ArP runes of AD? of maakt dat niet veel uit?
Attack dammage aangezien niemand veel armor heeft earlygame.
pi_113585486
Arpen geeft je meer damage op champions, tenzij dat je veel skills hebt die met AD scalen. AD runes zijn puur fijn om goed mee te last hitten.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 12:07:55 #196
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_113589363
volgens mij zijn die top 5s allemaal customs van diezelfde persoon want je ziet niemand ragen in chat, nooit.

daarnaast doe ik zelf veel van de dingen die je ziet en 'creme de la creme genoemd worden zowat elk potje wel, en zoveel spelers met mij. Als je goed inzicht hebt, en goed kunt juken is dat geen probleem. (die leblanc was wel tof overigens, maar gebeurd ook wel vaker)

Je moest eens zien wat ik soms met maokai doe in dominion matches, dan denk je ook van 'no way'
pi_113589828
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 12:07 schreef BaajGuardian het volgende:
volgens mij zijn die top 5s allemaal customs van diezelfde persoon want je ziet niemand ragen in chat, nooit.

daarnaast doe ik zelf veel van de dingen die je ziet en 'creme de la creme genoemd worden zowat elk potje wel, en zoveel spelers met mij. Als je goed inzicht hebt, en goed kunt juken is dat geen probleem. (die leblanc was wel tof overigens, maar gebeurd ook wel vaker)

Je moest eens zien wat ik soms met maokai doe in dominion matches, dan denk je ook van 'no way'

Wat een lief, verlegen en bescheiden jongetje ben je ook hè. O+
pi_113590167
quote:

Where's the proof?
pi_113591159
quote:

Ja en ik had net pentakill 1vs5 met Zilean
pi_113591281
Tegen bots doe ik ook zieke shit.
Conscience do cost.
pi_113591313
Nee, ik snap je punt trouwens, maar dat is niet een complete top-5, maar gewoon het beste van wat ze hem aanleverden. Mooie juke, maar ergens gebeuren er op dit moment even goeie. Neemt niet weg dat het leuk om te zien is.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 13:34:36 #202
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_113591501
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 13:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee, ik snap je punt trouwens, maar dat is niet een complete top-5, maar gewoon het beste van wat ze hem aanleverden. Mooie juke, maar ergens gebeuren er op dit moment even goeie. Neemt niet weg dat het leuk om te zien is.
yeh, dat wel.

maar viel me vooral op dat er na een pentakill ipv "omfg op" "this team omg" en "gtfo afk" etc "congrats" te lezen was wat mij doet vermoeden dat het custom matches zijn.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 13:35:30 #203
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_113591519
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 12:39 schreef jespertje het volgende:

[..]

Where's the proof?
hier een van mn janna acties:

pi_113592289
Die Athene-fannetje schijnen je niet erg hoog te hebben zitten
pi_113593340
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 13:35 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik kan deze niet echt vergelijken met wat ik bij de top 5 zie. Actie is wel goed, daar niet van, maar meestal als je janna ziet bij de top 5 dan gebeuren er meerdere dingen, goed geplaatste/getimede monsoon, goeie shield en goeie knock ups waarmee iets wordt behaald of voorkomen, waarbij janna meestal een 2 vs 3/4 situatie zo bespeelt dat het eigen team kills haalt en dat de tegenstander net geen kill kan maken
pi_113594036
Dus een flash en een ulti voor 1 kill
:P
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_113595233
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:04 schreef Ame_thyst het volgende:
Dus een flash en een ulti voor 1 kill
:P
Das niet erg, een kill is een kill, hoe je hem haalt maakt niet uit, tenzij je daardoor kills weggeeft natuurlijk.
pi_113598846
quote:

[..]

Waarom hebben er zoveel epicknifes op je video gereageerd? Heeft Athene je video een keer in een stream laten zien of zo?
pi_113599163
quote:

[..]

Schattig dat je dat op youtube zet :P
Conscience do cost.
pi_113599249
Is Athene nou ook zo'n leipe mongool, of zijn dat alleen zijn fans?

Want die komen echt over alsof ze beter in de wieg gesmoord hadden kunnen worden.
pi_113599290
Athene is de nummer 1 sellout tegenwoordig :')
pi_113599578
Het enige wat ik van Athene weet is dat hij op een gegeven moment met youtube filmpjes over dat hij de beste paladin van WoW was. Helaas viel dat nogal tegen toen ik zijn profile ging opzoeken :P
Conscience do cost.
pi_113599896
de enige tijd dat hij goed was was toen hydra hem carryde geloof ik ja :')
pi_113601110
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:43 schreef jespertje het volgende:

[..]

Das niet erg, een kill is een kill, hoe je hem haalt maakt niet uit, tenzij je daardoor kills weggeeft natuurlijk.
En dan lekker whipen omdat Jenna haar ulti niet klaar heeft voor een teamfight.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 19:11:57 #215
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_113601831
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 18:46 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

En dan lekker whipen omdat Jenna haar ulti niet klaar heeft voor een teamfight.
Je speelt dan 4v5 voor even, tenzij de tegenstander erg gefarmed is gaan ze geen teamfight opzoeken. Als er dan een teamfight is is deze als het goed is niet zo close dat een Janna ulti de teamfight gaat beslissen of niet.
pi_113601963
quote:

[..]

Heb je leona gameplay ook even gekeken, maar om nou te zeggen dat die zo goed was dat je je zou kunnen meten met high elo zou ik niet zo snel zeggen. Het was wel leona top, zie je niet meer zo vaak, maar een paar keer een verkeerde initiate, ult te snel gebruiken etc.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 19:52:57 #217
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_113603314
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 14:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die Athene-fannetje schijnen je niet erg hoog te hebben zitten
geen aandacht aan schenken.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 19:57:27 #218
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_113603495
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 19:15 schreef jespertje het volgende:

[..]

Heb je leona gameplay ook even gekeken, maar om nou te zeggen dat die zo goed was dat je je zou kunnen meten met high elo zou ik niet zo snel zeggen. Het was wel leona top, zie je niet meer zo vaak, maar een paar keer een verkeerde initiate, ult te snel gebruiken etc.
dat is een oud filmpje, ik ben onderhand een stuk beter, ik last hitte nog niet zoveel destijds lol. :)
ik vond anders die eerste gank op ahri wel redelijk, vond het wel belachelijk dat ze bijna weg kwam.. gelukkig had kart een ult.

Maar kijk op leaguereplays en zoek op mijn naam, genoeg uploads waar toffe dingen in gebeuren.

thing is, als ik tofheid op yt moet zetten moet ik dat via fraps @ lr doen en dat is zo'n gedoe ;[

tis iig maar een voorbeeldje dat met die janna, dat iedereen gave dingen doet met dr, vond dat stukje met janna uit de top 5 dan ook niet al te bijzonder, het gebruik van de brush van leblanc daarintegen was wel tof.

ik gebruik dat trucje zelf ook als ik bot ben soms, met flash van de ene brush in de andere komen als de vijand er ff uitloopt (alleen met kill lane doe ik dat niet met een sustain support natuurlijk, maar met alistar of leona oid).
pi_113604675
wat heeft Athene te maken met dat filmpje dan?
pi_113604888
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 19:57 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

dat is een oud filmpje, ik ben onderhand een stuk beter, ik last hitte nog niet zoveel destijds lol. :)
ik vond anders die eerste gank op ahri wel redelijk, vond het wel belachelijk dat ze bijna weg kwam.. gelukkig had kart een ult.

Maar kijk op leaguereplays en zoek op mijn naam, genoeg uploads waar toffe dingen in gebeuren.

thing is, als ik tofheid op yt moet zetten moet ik dat via fraps @ lr doen en dat is zo'n gedoe ;[

tis iig maar een voorbeeldje dat met die janna, dat iedereen gave dingen doet met dr, vond dat stukje met janna uit de top 5 dan ook niet al te bijzonder, het gebruik van de brush van leblanc daarintegen was wel tof.

ik gebruik dat trucje zelf ook als ik bot ben soms, met flash van de ene brush in de andere komen als de vijand er ff uitloopt (alleen met kill lane doe ik dat niet met een sustain support natuurlijk, maar met alistar of leona oid).
Voor leaguereplays heb je programmaatje nodig toch?
pi_113604951
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 20:28 schreef Adames het volgende:
zijn filmpje is 170 keer gedownvote en er staan 4 paginas vol haatcomments met 'athene fans' die hem afkraken :')
pi_113605106
Trundle net eens eventjes gespeeld, voor het eerst in een lange, lange tijd. Wat een fantastische champion is dat toch ook _O_ 9 2 10 gegaan in een ranked game, nog nooit zo'n trundle game gehad :D
  zaterdag 30 juni 2012 @ 20:49:52 #223
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_113605412
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 20:28 schreef Adames het volgende:
ik had een petitie tegen zn naam op de chalice of discord omdat hij had opgeroepen @ mensen/schapen van zn stream om smurfs te maken en zodoende de referral system letterlijk 'te pillagen' later heeft hij dat veranderd nadat riot hem erop had aangesproken maar de intentie is imo niet veranderd. kreeg nogal veel voorstanders en toen kwam athene op zn stream erachter en riep hij iedereen op om mijn thread naar de klote te helpen door met zn allen het te gaan upvoten en daarmee dus de validiteit van de votes te vernietigen. Toen stuurde hij me een friend invite in league of legends, wilde hij 1v1 met me live on stream, ik heb hem toegevoegd en toen gezegd dat hij mocht willen dat ik hem aandacht schonk en toen hem weer van friendlist verwijderd.

daarna heeft zijn *kuch* leger *kuch* van nolifers mn youtube geraid :')
alsof ik zoveel waarde hechtte aan yt.

echt, get real brah etc.

dat somt het hele verhaal wel op.
(inb4 oppertroll (geen compliment) athene leest dit en komt nu op fok reageren :') )
(omdat hij een belg is enzo)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 1 juli 2012 @ 11:30:24 #224
300347 MrManuel
pi_113622805
Zo.. ben weer begonnen met spelen..
Vind eerlijk gezegd die Pulsfire Ezreal mega vet! *O*
[i]~ The impossible is easy![/i]
  zondag 1 juli 2012 @ 12:40:51 #225
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_113624541
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 20:34 schreef jespertje het volgende:

[..]

Voor leaguereplays heb je programmaatje nodig toch?
kun je op hun site downloaden.

http://www.leaguereplays.com/download/
  zondag 1 juli 2012 @ 13:49:36 #226
358463 Umbra69
Freedom and Destiny
pi_113626645
Ook fervent speler. Speel vooral met Master Yi en ben nu level 17. Net één van mijn betere rondes: 24/1/4. Ik was zo dik gefeed :D
I bathe in basslines, rinse in riffs, dry in drums.
pi_113627668
Ben ik het nou of ben ik gewoon slechter geworden met Ezreal? Nog geen 2 maanden geleden had ik zieke reactiesnelheden en raakte ik de meeste skillshots alsof het allemaal binnen een miliseconde uitgerekend was. Ik was veel beter.

PFE gekocht en nu speel ik als een zak aardappelen. Ook lijkt het alsof ik minder hard hit.

Raar dit....
pi_113627706
ezreal is ook gay
pi_113627740
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 14:17 schreef Skweezer het volgende:
ezreal is ook gay
Ja, als je nog 12 bent misschien en als een schaap met de gay roepers meeloopt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 1 juli 2012 @ 14:19:49 #230
300347 MrManuel
pi_113627789
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 14:16 schreef Skillstorm het volgende:
Ben ik het nou of ben ik gewoon slechter geworden met Ezreal? Nog geen 2 maanden geleden had ik zieke reactiesnelheden en raakte ik de meeste skillshots alsof het allemaal binnen een miliseconde uitgerekend was. Ik was veel beter.

PFE gekocht en nu speel ik als een zak aardappelen. Ook lijkt het alsof ik minder hard hit.

Raar dit....
Ik speel ook als een zak aardappelen vandaag met ez.. :X
pi_113627868
quote:
99s.gif Op zondag 1 juli 2012 14:19 schreef MrManuel het volgende:

[..]

Ik speel ook als een zak aardappelen vandaag met ez.. :X
Ik was altijd veel beter met Ezreal, speel hem al een jaar ofzo, langer misschien. Maar nu.....
pi_113629737
1/10/1 Graves met 100 cs na een half uur schuift weer ouderwets leuk de schuld op zijn support :')

Heerlijk zondagmiddag rankeds

Oh, en ik was een 'godverdomde kankerneger'
  zondag 1 juli 2012 @ 15:27:48 #233
107445 Jajong
Hadouken!
pi_113630096
Ben je ook
  zondag 1 juli 2012 @ 15:35:47 #234
107445 Jajong
Hadouken!
pi_113630336
WOW.

Wat in de vliegende fuck???? Er zit een dude die extreem zit te trollen in champ select in ranked... Die Jungle Janna wil met Revive Smite.. Dus ik dodge die shit en dan moet IK fucking een HALF UUR wachten??? EEN HALF UUR?

Wat is dit voor belachelijke shit.
pi_113630463
kiezen of delen, anders verloor je elo.
  zondag 1 juli 2012 @ 15:40:56 #236
107445 Jajong
Hadouken!
pi_113630544
quote:
7s.gif Op zondag 1 juli 2012 15:39 schreef Xetran het volgende:
kiezen of delen, anders verloor je elo.
Maar dat slaat toch NERGENS op. Waarom zou je zoiets een half uur maken terwijl de meest voorkomende reden voor een dodge is dat iemand ANDERS aan t trollen is..

Domste regel ooit.
pi_113630609
quote:
13s.gif Op zondag 1 juli 2012 15:40 schreef Jajong het volgende:

[..]

Maar dat slaat toch NERGENS op. Waarom zou je zoiets een half uur maken terwijl de meest voorkomende reden voor een dodge is dat iemand ANDERS aan t trollen is..

Domste regel ooit.
QFT
pi_113631423
quote:
13s.gif Op zondag 1 juli 2012 15:40 schreef Jajong het volgende:

[..]

Domste regel ooit.
Tsja, er zijn ook een hoop mensen die dodgen omdat ze vinden dat zij het meest recht hebben op mid. Of omdat ze per sé niet willen samenwerken met een bepaalde champ. Of omdat ze vinden dat hun lineup niet genoeg kans maakt tegenover de enemy picks.

Natuurlijk is het dan jammer als je uitgerekend in dit soort situaties terecht komt, maar als ze iedereen die vinden dat zij terecht queuedodgen blij willen maken komt er geen einde aan.
Conscience do cost.
  zondag 1 juli 2012 @ 16:04:47 #239
107445 Jajong
Hadouken!
pi_113631474
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 16:03 schreef ems. het volgende:

[..]

Tsja, er zijn ook een hoop mensen die dodgen omdat ze vinden dat zij het meest recht hebben op mid. Of omdat ze per sé niet willen samenwerken met een bepaalde champ. Of omdat ze vinden dat hun lineup niet genoeg kans maakt tegenover de enemy picks.

Natuurlijk is het dan jammer als je uitgerekend in dit soort situaties terecht komt, maar als ze iedereen die vinden dat zij terecht queuedodgen blij willen maken komt er geen einde aan.
Dit heb ik letterlijk nog nooit mee gemaakt.
pi_113631520
Dan heb je meer geluk gehad dan ik.
Conscience do cost.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 1 juli 2012 @ 16:08:55 #241
300347 MrManuel
pi_113631655
quote:
13s.gif Op zondag 1 juli 2012 15:35 schreef Jajong het volgende:
WOW.

Wat in de vliegende fuck???? Er zit een dude die extreem zit te trollen in champ select in ranked... Die Jungle Janna wil met Revive Smite.. Dus ik dodge die shit en dan moet IK fucking een HALF UUR wachten??? EEN HALF UUR?

Wat is dit voor belachelijke shit.
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 16:05 schreef ems. het volgende:
Dan heb je meer geluk gehad dan ik.
Vaak genoeg gehad.. vreselijk irritant..
  zondag 1 juli 2012 @ 16:10:43 #242
107445 Jajong
Hadouken!
pi_113631743
Ze moeten daar echt iets op vinden dan, dat je iemand kan wegvoten uit champ select ofzo dat ie automatich dodged want dit is een extreem kromme oplossing
pi_113631843
En dan krijg je weer dat mensen iemand gaan wegvoten omdat hij een gekke summoner neemt of omdat hij zegt dat het de eerste keer is dat hij zoiets gaat spelen.

Maar al met al vind ik een halfuur wel wat lang ja.
Conscience do cost.
  zondag 1 juli 2012 @ 16:14:25 #244
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_113631931
quote:
7s.gif Op zondag 1 juli 2012 14:17 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ja, als je nog 12 bent misschien en als een schaap met de gay roepers meeloopt.
taric + ezreal, maximum love combo.

p.s. mischien dat je ezreal wat slechter speelt omdat lately 99% van alle summoners behalve ik dus ezreal speelt en iedereen er onderhand tegen weet te spelen.
  zondag 1 juli 2012 @ 16:15:16 #245
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_113631970
Zojuist met mijn vriend de Blitz / Ali combo op bot geprobeerd, wat leuk om te spelen :D.
  zondag 1 juli 2012 @ 16:16:44 #246
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_113632017
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 16:15 schreef Salamando het volgende:
Zojuist met mijn vriend de Blitz / Ali combo op bot geprobeerd, wat leuk om te spelen :D.
yep. ^^
is et ook, alleen is alistar jungle het beste imo.
pi_113659531
Ons team, Western Hamsters, zoekt versterking in een Nederlandse AP mid. Het team elo is na de patch 1700 geworden en daarmee staan we top 250 op de ladder. Het doel is om het beste Nederlandse team (LLL) op korte termijn te evenaren en ze vervolgens van de troon af te stoten. Inmiddels is er al contact geweest met verschillende e-sport organisaties.
Wij zoeken een kwalitatief sterke speler met inzicht, beheersing en communicatieve vaardigheden. Daarnaast heb je minstens 1,9k elo en ervaring met team ranked, esl of andere competities.

Voldoe jij aan de eisen en zou je graag een keer willen trialen?
Contact dan Nijmegen of Chau the Pua in game.
pi_113661918
Nou BG, grijp je kans!
pi_113663034
Jayce patch preview uit, kan alleen even niet linken...
pi_113663188
Jeej, Nunu wordt gebuffed!
  maandag 2 juli 2012 @ 10:45:17 #252
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_113664117
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 09:51 schreef CasB het volgende:
Jeej, Nunu wordt gebuffed!
weeral? hij is al sterk imo..

quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 08:15 schreef nyny83 het volgende:
Nou BG, grijp je kans!
Ik heb al een team lol. (als in mensen waar ik veel mee speel, anders houd ik geen tijd meer over)

oh en @ shen ult nerf..
"shen ad dmg op considering hes a TANK, lets nerf his utility (ult)"

[ Bericht 18% gewijzigd door BaajGuardian op 02-07-2012 10:53:15 ]
pi_113664715
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 10:45 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

weeral? hij is al sterk imo..

De cooldown van z'n Consume wordt korter. Die is nu erg lang (vergeleken met andere champs die een soortgelijke ability hebben).
  maandag 2 juli 2012 @ 11:23:04 #254
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_113664858
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 11:16 schreef CasB het volgende:

[..]

De cooldown van z'n Consume wordt korter. Die is nu erg lang (vergeleken met andere champs die een soortgelijke ability hebben).
ja voor jungle, maar kijk naar zn lane, word wel erg operig nu.
pi_113666243
5 games achter elkaar verloren. zo damm slecht ben ik toch niet? :'(
pi_113666807
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 11:23 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ja voor jungle, maar kijk naar zn lane, word wel erg operig nu.
Mwah hij kan alleen zichzelf healen en niet de AD carry die erbji loopt he. Ik vind het wel meevallen.
pi_113666926
Ik vind Nunu nog steeds out of place in lane. Maak hem gewoon weer de sterkste jungler, net zoals vroeger :P
Conscience do cost.
pi_113667447
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 12:34 schreef ems. het volgende:
Ik vind Nunu nog steeds out of place in lane. Maak hem gewoon weer de sterkste jungler, net zoals vroeger :P
Hij kan prima als support gespeeld worden hoor. Die bloodboil voor AS en movespeed is erg lekker en die snowball met dikke slow kan (zeker icm kogmaw) vaak voor kills zorgen.
pi_113667553
Ik weet dat hij een sterke laner is, ik vind hem gewoon out of place omdat ik hem heul veul in zijn jungle dagen heb gespeeld.
Conscience do cost.
pi_113667680
Oh op die manier. Tja. Dat heb ik met Warwick ook. Dat was vroeger niet eens een viable laner, nu is het een van de betere solo tops (imo).
pi_113667785
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 12:48 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Hij kan prima als support gespeeld worden hoor. Die bloodboil voor AS en movespeed is erg lekker en die snowball met dikke slow kan (zeker icm kogmaw) vaak voor kills zorgen.
Ook op top is hij geweldig, goede sustain en constant zo'n ice ball op je harses is niet fijn.

Laatst heb ik hem nog eens als jungle gespeeld toen onze mid als Talon ging. Was de enige AP carry die ik kon bedenken die ook nog een beetje tanky is (andere AP optie was Fiddlesticks). Met die consume buff wordt hij alleen nog maar beter daarin, terwijl hij al een sterke cleartime heeft. Vooral de buffs en small golems zijn erg snel te clearen.
  maandag 2 juli 2012 @ 13:27:48 #262
107445 Jajong
Hadouken!
pi_113669078
Damn.. Shen Karthus en Soraka zware nerfs op hun ultimate, Orianna dik gebuffed, Nunu buff, en LeBlanc buff (die straks bijna niet dood te krijgen is met haar 4 dubbele flash juke shit)
pi_113670542
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 12:56 schreef Adames het volgende:

[..]

Ook op top is hij geweldig, goede sustain en constant zo'n ice ball op je harses is niet fijn.

Laatst heb ik hem nog eens als jungle gespeeld toen onze mid als Talon ging. Was de enige AP carry die ik kon bedenken die ook nog een beetje tanky is (andere AP optie was Fiddlesticks). Met die consume buff wordt hij alleen nog maar beter daarin, terwijl hij al een sterke cleartime heeft. Vooral de buffs en small golems zijn erg snel te clearen.
Hmm volgens mij raakt hij best snel out of mana als hij zijn spells spamt. Bovendien heeft hij niet echt een skillset om een champion daadwerkelijk te killen. I dunno, ik denk niet dat ik heel erg in de war zou raken van een Nunu top.
  maandag 2 juli 2012 @ 14:22:59 #264
107445 Jajong
Hadouken!
pi_113671289
How to win game als carry evenveel gold heeft als support.
pi_113671337
In principe zegt dat niks en kun je een briljante support hebben.
pi_113671366
Alhoewel, als ik de champ selects van gisteravond een indicatie zijn, dan begrijp ik wel dat je games zo kut gaan.
pi_113671627
Damn, Varus is leuk gigantisch veel leuk. Ik denk dat hij toch echt de standaard AD carry wordt die ik kies.

Trouwens, 5 nieuwe champion file leaks:

pi_113671772
de ezreal skin gehaald met gratis rp points die ik ooit van riot heb gekregen :)
pi_113674692
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 14:04 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Hmm volgens mij raakt hij best snel out of mana als hij zijn spells spamt. Bovendien heeft hij niet echt een skillset om een champion daadwerkelijk te killen. I dunno, ik denk niet dat ik heel erg in de war zou raken van een Nunu top.
Het voornaamste probleem met nunu top lijkt mij dat je een heleboel farm weggeeft aan iemand die er lang niet zo 'goed' gebruik van kan maken als een gevestigde solo top zoals bijvoorbeeld Vladimir. Een nunu met farm is irritanten kan lastig zijn om tegen te lanen maar zal niet snel een game gaan beslissen. Liever geef ik dan die farm aan iemand die hard carried, en laat de utility van nunu het meeste werk doen.
Conscience do cost.
pi_113675271
Kennen is echt machtig. In de groep duiken, ulti activeren, hourglass activeren. Door de muur heen blinken, profit. :')
pi_113675484
Karthus Soraka en Shen zwaar generfed? Je weet precies hoeveel CD erbij komt?
pi_113675913
Hoeveel is dat dan?
pi_113676341
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 15:42 schreef ems. het volgende:

[..]

Het voornaamste probleem met nunu top lijkt mij dat je een heleboel farm weggeeft aan iemand die er lang niet zo 'goed' gebruik van kan maken als een gevestigde solo top zoals bijvoorbeeld Vladimir. Een nunu met farm is irritanten kan lastig zijn om tegen te lanen maar zal niet snel een game gaan beslissen. Liever geef ik dan die farm aan iemand die hard carried, en laat de utility van nunu het meeste werk doen.
Mee eens. Conclusie: kan best eens leuk zijn, maar er zijn veel betere opties.
  maandag 2 juli 2012 @ 16:39:20 #275
107445 Jajong
Hadouken!
pi_113677212
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:00 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Karthus Soraka en Shen zwaar generfed? Je weet precies hoeveel CD erbij komt?
Hij zei in 't filmpje dat 't een considerable amount zou zijn op latere lvls, dus dat zal wel geen 10 seconden zijn. Voor de rest stel ik jouw sarcastische toontje niet op prijs.
pi_113677233
quote:
7s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:39 schreef Jajong het volgende:

[..]

Hij zei in 't filmpje dat 't een considerable amount zou zijn op latere lvls, dus dat zal wel geen 10 seconden zijn. Voor de rest stel ik jouw sarcastische toontje niet op prijs.
10 seconde is echt heel erg veel...
pi_113677295
10 sec. is inderdaad erg veel, ja.
pi_113677462
quote:
7s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:39 schreef Jajong het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon gelijk, je moet niet oordelen voordat de definitieve cijfers bekend zijn. Ik haat het als mensen een nieuwe champion OP noemen als die nog niet uit is, je weet zijn stats helemaal niet.
  maandag 2 juli 2012 @ 16:52:40 #279
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_113677817
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 12:48 schreef nyny83 het volgende:

[..]

this.

mijn probleem is meer met zn passive welk nu gebuffed word, dat was al goed genoeg waardoor je bijna perma 0 mana cost had, en nu is dat dus al helemaal.

ik dacht dat riot infinite mana zo klote vond en dan buffen ze nunu's passive :l
  maandag 2 juli 2012 @ 16:53:48 #280
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_113677866
quote:
7s.gif Op maandag 2 juli 2012 13:27 schreef Jajong het volgende:
LeBlanc buff (die straks bijna niet dood te krijgen is met haar 4 dubbele flash juke shit)
jawel hoor, gewoon de ban knop in draftchamp select (:
  maandag 2 juli 2012 @ 16:57:10 #281
107445 Jajong
Hadouken!
pi_113678026
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:44 schreef Sjappel het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon gelijk, je moet niet oordelen voordat de definitieve cijfers bekend zijn. Ik haat het als mensen een nieuwe champion OP noemen als die nog niet uit is, je weet zijn stats helemaal niet.
Ohhh okay dus als je gelijk hebt mag je je gedragen als een vervelende rotjong, gotcha. Voor de rest heeft niemand het over champs die OP zouden zijn dus plz sh
pi_113678335
quote:
7s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:57 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ohhh okay dus als je gelijk hebt mag je je gedragen als een vervelende rotjong, gotcha. Voor de rest heeft niemand het over champs die OP zouden zijn dus plz sh
:')
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 2 juli 2012 @ 18:24:45 #283
300347 MrManuel
pi_113681410
Ik heb echt andere mensen nodig tijdens Ranked om uit dit elo te komen volgens mij..

Jammer dat er zo weinig gebruik word gemaakt van TS3.. :p
pi_113681558
quote:
99s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:24 schreef MrManuel het volgende:
Ik heb echt andere mensen nodig tijdens Ranked om uit dit elo te komen volgens mij..

Jammer dat er zo weinig gebruik word gemaakt van TS3.. :p
Wat is je elo nu en wat wil je worden?
  maandag 2 juli 2012 @ 18:33:43 #285
107445 Jajong
Hadouken!
pi_113681766
Als je high ELO wil worden moet je met Plan of mij Alistar/Blitz botlane spelen dat werkt heel goed
pi_113681883
Ik heb een vraag. Als een champion abilitypower stacked kun je er toch vanuit gaan dat hij meer magical dan physical dammage doet? Of zijn er ook champions die physical dammage doen met hun abilities?

Dit lijkt me erg belangrijke kennis om resistance/armor te stacken.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 2 juli 2012 @ 18:54:10 #287
300347 MrManuel
pi_113682639
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Wat is je elo nu en wat wil je worden?
900 en wil op ze minst een positieve win/lose hebben
  maandag 2 juli 2012 @ 19:02:52 #288
107445 Jajong
Hadouken!
pi_113683072
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:36 schreef dustbrain het volgende:
Ik heb een vraag. Als een champion abilitypower stacked kun je er toch vanuit gaan dat hij meer magical dan physical dammage doet? Of zijn er ook champions die physical dammage doen met hun abilities?

Dit lijkt me erg belangrijke kennis om resistance/armor te stacken.
Ja, je hebt champs die AD dmg doen met hun spells maar dat zijn ook geen champs die AP stacken. Meeste AD carry champs doen AD dmg zoals Graves zn burst etc. Talon doet AD dmg.

Ezreal zn Q krijgt ook dmg van AP, maar volgens mij doet die spell wel psysical dmg, maar de AD ratio op die spell is veel hoger though.

In general: AP stacking -> Get MR. AD stacking -< Get Armor.
  † In Memoriam † maandag 2 juli 2012 @ 19:03:00 #289
230491 Zith
pls tip
pi_113683078
quote:
99s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:54 schreef MrManuel het volgende:

[..]

En waarom denk je dat je beter bent dan 900 Elo?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 2 juli 2012 @ 19:04:09 #290
107445 Jajong
Hadouken!
pi_113683150
quote:
99s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:54 schreef MrManuel het volgende:

[..]

Ik zit nu ook rond dat ELO en je moet gewoon beter spelen. Als je consistent beter bent dan iedereen in de game dan kom je uiteindelijk wel omhoog. Je kan altijd slechte streaks hebben dat je 10 potjes op rij een mongool in je team hebt die 0-10 gaat maar volgens mij ligt je ELO uiteindelijk altijd aan jezelf... Maar je echte ELO heb je wel een grote samplesize voor nodig, minstens een paar honderd ranked games denk ik.
  maandag 2 juli 2012 @ 19:05:37 #291
107445 Jajong
Hadouken!
pi_113683211
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:03 schreef Zith het volgende:

[..]

Weet je wat het is, de skillgap op dat ELO is ZO groot. Je hebt er lui tussen zitten die 't wel begrijpen, maar je hebt ze er ook tussen zitten die nog steeds Boots 3 op Ashe kopen omdat dat nou eenmaal bij de recommended items staat.... Dus in die zin is dat ELO systeem kapot. Je zou toch zeggen dat iedereen op dat ELO wel zo ongeveer even goed zou moeten zijn, tenminste dat is de hele insteek van t systeem
  maandag 2 juli 2012 @ 19:06:51 #292
107445 Jajong
Hadouken!
pi_113683266
En ja die 2 posts spreken elkaar een beetje tegen
  † In Memoriam † maandag 2 juli 2012 @ 19:08:16 #293
230491 Zith
pls tip
pi_113683331
quote:
Maar je echte ELO heb je wel een grote samplesize voor nodig, minstens een paar honderd ranked games denk ik.
hier ben ik het inderdaad mee eens, Als je na 30 potjes 900 ELO staat, ok, misschien ben je eigenlijk 1200 ELO (maar zeker niet 1600+).

Na 200 potjes hoor je wel op de juiste plek op dat moment te zitten.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 2 juli 2012 @ 19:18:55 #294
300347 MrManuel
pi_113683889
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:03 schreef Zith het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik beter ben dan 900 elo..
Maar ben het wel zat om met mensen die spelen die geen teamwork hebben..
En niet begrijpen hoe en wat.. :X
pi_113684862
Is de pathfinding bugged of zo? Gebeuren echt de vaagste dingen :S

En urgot mid op :')

[ Bericht 48% gewijzigd door Ame_thyst op 02-07-2012 19:51:50 ]
  maandag 2 juli 2012 @ 23:35:46 #296
107445 Jajong
Hadouken!
pi_113698468
Die nieuwe map is wel cool... Alleen ARAM is bij champ select al beslist 9/10 keer.
pi_113700567
Inderdaad een leuke map, gelijk een gedaan en nog gewonnen ook, ondanks dat we als team volledig melee waren en een eve hadden tegenover een team bestaande uit shen, ashe, draven, tf en fizz. Door de kleinere ruimtes is dat nu gelukkig minder een nadeel, bij SR hadden we zeker verloren.

Ik zit me trouwens nog iets af te vragen, er is vaker nu alweer een double bruiser/melee lane bot besproken, maar dat betekent dat je zeer waarschijnlijk je AD ranged ergens anders wilt hebben, zonder spelen is wel erg moeilijk. Maar wat zijn dan je opties?

Jungle Twitch, top/mid urgot en Kayle top. Dat lijkt het me toch wel, de rest wordt gedomineerd in hun lane (bij gelijke skill en normale bezetting van de ander)
pi_113701766
Als je 2 bruisers hebt die de lane winnen op bot, heb je absoluut geen AD carry nodig. Je moet alleen wel 2 bruisers kiezen die een dash en slow/stun hebben.

Bijvoorbeeld: Irelia, Jax, Renekton, Fizz, Shen of Wukong.

En dan zo hard harassen/killen dat de carry niet aan farmen toekomt. Ik heb het pas nog gedaan met Irelia en het werkt best goed als je op elkaar ingespeeld bent. GP/10 items zijn wel aan te raden om je achterstand in farm te compenseren.
pi_113706199
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:26 schreef Adames het volgende:
Inderdaad een leuke map, gelijk een gedaan en nog gewonnen ook, ondanks dat we als team volledig melee waren en een eve hadden tegenover een team bestaande uit shen, ashe, draven, tf en fizz. Door de kleinere ruimtes is dat nu gelukkig minder een nadeel, bij SR hadden we zeker verloren.

Ik zit me trouwens nog iets af te vragen, er is vaker nu alweer een double bruiser/melee lane bot besproken, maar dat betekent dat je zeer waarschijnlijk je AD ranged ergens anders wilt hebben, zonder spelen is wel erg moeilijk. Maar wat zijn dan je opties?

Jungle Twitch, top/mid urgot en Kayle top. Dat lijkt het me toch wel, de rest wordt gedomineerd in hun lane (bij gelijke skill en normale bezetting van de ander)
Je kan ook Corki top spelen als AD carry. Die heeft een escape en goede harass van afstand dus kan zich daar aardig redden. Ook kun je (zeker vs bijvoorbeeld Morgana) een ad carry mid zetten. Counter je gelijk dat kloterige spellshield van dr.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 10:33:46 #300
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_113706939
ad carry mid is heel lang meta geweest en countered nogsteeds veel ap carrys mid.

kassadin bijv word gehardcountered door ad carrys zoals cait en ashe etc.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 10:55:41 #301
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_113707531
Jarvan <3 Die passive. Zo nice :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')