Kloptquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:23 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Nu ben ik niet origineel meermaar die van jou komt denk ik van storefront, mijne niet
Met Nelis?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:18 schreef DutchErrorist het volgende:
Net een mooie spannend race met Nelis
Nelis zegt dat je FIFA moet komen doen vieze pedaalemmerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Met Nelis?Heeft ie niet geragequit?
![]()
Dude.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:58 schreef DutchErrorist het volgende:
Gaaf
Na een week ben ik nu bijna level 50
Wat?quote:
Zat ik ook aan te denken. Full circuit 1x uphill, 1x downhill.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat?
Wat me trouwens ook wel een keer leuk lijkt. Een race houden op Fujimi Kaido (kwart race) en dan Hill Climb. Waarin iedereen na elkaar start met 10 seconden er tussen ofzo.
Maar goed ik zie dat niet zo snel gebeuren
kikke filmpjequote:Op woensdag 27 juni 2012 09:02 schreef Desunoto het volgende:
De juli DLC:
2011 McLaren 59 GT MP4-12C GT3
1973 AMC Gremlin X
2012 Ascari KZ1R
1998 Aston Martin V8 Vantage V600
1952 Hudson Hornet
1954 Jaguar XK120
1956 Lotus Eleven
2012 Mercedes-Benz SLK55 AMG
1995 RUF CTR2
2012 Spyker C8 Aileron
Screenshots, filmpje, achtergrondinfo: klik.
[ afbeelding ]
Nee gewoon rallyquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:22 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken. Full circuit 1x uphill, 1x downhill.
Driftrace.
Mijn bak, ga er niks meer aan doen. Spoiler en diffuser zitten er ondertussen niet meer op, ik heb effe gereden met Row-1's setup, maar dat is niet echt voor mijn rijstijl.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleuren op de achterkant moeten alleen nog wat donkerder.
Donderdag gaat niet lukken. Vrijdag wel. Vandaag ga ik er niks meer aan doen, behalve mijn setup even afstellen. Ik zit de afgelopen 2 weken sinds de races iets teveel achter de xbox...
Vond je me setup niet lekker rijden?quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:22 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken. Full circuit 1x uphill, 1x downhill.
Driftrace.
Mijn bak, ga er niks meer aan doen. Spoiler en diffuser zitten er ondertussen niet meer op, ik heb effe gereden met Row-1's setup, maar dat is niet echt voor mijn rijstijl.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleuren op de achterkant moeten alleen nog wat donkerder.
Donderdag gaat niet lukken. Vrijdag wel. Vandaag ga ik er niks meer aan doen, behalve mijn setup even afstellen. Ik zit de afgelopen 2 weken sinds de races iets teveel achter de xbox...
schade op Simulatie zetten, leer je het snel afquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:03 schreef Bozz187 het volgende:
Hmm, ff wennen vandaag voor het eerst sinds 5 jaar een race game aangeschaft en gespeelt, lijkt nu meer op botsauto's dan op racen
ik zal het eens proberenquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
schade op Simulatie zetten, leer je het snel af
Nelis kan dan ook sowieso niet rijden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:25 schreef DutchErrorist het volgende:
Dit is voor Nelis... Ik kon je dus echt niet ontwijken zonder zelf de grindbak in te vliegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigen schuld, dan moet je maar niet in een keer in het midden gaan rijden.
Nelis kan überhaupt niksquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nelis kan dan ook sowieso niet rijden.
Als je met hem Formule 1 2011 doet en hij vliegt er af ligt het altijd aan het DRS systeem.![]()
Weet je heel zeker dat het Nelis was? Aangezien Bassie daarvoor aan het rijden is, en ik achter Bassie zatquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:25 schreef DutchErrorist het volgende:
Dit is voor Nelis... Ik kon je dus echt niet ontwijken zonder zelf de grindbak in te vliegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die man is zo'n knuppel he.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:25 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op woensdag 27 juni 2012 21:58 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn nieuwe schatje
[ afbeelding ]
Studeer je in het zuiden? Ik heb al 2 weken vakantie..quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:14 schreef Kutstudent het volgende:
Ik schrijf me bij deze ook uit. Vanavond nog even een verslag erdoorheen knallen, en dan morgen vakantie.
Nope. Delft. Op de Haagse. Mijn huisgenoten van de TU moeten allemaal nog 1 week, fucking chill.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:19 schreef invine het volgende:
[..]
Studeer je in het zuiden? Ik heb al 2 weken vakantie..
Ja ik.quote:
Dan geef je de headset toch weer aan je vriendin?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:14 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik denk ik. Maar ben wel ziek dus pas op
Zal k doen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan geef je de headset toch weer aan je vriendin?
Ik ben er ook wel bij op 21:30.
En morgen "gewoon" op 22:00 toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |