Dat kind is inmiddels 20, heeft vlak voor z'n 16de verjaardag z'n vader voor het eerst ontmoet en was er toen gelijk klaar mee.... die heeft mij iig niets kwalijk genomen.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is altijd moeilijk om over anderen te oordelen, iedere situatie is anders, dat jij de vader bij jullie kind weg houdt zet ik mijn vraagtekens bij, ik hoop dat je daar goede redenen voor hebt/had want dat kan je later nog eens kwalijk genomen worden
Dat zal best lastig voor hem geweest zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:43 schreef Leandra het volgende:
Dat kind is inmiddels 20, heeft vlak voor z'n 16de verjaardag z'n vader voor het eerst ontmoet en was er toen gelijk klaar mee.... die heeft mij iig niets kwalijk genomen.
En ja, natuurlijk had ik daar zeer zwaarwegende redenen voor, ik ben er geen fan van dat kinderen het zonder een ouder moeten doen, maar bij een keuze uit twee kwaden was dit de minst schadelijke variant.
Mjah... Weet niet, als iemand 15 is dan begrijpen ze dingen wel hoor... Leandra lijkt me wel een goede moeder toch wel.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat zal best lastig voor hem geweest zijn.
Dat bedoel ik, met deze uitleg erbij is het allemaal een stuk duidelijker en redelijkerquote:Op maandag 25 juni 2012 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kind is inmiddels 20, heeft vlak voor z'n 16de verjaardag z'n vader voor het eerst ontmoet en was er toen gelijk klaar mee.... die heeft mij iig niets kwalijk genomen.
En ja, natuurlijk had ik daar zeer zwaarwegende redenen voor, ik ben er geen fan van dat kinderen het zonder een ouder moeten doen, maar bij een keuze uit twee kwaden was dit de minst schadelijke variant.
De jongste (1½) is ook gewoon tijdens de zwangerschap al door zijn vader erkend, en we hebben de dag na de geboorte, direct na de aangifte, de formulieren voor het ouderlijk gezag ingevuld en opgestuurd.
Elk kind wil uiteindelijk toch diep van binnen een goeie/leuke vader en een goeie/leuke moeder dus lastig zal het voor hem zijn geweest om te zien dat hij dat qua vader niet gaat hebben.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
ODan snap ik het nog steeds niet.
Joah, achja.. Hij heeft wel een lieve mama.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Elk kind wil uiteindelijk toch diep van binnen een goeie/leuke vader en een goeie/leuke moeder dus lastig zal het voor hem zijn geweest om te zien dat hij dat qua vader niet gaat hebben.
Al zal zn stiefvader hardstikke lief zijn
mijn vrouw heeft alleen stiefkinderen en dat houden we zoquote:Op maandag 25 juni 2012 14:13 schreef golfer het volgende:
Ik heb ook alleen maar lieve stiefkinderen.
Ja, hoewel hij me goed genoeg kent om zo'n keuze niet uit wraak te maken, hij had dus ook niet verwacht dat z'n vader mr. perfect zou zijn, maar zelfs de verwachting die hij nog wel had bleek te hoog...quote:Op maandag 25 juni 2012 13:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat zal best lastig voor hem geweest zijn.
Lol....quote:Op maandag 25 juni 2012 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, hoewel hij me goed genoeg kent om zo'n keuze niet uit wraak te maken, hij had dus ook niet verwacht dat z'n vader mr. perfect zou zijn, maar zelfs de verwachting die hij nog wel had bleek te hoog...
Komt hij daar voor het eerst, datum stond al weken vast, staan de bierflesjes op tafel en ligt een of ander dronken wijf op de bank haar roes uit to slapen...
Ze voelde zich gediscrimineerd door Marokkaanse moeders die dachten dat zij ook daar vandaan kwam... Ze werkte in de kinderopvang en kwam daar veel mee in contact ...quote:
Ja inderdaad.. Ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 25 juni 2012 18:29 schreef Deisyy het volgende:
Het begint bijna een wijvenforum te worden met die tt's
Dus jij beschouwt jezelf ook als wijf?quote:Op maandag 25 juni 2012 18:32 schreef chufi het volgende:
maar dat zijn jullie toch ookOf verbeeld ik me dat alleen maar
Ja ok, nee het is geen vrouwen topic, maar jullie hebben wel de overhand ...quote:Op maandag 25 juni 2012 18:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dus jij beschouwt jezelf ook als wijf?
Maak je daar even niet druk om, denk ik zoquote:Op maandag 25 juni 2012 18:32 schreef Mickeys het volgende:
Met welke bekende man wil jij wel uitgaan en seks hebben
Normaal kan ik hele lijsten opnoemen en nu... bijna geen enkele...
Dat we dat even duidelijk hebbenquote:Op maandag 25 juni 2012 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
.............., maar jullie hebben wel de overhand ...
Ow, niet op die manier hoor, maar zegt wel iets over waar in de toekomst, als ik er aan toe ben, iemand er uit zou moeten/kunnen zien. En ja, daar ben ik heel eerlijk in, heel gevoelig voor. Nooit wil ik meer die kokhals neigingen hebben die ik de laatste week had bij mijn 1e man. Vond hem afzichtelijk geworden met een bierpens en op dat moment "rotkop". Dus ja, uiterlijk is wel degelijk van belang (voor mijzelf dan).quote:Op maandag 25 juni 2012 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je daar even niet druk om, denk ik zo
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Trek ik wel een rok aan als dat mag
Op het moment dat je geestelijke verwantschap tegenkomt en je een gelijkwaardige relatie ontwikkeld komt het uiterlijk op de 2e plaats. Al moet er uiterlijk wel een klik zijnquote:Op maandag 25 juni 2012 18:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow, niet op die manier hoor, maar zegt wel iets over waar in de toekomst, als ik er aan toe ben, iemand er uit zou moeten/kunnen zien. En ja, daar ben ik heel eerlijk in, heel gevoelig voor. Nooit wil ik meer die kokhals neigingen hebben die ik de laatste week had bij mijn 1e man. Vond hem afzichtelijk geworden met een bierpens en op dat moment "rotkop". Dus ja, uiterlijk is wel degelijk van belang (voor mijzelf dan).
Dan ga je nadenken..... Ben ik zo op uiterlijk en doet innerlijk er niet meer toe? Dat is het dus ook niet. Maar dat uiterlijk er zeker toe doet.. ja, wel voor mij. Wat anderen daar van vinden... tja, ook dat zal ik los moeten laten.
Vandaag was dus een nadenk dagje
Ja ik weet tuurlijk wel hoe dat werkt... Alsof ik nooit naar sexy vrouwen kijk, tuurlijk wel... Daarom zit ik nu hierquote:Op maandag 25 juni 2012 18:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow, niet op die manier hoor, maar zegt wel iets over waar in de toekomst, als ik er aan toe ben, iemand er uit zou moeten/kunnen zien. En ja, daar ben ik heel eerlijk in, heel gevoelig voor. Nooit wil ik meer die kokhals neigingen hebben die ik de laatste week had bij mijn 1e man. Vond hem afzichtelijk geworden met een bierpens en op dat moment "rotkop". Dus ja, uiterlijk is wel degelijk van belang (voor mijzelf dan).
Dan ga je nadenken..... Ben ik zo op uiterlijk en doet innerlijk er niet meer toe? Dat is het dus ook niet. Maar dat uiterlijk er zeker toe doet.. ja, wel voor mij. Wat anderen daar van vinden... tja, ook dat zal ik los moeten laten.
Vandaag was dus een nadenk dagje
Lekker meegaand type dus gezocht:quote:Op maandag 25 juni 2012 18:54 schreef Mickeys het volgende:
Maar dat uiterlijk er zeker toe doet.. ja, wel voor mij. Wat anderen daar van vinden... tja, ook dat zal ik los moeten laten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet tuurlijk wel hoe dat werkt... Alsof ik nooit naar sexy vrouwen kijk, tuurlijk wel... Daarom zit ik nu hier in kpd
Alleen een schortje natuurlijkquote:Op maandag 25 juni 2012 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij thuis in de keuken nou ook een rok aan of en lekker kort jurkje ?
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker meegaand type dus gezocht:JakkesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Voor jou is er de opblaasversie met een vrouw.quote:
Daar is wat meer keuze in mag ik hopen...quote:Op maandag 25 juni 2012 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor jou is er de opblaasversie met een vrouw.
Ja zeker een goed planquote:Op maandag 25 juni 2012 22:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
VBL mod gezocht:
Sal ik es solliciteren ?
Weet je wel wat buitenspel is?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
VBL mod gezocht:
Sal ik es solliciteren ?
Solliciteren kan nooit kwaadquote:Op maandag 25 juni 2012 22:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
VBL mod gezocht:
Sal ik es solliciteren ?
Hoeveel spelers heeft een team?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet dat een voetbal rond is maar meer ook niet
owquote:Op maandag 25 juni 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou niet helemaal er zijn nog wisselspelersMaar dat is flauw.
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die moeten staan, de bank is failliet.
Dat is incorrect. Je weet nooit wat/wie je moet wisselen dus je hebt van alles een beetje... is het niet iets van 16 of 17? of misschien nog wel meer.quote:
OK?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Even een vraagje aan de Heren
Klopt alleen kunnen er hoogstens 14 in 1 wedstrijd spelen behalve wanneer het vriendschappelijk is dan mag je vaker wisselen.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat is incorrect. Je weet nooit wat/wie je moet wisselen dus je hebt van alles een beetje... is het niet iets van 16 of 17? of misschien nog wel meer.
Daar heeft u dan weer gelijk inquote:Op maandag 25 juni 2012 22:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Klopt alleen kunnen er hoogstens 14 in 1 wedstrijd spelen behalve wanneer het vriendschappelijk is dan mag je vaker wisselen.
Wat kijk je sip?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Is dit een nieuwe openingszin?
Wat kijk je droevig?![]()
is me al 2x overkomen in een dag of 10 en ik was niet droevig ik had gewoon mijn poffertjesporum opgezet omdat ik de bui al voelde hangen
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Is dit een nieuwe openingszin?
Wat kijk je droevig?![]()
is me al 2x overkomen in een dag of 10 en ik was niet droevig ik had gewoon mijn poffertjesporum opgezet omdat ik de bui al voelde hangen
Ja, of van die "wat kijk je boos" types in de kroeg... zelfde soort, andere variant.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja is dat een ''openingszin'' ofzo? Of is het gewoon toeval?
Toch?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, of van die "wat kijk je boos" types in de kroeg... zelfde soort, andere variant.
Idd gewoon een openingszin.
Oh ja, nou ja... ik heb alleen een kind opgevoed, dus vader en moeder tegelijk geweest, dus ik geef gewoon antwoord op zo'n vraagquote:Op maandag 25 juni 2012 22:41 schreef Mickeys het volgende:
Ja duh.. was een vraag voor alleen de heren... en ik ben geen heer/man/vent
Maar jij krijgt die vraag dus ook wel eens?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:41 schreef Mickeys het volgende:
Ja duh.. was een vraag voor alleen de heren... en ik ben geen heer/man/vent
jups. mijn antwoord is dan meestal: niet geinteresseerdquote:Op maandag 25 juni 2012 22:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar jij krijgt die vraag dus ook wel eens?
ja dan moet ik het hele verhaal eromheen vertellen, is weer lang enzo, maar het sloegquote:Op maandag 25 juni 2012 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
Openingszin...
Kvind dat maar een beetje bullshit hoor....
Dat klinkt alsof het een van de ''typische dingen'' is die je kunt zeggen om een gesprek te openen...
Je zag er gewoon sip / verdrietig uit en dat valt op en daarom zegt iemand dat.
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
jups. mijn antwoord is dan meestal: niet geinteresseerd
mijn tuinpaviljoentje staatquote:
www.vandale.nl ?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
Openingszin...
Kvind dat maar een beetje bullshit hoor....
Dat klinkt alsof het een van de ''typische dingen'' is die je kunt zeggen om een gesprek te openen...
Je zag er gewoon sip / verdrietig uit en dat valt op en daarom zegt iemand dat.
Jajoh, lullo is gewoon sociaal niet zo capabel.. Heb medelijden met hem.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja dan moet ik het hele verhaal eromheen vertellen, is weer lang enzo, maar het sloeg
gewoon nergens op.
Ziit ik bij de bushalte zegt die vent, waar wacht je op?
ja duh...... op de BUS !
ow... je ziet er zo droevig uit ik dacht dat je misschien op je vriend aan het eachten
wa.
Of heb je die niet?
Dat in één voorbeeld
ik ben enkelvoud hoorquote:
Ik heb ook gewoon een praatje gemaakt en toen hij vroeg of ik ook kinderen had, heb ik gezegd,quote:Op maandag 25 juni 2012 22:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jajoh, lullo is gewoon sociaal niet zo capabel.. Heb medelijden met hem.
Ik neem meestal de tramquote:Op maandag 25 juni 2012 22:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja dan moet ik het hele verhaal eromheen vertellen, is weer lang enzo, maar het sloeg
gewoon nergens op.
Ziit ik bij de bushalte zegt die vent, waar wacht je op?
ja duh...... op de BUS !
ow... je ziet er zo droevig uit ik dacht dat je misschien op je vriend aan het eachten
wa.
Of heb je die niet?
Dat in één voorbeeld
Als je er aan toevoegt: "en 3 kleinkinderen" is het snel gebeurd met de openingszinnen.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon een praatje gemaakt en toen hij vroeg of ik ook kinderen had, heb ik gezegd,
ja twee
Wat is gemener, gelijk "nee dank je, geen interesse" of een half uur en 2 drankjes interesse veinzen om vervolgens naar de WC te gaan en niet meer terug te komen?quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als je er aan toevoegt: "en 3 kleinkinderen" is het snel gebeurd met de openingszinnen.
O dat zijn de enige 2 opties?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is gemener, gelijk "nee dank je, geen interesse" of een half uur en 2 drankjes interesse veinzen om vervolgens naar de WC te gaan en niet meer terug te komen?
Ik kreeg niet eens iets te drinken !quote:Op maandag 25 juni 2012 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is gemener, gelijk "nee dank je, geen interesse" of een half uur en 2 drankjes interesse veinzen om vervolgens naar de WC te gaan en niet meer terug te komen?
Je hebt natuurlijk liever dat iemand wel interesse heeft, maar als dat niet zo is, waarom zou je dan niet gelijk duidelijk zijn?quote:
Dat zou natuurlijk ook wel vaag zijn, als iemand je bij een bushalte een glaasje rosé zou gevenquote:Op maandag 25 juni 2012 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kreeg niet eens iets te drinken !
nah... glazie chocomel had er wel ingegaanquote:Op maandag 25 juni 2012 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk ook wel vaag zijn, als iemand je bij een bushalte een glaasje rosé zou geven
Volgende keer doe ik neem ik een cavaatje mee en de gaan we uitzicht lekker drinken ....quote:Op maandag 25 juni 2012 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kreeg niet eens iets te drinken !
donderdag begint de zomerquote:Op maandag 25 juni 2012 22:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
mijn tuinpaviljoentje staat![]()
kom maar op met die zon
LOL, dat was wel humor geweest.... vraagt zo'n vent ook nog of je wat wil drinken, zeg jij "nou, doe maar een chocomelletje"quote:Op maandag 25 juni 2012 22:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... glazie chocomel had er wel ingegaan![]()
Bij de bushalte is de kans op half blik Schultenbrau groter.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk ook wel vaag zijn, als iemand je bij een bushalte een glaasje rosé zou geven
jij praat raarquote:Op maandag 25 juni 2012 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende keer doe ik neem ik een cavaatje mee en de gaan we uitzicht lekker drinken ....
een treetje uit een turkentasquote:Op maandag 25 juni 2012 22:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bij de bushalte is de kans op half blik Schultenbrau groter.
Ja, ik had best dorstquote:Op maandag 25 juni 2012 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, dat was wel humor geweest.... vraagt zo'n vent ook nog of je wat wil drinken, zeg jij "nou, doe maar een chocomelletje"
Dat laatste maar teveel taligquote:Op maandag 25 juni 2012 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jij praat raar![]()
heb je een accent of komt dat omdat je tweetalig bent ?
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... dan moeten we je eigenlijk omdopen tot chuffel
Ik snap het niet... Waarom gelijk interesse, tis geen markt waar je jezelf verhandeld...quote:Op maandag 25 juni 2012 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk liever dat iemand wel interesse heeft, maar als dat niet zo is, waarom zou je dan niet gelijk duidelijk zijn?
Ik zit meestal in een te weinig licht omgeving, op een laptoppie te typen. Dan gaat er natuurlijk wel eens wat fautquote:Op maandag 25 juni 2012 23:00 schreef sacha het volgende:
[..]
chuf heeft altijd de tekstvoorspelling aanstaan
Ja, maar als ik geen interesse heb om meneer X te leren kennen, omdat zijn schoenen, haar en neuspiercing mij niet aanstaan, dan kan ik dat toch gelijk aangeven?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap het niet... Waarom gelijk interesse, tis geen markt waar je jezelf verhandeld...
Je kunt ook gewoon met elkaar praten en elkaar leren kennen.
Ik heb ook met hem gepraaaaaaaatquote:Op maandag 25 juni 2012 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap het niet... Waarom gelijk interesse, tis geen markt waar je jezelf verhandeld...
Doing a backhussel?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eigenlijk bedoelde ik hustle
van husselen enzo![]()
Minnaar ???????quote:Op maandag 25 juni 2012 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar als ik geen interesse heb om meneer X te leren kennen, omdat zijn schoenen, haar en neuspiercing mij niet aanstaan, dan kan ik dat toch gelijk aangeven?
En ja, dan ben ik bevooroordeeld, want meneer X kan heel lief, leuk en intelligent blijken te zijn, en wellicht ook nog een geweldige minnaar zijn, maar toch kan het zijn dat ik geen zin heb in een gesprek met meneer X.
Dat hij met zo'n beroerde openingszin komt zou bijvoorbeeld al een behoorlijke afknapper zijn
Nou ik kan je als man vertellen dat ik helemaal geen interesse heb om alle vrouwen te leren kennen die toenadering zoeken.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zover kom ik ook nooit met meneer X.... mijn gemis uiteraard, maar het ging al mis door de neuspiercing.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Minnaar ???????![]()
Zover was ik nog niet
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nou ik kan je als man vertellen dat ik helemaal geen interesse heb om alle vrouwen te leren kennen die toenadering zoeken.
Achja... Ik snap het gewoon niet, maar misschien ervaar ik alles anders in de wereld - zou heel goed kunnen, want vrouwen worden meestal aangesproken en mannen haast nooit, dus jullie zouden er wel last van kunnen ondervinden omdat het veel tijd zou kunnen kosten in je leven door steeds maar weer in gesprek te gaan met vreemde mannen zonder dat je er eigenlijk zin in hebt -quote:Op maandag 25 juni 2012 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar als ik geen interesse heb om meneer X te leren kennen, omdat zijn schoenen, haar en neuspiercing mij niet aanstaan, dan kan ik dat toch gelijk aangeven?
En ja, dan ben ik bevooroordeeld, want meneer X kan heel lief, leuk en intelligent blijken te zijn, en wellicht ook nog een geweldige minnaar zijn, maar toch kan het zijn dat ik geen zin heb in een gesprek met meneer X.
Dat hij met zo'n beroerde openingszin komt zou bijvoorbeeld al een behoorlijke afknapper zijn
Denk dat ik jouw beter eerst kan meten voordat ik je ooit zomaar op straat tegenkomquote:Op maandag 25 juni 2012 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb ook met hem gepraaaaaaaat![]()
maar hij was een beetje eh... opdringerig enzo![]()
dan krijg ik de kriebels, zo van,,, eh engerd ga weg
Oh, jij moet ze van je afslaan dus?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nou ik kan je als man vertellen dat ik helemaal geen interesse heb om alle vrouwen te leren kennen die toenadering zoeken.
Ik kan je wel een paar tips geven.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Achja... Ik snap het gewoon niet, maar misschien ervaar ik alles anders in de wereld - zou heel goed kunnen, want vrouwen worden meestal aangesproken en mannen haast nooit,
tOPPIE POPPIEquote:Op maandag 25 juni 2012 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Achja... Ik snap het gewoon niet, maar misschien ervaar ik alles anders in de wereld - zou heel goed kunnen, want vrouwen worden meestal aangesproken en mannen haast nooit, dus jullie zouden er wel last van kunnen ondervinden omdat het veel tijd zou kunnen kosten in je leven door steeds maar weer in gesprek te gaan met vreemde mannen zonder dat je er eigenlijk zin in hebt -
Maar ik praat meestal wel gewoon een beetje, loop weg als het een beetje stilvalt ofzo... Weet ik het...
Ik heb er nooit problemen mee om een gesprek te laten eindigen zonder dat ik iemand afwijs.
Je hoeft er ook niet gelijk mee te trouwen natuurlijk, maar op een gemiddelde avond in de kroeg zijn er altijd mannen van het kaliber kansloos (bij mij iig), die toch een heel groot deel van mijn avondje uit in beslag willen nemen, en daar zijn m'n avondjes uit een beetje te kostbaar voor.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Achja... Ik snap het gewoon niet, maar misschien ervaar ik alles anders in de wereld - zou heel goed kunnen, want vrouwen worden meestal aangesproken en mannen haast nooit, dus jullie zouden er wel last van kunnen ondervinden omdat het veel tijd zou kunnen kosten in je leven door steeds maar weer in gesprek te gaan met vreemde mannen zonder dat je er eigenlijk zin in hebt -
Maar ik praat meestal wel gewoon een beetje, loop weg als het een beetje stilvalt ofzo... Weet ik het...
Ik heb er nooit problemen mee om een gesprek te laten eindigen zonder dat ik iemand afwijs.
Ga je dan alleen uit?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet gelijk mee te trouwen natuurlijk, maar op een gemiddelde avond in de kroeg zijn er altijd mannen van het kaliber kansloos (bij mij iig), die toch een heel groot deel van mijn avondje uit in beslag willen nemen, en daar zijn m'n avondjes uit een beetje te kostbaar voor.
Ga je dan nog wel eens avondjes uit?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet gelijk mee te trouwen natuurlijk, maar op een gemiddelde avond in de kroeg zijn er altijd mannen van het kaliber kansloos (bij mij iig), die toch een heel groot deel van mijn avondje uit in beslag willen nemen, en daar zijn m'n avondjes uit een beetje te kostbaar voor.
Ik krijg steeds meer het idee dat ik sociaal gezien een heerlijke jongen benquote:Op maandag 25 juni 2012 23:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Been there, done that. (forumonderdeel zelfs opgericht).quote:Op maandag 25 juni 2012 22:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
VBL mod gezocht:
Sal ik es solliciteren ?
vin ik welquote:Op maandag 25 juni 2012 23:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het idee dat ik sociaal gezien een heerlijke jongen ben
quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga je dan nog wel eens avondjes uit?
Nee tuurlijk niet.. Ze zit met een kind...quote:Op maandag 25 juni 2012 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow... is dat zo? waarom wordt je geen mod dan ?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Been there, done that. (forumonderdeel zelfs opgericht).
Ik ging rustig alleen uit (zowel dorpskroeg als naar de stad), maar de afgelopen 2½ jaar ben ik helemaal niet meer uit geweestquote:
Nee, nog niet.... komt wel weer.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ouwe lul ben je ookquote:Op maandag 25 juni 2012 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Been there, done that. (forumonderdeel zelfs opgericht).
Ok.quote:
Jij bent ook al vanaf 2007 op Fok !quote:
tegengekomen op FOK bedoel ikquote:Op maandag 25 juni 2012 23:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij bent ook al vanaf 2007 op Fok !![]()
ik keek voor het eerst in je fobo
volgens mij ben ik je nog nooit ergens tegengekomen of wel?
Hij postte volop in DGK... hele voorraden caps ook.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij bent ook al vanaf 2007 op Fok !![]()
ik keek voor het eerst in je fobo
volgens mij ben ik je nog nooit ergens tegengekomen of wel?
Paarden fokken? Vallen vrouwen daarop?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok.
- Leer goed piano of gitaar spelen. Wanneer je er fatsoenlijk bij kunt zingen nog beter.
- Ga paardrijden of nog beter ga ze fokken.
- Organiseer mee met festival en ga daar draaien.
Serieus je hebt geen openingszinnen meer nodig dan.
Mod her en der geweest vanaf 2001 en vanaf januari 2003 toen we met VBL (ooit als tijdelijk forumonderdeel) begonnen tot ergens in 2006 ofzo gerund. En daarna geen interesse meer in wat voor crewfunctie dan ook.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow... is dat zo? waarom wordt je geen mod dan ?
Gitaar wil ik wel gaan doen....quote:Op maandag 25 juni 2012 23:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok.
- Leer goed piano of gitaar spelen. Wanneer je er fatsoenlijk bij kunt zingen nog beter.
- Ga paardrijden of nog beter ga ze fokken.
- Organiseer mee met festival en ga daar draaien.
Serieus je hebt geen openingszinnen meer nodig dan.
Terugzien? Ik breng ze uit op DVDquote:Op maandag 25 juni 2012 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij postte volop in DGK... hele voorraden caps ook.
serieus?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij postte volop in DGK... hele voorraden caps ook.
Kijk maar eens rond op een gemiddelde manege.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Paarden fokken? Vallen vrouwen daarop?
Tja, ik zie daar nou niet echt de knapste vrouwen rondhobbelen hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 23:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kijk maar eens rond op een gemiddelde manege.
De Gouden Kooiquote:Op maandag 25 juni 2012 23:20 schreef Mickeys het volgende:
Wat is DGK nu weer? Soms zie ik afkortingen voorbij komen die ik echt niet kan plaatsen
Wel mooie paarden.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja, ik zie daar nou niet echt de knapste vrouwen rondhobbelen hoor
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:20 schreef Mickeys het volgende:
Ah, dank... vreselijke serie was datquote:
was een reality programma, nooit van gehoord?quote:
Succesquote:
En dat vind jij knap?quote:
Nooit gezien.quote:
Bonfire/quote:Op maandag 25 juni 2012 23:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze gaat weer mee doen hemet bonfire ofzo.
Ja I know, maar afkorting kende ik nietquote:Op maandag 25 juni 2012 23:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
was een reality programma, nooit van gehoord?![]()
Zoiets als Big Brother, maar dan een beeeeeeeeeeeeeetje anders
Nee haar paard ziet er beter uit en hinnikt een stuk slimmer als zij.quote:
Hajoh... Amerigo dan.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bonfire/
Dat peerd is toch doot ?
Salinero, volgens mij.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze gaat weer mee doen hemet bonfire ofzo.
Ongeveer net zoveel dan in een gemiddelde winkelstraat.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nah, mij boeit het niet zo, ik hoef dat soort dingen niet terug te kijken, maar best kans dat N. wel interesse heeftquote:
Echt waar?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:23 schreef Mickeys het volgende:
Big Brother trouwens wel gezien. Ik vond Bart geweldig en laat hij nu ook BB hebben gewonnen
Tja. Ik loop ook niet zoveel in winkelstraten dus kan kloppenquote:Op maandag 25 juni 2012 23:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ongeveer net zoveel dan in een gemiddelde winkelstraat.
Bart is een schatje... post zo af en toe ook nog mee, maar al een tijd niet meer op FOK! gezien.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:23 schreef Mickeys het volgende:
Big Brother trouwens wel gezien. Ik vond Bart geweldig en laat hij nu ook BB hebben gewonnen
dan ga je met je festival laarzen aan, een kat op schoot, al fokkend, 'wild horses' op je gitaar spelen...quote:Op maandag 25 juni 2012 23:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gitaar wil ik wel gaan doen....
Paarden zijn niet mijn dieren, ik fok wel katten.
Ehm... Festival gaat ook niet lukken gok ik zo
Kweet niet. Ruud of Bart. Bart vond ik leuker. Ruud was zo'n echte allemansvriend/knuffelbeerquote:Op maandag 25 juni 2012 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik vond dat Ruud had moeten winnen, vind ik nog steeds trouwens
Aha...quote:Op maandag 25 juni 2012 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bart is een schatje... post zo af en toe ook nog mee, maar al een tijd niet meer op FOK! gezien.
Ze heeft wel een slimme kerel.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee haar paard ziet er beter uit en hinnikt een stuk slimmer als zij.
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:26 schreef sacha het volgende:
[..]
dan ga je met je festival laarzen aan, een kat op schoot, al fokkend, 'wild horses' op je gitaar spelen...
ofzoiets
B?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hoeven we B niet eens meer te zien toch?
Z'n broer wel toch?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bart is een schatje... post zo af en toe ook nog mee, maar al een tijd niet meer op FOK! gezien.
Die Jans(s)en?quote:
Da´s een goed begin. Gewoon ergens op een camping.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:26 schreef sacha het volgende:
[..]
dan ga je met je festival laarzen aan, een kat op schoot, al fokkend, 'wild horses' op je gitaar spelen...
ofzoiets
Ah.. ehm... sowly.. kwartje wou niet vallen..quote:
Lechajim!quote:
Tis ook eigenlijk T. maar goedquote:Op maandag 25 juni 2012 23:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ah.. ehm... sowly.. kwartje wou niet vallen..
Ja, dat snapt N. ook wel.quote:
of bij een bushalte met een turkentasquote:Op maandag 25 juni 2012 23:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Da´s een goed begin. Gewoon ergens op een camping.
hahahaha... das waar... Maar laten we het maar bij B houden. Ik zit al vaak raar te kijken met N maar dan besef ik mij al snel dat het niet over mij gaatquote:
Jahaaaaaaquote:
Wij noemden vroegah altijd Aldi tassen turkentassenquote:
Zou je dat wel doenquote:Op maandag 25 juni 2012 23:32 schreef kingtoppie het volgende:
Topics worden wel slechteer zo laat op dea vond... Ff drinekn pakken.
Ik ga steeds sneller na 0.00u meestal.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:31 schreef chufi het volgende:
Jemig wat gaan we opeens weer snel voor onze leeftijd
Kijksequote:Op maandag 25 juni 2012 23:33 schreef golfer het volgende:
Maar nu dus weer even voor de buis om de laatste uitgezonden aflevering van Masterchef Aussie te kijken.
Je doet het goedquote:
Had je daar nu al een vergunning voor KT?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:32 schreef kingtoppie het volgende:
Topics worden wel slechteer zo laat op dea vond... Ff drinekn pakken.
B=Tquote:Op maandag 25 juni 2012 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan alleen die T niet plaatsen.... die eerste T dan, die tussen die W en die F wel
Je denkt teveel Leandra. Doe hem de groeten btwquote:Op maandag 25 juni 2012 23:34 schreef Leandra het volgende:
Ja, en ik dacht "WTF? Hoezo B?? Die post hier niet, we hebben aan een postpuber genoeg"
Ik ben ook N in het eggiequote:Op maandag 25 juni 2012 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor mij is B gewoon m'n oudste, en N is m'n lief
Kennen jullie elkaar nu of hoe zit dat ?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Je denkt teveel Leandra. Doe hem de groeten btw
Doe ik morgen, hij slaapt denk ik al.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Je denkt teveel Leandra. Doe hem de groeten btw
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Had je daar nu al een vergunning voor KT?
Ja, al jaren.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kennen jullie elkaar nu of hoe zit dat ?
Weet ik niet ... Tis een vrouwen topic inmiddelsquote:Op maandag 25 juni 2012 23:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kennen jullie elkaar nu of hoe zit dat ?
EN NU IS HET GENOEG GVDquote:Op maandag 25 juni 2012 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
N is weer niet N in het echt, N is gewoon de eerste letter van z'n FOK! nick
Melk magquote:Op maandag 25 juni 2012 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet je die hebben dan? Ik verkoop het niet hoor.
Hoi, aangenaam. Ik ben Nquote:
Maar wie kent wie nu al 4,5 jaar?quote:
Leeft Staal nog wel eigenlijk?quote:
Ahaquote:Op maandag 25 juni 2012 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik haar pas nog ergens posten.
Die vind ik ook behoorlijk fout... iemand missen en ervan houden terwijl je hem/haar nog niet kent...quote:Op maandag 25 juni 2012 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
Miss you less, see you more, love to know you better!
doe dat maar als nieuwe topic titelquote:Op maandag 25 juni 2012 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
Miss you less, see you more, love to know you better!
Sssssssssssssssttttttttttttttquote:Op maandag 25 juni 2012 23:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kan ook nog Stali zijn of andere kloon, doe ik ook weleens.
van wie was jij ook alweer een kloon?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kan ook nog Stali zijn of andere kloon, doe ik ook weleens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |