Nelis kan dan ook sowieso niet rijden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:25 schreef DutchErrorist het volgende:
Dit is voor Nelis... Ik kon je dus echt niet ontwijken zonder zelf de grindbak in te vliegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigen schuld, dan moet je maar niet in een keer in het midden gaan rijden.
Nelis kan überhaupt niksquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nelis kan dan ook sowieso niet rijden.
Als je met hem Formule 1 2011 doet en hij vliegt er af ligt het altijd aan het DRS systeem.![]()
Weet je heel zeker dat het Nelis was? Aangezien Bassie daarvoor aan het rijden is, en ik achter Bassie zatquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:25 schreef DutchErrorist het volgende:
Dit is voor Nelis... Ik kon je dus echt niet ontwijken zonder zelf de grindbak in te vliegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die man is zo'n knuppel he.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:25 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op woensdag 27 juni 2012 21:58 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn nieuwe schatje
[ afbeelding ]
Studeer je in het zuiden? Ik heb al 2 weken vakantie..quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:14 schreef Kutstudent het volgende:
Ik schrijf me bij deze ook uit. Vanavond nog even een verslag erdoorheen knallen, en dan morgen vakantie.
Nope. Delft. Op de Haagse. Mijn huisgenoten van de TU moeten allemaal nog 1 week, fucking chill.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:19 schreef invine het volgende:
[..]
Studeer je in het zuiden? Ik heb al 2 weken vakantie..
Ja ik.quote:
Dan geef je de headset toch weer aan je vriendin?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:14 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik denk ik. Maar ben wel ziek dus pas op
Zal k doen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan geef je de headset toch weer aan je vriendin?
Ik ben er ook wel bij op 21:30.
En morgen "gewoon" op 22:00 toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |