SPOILER: Jungle!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet zijn er 3 banen (Lanes) met daarin wat blauwe/paarse stippen(Turrets).
Elke lane heeft 3 Allied Turrents en 3 Enemy Turrents.
Elke Lane heeft dezelfde volgorde waarin de turrets moeten worden vernietigt, van buiten naar binnen ( dus van uit het midden naar de basis toe ).
Elke Lane heeft een Inhibitor die de Turrets van de Nexus beschermen tegen schade, deze Turrets beschermen weer de Nexus tegen schade.
De volgorde is dus; Turret 1, Turret 2, Turret 3, Inhibitor, Nexus Turret A, Nexus Turret B, en uiteindelijk de Nexus zelf.
De 2 turrets bij de Nexus en de Nexus zelf kunnen alleen aangevallen worden wanneer 1 van de 3 inhibitors vernietigd is.
Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (25-06-2012) 99 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
uitleg over turrets
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolstatistics Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kers
FOK!ker: Albert86
Naam ingame EU: Metalfreak86
FOK!ker: backgammon
Naam ingame EU: Subligar
FOK!ker: Thormodo
Naam ingame EU: Thormodo
FOK!ker: nyny83
Naam ingame EU: PublicPervert
Naam ingame US: WeakAndPowerless
FOK!ker: Salamando
Naam ingame EU: Salamand0
FOK!ker: Fruitsalade
Naam ingame EU: Jaiba
FOK!ker: Necrodeath
Naam ingame EU: Nerkhan
FOK!ker: MrManuel
Naam ingame EU: Melfino
Naam Ingame US: Melfino
FOK!ker: Zeroku
Naam ingame EU: HEER Jeffrey ()
FOK!ker: Silv
Naam ingame EU: SlLV (kleine L gevolgd door hoofdletter L)
FOK!ker: Adames
Naam ingame US: Klara de Koe
FOK!ker: daankes
Naam ingame EU: Vraatje
Naam Ingame US: Vraatjuh
FOK!ker: Skweezer
Naam ingame EU: skz (30)
Naam ingame EU: skwzaR (13)
Naam Ingame US: skwzR (30)
FoK!ker: Waywardone
Naam ingame EU: Voarex
FOK!ker: jespertje
Naam ingame EU: jespertje
FOK!ker: Keselo
Naam ingame EU: Lujan
Naam Ingame US: Lujan
FOK!ker: Nystiq
Naam ingame EU: Nystiq
FOK!ker: Xa1pt
Naam Ingame EU: Xaipt
FOK!ker znarch
Naam Ingame EU: karaqz
FOK!ker: Beardslasher
Naam ingame EU: Solyl
Naam Ingame US: Solyl
FOK!ker: Tjado
Naam ingame EU: Tjado
FOK!ker: flipp.
Naam ingame EU: Destregan
FOK!ker: X_FoutBijRegistratie
Naam ingame EU: Nraz
FOK!ker: Dekkered
Naam ingame EU: levines
FOK!ker: TwenteFC
Naam ingame EU: DirkZz
FOK!ker: ezelbayraktar
Naam ingame EU: Wh1tefall
FOK!ker: replay11nl
Naam ingame EU: iReplay
FOK!ker: Oplosthee
Naam ingame EU: Oploskoffie
FOK!ker: Cocotrimonium
Naam ingame EU: Nymphalidea
FOK!ker: tankless
Naam ingame EU: tanklessgunit(lvl 30)
FOK!ker: J95
Naam ingame EU: Jordykruse1
FOK!ker: Chocolatebear
Naam ingame EU: Isidoor
FOK!ker: tdrone
Naam ingame EU: tdrone
FOK!ker: Xetran
Naam ingame EU: XoxoXetran
FOK!ker: Cornelis83
Naam ingame EU: Avaressa
FOK!ker: Robbiee
Naam ingame EU: SharliesTeens
FOK!ker: Toverbami
Naam ingame EU: Snauser
FOK!ker: Xanarot
Naam ingame EU: Xanarot
FOK!ker: DjNivek
Naam ingame EUNE: Grumpmeister
FOK!ker: tomy800
Naam ingame EU: TomNeD
Wil je in de OP stuur me dan een PM in dit formaat;
FOK!ker: (je fok naam)
Naam ingame EU: (EU Nickname)
Naam Ingame US: (US Nickname)
[ Bericht 0% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 29-06-2012 08:41:29 ]
counteren met Sion en Taric, ook al zo'n hell.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:22 schreef Keselo het volgende:
Blitz + Ali is een verschrikkelijk moeilijke lane om tegen te spelen. 1 grab van Blitz en je bent vrijwel zeker dood met al die cc.
Blitzcrank / Irelia! Paar keer gedaan, werkt ook errug lekker. Irelia is leuk omdat ze een goede gap closer heeft en ingebouwde sustain. Rush wriggles en gogogogo.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:35 schreef Keselo het volgende:
Ja. Je kunt gewoon 3-4 seconde niets omdat je gestunned bent, dan krijg je Sion shield + Taric shatter naar je hoofd en de nodige auto attacks.
Double bruiser of support bruiser bot is gewoon behoorlijk sterk, maar om end game niet weg te vallen moet je je AD naar een solo lane sturen.
Wat andere voorbeeldjes van enorm goede Botlanes:
Jarvan - Leona
Lee - Pantheon
Lee - Jarvan
Lee - Leona
Pantheon - Taric
En in plaats van een support, Jarvan met een agressieve AD (tristana, ezreal, corki) is ook enorm sterk. Je countert met dit soort kill lanes gewoon enorm veel meta botlanes.
Lolquote:Op maandag 25 juni 2012 16:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die andere botlanes ken ik inderdaad, alleen deze had ik dus een poos in mijn hoofd zonder hem ooit gezien te hebben.
Jajong, ga Taric alvast oefenen.
Probeer het maar eens een keer voordat je gelijk je oordeel klaar hebt. Het is maar 1 hook die Blitz raakt en je bent gelijk dood, dat is moeilijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:08 schreef Xanarot het volgende:
Blitzstar moeilijk om tegen te spelen? Aha...
Achter minions staan is zo moeilijk :s ward in lanebrush en je hebt het potje gewonnen; zij hebben geen ad carry, maar in plaats daarvan 2 utility bruisers zonder farm.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:31 schreef Keselo het volgende:
[..]
Probeer het maar eens een keer voordat je gelijk je oordeel klaar hebt. Het is maar 1 hook die Blitz raakt en je bent gelijk dood, dat is moeilijk.
Alistar pinkward de brush en je bent 3 minuten gezoned. Have fun.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:25 schreef Xanarot het volgende:
[..]
Achter minions staan is zo moeilijk :s ward in lanebrush en je hebt het potje gewonnen; zij hebben geen ad carry, maar in plaats daarvan 2 utility bruisers zonder farm.
Als je een beetje fatsoenlijke blitz hebt, dan is het moeilijk om alle hooks te ontwijken. Daarnaast heb je natuurlijk ook de andere volgorde, movement buff en gelijk een power fist, ali die erbij komt en alsnog een grab als je weg rent.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:25 schreef Xanarot het volgende:
[..]
Achter minions staan is zo moeilijk :s ward in lanebrush en je hebt het potje gewonnen; zij hebben geen ad carry, maar in plaats daarvan 2 utility bruisers zonder farm.
natuurlijk is het een moeilijke lane maar hij valt wel te counteren met bijvoorbeeld tristana die heeft aardige range en een escapequote:Op maandag 25 juni 2012 18:57 schreef nyny83 het volgende:
Alsof het alleen werkt als blitz eerst hookt. Ali kan ook openen met een flash/knockup, eromheen lopen, je terugbouncen en dan krijg je nog met blitz te maken met silence/knockup EN een hook zodra je wegrent/flasht. Kom op, die lane is gewoon lastig als die 2 weten wat ze doen. Punt.
Aardige range als ze level 18 is ja. Level 1 heeft ze 1 van de kortste ranges van alle AD carries. Dan zou ik eerder Ezrael/Taric ofzo nemen als je een traditionele lane ertegen wilt.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
natuurlijk is het een moeilijke lane maar hij valt wel te counteren met bijvoorbeeld tristana die heeft aardige range en een escape
Je dropt wel een paar mooie gems hier in dit topic de laatste dagen.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:41 schreef dustbrain het volgende:
Waarom wordt morgana altijd gebaned? Ze kan alleen maar keihard farmen. als je geraakt wordt door haar stun tijdens het lanen verdien je het om dood te gaan.
Gewoon farmen en 'm 20 minuten later 3 shotten?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:47 schreef WaywardOne het volgende:
Was net solo top als Jax. Stond tegenover een Blitzcrank met support items, support masteries en support runes. Niet te mollen dat kreng. Veel hp-regen dus de damage die ik deed zat er zo weer bij. De keren dat ik hem laag hp kreeg reed ie met een bloedgang richting z'n toren om vervolgens proberen me te grippen. Zo irritant. Z'n damage was op de een of andere manier ook niet mild. Ik had tank masteries met armor, magic resistance per level en ad runes met hp quints. Kan het nog steeds niet begrijpen. Ik zal het ongetwijfeld verkeerd aangepakt hebben maar zou niet weten wat.
Ja niet dus. Ze hadden zo'n typische ''LETS ALL BUILD TANKY AND STILL DO INSANE DAMAGEquote:Op maandag 25 juni 2012 23:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gewoon farmen en 'm 20 minuten later 3 shotten?
Wriggles > Sheen bouwen. Wedden dat jij de betere trades hebt.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:47 schreef WaywardOne het volgende:
Was net solo top als Jax. Stond tegenover een Blitzcrank met support items, support masteries en support runes. Niet te mollen dat kreng. Veel hp-regen dus de damage die ik deed zat er zo weer bij. De keren dat ik hem laag hp kreeg reed ie met een bloedgang richting z'n toren om vervolgens proberen me te grippen. Zo irritant. Z'n damage was op de een of andere manier ook niet mild. Ik had tank masteries met armor, magic resistance per level en ad runes met hp quints. Kan het nog steeds niet begrijpen. Ik zal het ongetwijfeld verkeerd aangepakt hebben maar zou niet weten wat.
Black shield en later AoE stun.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:41 schreef dustbrain het volgende:
Waarom wordt morgana altijd gebaned? Ze kan alleen maar keihard farmen. als je geraakt wordt door haar stun tijdens het lanen verdien je het om dood te gaan.
Ga ik eens proberen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Wriggles > Sheen bouwen. Wedden dat jij de betere trades hebt.
Om deze twee redenen:quote:Op maandag 25 juni 2012 23:41 schreef dustbrain het volgende:
waarom zou je geen wriggles halen op jax tegen een bruiser als blitz die veel physical damage heeft. Het is eigenlijk een ideaal item op hem.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:50 schreef Zeroku het volgende:
Wriggles op Jax halen is een dom idee. Haal phage en bouw dat in een tf en je doet meer dan genoeg damage.
Morgana wordt gebanned omdat als die speler de helft verstand van de tegenstander heeft hij nog kan farmen en belangrijk jan zijn in teamfights.
Zeggen dat iemand niets van de game kan omdat ik problemen heb met Blitcrank als Jax is onzin. Heb vandaag voor het eerst met Jax gespeeld dus zorg er voor dat je eerst de feiten weet en kom daarna pas met je grote bek op de proppen. Itembuilds discussiëren heeft wel degelijk zin als ik om hulp vraag. Wijsneus.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:52 schreef Jajong het volgende:
Sorry hoor, als je problemen hebt met Blitzcrank top als Jax, kan je er gewoon niks van, dan heeft itembuilds discussieren weinig zin.
Haar ulti heeft een 0.5 seconde delay en moet op korte range, daarna volgt er nog een delay voor de stun. Maximaal 3 champions.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:35 schreef Salamando het volgende:
[..]
Om deze twee redenen:
Magic shield.
Die ulti.
Want league of legends onwetendheid is schandelijk en onmogelijk om begripvol te accepteren voor een pro als jij.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je dropt wel een paar mooie gems hier in dit topic de laatste dagen.
morgana word vaak gebanned omdat het een te makkelijke champion is en je haar bijna niet dood kan krijgen en bijna niet uit lane kan krijgen in laning phase (als ze weet wat ze doet) daarnaast heeft ze in teamfights een ongelofelijke utility (want de range op die ult is best groot)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:43 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Haar ulti heeft een 0.5 seconde delay en moet op korte range, daarna volgt er nog een delay voor de stun. Maximaal 3 champions.
Dat is overpowered?
Shaco wordt ook bijna altijd gebaned. Te goede camper?
wat shaco en kassadin betreft, Ik heb daar niet zo'n problemen mee maar ik kan er niet van op aan dat mijn team dat ook heeft. En een gefeedde kass is gewoon verschrikkelijk om tegen te spelen
Kassadin mag wel geband blijven, hij countered early ap-carries te hard.
[..]
Want league of legends onwetendheid is schandelijk en onmogelijk om begripvol te accepteren voor een pro als jij.
Als hij een pink ward plaatst, heb jij 5-6 gratis autoattacks op hem terwijl hij hem probeert te destroyen. Dan laat je miss je turret dood gaan en zijn zij niet 3 minuten maar de rest van de game gezoned.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:28 schreef Keselo het volgende:
[..]
Alistar pinkward de brush en je bent 3 minuten gezoned. Have fun.
Ach mensen proberen er nu goed mee te worden zodat ze niet sucken wanneer die ene skin uitkomt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:06 schreef dustbrain het volgende:
Er is een Ezreal in bijna elke match. Is ie enorm leuk om te spelen of zo?
Komt doordat hij een nieuwe skin krijgt. En ja hij is best leuk om te spelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:06 schreef dustbrain het volgende:
Er is een Ezreal in bijna elke match. Is ie enorm leuk om te spelen of zo?
De truc bij Morgana is dat je in een groepsgevecht midden in hun groep gaat staan, ulti aan zet en dan je zhonyas hourglass popt. Dan zit er wel vertraging op je ulti, maar of de andere groep nou weg rent of blijft staan en gestund wordt, maakt niet zo veel uit. Je hebt ze weer een paar kostbare seconden bezig gehouden. Wegrennen is vaak nog slechter natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:43 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Haar ulti heeft een 0.5 seconde delay en moet op korte range, daarna volgt er nog een delay voor de stun. Maximaal 3 champions.
Dat is overpowered?
Shaco wordt ook bijna altijd gebaned. Te goede camper?
Kassadin mag wel geband blijven, hij countered early ap-carries te hard.
[..]
Want league of legends onwetendheid is schandelijk en onmogelijk om begripvol te accepteren voor een pro als jij.
Hourglass en ulti aanzetten?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:44 schreef Adames het volgende:
[..]
De truc bij Morgana is dat je in een groepsgevecht midden in hun groep gaat staan, ulti aan zet en dan je zhonyas hourglass popt. Dan zit er wel vertraging op je ulti, maar of de andere groep nou weg rent of blijft staan en gestund wordt, maakt niet zo veel uit. Je hebt ze weer een paar kostbare seconden bezig gehouden. Wegrennen is vaak nog slechter natuurlijk.
Een Amumu ult is toch ook belachelijk sterk? En dat is maar een snare ipv een stun.
Onzin, ik ga geen ward clearen als dit betekent dat de AD carry van de tegenstander mij gratis aan kan vallen. Je wacht totdat de minion bij zijn turret staan voordat je je pink plaatst of tot een moment dat hij moet kiezen, minions of harass.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:04 schreef Xanarot het volgende:
[..]
Als hij een pink ward plaatst, heb jij 5-6 gratis autoattacks op hem terwijl hij hem probeert te destroyen. Dan laat je miss je turret dood gaan en zijn zij niet 3 minuten maar de rest van de game gezoned.
Als je een bot turret destroyed voor 15 minuten verdien je het gewoon de game te verliezen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:09 schreef Xanarot het volgende:
Daarnaast hebben de meeste traditionele ad carries een natural escape, slow, disllacement of stun. Je hebt een support die een of twee disengages biedt, dan heb je je flash nog en je support exhaust nog.
Hoe komt een minion ooit bij de turret van de AD + Support? Àls ie al bij een turret zou komen, zou het de turret van blitzstar zijn, ik denk niet dat het onrealistisch is dat Alistar en Blitzcrank BIJ ELKAAR OPGETELD, ongeveer 1/6-1/10 van de CS van de AD carry heeft, hoe moet een Blitzstar combo ooit een AD carry naar z'n tower pushen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:19 schreef Keselo het volgende:
[..]
Onzin, ik ga geen ward clearen als dit betekent dat de AD carry van de tegenstander mij gratis aan kan vallen. Je wacht totdat de minion bij zijn turret staan voordat je je pink plaatst of tot een moment dat hij moet kiezen, minions of harass.
[..]
Als je een bot turret destroyed voor 15 minuten verdien je het gewoon de game te verliezen.
En over die natural escapes, ik main Alistar en wanneer je Alistar speelt is niets fijner dan een lane die naar de tegenstander zijn turret pusht. Waarom? Je campt de 2e brush en als hun AD carry naar vocen komt om te last hitten headbutt je hem in de muur en pulv je hem vlak daarna. Dan heb je hem voor 2 seconde gelocked zonder dat hij ook maar iets kan. Als je met Blitz speelt zal hij dan naar voren rennen en zijn eigen knock up gebruiken, en je bent zo 3 seconde kwijt waarin je neits kan doen.
bot turret weg is niet erg, mid weg is een probleem, dat is free ganks v de vijand.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:19 schreef Keselo het volgende:
[..]
Onzin, ik ga geen ward clearen als dit betekent dat de AD carry van de tegenstander mij gratis aan kan vallen. Je wacht totdat de minion bij zijn turret staan voordat je je pink plaatst of tot een moment dat hij moet kiezen, minions of harass.
[..]
Als je een bot turret destroyed voor 15 minuten verdien je het gewoon de game te verliezen.
Dat zegt hij ook, als de enemy jouw toren pushed voor 15 min, dan is dat inderdaad easy ganks.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
bot turret weg is niet erg, mid weg is een probleem, dat is free ganks v de vijand.
bot turret weg betekend dat de vijand moet overextenden als ze willen pushen = easy gank voor jou.
enige negatieve aan je turret weg is dat het het hele enemy team wat geld geeft, verder is er niks aan de hand.
Ik ben het niet eens met 1 grab = kill. Daarbij komt nog dat je geen lategame hebt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
bot turret weg is niet erg, mid weg is een probleem, dat is free ganks v de vijand.
bot turret weg betekend dat de vijand moet overextenden als ze willen pushen = easy gank voor jou.
enige negatieve aan je turret weg is dat het het hele enemy team wat geld geeft, verder is er niks aan de hand.
@ xanarot, blitz + ali is ook viable vs hoog elo, 1 grab en je hebt een kill, en dat weet de vijand dus blijven ze bang achter hun minions schuilen, de aantal keren dat ik deze lane speelde killden we zovaak de bot comp dat er dikwijls iemand ragequitte.
(duoq met mr flaxx overigens, hij is 1900 atm)
niet elke game heeft een lategame.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:21 schreef Xanarot het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met 1 grab = kill. Daarbij komt nog dat je geen lategame hebt.
ja die heb ik net 2 weken geleden gekocht ]:/quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:36 schreef Mascini het volgende:
Hmmm woad ashe on sale! Altijd al de vetste gevonden
Is dat voor het echie? Dat maakt het mogelijk wat makkelijker een keer iets te halenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als hij binnen twee weken na aanschaf in de sale komt krijg je het verschil terug.
je mag 1 malig een supportticket aanmaken om een volledige refund te krijgen en dan maximaal 3 refunds in die 1e keer bijvoegen, als je 1 refund vraagt in 1 ticket mag je niet nog 2x daarna een refund vragen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dacht ik wel, kan ook zijn dat ik met prijsverlagingen van champs in de war ben. Maar volgens mij is dat wel zo.
Anders kun je volgens mij een paar keer refunds krijgen als je een supportticket aanmaakt, daar zijn ze in het algemeen erg coulant mee.
Wat een falende teringlijers die spelers. Sorry hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:36 schreef Keselo het volgende:
http://euw.leagueoflegends.com/board/forumdisplay.php?f=2
Kijk die general forums nou
Dignitas is ook 1 van de weinige pro teams die zulke shit doet. Vaak ook top & bottom switchen en je hoort mensen nog steeds op streams over deze game praten met hun triple support comp. Match nooit gezien zelf, nu even kijken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:23 schreef Adames het volgende:
IEM Hanover Group A CLG vs Dignitas 2012
Janna en Corki tegenover Blitz en Ali bot.
waarom moeten kinderen als jij toch overal het k woord tussen voegen..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:59 schreef dustbrain het volgende:
Waarom hebben populaire games toch altijd zo'n verknipte kanker fanbase/community?
mods mogen wel wat actiever modereren dan, in vorig topic vloog het woord zo nu en dan ook te onpas door het scherm.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:14 schreef Xetran het volgende:
tja en jij denigreert hem dan weer, zo blijf je bezig en heb je weer 2 pagina's vol met zinloze bullshit.
tr maken danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
mods mogen wel wat actiever modereren dan, in vorig topic vloog het woord zo nu en dan ook te onpas door het scherm.
he waarom zou het opeens wel 'mogen' als je het persoonlijk aan iemand richtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:26 schreef dustbrain het volgende:
Omdat kanker over het algemeen geen verboden woord is mits het naar iemand gericht is. Daarom.
Oeps verkeerd woord. ik bedoelde 'tenzij'.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:27 schreef Adames het volgende:
[..]
he waarom zou het opeens wel 'mogen' als je het persoonlijk aan iemand richt?
Keulen is goed te doen en een leuke stad. Maar ik hou nooit zo van Games Beurzenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:11 schreef Tjado het volgende:
Eeeeeeeen weer terug naar League of Legends.
GamesCom 2012 in Keulen in Augustus. Grote gamebeurs, en Riot Games is er ook bij, en er schijnt weer een LoL championship te zijn. Ik ga er zeker heenzijn er nog meer mensen van plan om te gaan?
Het is totaal onnodig en niet gewenst in GAM. Niet meer doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:26 schreef dustbrain het volgende:
Omdat kanker over het algemeen geen verboden woord is tenzij het naar iemand gericht is. Daarom.
Ik heb het woord denigreren niet gebruikt, leer eens lezen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:44 schreef Adames het volgende:
als je woorden als denigreren en mits niet goed begrijpt, gebruik ze dan ook niet
sorry hoor schatje, maar je snapt best wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:44 schreef Adames het volgende:
als je woorden als denigreren en mits niet goed begrijpt, gebruik ze dan ook niet
alles is goedquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:13 schreef Xetran het volgende:
[..]
sorry hoor schatje, maar je snapt best wat ik bedoelde
Olaf's die Kayle niet useful vind.. dayum.. alsof een kogmaw dat tegen nunu zegt...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:38 schreef Silv het volgende:
Zit ik te chillen tijdens champion selection. Komt zo'n Olaf d'r aan met "Kayle, pick a more useful champion".
Dat zijn de (helaas zeldzame) leukste potjes, waarin het niet uitmaakt of je wint of niet, omdat het leuk was.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:10 schreef CasB het volgende:
Net een potje gehad met wat vrienden, die zijn nu level 6 en 8 geloof ik. Gaat iemand uit mijn team lopen huilen dat het noobs zijn. Ja, wat wil je.Maargoed, we hadden wel gewonnen en hadden we niet gewonnen dan was het alsnog een leuk potje.
gefeed = dat je de vijand feed.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:22 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Eerste potje echt gefeed :"D 9 kills bij 20 minuten. Eindigde met 19-1-9
Dan is er geen schoolquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:28 schreef Xetran het volgende:
hoe komt het eigenlijk dat 's nachts bijna gegarandeerd randdebielen spelen? ik kan echt nooit een normaal(als in niemand die voor de gein feed of dc'd) krijgen als ik na mijn werk een potje begin
en hoe issie afgelopen? en welke champ was je?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:30 schreef Xetran het volgende:
's avonds heb ik vaak juist de leukste potjes, rond na 2en begint de ellende
oh en nu de verkeerde masteries gekozen omdat ik hier dit zit te typen
het begint al, instantlock tryndamere die hoopt dat er geen hackers in deze game zijn![]()
ja graag, wil ik zeker proberen. Als ik er zelf weer krijg, dan is dat uiteraard weer voor mensen uit dit topic (loopt het niet storm die beta keys of krijg je er zo veel?)quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:05 schreef Keselo het volgende:
Ooh trouwens, ik heb nog 4 beta keys over voor Smite, als er iemand interesse heeft.
Heb er laatst weer een stel gekregen van Hi-Rez + nog een stuk of wat terug van referrals om hier verder uit te delen, ze gaan aardig over de toonbank hierquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:28 schreef Adames het volgende:
[..]
ja graag, wil ik zeker proberen. Als ik er zelf weer krijg, dan is dat uiteraard weer voor mensen uit dit topic (loopt het niet storm die beta keys of krijg je er zo veel?)
Het heeft ook weinig zin om een beta compleet gesloten te houden. Volgens mij heeft LoL nooit met invites gewerkt (al heb ik nooit de alfa meegemaakt, geen idee hoe het toen zat). ik heb je pm iig, bedanktquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:31 schreef Keselo het volgende:
[..]
Heb er laatst weer een stel gekregen van Hi-Rez + nog een stuk of wat terug van referrals om hier verder uit te delen, ze gaan aardig over de toonbank hier
Maar ook die deelden beta keys uit als een mallootquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:35 schreef Keselo het volgende:
LoL beta was heel behoorlijk gesloten, hun PBE nu nog steeds. Smite Beta is wel gesloten maar enorm makkelijk om in te komen, als je 6,40 teveel vind kun je altijd met 4 vrienden ieder 1,60 lappen (lekker Hollands) en dan heb je gewoon 4 keys.
Ach ja, het komt een spel wel ten goede. Ik denk dat het vooral is om de servers niet te overbelasten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:38 schreef Adames het volgende:
[..]
Maar ook die deelden beta keys uit als een malloot
als ik zie dat een PAX TF skin al voor 75 op ebay staat, hoop ik dat mijn oude zooi skins misschien nog een meerwaarde heeft.quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:45 schreef Keselo het volgende:
Weet niet of dat wel verkoopt, heb nog een level 30 account zelf met een hoop skin en alles, maar de laatste keer dat ik daar op heb gespeeld was met de Urgot release. Weet niet of iemand een account wilt kopen met enkel oude champions.
Al bijna 2 jaar terug is dat
Ooh, als je skins hebt van de olympische spelen en die dingen dan zul je er wel een aardig centje voor kunnen vangen ja.quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:50 schreef Adames het volgende:
[..]
als ik zie dat een PAX TF skin al voor 75 op ebay staat, hoop ik dat mijn oude zooi skins misschien nog een meerwaarde heeft.
Maar heeft geen haast, lekker 180 ping hebben is niet zo erg en vrijwel alleen engelstaligen in het team heeft zo wel zijn voordelen
Je bent welkomquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:57 schreef Xetran het volgende:
GaafMorgen even uit proberen, dankjewel!
welke role speelde jij dan? support?quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:04 schreef Keselo het volgende:
Duoqueue met een gast uit mijn Friendlist van 2.2k elo, lekker gecarried worden voor de win
Klopt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:23 schreef BaajGuardian het volgende:
tis niet zo dat de carry in zn eentje kan winnen als je een kutsupport bent anders, daar moet je toch echt wel fatsoenlijk voor warden, je ogen op de map houden, op juiste momenten tot actie overgaan etc en niet insta afgeknald worden omdat je fout gepositioneerd staat, als je met 2.2 k elo duo'd is het enemy team ook hoger elo dan normaal. zo rond de 1900-2k dus en dat zijn (over het algemeen dan tenminste) geen slechte spelers.
Ik had ´t over mn eigen potje, niet over Keselo met z´n maatjequote:Op woensdag 27 juni 2012 13:23 schreef BaajGuardian het volgende:
tis niet zo dat de carry in zn eentje kan winnen als je een kutsupport bent anders, daar moet je toch echt wel fatsoenlijk voor warden, je ogen op de map houden, op juiste momenten tot actie overgaan etc en niet insta afgeknald worden omdat je fout gepositioneerd staat, als je met 2.2 k elo duo'd is het enemy team ook hoger elo dan normaal. zo rond de 1900-2k dus en dat zijn (over het algemeen dan tenminste) geen slechte spelers.
net 2 gewonnen en daarna 1 verlorenquote:
Zou ik je mogen adden?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:13 schreef Mascini het volgende:
[..]
net 2 gewonnen en daarna 1 verlorenlast hitten is voor een beginner met ashe gewoon te makkelijk, heul chill
Ashe is altijd goed, met name omdat ze ook maar 450 IP kost. Prima champion op alle niveaus (itt tot bijvoorbeeld Master Yi die alleen in low levels echt viable is) en ook een prima champion om de ranged AD rol mee te leren.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:22 schreef KneusTeun het volgende:
Toch maar even volgen...
Iemand tips voor ranged champion? Denk nu aan ashe, maar misschien iemand anders tips?
Speel normaal altijd met jax. Maar wordt er gek van hoe ranged champions de laatste tijd al me kills stelen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:28 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ashe is altijd goed, met name omdat ze ook maar 450 IP kost. Prima champion op alle niveaus (itt tot bijvoorbeeld Master Yi die alleen in low levels echt viable is) en ook een prima champion om de ranged AD rol mee te leren.
Is ook de bedoelingquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar wordt er gek van hoe ranged champions de laatste tijd al me kills stelen.
Waarom wordt ze eigenlijk niet meer gebruikt in tournaments? Itt een jaar geleden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:28 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ashe is altijd goed, met name omdat ze ook maar 450 IP kost. Prima champion op alle niveaus (itt tot bijvoorbeeld Master Yi die alleen in low levels echt viable is) en ook een prima champion om de ranged AD rol mee te leren.
Ah, ik echt geen enkele keer meer.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:06 schreef ems. het volgende:
Ik kijk niet veel tournaments meer tegenwoordig maar de keren dat ik het wel deed zag ik haar eigenlijk nogal vaak?
Ik zie dr (net als ems) ook nog best wel eens voorbij komen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Waarom wordt ze eigenlijk niet meer gebruikt in tournaments? Itt een jaar geleden.
misschien vanavond, ben nu aan het werkquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:29 schreef knight18 het volgende:
Zijn er hier nog mensen die samen normal willen doen?
ah meer dan ik dacht.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:26 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik zie dr (net als ems) ook nog best wel eens voorbij komen.
Dreamhack 3x: https://elobuff.com/events/2012-dreamhack-summer/champions
GESL 3x: https://elobuff.com/events/2012-gigabyte-gesl/champions
MLG Anaheim 20x: https://elobuff.com/events/2012-mlg-anaheim/champions
Wel zijn andere AD carries populairder door meer tankyness, meer escapes/mobiliteit en hogere burst damage. Tevens zijn er tegenwoordig best veel champs / abilities waarmee te initieren valt, waardoor die arrow (die vrij onbetrouwbaar is want hij kan missen of geblockt worden) niet genoeg reden meer is om alsnog voor Ashe te kiezen.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:32 schreef nyny83 het volgende:
[..]
misschien vanavond, ben nu aan het werk
Inderdaad, die van Renekton en Pant zijn verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 08:58 schreef dustbrain het volgende:
Als je een nieuwe speler bent lijken sommige champs wat overpowered.
Die nieuwe cartoony profile pictures voor de champs zijn stom. Alleen die van twisted fate en timo zijn echt verbeterd.
Renekton zag ik niet eens.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:43 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Inderdaad, die van Renekton en Pant zijn verschrikkelijk.
Je hoeft eigenlijk alleen ball of deception te ontwijken. fox fire werkt alleen op close range omdat ze gewoon op minions schieten bij de afwezigheid van een champion.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:16 schreef Adames het volgende:
Ahri is idd de meest op champ die er is, standaard bans als kass en morg is omdat ze beide de mid lane ap goed counteren, maar ahri is simpelweg geweldig
Ik junglede en hij speelde top. Hij won gewoon zijn lane zo hard dat ie na 20 minuten 8 kills had of iets dergelijks terwijl ik mid en bot hielp met ganks.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
welke role speelde jij dan? support?
Ooit eens ap yi geprobeerd ?quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:00 schreef Jajong het volgende:
Karthus schijnt wel beetje easy mode te zijn, beetje de enige champ waar ik zo goed als altijd mee win in ranked. Met je ult heb je zoveel pressure ook in andere lanes en farmen is helemaal easy peasy
Ja want dat hoor je ook totaal niet aan zijn (nep)accent.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:58 schreef Soldt het volgende:
http://www.reddit.com/r/l(...)port_hecarim_siv_hd/
Blijkt een Nederlander te zijn. :d
Wat een kneus eerste klas.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:58 schreef Soldt het volgende:
http://www.reddit.com/r/l(...)port_hecarim_siv_hd/
Blijkt een Nederlander te zijn. :d
Video zou wel goed zijn, zijn stem irriteer ik em dood aan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:56 schreef tdrone het volgende:
ik vind zijn video's wel leuk, altijd van die grappige builds
Mwah, dat denken wel meer nederlanders van zichzelf.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:06 schreef Keselo het volgende:
Same, zeker als je weet dat hij gewoon accentloos Engels kan
Hij viel in een filmpje een keer uit zijn typetje, praat gewoon perfect en accentloos Engels voor 10 secondequote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:25 schreef znarch het volgende:
[..]
Mwah, dat denken wel meer nederlanders van zichzelf.
Mjah maar AP yi is useless latequote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:55 schreef Aloria het volgende:
[..]
Ooit eens ap yi geprobeerd ?
Ik ben nog geen enkele ap tegengekomen die mij in mid aankan. Heb zelfs een trynda af zitten maken 1 vs 1. Mooiste is 3 mensen + tower op je en dan NOG jezelf outhealen r aan en flash en dan in chat roepen heal is a bitch aint it![]()
![]()
( helaas ignites en andere attacks die je uit je heal haalt zijn kut )
10 seconden lukt hem vast wel ja. Accentloos engels spreken is heel wat anders dan 10 seconden geen fout maken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:04 schreef Keselo het volgende:
[..]
Hij viel in een filmpje een keer uit zijn typetje, praat gewoon perfect en accentloos Engels voor 10 seconde
Ziek.quote:
Dude...quote:
Wat een jukequote:
Attack dammage aangezien niemand veel armor heeft earlygame.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:38 schreef Xetran het volgende:
wat is eigenlijk beter om early game heel veel damage te doen(denkj aan bijv gp), ArP runes of AD? of maakt dat niet veel uit?
Wat een lief, verlegen en bescheiden jongetje ben je ook hè.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:07 schreef BaajGuardian het volgende:
volgens mij zijn die top 5s allemaal customs van diezelfde persoon want je ziet niemand ragen in chat, nooit.
daarnaast doe ik zelf veel van de dingen die je ziet en 'creme de la creme genoemd worden zowat elk potje wel, en zoveel spelers met mij. Als je goed inzicht hebt, en goed kunt juken is dat geen probleem. (die leblanc was wel tof overigens, maar gebeurd ook wel vaker)
Je moest eens zien wat ik soms met maokai doe in dominion matches, dan denk je ook van 'no way'
Where's the proof?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:07 schreef BaajGuardian het volgende:
volgens mij zijn die top 5s allemaal customs van diezelfde persoon want je ziet niemand ragen in chat, nooit.
daarnaast doe ik zelf veel van de dingen die je ziet en 'creme de la creme genoemd worden zowat elk potje wel, en zoveel spelers met mij. Als je goed inzicht hebt, en goed kunt juken is dat geen probleem. (die leblanc was wel tof overigens, maar gebeurd ook wel vaker)
Je moest eens zien wat ik soms met maokai doe in dominion matches, dan denk je ook van 'no way'
Ja en ik had net pentakill 1vs5 met Zileanquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:07 schreef BaajGuardian het volgende:
yeh, dat wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee, ik snap je punt trouwens, maar dat is niet een complete top-5, maar gewoon het beste van wat ze hem aanleverden. Mooie juke, maar ergens gebeuren er op dit moment even goeie. Neemt niet weg dat het leuk om te zien is.
hier een van mn janna acties:quote:
Ik kan deze niet echt vergelijken met wat ik bij de top 5 zie. Actie is wel goed, daar niet van, maar meestal als je janna ziet bij de top 5 dan gebeuren er meerdere dingen, goed geplaatste/getimede monsoon, goeie shield en goeie knock ups waarmee iets wordt behaald of voorkomen, waarbij janna meestal een 2 vs 3/4 situatie zo bespeelt dat het eigen team kills haalt en dat de tegenstander net geen kill kan makenquote:
Das niet erg, een kill is een kill, hoe je hem haalt maakt niet uit, tenzij je daardoor kills weggeeft natuurlijk.quote:
Waarom hebben er zoveel epicknifes op je video gereageerd? Heeft Athene je video een keer in een stream laten zien of zo?quote:
Schattig dat je dat op youtube zetquote:
En dan lekker whipen omdat Jenna haar ulti niet klaar heeft voor een teamfight.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:43 schreef jespertje het volgende:
[..]
Das niet erg, een kill is een kill, hoe je hem haalt maakt niet uit, tenzij je daardoor kills weggeeft natuurlijk.
Je speelt dan 4v5 voor even, tenzij de tegenstander erg gefarmed is gaan ze geen teamfight opzoeken. Als er dan een teamfight is is deze als het goed is niet zo close dat een Janna ulti de teamfight gaat beslissen of niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:46 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
En dan lekker whipen omdat Jenna haar ulti niet klaar heeft voor een teamfight.
Heb je leona gameplay ook even gekeken, maar om nou te zeggen dat die zo goed was dat je je zou kunnen meten met high elo zou ik niet zo snel zeggen. Het was wel leona top, zie je niet meer zo vaak, maar een paar keer een verkeerde initiate, ult te snel gebruiken etc.quote:
geen aandacht aan schenken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die Athene-fannetje schijnen je niet erg hoog te hebben zitten
dat is een oud filmpje, ik ben onderhand een stuk beter, ik last hitte nog niet zoveel destijds lol.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:15 schreef jespertje het volgende:
[..]
Heb je leona gameplay ook even gekeken, maar om nou te zeggen dat die zo goed was dat je je zou kunnen meten met high elo zou ik niet zo snel zeggen. Het was wel leona top, zie je niet meer zo vaak, maar een paar keer een verkeerde initiate, ult te snel gebruiken etc.
Voor leaguereplays heb je programmaatje nodig toch?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat is een oud filmpje, ik ben onderhand een stuk beter, ik last hitte nog niet zoveel destijds lol.
ik vond anders die eerste gank op ahri wel redelijk, vond het wel belachelijk dat ze bijna weg kwam.. gelukkig had kart een ult.
Maar kijk op leaguereplays en zoek op mijn naam, genoeg uploads waar toffe dingen in gebeuren.
thing is, als ik tofheid op yt moet zetten moet ik dat via fraps @ lr doen en dat is zo'n gedoe ;[
tis iig maar een voorbeeldje dat met die janna, dat iedereen gave dingen doet met dr, vond dat stukje met janna uit de top 5 dan ook niet al te bijzonder, het gebruik van de brush van leblanc daarintegen was wel tof.
ik gebruik dat trucje zelf ook als ik bot ben soms, met flash van de ene brush in de andere komen als de vijand er ff uitloopt (alleen met kill lane doe ik dat niet met een sustain support natuurlijk, maar met alistar of leona oid).
zijn filmpje is 170 keer gedownvote en er staan 4 paginas vol haatcomments met 'athene fans' die hem afkrakenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:28 schreef Adames het volgende:
wat heeft Athene te maken met dat filmpje dan?
ik had een petitie tegen zn naam op de chalice of discord omdat hij had opgeroepen @ mensen/schapen van zn stream om smurfs te maken en zodoende de referral system letterlijk 'te pillagen' later heeft hij dat veranderd nadat riot hem erop had aangesproken maar de intentie is imo niet veranderd. kreeg nogal veel voorstanders en toen kwam athene op zn stream erachter en riep hij iedereen op om mijn thread naar de klote te helpen door met zn allen het te gaan upvoten en daarmee dus de validiteit van de votes te vernietigen. Toen stuurde hij me een friend invite in league of legends, wilde hij 1v1 met me live on stream, ik heb hem toegevoegd en toen gezegd dat hij mocht willen dat ik hem aandacht schonk en toen hem weer van friendlist verwijderd.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:28 schreef Adames het volgende:
wat heeft Athene te maken met dat filmpje dan?
kun je op hun site downloaden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:34 schreef jespertje het volgende:
[..]
Voor leaguereplays heb je programmaatje nodig toch?
Ik speel ook als een zak aardappelen vandaag met ez..quote:Op zondag 1 juli 2012 14:16 schreef Skillstorm het volgende:
Ben ik het nou of ben ik gewoon slechter geworden met Ezreal? Nog geen 2 maanden geleden had ik zieke reactiesnelheden en raakte ik de meeste skillshots alsof het allemaal binnen een miliseconde uitgerekend was. Ik was veel beter.
PFE gekocht en nu speel ik als een zak aardappelen. Ook lijkt het alsof ik minder hard hit.
Raar dit....
Ik was altijd veel beter met Ezreal, speel hem al een jaar ofzo, langer misschien. Maar nu.....quote:Op zondag 1 juli 2012 14:19 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ik speel ook als een zak aardappelen vandaag met ez..
Maar dat slaat toch NERGENS op. Waarom zou je zoiets een half uur maken terwijl de meest voorkomende reden voor een dodge is dat iemand ANDERS aan t trollen is..quote:
QFTquote:Op zondag 1 juli 2012 15:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maar dat slaat toch NERGENS op. Waarom zou je zoiets een half uur maken terwijl de meest voorkomende reden voor een dodge is dat iemand ANDERS aan t trollen is..
Domste regel ooit.
Tsja, er zijn ook een hoop mensen die dodgen omdat ze vinden dat zij het meest recht hebben op mid. Of omdat ze per sé niet willen samenwerken met een bepaalde champ. Of omdat ze vinden dat hun lineup niet genoeg kans maakt tegenover de enemy picks.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maar dat slaat toch NERGENS op. Waarom zou je zoiets een half uur maken terwijl de meest voorkomende reden voor een dodge is dat iemand ANDERS aan t trollen is..
Domste regel ooit.
Dit heb ik letterlijk nog nooit mee gemaakt.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Tsja, er zijn ook een hoop mensen die dodgen omdat ze vinden dat zij het meest recht hebben op mid. Of omdat ze per sé niet willen samenwerken met een bepaalde champ. Of omdat ze vinden dat hun lineup niet genoeg kans maakt tegenover de enemy picks.
Natuurlijk is het dan jammer als je uitgerekend in dit soort situaties terecht komt, maar als ze iedereen die vinden dat zij terecht queuedodgen blij willen maken komt er geen einde aan.
quote:Op zondag 1 juli 2012 15:35 schreef Jajong het volgende:
WOW.
Wat in de vliegende fuck???? Er zit een dude die extreem zit te trollen in champ select in ranked... Die Jungle Janna wil met Revive Smite.. Dus ik dodge die shit en dan moet IK fucking een HALF UUR wachten??? EEN HALF UUR?
Wat is dit voor belachelijke shit.
Vaak genoeg gehad.. vreselijk irritant..quote:
taric + ezreal, maximum love combo.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:17 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, als je nog 12 bent misschien en als een schaap met de gay roepers meeloopt.
yep. ^^quote:Op zondag 1 juli 2012 16:15 schreef Salamando het volgende:
Zojuist met mijn vriend de Blitz / Ali combo op bot geprobeerd, wat leuk om te spelen.
weeral? hij is al sterk imo..quote:
Ik heb al een team lol. (als in mensen waar ik veel mee speel, anders houd ik geen tijd meer over)quote:
De cooldown van z'n Consume wordt korter. Die is nu erg lang (vergeleken met andere champs die een soortgelijke ability hebben).quote:
ja voor jungle, maar kijk naar zn lane, word wel erg operig nu.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:16 schreef CasB het volgende:
[..]
De cooldown van z'n Consume wordt korter. Die is nu erg lang (vergeleken met andere champs die een soortgelijke ability hebben).
Mwah hij kan alleen zichzelf healen en niet de AD carry die erbji loopt he. Ik vind het wel meevallen.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja voor jungle, maar kijk naar zn lane, word wel erg operig nu.
Hij kan prima als support gespeeld worden hoor. Die bloodboil voor AS en movespeed is erg lekker en die snowball met dikke slow kan (zeker icm kogmaw) vaak voor kills zorgen.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:34 schreef ems. het volgende:
Ik vind Nunu nog steeds out of place in lane. Maak hem gewoon weer de sterkste jungler, net zoals vroeger
Ook op top is hij geweldig, goede sustain en constant zo'n ice ball op je harses is niet fijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:48 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Hij kan prima als support gespeeld worden hoor. Die bloodboil voor AS en movespeed is erg lekker en die snowball met dikke slow kan (zeker icm kogmaw) vaak voor kills zorgen.
Hmm volgens mij raakt hij best snel out of mana als hij zijn spells spamt. Bovendien heeft hij niet echt een skillset om een champion daadwerkelijk te killen. I dunno, ik denk niet dat ik heel erg in de war zou raken van een Nunu top.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Ook op top is hij geweldig, goede sustain en constant zo'n ice ball op je harses is niet fijn.
Laatst heb ik hem nog eens als jungle gespeeld toen onze mid als Talon ging. Was de enige AP carry die ik kon bedenken die ook nog een beetje tanky is (andere AP optie was Fiddlesticks). Met die consume buff wordt hij alleen nog maar beter daarin, terwijl hij al een sterke cleartime heeft. Vooral de buffs en small golems zijn erg snel te clearen.
Het voornaamste probleem met nunu top lijkt mij dat je een heleboel farm weggeeft aan iemand die er lang niet zo 'goed' gebruik van kan maken als een gevestigde solo top zoals bijvoorbeeld Vladimir. Een nunu met farm is irritanten kan lastig zijn om tegen te lanen maar zal niet snel een game gaan beslissen. Liever geef ik dan die farm aan iemand die hard carried, en laat de utility van nunu het meeste werk doen.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:04 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Hmm volgens mij raakt hij best snel out of mana als hij zijn spells spamt. Bovendien heeft hij niet echt een skillset om een champion daadwerkelijk te killen. I dunno, ik denk niet dat ik heel erg in de war zou raken van een Nunu top.
Mee eens. Conclusie: kan best eens leuk zijn, maar er zijn veel betere opties.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Het voornaamste probleem met nunu top lijkt mij dat je een heleboel farm weggeeft aan iemand die er lang niet zo 'goed' gebruik van kan maken als een gevestigde solo top zoals bijvoorbeeld Vladimir. Een nunu met farm is irritanten kan lastig zijn om tegen te lanen maar zal niet snel een game gaan beslissen. Liever geef ik dan die farm aan iemand die hard carried, en laat de utility van nunu het meeste werk doen.
Hij zei in 't filmpje dat 't een considerable amount zou zijn op latere lvls, dus dat zal wel geen 10 seconden zijn. Voor de rest stel ik jouw sarcastische toontje niet op prijs.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:00 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Karthus Soraka en Shen zwaar generfed? Je weet precies hoeveel CD erbij komt?
10 seconde is echt heel erg veel...quote:Op maandag 2 juli 2012 16:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij zei in 't filmpje dat 't een considerable amount zou zijn op latere lvls, dus dat zal wel geen 10 seconden zijn. Voor de rest stel ik jouw sarcastische toontje niet op prijs.
Hij heeft gewoon gelijk, je moet niet oordelen voordat de definitieve cijfers bekend zijn. Ik haat het als mensen een nieuwe champion OP noemen als die nog niet uit is, je weet zijn stats helemaal niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij zei in 't filmpje dat 't een considerable amount zou zijn op latere lvls, dus dat zal wel geen 10 seconden zijn. Voor de rest stel ik jouw sarcastische toontje niet op prijs.
this.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:48 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Hij kan prima als support gespeeld worden hoor. Die bloodboil voor AS en movespeed is erg lekker en die snowball met dikke slow kan (zeker icm kogmaw) vaak voor kills zorgen.
jawel hoor, gewoon de ban knop in draftchamp select (:quote:Op maandag 2 juli 2012 13:27 schreef Jajong het volgende:
LeBlanc buff (die straks bijna niet dood te krijgen is met haar 4 dubbele flash juke shit)
Ohhh okay dus als je gelijk hebt mag je je gedragen als een vervelende rotjong, gotcha. Voor de rest heeft niemand het over champs die OP zouden zijn dus plz shquote:Op maandag 2 juli 2012 16:44 schreef Sjappel het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk, je moet niet oordelen voordat de definitieve cijfers bekend zijn. Ik haat het als mensen een nieuwe champion OP noemen als die nog niet uit is, je weet zijn stats helemaal niet.
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ohhh okay dus als je gelijk hebt mag je je gedragen als een vervelende rotjong, gotcha. Voor de rest heeft niemand het over champs die OP zouden zijn dus plz sh
Wat is je elo nu en wat wil je worden?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:24 schreef MrManuel het volgende:
Ik heb echt andere mensen nodig tijdens Ranked om uit dit elo te komen volgens mij..
Jammer dat er zo weinig gebruik word gemaakt van TS3.. :p
900 en wil op ze minst een positieve win/lose hebbenquote:Op maandag 2 juli 2012 18:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat is je elo nu en wat wil je worden?
Ja, je hebt champs die AD dmg doen met hun spells maar dat zijn ook geen champs die AP stacken. Meeste AD carry champs doen AD dmg zoals Graves zn burst etc. Talon doet AD dmg.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:36 schreef dustbrain het volgende:
Ik heb een vraag. Als een champion abilitypower stacked kun je er toch vanuit gaan dat hij meer magical dan physical dammage doet? Of zijn er ook champions die physical dammage doen met hun abilities?
Dit lijkt me erg belangrijke kennis om resistance/armor te stacken.
En waarom denk je dat je beter bent dan 900 Elo?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:54 schreef MrManuel het volgende:
[..]
900 en wil op ze minst een positieve win/lose hebben
Ik zit nu ook rond dat ELO en je moet gewoon beter spelen. Als je consistent beter bent dan iedereen in de game dan kom je uiteindelijk wel omhoog. Je kan altijd slechte streaks hebben dat je 10 potjes op rij een mongool in je team hebt die 0-10 gaat maar volgens mij ligt je ELO uiteindelijk altijd aan jezelf... Maar je echte ELO heb je wel een grote samplesize voor nodig, minstens een paar honderd ranked games denk ik.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:54 schreef MrManuel het volgende:
[..]
900 en wil op ze minst een positieve win/lose hebben
Weet je wat het is, de skillgap op dat ELO is ZO groot. Je hebt er lui tussen zitten die 't wel begrijpen, maar je hebt ze er ook tussen zitten die nog steeds Boots 3 op Ashe kopen omdat dat nou eenmaal bij de recommended items staat.... Dus in die zin is dat ELO systeem kapot. Je zou toch zeggen dat iedereen op dat ELO wel zo ongeveer even goed zou moeten zijn, tenminste dat is de hele insteek van t systeemquote:Op maandag 2 juli 2012 19:03 schreef Zith het volgende:
[..]
En waarom denk je dat je beter bent dan 900 Elo?
hier ben ik het inderdaad mee eens, Als je na 30 potjes 900 ELO staat, ok, misschien ben je eigenlijk 1200 ELO (maar zeker niet 1600+).quote:Maar je echte ELO heb je wel een grote samplesize voor nodig, minstens een paar honderd ranked games denk ik.
Ik weet niet of ik beter ben dan 900 elo..quote:Op maandag 2 juli 2012 19:03 schreef Zith het volgende:
[..]
En waarom denk je dat je beter bent dan 900 Elo?
Je kan ook Corki top spelen als AD carry. Die heeft een escape en goede harass van afstand dus kan zich daar aardig redden. Ook kun je (zeker vs bijvoorbeeld Morgana) een ad carry mid zetten. Counter je gelijk dat kloterige spellshield van dr.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:26 schreef Adames het volgende:
Inderdaad een leuke map, gelijk een gedaan en nog gewonnen ook, ondanks dat we als team volledig melee waren en een eve hadden tegenover een team bestaande uit shen, ashe, draven, tf en fizz. Door de kleinere ruimtes is dat nu gelukkig minder een nadeel, bij SR hadden we zeker verloren.
Ik zit me trouwens nog iets af te vragen, er is vaker nu alweer een double bruiser/melee lane bot besproken, maar dat betekent dat je zeer waarschijnlijk je AD ranged ergens anders wilt hebben, zonder spelen is wel erg moeilijk. Maar wat zijn dan je opties?
Jungle Twitch, top/mid urgot en Kayle top. Dat lijkt het me toch wel, de rest wordt gedomineerd in hun lane (bij gelijke skill en normale bezetting van de ander)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |